Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Love elevator musik:::::::MOrgan

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Empty
IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 00:36

Nikki skulle til at sige noget men rødmede dog da han endnu en gang blev kysset?, dette var så mærkelig en følse i hans læber, det prikkede over alt syntes han, og stemningen var virkelig høj?. Han rødmede meget let og smilede lidt over sådan som Morgan var nu og hviskede i hans øre da kysset endelig slap op af sin dejlige energi"Mmmhhh du så dejlig og lokay elskede så siger vi det" han strøg Morgan over lemmet igen og hviskede"din cock er så dejlige skat, må.... må man måske smage den?" han så lidt på Morgan og gjorde det tydeligt han mente prøve at sutte. Nikki anede ikke hvor den ! vildt ! ? mærkelige trang kom fra men Nikki var nysgerrig og lidt legesyg nu, han ville prøve... han ville smage sin elskede på alle mulige måder og rør Morgan os.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 01:17

Morgan elskede virkelig hans stemme, der var nået ved den som fik ham til at slappe af. den var som musik i hans øre, små engler der sang for ham - ja! den var bare fantastisk at høre på, selv om han viste at selv om den kunne være sød og blid så gemte der nået andet over den "ikke så dejlig som du er" hviskede han og ville nok altid synes Nikki var mere dejlig, ligemeget hvor meget han pissede Morgan af så gjorde det bare så hans kærlighed til ham blev større. Morgan's blik røg kort ned mod sit lem inden han så op på hans ansigt, og hævede sit ene øjebryn lidt dog nikkede han bare svagt "altid" sagde han kælende i det og kyssede kort hans læber, og satte sig ned i sengen ved siden af ham "den tilhøre jo dig" tilføjede han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 01:46

Nikki rødmede og vidste ikke rigtig hva han skulle gøre, hvorfor sagde han egenlig os sådan noget så mærkeligt at han.... han ville gør det ved Morgan?. Nikki rødmede meget nu og hans kinder var røde og han så rigtig nuttet ud med det strittende platin hvide hår, de grønne rolige dog uskyldige øjne, den drengede trænet dog lidt feminine slanke krop af hans. Nikki var på alle fire og gjorde så han lå perfekt til at kunne sutte den. Nikki holdte sin overkrop opn med armene og begyndte så småt at slikke Morgans lem, især lemmets hoved. Han rødmede dog svagt over det og håret hang lidt foran hans øjne. Nikki tog den blidt ind i munden og begyndte så småt at sutte..... dette føltes så mærkeligt men dog.. dog var det ikke dårligt mærkeligt. Nikkis lem dunkede stadig som ind i helved... gosh! Morgan tændte ham !
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 02:12

Morgan så bare på ham med et nysgerrig blik i sine øjne, dog var det ikke rigtigt til at se da hans mørkerøde øjne så mere dyster ud i det. han fulde Nikki's bevægelser med sine øjne, og der kom et lille smil frem på hans læber. Efter Morgan's mening så Nikki altid nuttet ud, ikke som alle andre nået helt særligt og fantastisk. hans øjne knyttede hurtigt i da han mærkede hans tunge, det var virkelig dejligt og det fik også en lille lyd af nydelse til at komme ud af hans læber. han tog let fat i hans pandehår så det ikke ville være ivejen, måde for Morgan's udsyn og for at det ikke irritere Nikki "mmmrh" kom der let ud mellem hans læber, inden han lod sin frie hånd glide hen og strejfede Nikki's lem med fingerespidserne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 02:42

Nikki havde ikke regnet med at Morgan ville berør hans lem og han elskede at blive holdt i pandehåret, så han følte at Morgan var den mand han mødte første gang inde i centret. Nikki suttede indtil... han mærket finger spidserne slap han hurtigt og udstødte et støn"MmhhRR!" Han så overrasket på Morgan og rødmede i det han tog Morgans lem i munden igen og begyndte at sutte igen, med rolige dog stimulerende bevægelser og brugte os nogen gange tungen til dette. Nikki berørte let Morgans testikler med den ene hånd og suttede mens han lukkede øjnene blidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 02:52

Morgan havde aldrig oplevet så mange humørsvingninger i sit liv, som han havde fået siden han mødte Nikki. den knægt kunne bare det med at få Morgan til at flippe helt ud, og i næste øjeblik være den kærlige person. det kunne godt irritere Morgan sådan lidt i det, men på den anden side kunne han godt lide at Nikki kunne gøre sådan ved ham. han blev lidt overrasket over hans støn, og så lidt på ham inden han begynde smile igen "så så" sagde han og lag sit hoved lidt tilbage da han mærkede den dejlige våde fornemmelse rundt om sit lem igen, han lukkede langsomt øjnene ud og kunne virkelig godt lide det. han lod sine fingere strejfe Nikki's lem igen, dog gled hans fingere bare rundt om den og begynde lade sine fingere glide op og ned af den.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 03:13

NIkki stønnede lidt mens han havde Morgans lem i munden. Nikki prøvede at sutte ovenligt men til sidst måtte han give op og sige"jeg kan ikke det mmh for dejligt det du gør elskede " Nikki ville ha Morgan blev ved og Nikki tog blidt fingerne om Morgans lem og kørte dem op og ned om hans lem. Han ville tirre Morgan lidt ved at slikke nogen gange og så helt stoppe. Nikki så mod Morgan og Morgans lem var jo utrolig vådt nu af Nikkis savl og sutteri. Nikki rødmede og sagde lettere flovt"jeg.. jeg er klar til dig elskede, jeg vil ikke mere flygte"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 03:26

Morgan så bare op og ned af Nikki's krop, det var nok en af de smukkeste kroppe han havde set i sine mange år. han kunne ikke lade være med at smile af det han sagde, men han havde heller ikke selv lyst til at stoppe da han godt kunne lide at røre ved Nikki. han kæmpede endelig lidt for at sidde stille, selv om det var utroligt svært da han nød virkelig meget det Nikki gjorde. hans blik røg hurtig over på hans ansigt af hans ord "okay min elskede" sagde han og skubbede ham kærligt ned og ligge på ryggen, inden han selv kravlede hen og sprede hans ben lidt og kyssede ham ømt på inderlåret. han satte sin ene hånd ned i madrassen ved Nikki's hoved, mens han lod den anden tage fat i sit lem "jeg skal nok være forsigtig" sagde han og bøjede sig ned og kyssede hans læber en enkel gang, imens begynde han så blidt han kunne at trange sig op i ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 03:36

Nikki så på Morgan og rødmnede meget... havde han virkelig sagt ja til dette, ja det havde han, og han ville ikke bakke ud, uanset smerten der ville komme. Nikki lukket øjnene i og hviskede inden den ville trænge bare lidt op"stop ikke, stop end ikke vis jeg græder, du må ikke stoppe før du kommet eller jeg beder dig okay skat" Nikki så temmelig alvorlig ud, han ville mærke Morgan inden i sig, Nikki var jo utrolig varm der hvor Morgan var på vej til at trænge op. Nikki elskede Morgan højere end sit liv ja... Nikki ville være alt for Morgan. Nikki mærket den komme lidt op i sig og lukket hurtigt øjnene i og tog hårdt fat i madrassent sengetøj og bed tænderne sammen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 04:34

Morgan var glad for at Nikki gerne ville prøve igen, og endda var klar til det også blev det ikke for meget. han gav et nik fra sig og havde heller ikke selv tænkt sig at stoppe, selv om det var svært da man jo ikke ville se den man elskede havde ondt. dog var det utroligt dejligt at endelig kunne komme op i ham, uden at blive afvist det var jo nået Morgan ikke kunne klare. han så bare ned på ham og lod sin tungespids glide hen over læberne, inden han kyssede hans læber kort igen "rolig" hviskede han selv om han ikke viste hvordan han havde det, dog var han sikker på det gjorde ondt. han bed sig i underlæben mens han gled længere op i ham, han slap sin læbe igen og begynde kysse han kæbe mens han begynde helt stille og roligt at bevæge sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 05:07

Nikki så på Morgan med rødmen over kinderne og nikkede som en lille skole pige ville ha gjordt, nikki var død bange nu. Han bed sig i underlæben indtil Morgan kom og kyssede ham tilbage. Nikki mærket Morgan komme højere op i ham længere og længere, kom den op og smerten var utrolig stor, dog ville den sikkert forsvinde, og da Morgan endelig ville trække sig frem og tilbage kunne man høre Nikki pive lidt i smerte før første gang over dette. Nikki så på ham og lukket øjnene og svejede i ryggen og sagde"aaahhh" han bed sig i underlæben og tog hårde fat i madrassens senge tøj og sagde"Jeg elsker dig Morgan!" Nikki piv i noget tid men det forsvandt mere og mere
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 05:14

Morgan var glad for at Nikki ikke brokkede sig helt vildt meget og ikke ville dette, da han jo godt viste at det nok ikke ville blive mindre smerte jo længere man ventede. Hans øjne gled i et stykke tid, da han virkelig nød at mærke varmen inde i ham. han åbnede sine øjne lidt efter og så ned på ham, da han hørte hans lyd og var kort i tvivl om han skulle stoppe eller ikke "jeg elsker også dig skat" sagde han kærligt med en stemme der var tæt på at give et støn fra sig, han bøjede sig stille ned og kyssede hans kæber igen i håb om at det kunne hjælpe ham lidt med at slappe af "slap af skat, det hjælper" sagde han stille i det mens han blev ved med at bevæge sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 05:42

Nikki prøvede at slappe af men sagde så"det føles så uvirkeligt, så unormalt? jeg ved ikke om jeg kan blive ved elskede det" Nikki lukket øjnene og kunne næsten ikke snakke, han vidste ikke hvordan han skulle reager? de fleste stønnede måske men han? det var mærkeligt, nikki tog om sit lem og begyndte stille at onanere fordi han ville ha nydelse, hans lem dunkede nemlig og Morgans lem var så stort og han vidste ikke hva han skulle gøre af sig selv!?. Nikki rømmede sig lidt og bed sig i underlæben og kyssede Morgan hen af halsen da han lænte sig lidt mod Morgan. Han mærket den komme ind og ud og sagde"elskede jeg?" Nikki tog sig til hovedet og sagde"Jeg kan ikke" Nikki rejste sig op, selv om han var bøsse så havde det været omgivelserne og alt det der var sket der fik ham til at være forvirret. Nikki ville ikke slå op men følsen af Morgan i sig, den var vidunderlig men os mærkelig?. Nikki trak sig væk og kiggede efter sit tøj og sagde"Undskyld det den følse jeg aner ik hva jeg skal gøre af min krop eller noget?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 05:56

Morgan prøvede at gøre det mere roligt i det, i håb om at det ville hjælpe lidt med at få ham til at slappe af. dog mærkede han hvordan alt gik under når Nikki trak sig væk, han havde sådan nået at alt ville gå godt og at de ville klare det. han lag sig helt ned på sengen mens han sukkede, han var så utrolig tændt og liderlig efter Nikki at han havde det som om alt gik under. han rejste sig kort tid efter op og gik hen til sit skab, og fandt nået tøj på som han tog på "jeg følger dig hjem" sagde han og snakkede så roligt han kunne, selv om han var ved at blive sindesyg inde i af raseri.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 06:39

Nikki trak sig i tøjet og så mod Morgan og sagde"bare gå amok jeg ligeglad jeg var ikke klar eller .... eller jeg var men det var en mærkelig følse og du har sådan .... sådan skræmt mig så jeg blot nød til at komme væk, jeg troede jeg var klar, men da det endelig kom til stykket blev jeg vel en lille smugle skuffet, jeg havde troede der var mere i det, jeg os en fyr jo, du ville vel hellere ha en tøs med bryster og en mis og alt muligt andet har jeg ret" Nikki så lidt mod Morgan, dog var Nikki sur over han var en fyr, ford han,..... han ville gør alt for Morgan, men endte med at skuffe sig selv og den nydelse han troede det ville gi`, han var jo en forbandet fyr...(Nikki var)
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 07:32

Morgan prøvede at tage det så roligt han kunne, og det fik ham til at trække vejret for at tage det mere roligt i det. han vende sit blik væk fra ham for at få bedre styr på sig selv, selv om hans ord slog ham en efter en. hans blik gled hurtigt over på ham igen, og hans øjne stod næsten ligefrem i flammer "hvad fanden er det du siger!" snerrede han og gik med hurtige og lange skridt over til ham, han greb hurtigt fat i hans kæbe og trykkede lidt til dog uden at det ville komme til at gøre skade på ham "du fatter det ikke, du forstår åbenbart ikke hvordan jeg opbygget" snerrede han dog mere hviskende i det, han så bare bare ind i øjnene på sin elskede "jeg tænder ikke på bryster, eller en lille mis.. hvis jeg ville hade det så havde jeg da bare taget i byen" sagde han og prøvede virkelig at finde ord, han var jo ikke som alle andre. han tænde jo virkelig ikke på det han kunne se, og det var svært at forklare den man elskede sådan nået "jeg tænder for satan på det du gør, det jeg ved du kan give mig, og tanken om os sammen" sagde han og lag tryk på `du´ da det jo var Nikki han elskede og det var jo også ham at han ville være sammen med, han trak sig dog bare væk fra ham "tag dit tøj på så følger jeg dig hjem" sagde han irriteret i det, og rettede lidt på sit hår og gik hen og tog sine sko på inden han gik hen og låste døren op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 08:09

I det Morgan låste døren op løb Nikki ud af døren, og en tåre faldt ned inden han nået ud af døren, han løb så hurtigt han nogen sinde havde gjordt før, ned af trapperne igennem lokalet, og så ud i salen, ligeglad og havde glemt alt om vampyrene, han hadet sig selv lige nu, han elskede Morgan og ville gøre alt men denne gang havde han trukket sig væk og såret Morgan så inderligt at det selv gjorde ondt på Nikki at se Morgans blik, Nikki ville bides og dø nu han ville ikke leve med den skam i hans hjerte, han ville ha Morgan skulle slå ham og gør alt ved ham for at få vrede ud indtil Morgan havde fået alt sin vrede ud så ville Nikki kunne få det bedre og endelig gi sig selv helt til Morgan men ikke før Morgan havde fået alt vrede og had ud, og det skulle ikke være igennem andre men på Nikki... vreden skulle gå ud på ham ellers ville han aldrig se Morgan igen....... Han kunne ikke klare at vide han havde skadet sin elskede så dybt men at Morgan aldrig skadet ham...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 08:24

Morgan blev lidt overrasket over at Nikki bare løb fra ham på den måde, han så kort efter ham og lukkede sine øjne i og tog en dyb indånding. det var svært at dufte til ham igennem alle de dufter som var omkring, dog ville han bare være sikker på at der ikke skete Nikki nået. Han blev stående lidt da han ikke viste hvad han skulle gøre, han havde på den ene side lyst til at løbe efter ham dog på den anden side havde han bare lyst til at finde sig en anden at være sammen seksuelt. dog havde han jo sagt at han ville følge Nikki hjem, og det var jo kun sådan at han kunne vide at der ikke skete Nikki nået. han smækkede hurtigt døren i, mens han løb mod en af vinduerne og fik det åbnet. han landede elegant på det hårde jord, inden han satte i løb efter Nikki. han løb bare hen til ham og greb fat i hans hånd, inden han satte ned i gå-tempo "jeg lovede at følge dig hjem" sagde han bare og så kort på ham inden han så frem og trak Nikki med sig, det gjorde bare underligt ondt inde i ham at være tæt på Nikki. hans lem dunkede stadig kraftigt nede i sine sorte bukser, hans blik gled bare rundt på de folk som de gik forbi.

//er nød til at logge nu, kommer nok på i morgen når jeg kommer hjem.. natti nat ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 09:23

NIkki så vredt på Morgan og foran alle råbte Nikki i det han rev sin trøje i stykker"SÅ ! STRAF MIG! DOG, slå mig, bid mig gør mig fortræd, jeg kan ikke klare denne her følse inden i" Nikki gik ned i knæ og tåre kom frem i hans øjne, fordi han elskede Morgan så højt ville han dø vis han ikke led for Morgans hænder, men dog os dræbe sig selv vis han mistede Morgan nu"Jeg ber dig elskede... straf mig, slå mig, gør mig fortræd, kom ud med alt din vrede og seksuallitet, jeg ber dig... jeg kan ikke mere ha denne følse inden i, jeg har gjordt dig så ked, såret dig og afvist dig, afvis mig eller skad mig, jeg ville være så lykkelig vis du skadet mig, fordi... fordi ellers dør jeg inden i, jeg vil så gerne dø fordi jeg har været sådan, jeg ville ikke trække mig væk, jeg forfærdelig mod dig, jeg elsker dig Morgan straf mig jeg ber dig, gør det" Nikki rystede over hele kroppen, han ville blot væk... han ville straffes af Morgan så alt var iorden, han ville lide så meget...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeMan 25 Okt 2010, 16:34

Morgan stoppede bare op da han ikke havde lyst til at trække Nikki efter sig, og ligne en eller anden der ville kidnappe ham eller nået. han lyttede efter på hvad han sagde og lod sit blik glide tilbage på ham, han kunne ikke få sin vrede ud og kunne slet ikke få den til at gå udover Nikki. folk stoppede bare op og gloet over det på dem, Morgan's blik gled også rundt på alle mennesker og smilte bare til dem for at vise at alt var okay. han lod sit blik glide ned på Nikki igen og rystede på hovedet "du får mig til at ligne en eller anden sindesyg morder foran alle" sagde han og selv om vampyrer ikke rigtigt kunne havde de samme følelser, så følte Morgan at dette var virkelig pinligt. han gjorde dog ikke andet end at han gik ned på hug og løftede ham op i sine arme "du kan jo også bare råbe at jeg er en vampyr" hviskede han ind i hans øre, for at vise at det han råbte slet ikke var bedre end at hele verden fik at vide at han var en vampyr. han begynde bare at gå ned af gaden og holde Nikki tæt ind til sig "hvad ville det overhovedet hjælpe at skade dig? udover det ville hjælpe dig? jeg vil jo alligevel ikke få det jeg vil havde, og alligevel blive afvist igen... af min egen kæreste" sagde han, det var jo nedern nok at blive afvist af en i byen - Men! af sin egen kæreste, var nok nået af det værste han havde oplevet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeTirs 26 Okt 2010, 00:26

Nikki tog om Morgan og rystede let over hele kroppen, dette havde virkelig taget hårdt på Nikki. Han vidste ikke hva han skulle sige så han ville blot være stille og rådne op inde fra. Han havde mistet alt lyst til noget som helst, han havde ikke lyst til at spise eller rør noget vand eller gå, han viulle bare hjem og lægge i sin seng og stirre op i loftet indtil han døde. Han så lidt på Morgan og berørte hans kæbe lidt indtil han kyssede ham på læberne blidt og hviskede"jeg elsker dig Morgan" han rødmede og vidste ikke hva han ellers skulle sige elelr gør. Nikki havde det elendigt med sig selv han ville så gerne ha Morgan men da det kom til stykket bakkede han ud igen... og for sidste gang, han turde måske? aldrig mere at ha.... ha sex med Morgan i frygt for at skade ham....
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeTirs 26 Okt 2010, 02:08

Morgan var virkelig usikker på deres forhold, og om Nikki virkelig elskede ham eller det bare var den tiltrækningkraft som vampyrer havde. Selv viste han hvor meget han elskede Nikki, eller tæt på hvor meget han elskede ham da det var utroligt meget. Han viste dog bare ikke hvis han kunne blive ved med deres forhold, hvis han skulle gå rundt og være liderlig hele tiden og bare vide at han alligevel ikke ville få nået. han mærkede hans berøringer som fik ham til at lukke sine øjne i, og trykkede ham bare tætter ind til sig. dog var han svagepunkt når han mærkede Nikki's læber, og han kæmpede lidt for at modstå at kysse ham igen dog kunne han bare ikke "je..." sagde han og tænkte lidt over det "jeg elsker også dig" hviskede han så selv om det var ret så svært at sige, når han var så sur som han var.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeTirs 26 Okt 2010, 04:34

Nikki gjorde så han kom til at stå op og strøg håret til siden og så død alvorlig ud nu og tog Morgan i hånden temmelig alvorligt og sagde med en hård bestemt tone"KOM" Nikki trak Morgan med op i sin lejlighed og lukkede døren hårdt i og sagde"Jeg hader mig selv og det min skyld" han låste og så mod Morgan og trak ham med ind i sove værelset og skubbede blidt Morgan ned i sengen og sagde"Læg stille" Nikki trak sit tøj af temmelig mandigt og så virkelig ældre og mere beslutsom ud nu end i starten. Nikki smilede lettere evil lumsk og trak tøjet af Morgan og satte en finger for Morgans læber og sagde"sysh elskede ikke sig noget" Nikki satte et ben på hver side af Morgans og kyssede ham på læberne i det han lod Morgans cock blidt glide mellem hans baller for at ophidse ham lidt, indtil den var stiv nok, lod Nikki blidt noget af hans eget spyt komme om til hullet og gjorde så Morgans lem trak ind i ham. Nikki lukket øjnene i, dog ikke i smerte denne gang, men ren nydelse. Nikki åbnet de smukke dybe grønne dyriske øjne og trak vejret tungt så hans brystkasse var stor og flot fremme og trænet. Han smilede og stønnet lettere dybt og dyrisk"Årh... mmhrhh!!" han smilede lettere frækt til Morgan og strøg Morgan over håret og hviskede"jeg elsker dig skat, undskyld alt"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeTirs 26 Okt 2010, 04:51

Morgan skulle lige til at sige farvel da han mærkede og så at Nikki trak i ham, han havde mest lyst til at komme væk og finde sig nogen der havde lyst til ham og derefter komme tilbage og ligge tæt ved den varme krop. Han elskede jo ham og derfor havde han ikke lyst til at slå op med ham, men han viste også med sig selv at han havde brug for sex en gang imellem. Han fulde bare efter ham og havde et spørgende blik i sine øjne, han lod sig bare blive skubbet ned i sengen. dog vende han sit blik lidt væk fra ham, da han så at han var igang med at tage tøjet af. han kunne ikke lide at han gjorde det, da han var træt af at blive afvis og han havde det nok i de gang Nikki havde afvist ham. han skulle igen lige ved at sige nået da han mærkede Nikki's finger mod sine læber, han blev dog bare ved med at se på ham og lod kort sine øjne glide i. han lukkede hurtigt sine øjne i og holde en lyd af nydelse inde i sig, han nød det virkelig meget og ville ikke selv indrømme det. hans øjne sprang dog op da han mærkede varmen fra indersiden af Nikki, han så bare lidt overrasket på ham og lod et svagt smil komme frem på læben "jeg elsker også dig.. det gør jeg virkelig" sagde han og lag sine hænder på hans lår og lag sit hoved til rette nede i dynen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitimeTirs 26 Okt 2010, 05:25

Nikki Bed tænderne sammen og kunne virkelig lide den følse nu, han smilede lettere lysten og bevægede stille hofterne så Morgans lem kom op og ned i ham. Nikki stønnet svagt og lænte sig ned over Morgan og stønnet, så hans dejlige varme ånde blev blidt pustet mod Morgans dejlige overkrop. Nikki smilede svagt over at Morgan nød det og hviskede"jeg elsker dig og jeg har sådan en lyst til dig, men jeg var ikke ovenlig klar, det var sådan en mærkelig følse, det første gang jeg fik rigtigt mærket noget inde i mig selv og så du os kold elskede jo" han grinte let og kyssede Morgan op af halsen langsomt og sagde"Mmhhh"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Love elevator musik:::::::MOrgan   Love elevator musik:::::::MOrgan - Page 15 Icon_minitime

Love elevator musik:::::::MOrgan
Tilbage til toppen 
Side 15 af 17Gå til side : Forrige  1 ... 9 ... 14, 15, 16, 17  Næste
 Lignende emner
-
» Musik.. :D
» til Morgan
» ta' det med ro (morgan)
» - Morgan
» Elsker Musik!! xD

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum