|
| nyt tøj?:: privat Morgan | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj?:: privat Morgan Fre 10 Sep 2010, 03:36 | |
| Cam så kort på ham hvorefter han kiggede ind i den grå væg foran ham da han mærkede at vampyren nu havde taget hans bukser samt boxershorts af så han nu stod nøgen man ku dog tydligt se han trænede for hans røv var ret fast"vampyr"hviskede han tilbage oglod armne falde ned lang hans side. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj?:: privat Morgan Fre 10 Sep 2010, 03:42 | |
| Morgan smilte bare af det han sagde og lod sine fingere blidt strejfe hans lem "du skal være glad for at jeg som ikke som så mange andre, ikke bryder mig om engleblod" hviskede han lige bag hans øre, selv om han kunne finde på at drikke engleblod så var det ikke nået han gjorde tit og ville helst være fri. han lod sin ene fod skubbe til hans ene skinneben for at sprede hans ben en smugle |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj?:: privat Morgan Fre 10 Sep 2010, 03:47 | |
| Cam nikkre svagt til hans svar g smilede let da han mærkede fingrene kort ved hans lange tynde lem hvorefter han udstøde et lille suk og spredte bene lidt da han mærkede vampyrens fod"der er noget med at i er ret sex glade ik sandt?"spurgte han roligt og betragte en lille sætning som stod på vægen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj?:: privat Morgan Fre 10 Sep 2010, 04:30 | |
| Morgan trykkede sin krop mod hans og kyssede ham videre i nakken "mmh" sagde han og kunne jo bare sige hvad han selv var, og han elskede jo virkelig at havde sex - ligemeget med hvem det var eller hvad det var. han tænde jo nemlig ikke på ting som normale folk gjorde, og hvis man prøvede at tænde ham på den normale vej så gik der langtid før han var ordenlig tændt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj?:: privat Morgan Fre 10 Sep 2010, 04:34 | |
| Cam smilede let hvorefter han dejede hovdet let og så hen på ham med et lidt frækt blik hvorefter han mærkede vægen lidt hårde mod sin nøgne krop eller næsten nøgne krop, han så igen på vægen hvorefter han lod øjne glide i. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj?:: privat Morgan Fre 10 Sep 2010, 04:59 | |
| Morgan så bare stille på ham han smilte ikke længere og han så bare kold ud, hans øjne havde overtaget ansigtet og de så bare på ham og gav ham kort elevator blikket "vil du gerne havde nået?" spurgte han drillende om og hentydet til om han gerne ville havde sex, han trykkede sit hoved mod hans skulder og trykkede sine tænder mod den dog uden at bide hul. han så op mod hans ansigt imens og ville se hvordan han tog det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj?:: privat Morgan Fre 10 Sep 2010, 05:18 | |
| Cam undre sig dog lidt da vampyrens blik blev koldt men rystede dog svagt da han mærkede de skarpe tænder på sin bløde hud ved skuldren"vis du mener om jeg vil bides så nej"svarede han kort dog undrene"vis det er sex så ja"tilføj han og betragte ham let hvorefter han lag sin hånd på morgans hofte imens han kort kysse morgan på panden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj?:: privat Morgan Fre 10 Sep 2010, 06:17 | |
| Morgan så bare på ham og holde et grin inde for ikke at komme til at bide ham, han trak sit hoved lidt efter tilbage "nej det bider dig ikke, eller jeg bider ikke hul på dig" sagde han og grinte kort inden han trak sit væk fra ham, han vende ham let om og trak ham hen til sig. han så kort ned mod sine åbnede bukser, inden han vende sit blik op mod ham "tag dem af mig" hviskede han drillende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj?:: privat Morgan Fre 10 Sep 2010, 06:24 | |
| Cam amilede lettet "tak"svarede han og betrakte ham så let da de igen stod ansigt til ansigt "det kan jeg vel"svarede han let charmerne hvorefter han bukkede sig ned og så kort på bukserne før han bgyndte at hive dem langsomt af med den ene hånd hvorefter han også hev undebukserne af og betragte hans lem kort før hab rejste sig op igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj?:: privat Morgan Fre 10 Sep 2010, 07:42 | |
| Morgan så bare på ham og lag en hånd i hans hår, han kunne godt lide synet af en anden der tog tøjet af ham. han lod sin hånd glide ned fra hans hår og ned af hans kæbe "kan du lide hvad du ser ?" spurgte han om og blottede kort sine tænder i et smil, mens han kunne mærke at hans lem var begynd at dunke - den dejlige fornemmelse af at være tændt, dog var han ikke helt vildt tændt dog nok til at klare en omgang sex |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj?:: privat Morgan Fre 10 Sep 2010, 07:45 | |
| Cam smilede let og nikkede"ja det er jeg, du er en flot fyr"svarede han charmerne og så kort ned mod sit ejet ret tynde dog lange lem"hm?"lød det kort fra han før han lag en hånd på morgans skulder. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: nyt tøj?:: privat Morgan Fre 10 Sep 2010, 13:35 | |
| Morgan grinte kort af det han sagde og nikkede en enkel gang "jamen tak.. du er også selv ret så flot" sagde han og vende sit blik kort mod hans hånd, inden han så over på ham igen og gik helt hen til ham og lod sine fingere strejfe hans lem "du er flot for at være en engel" sagde han og brød sig ikke om engler udover hvis han ville havde en hurtig omgang sex, han bøjede sig lidt ned og tog fat i hans lår og løftede ham op til sig. han trykkede ham mod væggen for at han ikke skulle holde hele den vægt han havde, selv om han var utrolig let efter Morgan's mening. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: nyt tøj?:: privat Morgan | |
| |
| | | | nyt tøj?:: privat Morgan | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|