Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Love elevator musik:::::::MOrgan

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Empty
IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeTirs 26 Okt 2010, 05:31

Morgan kunne vel ikke gøre andet end at nyde det, det var jo utroligt dejligt. han elskede virkelig meget at mærke den dejlige varme om sit lem, han nussede blidt hans lår med sine tommelfinger. han havde det svært med at lytte efter på hvad han sagde, da han jo var så dejlig som han var og han kunne næsten ikke tænke på andet "mmrh" sagde han bare da han ikke kunne få flere ord ud af munden, han kunne virkelig ikke få nok og ville endelig bare havde mere "så dejlig" hviskede han og lag sit hoved længere tilbage så hele hans hals blev blottet, han lukkede sine øjne i og havde det svært med at ikke bevæge sig med i det.

//jeg logger Nikki Slikki d; //
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeTirs 26 Okt 2010, 05:48

Nikki smilede over at se Morgan sådan i et nydelses stadium og slikkede ham blidt over brystkassen og kyssede den os lidt, mens tungen legede med brystvorterne af Morgans, og lod fingerne der let var fri stryge op mod hans hals og nussede ham i håret mens læberne af Nikkis fandt frem til den blottede dejlige hals i det Nikki hviskede ham i øret meget forførende"vis jeg var en vampyr ville jeg bide dig og nyde at smage dig og være din samt smelte med din hals" han smilede lidt og slikkede blidt Morgan op af halsen og gav ham små lovebites hen af halsen, blidt og ømt gjorde han dette. Nikki smiledeog strøg fingerne ned af overkroppen af Morgan og sagde"Mmhr elskede det så dejligt når du støder op i mig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeTirs 26 Okt 2010, 07:56

Morgan havde aldrig haft det så godt, måske havde Nikki bare prøvet på at pirre ham? han var ikke sikker på det og kunne heller ikke rigtigt tænke på det, han nød det alt for meget og ville bare havde mere og mere. hans ord tog lidt på ham da han ikke kunne få sig selv til at se Nikki som en vampyr, dog var han sikker på at han ville elske Nikki's blod mere. han åbnede sine øjne og vende sit blik hen så godt han kunne mod ham "og det er så dejligt at være oppe i dig" hviskede han efterfuldt af en lyd af nydelse, dog lød det ikke så meget som en støn bare en flydende lyd der kom ud af hans læber. han lod sin ene hånd glide rundt om Nikki's lem, og begynde roligt at give ham handjob.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeOns 27 Okt 2010, 01:40

Nikki svejede let i ryggen og vis han skulle indrømme det så, ja så var han temmelig feminin?, dog var dette jo blot fordi han havde levet med elegance og stil samt klasse og rigdom det meste af hans liv. Nikki betragtede den lækre Morgan foran sig og rødmede i det han hviskede Morgan i øret, han havde bestemt sig, han ville være vampyr, han ville ku ha vildere sex med Morgan, ville ku lægge lidt op til Morgan og dominere ham bedre, dog var han usikker på hvordan han ville blive?, men.... Nikki ville så inderligt gi Morgan alt, og selv sin sjæl i bytte for at Morgan skulle slippe for at være bekymret, men... dette var et ønske Nikki selv ønskede, Nikki ville med glæde være vampyr, han havde bestemt sig, han ville leve evigt, forevigt i denne verden. Nikki smilede og hviskede"gør mig til vampyr elskede, jeg vil gerne være det, og leve evigt" Nikki brugte ikke noget med for din skyld elskede eller noget, nikki havde bestemt sig. Nikki mærket hånden om hans lem og lukket øjnene i og red videre så Morgans lem kom op og ned og mærket nydelsen igennem kroppen og sagde"Mmhh skat, årh det der er så dejligt bliv ved..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeOns 27 Okt 2010, 02:24

Morgan havde det hel fantastisk, det var som om det var juleaften for ham og han blev gladere og gladere. han kunne ikke stoppe med at røre ved ham, og følesen og den varme som Nikki havde inde i sig var nået af det bedste. han lukkede sine øjne kort i da han hørte hans stemme, og blev lidt overrasket over det han sagde "wow wow wow.. er det derfor du gør dette? fordi du vil være vampyr?" spurgte han om og viste ikke om han skulle lade Nikki forsætte, eller om han skulle fjerne ham fra sig. han satte sine hænder ned på hans lår, og trykkede ham ned mod sig for at han ikke skulle bevæge sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeOns 27 Okt 2010, 02:30

Nikki så på ham og så temmelig chokeret ud og sagde"Nej!? hvordan... hvordan ! kan du dog tro det... du siger du kun vil gør mig til vampyr vis jeg selv vil, og jeg vil og jeg må ikke gør det for dig overhovedet!, selv om jeg... jeg vil gøre det for dig os lidt, men os for mig, jeg vil tilbringe livet med dig forevigt elskede, og jeg vil os først være vampyr som 18 årig eller når du føler du klar til at gør mig det, 18 og 17 år er jo tæt på hinanden" Nikki tog blidt fat i Morgans hænder med et sødt smil og sagde med hovedet let på skrå"jeg vil tilbringe mit liv med dig elskede, uden at ældes... jeg ønsker intet andet end at være din forevigt" Nikki lænede sig mod Morgan med armene nu på hver side af ham og hviskede sensuelt i hans øre"og så vil jeg os kunne dominere dig bedre min elskede"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeOns 27 Okt 2010, 02:39

Morgan var ikke hel sikker på hvorfor han troet det, han følte bare selv at det var det forkerte tidspunkt at bringe det op. han var ikke sikker på hvad han skulle sige, han var på en måde lidt overrasket over at Nikki gerne ville selv om han jo havde nævnt det flere gange "tænk over det først elskede.. vil du fortryde det hvis en dag kommer og du ikke vil være sammen med mig længere, vil du så fortryde dit valg.. tænk over det inden du siger at du gerne vil igen" sagde han roligt i det og ville jo ikke gøre Nikki til vampyr, hvis han ville fortryde det. Morgan så på ham og kunne ikke lade være med at smile charmerende "du dominer allerede alt for godt" sagde han da det jo passede, han var sikker på at Nikki kunne få Morgan til at gøre alt. han lod sine læber kort mødes med hans "kan vi ikke snakke om det efter" sagde han og så kort ned af dem, inden han så op på hans ansigt igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeOns 27 Okt 2010, 02:53

Nikki grinte let og sagde"argh sorry" NIkki havde helt skudt alt ud af hovedet mens de havde sex fordi det var så dejligt at han på en måde havde glemt alt! om at de faktisk var i gang med at udsvede dette hede sex de havde gang i?. Nikki rødmede meget nu og strøg Morgan over kinden og sagde"Min fejl frække" han blinkede til Morgan og gjorde en lille bevægelse med hofterne så Morgans lem blidt ville kunne mærke den svuppende følse igen. Nikki smilede og kyssede Morgan på Læberne for at glemme alt de havde snakket om, og blot nyde Morgans hænder på hans krop, mens Nikkis ene hånd blidt kørte i cirkler om hans brystvorte
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeOns 27 Okt 2010, 03:05

Morgan var virkelig forvirret, han var ikke engang sikker på om han skulle blive sur eller hvad han skulle blive. dog kom han hurtigt tilbage til sin lille lykkelig verden igen, sex gjorde ham ret så lykkelig og mest når den var med Nikki. han lag sin ene hånd på hans kind, og kyssede ham bare tilbage og lag sin anden hånd ned på hans lår. han begynde nusse hans inderlår med sin tommelfinger, mens han kunne mærke hvordan den dejlige fornemmelse var ved at bombeder ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeOns 27 Okt 2010, 03:13

Nikki smilede over at se Morgan sådan og tænkte lidt over det hele, måske burde han slet ikke spørge Morgan?, Morgan virkede altid så uforstående angående det emne, nok forid han var så varm... men hvorfor ville han ikke?, ville han ikke tilbringe så meget som muligt tid med Nikki?. Nikki sukket let dog uden det kunne høres, han ville ikke tænke over det mere, hans beslutning var lagt og vis Morgan ikke gjorde ham vampyr fandt han en anden sådan var det, Nikki ville ikke ende med at han pludselig mistede Morgan fordi han spurgte hans elskede om at dræbe ham eller han mistede morgan fordi han blev ældre og måske grimmer?. Nikki rystede let på hovedet og ville blot glemmne denne samtale og red videre på Morgan, mens han let bed ham på halsen nu, mens hans finger udforskede Morgans krop som var der hænder på Morgan over alt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeOns 27 Okt 2010, 03:45

Morgan kunne mærke at det var svære at holde sig end normalt, da han aldrig havde blevet pirret så meget før og havde jo altid fået det han ville havde når det angik sex. han havde det også svært med at ikke bevæge sig med, det var nok en af de ting han havde det svært med at den anden partner styre farten og det hele. han strakte hurtigt sin hals da han mærkede bidene og knurrede let af ham "du er så dejlig" hviskede han og kunne mærke hvordan hele hans krop nød det, dog viste han også at det var godt at det var Nikki der styrede farten da Morgan var sikker på at han selv ville gøre det næsten i vampyrfart.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeOns 27 Okt 2010, 03:58

Nikki betragtede Morgan med et smil over læberne og sagde"mmmh skat jeg elsker når du er svag" han blinkede som ment i dril og bevægede sig videre og strøg ham over brystkassen, i det hans læber blidt berørte den dejlige kolde brystkasse og hviskede nærmest til Morgan med en slanges tunge ville man kalde det"Jeg elsker at se dig under mig elskede" han smilede lettere lumsk og satte sig op igen og red videre på ham mens han begyndte at mærke hvor svedig han var, sveddråber faldt for hans pande, og pandehåret var klistret til hans hoved. Han havde det virkelig hårdt, snart kunne han ikke ride mere, men han ville så gerne for Morgans skyld og for hans egen nydelses skyld.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeOns 27 Okt 2010, 04:11

Morgan så, så godt på ham som han kunne selv om det var lidt svært, da han bare helst havde lyst til at lukke sine øjne i og nyde det så meget som muligt. han kunne ikke sige ham imod og havde heller ikke nogen ord der han kunne se ville passe, så han forblev bare stille og nød det også vildt meget. han kunne godt se at Nikki havde det varm, selv havde han ikke en eneste sveddråbe nogen steder end dem Nikki gav ham. han slikkede ham hen over kæben, og kunne mærke hvor tæt han var på at komme. han kæmpede dog lidt for ikke at komme, da han ikke havde lyst til at det skulle slutte allerede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeOns 27 Okt 2010, 04:15

Nikki lod armene dumpe ned i sengen ved siden af Morgans hoved, en arm på hver side og trak vejret langsomt og tungt ned i brystet i det han stønnet halvt og prøvede at bevæge sig, han var vildt udmattet fordi han havde arbejdet så meget for at lade Morgan komme, dog havde Morgan jo ikke gjordt den helt store indsats for at få Nikki til at komme. Nikki rødmede og smilede i det han kyssede Morgan på læberne så de nærmest smeltede sammen, som varm og kold vand, blev lunken. Nikki grinte let og bevægede sig videre og kom med små brummende og dybe vejrtrækninger
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeOns 27 Okt 2010, 05:09

Morgan havde det svært med at tænke på andet end den nydelse som han fik, selv om han også prøvede at huske på Nikki. han tog blidt fat i hans ene håndled og fik hurtigt lagt ham ned i sengen, dog uden at glide for meget ud af ham. han holde bare kysset og satte ene hånd ned i sengen, og tog lidt halvhårdt fat i hans lår inden han begynde at bevæge sig. han slap dog kysset og lod sine læber glide hen til hans kæbe som han kyssede og nappede i et par gange, og kyssede og nappede ham bare ned på halsen "hvor jeg dog elsker dig" gled der mandligt ud af hans læber, selv var han ikke spor træt da han jo var en vampyr. han var også en af dem som elskede sex, selv om han godt kunne klare sig uden det dog ikke nået han havde lyst til når han havde en kæreste eller en der gerne ville. han gav kærligt slip i hans lår og lod sin hånd glide op og strejfede hans lem "du er så sød hele dig" hviskede han ind mod hans hals, inden han begynde kysse og nappe i den igen. han lod sine kolde finger glide rundt om den, og lod sin hånd bevæge sig med i takt med at han bevægede sig ind i ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeOns 27 Okt 2010, 09:07

Nikki så på Morgan og gav et forkvalt skrig fra sig"ah!" da han landet på sengen og betragtede Morgan, Wauw! sikke en kræft Morgan havde?!. NIkki så lettere overrasket ud og rødmede over kinderne da Morgan begyndte at rykke frem og tilbage i ham mens han lukket øjne lidt og lod nogen tvungende støn komme ud af munden og sagde"mmhhh!" han bed sig i underlæben og rømmede sig let fordi dette var så dejligt! men han ville ikke af med Morgan nu, og årh Morgan tændte ham, han var ved at springes!, og skulle snart komme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeTors 28 Okt 2010, 02:16

Morgan begynde virkelig at kæmpe med at ikke komme "kom for mig skat" hviskede han ind mod hans hals, og ville jo også gerne havde Nikki kom. han bevægede sin hånd hurtigere omkring hans lem, mens han selv prøvede at holde det samme tempo i at komme ind og ud af ham. han nappede ham let i halsen med sine fortænder, og passede på at han ikke ville komme til at stikke sine hjørnetænder ind i ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeTors 28 Okt 2010, 03:25

Nikki stønnet lidt mere dybt nu og sagde"Elskede jeg!... JEG MMH!" Nikki lukket øjnene i det han mærket han kom ud over Morgans hånd og sin egen krop. Nikki lå der uskyldigt, og var kommet for første gang overfor Morgan, med en utrolig flydende stønnen og nærmest halvt skrigende da han kom fordi det føltes så dejligt!. Nikki rødmede over kinderne i det han så på Morgan og vidste ikke hvor eller hvornår Morgan ville komme. Nikki satte sig halvt op, ligeglad med sædet over sig og kyssede Morgan på læberne mens han holdte en hånd på hver side af Morgans dejlige ansigt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeTors 28 Okt 2010, 23:15

Morgan smilte lidt over da han mærkede den dejlige dog sjove fornemmelse hen over sin hånd, han gjorde dog ikke nået andet end at han satte sin hånd ned i sengen. Han kyssede ham bare tilbage og lod sine øjne glide langsomt i, han havde det altid bedre når han mærkede Nikki's læber mod sine - så var det som om der kom en ro hen over hans krop. han nappede Nikki let i læben, mens han blev ved med at bevæge sig. han åbnede sine øjne, og så på det smukke ansigt foran sig. han lavede nogle hurtige ryk i ham, da han kunne mærke at han ikke kunne holde sig tilbage længere. han gav nogle mandlige lyde fra sig, som om nogen slog luften ud af ham et par gange. han lag sin pande mod hans, og så stille ned af dem med et smil på læben.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 03:41

Nikki mærket Morgans dejlige kys der blot lod hans blod sætte i kog og gjorde ham utrolig meget varmer end han allerede var!?. Nikki smilede kært til ham og bed sig let i underlæben og mærket det lille bid over sin underlæbe bagefter og grinte let fra sig og smilede, han var glad for at Morgan endelig havde fået ham, Morgan var fantastisk til dette, dog ville Nikki ønske han både kunne være kvinde og mand for Morgan. Nikki rystet på hovedet og strøg Morgan over kinden i det han mærket de hurtige ryg og udstødte lidt høje støn og tog fat i madrassen og smilede til Morgan og sagde"mmmh! skat" han smilede og lod Morgan gøre hva han ville!...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 04:28

Morgan havde det for en gang skyld mere end fantastisk, selv om det altid var dejlig at komme så var dette bedre. han så bare på hans ansigt og kyssede kort hans læber "du er så skøn" hviskede han og satte en hånd på hans brystkasse og skubbede ham ned og ligge, han tog fat i hans hænder og trykkede dem ned i madrassen og flettede sine fingere ind mellem. hans mave bevægede sig roligt, dog trak han ikke vejret sådan rigtigt som almindelige mennesker gjorde "hvorfor dufter du så godt?" spurgte han stille op og lod sin tungespids strejfe ham ned af kæben og ned over hans hals, selv om han ikke havde lyst til at gøre ham ondt så havde han virkelig lyst til at bide ham "må jeg" spurgte han stille om og trykkede sine tænder blidt mod hans hals, der hvor han allerede havde ar'et efter Morgan.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 04:34

Nikki smilede og sagde"det da ikke mig der dufter godt?, det er da dig elskede" han grinte svagt og mærkede hvordan Morgan havde kommet og lukket svagt øjnene for at erindre dette øjeblik der var magisk og hans første omgang. Nikki smilede meget nu og mærket blidt tungen af Morgans stille lege på hans hud og nød der højere end noget , dog ikke højre end Morgans lem der havde været oppe i ham så hurtigt og dog alligevel så beroligende og blidt. Nikki sank en klump dog ikke af frygt men af lettere anstrengelse for at fjerne de nydende støn der ville ud og sagde"Ja elskede det må du altid" han smilede og knugede fingerne mod Morgans dejlige hænder
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 04:48

Morgan sagde ikke nået, da han ikke havde lyst til at diskutere med Nikki om sådan nået, da han var sikker på at de kunne blive ved i en evighed. han blev næsten ligefrem mere lykkelig over hans ord, han havde jo lyst til smagen af blod og ikke hvem som helst blod. han lod sin tunge stryge hen over det lidt opsvulmede ar, inden han lod sine tænder borede sig ned i halsen på ham og smagen af Nikki's blod flød bare ind i munden på ham. han trykkede deres hænder lidt mere ned mod madrassen, og hans øjne gled også langsomt i mens han bare lod blodet løb ned i halsen på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 04:53

Nikki klemte Morgans hænder lidt mere og lod et sviende "aahh" komme ud af læberne men ikke rigtig i smerte men lidt mere ala nydende. Dog gjorde det fandens ondt stadig. Nikki smilede lidt og lukkede øjnene helt nu og lod blot morgan suge det i sig, Nikki tænkte slet ikke over at Morgan måske kunne komme til at drikke for meget, men Nikki var ligeglad, han kunne dø lykkeligt nu vis det skulle være, fordi han var lykkelig!. Nikki nussede tommeltotten op af Morgans ene hånd til højre og smilede let over dette
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 05:00

Morgan elskede virkelig Nikki's blod, han var som en blodbank og en elsker på sammetid. han var sikker på at alle vampyr ville være lykkelig hvis de havde en kæreste som Nikki, han var jo alt det man kunne ønske sig eller mere det Morgan kunne ønske sig. han havde jo brug for en der kunne sætte ham på plads når ingen anden kunne, også alligevel en som elskede Morgan for den var han var. han lod sin tunge gøre så han var sikker på at intet gik til spilde, dog kunne han mærke hvor svært han havde det svært med at trække sig tilbage. han trak dog alligevel eller mere tvang sine tænder ud af hans hals, han slikkede ham flere gange hen af halsen for at være sikker på at intet løb ned på dynen "mmrh" sagde han og havde blød rundt om munden og ned af hagen
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 16 Icon_minitime

Love elevator musik:::::::MOrgan
Tilbage til toppen 
Side 16 af 17Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 15, 16, 17  Næste
 Lignende emner
-
» Musik.. :D
» til Morgan
» ta' det med ro (morgan)
» - Morgan
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum