|
| Endelig engle fri(Morgan=privat) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 05:50 | |
| Tid :: over midnat
sted :: kajikas lejlighed
Omgivelser :: ingen andre end kajika og så naboerne der sover inde i deres hus
udseende :: Små hvide shorts stram hvid top der stopper under brysterne, hvid halskæde af ægte hvid metalisk diamandt sten. ørre ringe i hvid blå krystal. Håret sat op i en hestehale. Sneakers(Sko) Dato : irl
Vejr :: 23gr, varmt men solen er ikke fremme, men månen er
Kajika gik stille indenfor i det hun slappede mere af på den måde med at komme afslappet ind i stedet for at bekymre sig om nogen havde gået efter hende mens hun stille tænkte på hvor dejligt det var at være fri for at være engel mere nu var hun endelig menneske igen og hvor var det dog skønt!... kajika gik stille oven på og smed langsomt sit tøj i det hun tog et håndklæde over armen og gik ud og tændte bruseren og stillede sig under den, og tog langsomt sæbe på hele sin lækre krop. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 06:01 | |
| Påklædning: http://www.exposay.com/celebrity-photos/criss-angel-tito-ortizs-birthday-party-hoste-by-jenna-jameson-at-pure-nightclub-0DJBOJ.jpg______________________ Morgan gik rundt oppe på tagene og havde forfulgt et menneskebarn, da han var sikker på at han kende nået af den duft. men der var bare nået forandret ved den duft, han så ned på hende mens hun gik og det slog ham *englebarnet* tænkte han mens han havde forbindingen omkring sin hals, han gav et grin fra sig og så hende gå in i opgangen. han så efter hende og fandt hurtigt ud af hvor hun boet *hyggeligt* tænkte han og var endelig glad for at hun havde glemt at lukke en vindue i hendes stue, han hoppede over på bygningen og lod sig glide ned af muren og stoppede på kanten i vinduet. han lod sig glide ned på gulvet og hørte vandet ude på badeværelset, han gik ud i køkkenet og fandt en cola i køleskabet. inden han gik hen og satte sig i sofa'en i stuen og drak lidt af cola'en, mens han bare ventede på at hun blev færdig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 07:52 | |
| Kajika slukkede vandet med et hånddrej i det hun stille rakte ud efter et af de hvide håndklæder og tog blidt os et om håret så det ikke hang og flagrede mens hun stille så sig i spejlet og ransede sin hud og sørgede for der ikke var nogen urenheder og havde stadig sit smukke yder fra engle dagene af, mens hun betragtede sit badeværelse og hørte køleskabet blive lukket i og tog hurtigt håndklædet ovenligt om sig, og løb hurtigt ud mod stuen og så Morgan og sagde"argh! morgan!! hvad?? i.... hvad laver du her og så bare kommme?? ... Hmm hvor kommer du fra altså jeg mener ind fra?" hun kiggede mod det åbne vindu og lukkede det, i det hun så lettere strengt mod ham og sagde"Morgan for .... for pokker !" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 08:02 | |
| Morgan havde lagt sine arme på sine lår og så over på hende, han smilte stort og charmerende til hende. han prøvede så godt han kunne at lytte på hvad hun sagde "jeg undrede mig over dig" sagde han og hentydet jo til at hun var et menneske, og det var han endelig virkelig meget glad over. han så hen på vinduet og grinte kort "du skulle lære at lukke sådan nået, eller jeg kan jo altid komme ind på andre måder" sagde han og satte cola'en på stuebordet, inden han rejste sig op og gik med elegante skridt over til hende. han så kort ned af hende inden han vende sit blik op mod hendes ansigt igen "savnet mig ?" spurgte han om og lag sine arme om hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 08:08 | |
| Kajika overrødmede og så på ham lettere fornærmet men kun for sjov fornærmet og grinte kært og rakte frisk tunge af ham"Baaaah andre måder min bare røv ! ... bukstavelig talt?? haha men ej seriøs? Morgan jeg mener det, næste gang brug hoved døren og helst ringeklokken eller for guds skyld bank på???" hun rødmede yderligere da han tog om hende og kiggede lettere skræmt op på ham og sagde"Hmmm om jeg har savnet dig, det ved jeg ikke det vel et irellevandt spørgsmål? altså jeg mener, jeg ikke en af dine fangirls ? sååå.... så meget har jeg vel heller ikke savnet dig men har dog savnet at se på noget nær en model" hun blinkede forførende til ham i det hun let strøg ham over kæben og sagde"jeg bad om at blive befriet af mine guddommelig lænker og han slap mig, og morgan du en dejlig stalker er du klar over det" hun grinte og gik ned i knæ og smedigt fra hans armen og gik stille hen til køleskabet og tog en cola til sig selv og så mod sit bord hvor colaen var og sagde"Hmm? jeg kan se du allerede føler dig hjemme i min ydmyge menneske bolig" hun fniste sødt og betragtede ham en kort stund i det hun blidt tog en tår fra cola dåsen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 08:27 | |
| Morgan så på hende og smilte, han lod hende bare trække sig ud af ham og så efter hende "jov du har savnet mig, det ved jeg jo du har" sagde han og hav de ikke tænkt sig at bruge døren hvis han ikke havde lyst, han gik over til hende og blottede sine tænder "tænk at du gør det for at være sammen med mig" sagde han og lag sine hænder på hendes kinder og kyssede hurtigt hendes læber, for at få hende til at tro at der var nået mellem dem. men det var det jo slet ikke i hans hoved, da han ikke troet på kærligheden og ville ikke havde nået med det at gøre |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 08:31 | |
| Kajika grinte og kyssede ikke tilbage men var utrolig neutral over for hans lille kys og sagde"Morgan nej.... jeg har ikke savnet dig i forhold til alle andre piger har jeg faktisk et liv, angående det? så næste gang hold dine læber for dig selv der er intet mellem dig og mig, jeg kunne mærke godt li at mærke smerten skære gennem min krop som en knivs blad mod mig" hun grinte lettere ondt i det hun så rigtig nuttede ud igen og gik ind i soveværelset og satte pegefingeren på kontakten men orkede ikke at tænde lyset så det forblev utændt, og åbnede skabet og fandt stille nogen shorts frem og en almindelig hvid top til jeans shortsene. mens hun fumlede let med det våde hår der lagde sig ned af hendes ryg |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 08:38 | |
| Morgan lyttede på hvad hun sagde og grinte lidt, han så efter hende og ventede lidt inden han hurtigt lå inde i hendes seng "jeg kan godt give min krop til dig i nat.. hvis du giver mig din sjæl" sagde han og blottede sine hvide tænder i mørket, han blev dog bare liggende og så over på hende. han så kort ned af hendes krop og sagde ikke nået, da han ikke viste hvad han skulle sige. da det jo bare var en krop, det var ikke nået han tænde på eller nået |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 08:42 | |
| kajika vendte sig mod ham med et smil og tog stille en kniv fra hendes skab, den hun brugte til at få andre væk vis hun ikke ville ha dem her, men dog var morgan en ven, Hun grinte ondt og hånligt af ham i det hun kraglede op af hans krop og så ham dybt i øjnene nu og lod kniven snitte hen af hans arm langsomt og blidt mens hun stille holdte hans blik fanget og hviskede dybt i hans øre ondt og sadistisk"Jeg vil ikke ha din krop, hvad skulle jeg dog bruge den til, min sjæl er tusind gange mere kostbar end din krop desuden er det bare en krop, intet andet Morgan..... en krop der kan skæres i og jeg ville hellere ha en anden end dig, du skal ikke tro du er noget for mig andet end et bekendt skab der er lidt nær, hehe et bekendt skab med" hun slikkede blidt blidt kniven uden at rør hans blod dråber og sagde"en bekendt med benefits..." hun grinte og smed kniven fra sig og skulle til at gå af ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 08:55 | |
| Morgan så bare på hende og lod hende bare skære i sig, han nød smerte og havde derfor ikke nået imod det. han lyttede på hvad hun sagde og rystede på hovedet "en sjæl er en sjæl og jeg kan jo bare tage den" sagde han og så at hun skulle til at gå igen, han træk hende ned til sig og bed hende hurtigt i halsen. da hvis hun ikke ville give sig til ham, så havde han bestemt tænkt sig selv at tage det han ville havde. og lige det øjeblik ville han havde hende, også havde han også tænkt sig det. han sugede hendes blod og holde øje med at hun ikke ville dø for meget, så at han ikke ville få hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 09:00 | |
| Kajika skrig da hun mærkede hans tænder igen og lukkede mærke en mærkelig følse i hele kroppen!.... han drak simpelthen for meget! og det brød hun sig ikke om og især ikke vis han skulle være hendes skaber og de endte med at være tiltrukket seksuelt af hinanden fordi sådan plejede skaber og skabelse altid at være.. hun skrig højt"Morgan... jeg må bede dig slippe mig jeg vil ikke mere bides af dig.. slip mig så" hun åbnede munden nærmest stønnende lød hun nu og satte de spinke finger på hans brystkasse og prøvede at skubbe ham fra sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 09:10 | |
| Morgan smilte stort og stoppede med at suge hendes blod, hans tænder forblev og i hendes hals "rolig nu.. smerten er stor, men det går over på et tidspunkt" hviskede han og begynde at suge hendes blod igen, og viste at han ville gøre store ting med hende. og var sikker på at hun kunne blive en fantastisk vampyr og en del af hans klan, han sugede hendes blod lidt hurtigere for at få det overstået hurtigt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 09:14 | |
| Kajika skrig højere nu og tog brutalt fat i Morgan og kørte fingerne igennem hans hår og tog hårdt fat i det og rullede rundt så hun var over ham og prøvede at hive sig af ham med de sidste kræfter hun havde men da det ikke virkede overgav hun sin krop til ham sin sjæl og sind, hun betragtede ham med de gulige grønskærlig øjne mens hun stille lod en hånd glide op under hans trøje og rev ham med de glas agtig negle hen af hans dejlige brystkasse så det begyndte at bløde så småt på hans trøje og lukkede øjnene i af smerte og sagde"jeg vil aldrig være din egen dom eller noget... nært dig... aldrig dominerede......."hun mærkede hvordan hendes hjerte stille slog nu og tog de sidste åndedræt og mærkede hvert stønne agtig åndedræt som nydelse i hele kroppen fordi de kunne blive de sidste ægte dråber luft hun fik..... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 09:31 | |
| Morgan lyttede ikke efter på hvad hun sagde, han træk sine tænder ud af hende da han mærkede at hun var helt væk. han satte sig op og lag hendes hoved mod sin brystkasse, mens sårene på sin brystkasse var forsvundet lige så hurtigt igen. han træk hendes kæbe ned og bed sig i håndledet, han knyttede sin hånd og holde sin hånd ca. 10centimeter oppe i vejret fra hendes mund. hans blod dryppede stille ned i hendes mund og han smilte stort "så mit lille barn, så skal du blive hel igen og blive et af nattensbørn" hviskede han og bevægede sin håndled ned til hendes mund |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 09:35 | |
| Kajika var helt væk i det hun smagte hans blod var der noget i hende der greb ind, hendes hjerte var stoppede og hun tog langsomt fat i hans arm i det hun stille med lukkede øjne fandt frem til hans håndled og stille begyndte at suge blodet i sig i det hun åbnede øjnene brat og skubbede hans arm fra sig og hostede lidt mens hun så panikslagen mod ham og sagde"hvad.... hvad argh... sker der med mig morgan!... hvad har du dog gjordt" hun mærkede sit tandkød klø og mærkede tænderne springe frem de lange helt blanke hvide hugtænder i siden og de var meget nuttede men dødsens skarp kunne man se... hun så mod Morgan og sprang på ham og bed sig fast i hans håndled igen og sugede elegant uden at spilde en dråbe af hans blod og lod blidt sit underliv være mod hans lem, mens hun sugede løs... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 09:44 | |
| Morgan så på hende og smilte stort, han lyttede på hendes ord og strøg hende over håret "din sjæl er min og du tilhøre nu natten" sagde han og gav et lille støn fra sig da han mærkede hendes tænder i sit håndled, han holde dog øje med hvor meget hun drak og tog hurtigt fat i hendes kæbe og træk hende væk fra sig "ikke mere" sagde han og kunne mærke hendes underliv mod sit lem og havde slet ikke nået imod det, han smilte bare videre og var virkelig stolt som en ny stolt far |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 09:51 | |
| Kajika så blodigt nærmest barbarisk på Morgan da han hev hende væk og sagde"Jeg tilhøre ingen" hun smilte kært nu og så undersøgende på ham med hovedet let fra side til side og gned sig blidt op af hans krop og lod hendes kind køre mod hans, i det hun hviskede i hans øre med blod om munden"jeg vil smage mere.... mere blod, jeg vil lege med det! se det flyde mærke det på min krop" hun kørte sine finger op mod hans hals fra brystkassen og lod blidt neglene borde sig i hans hals så der kom lange dybe flænger der blødte og slikkede ham let på de åben sår i det de lukkede sig hurtigt og bed ham i underlæben lettere brutalt og tog fat i hans kæbe og følte sig utrolig tiltrukket af ham seksuelt og ville bare ha blod og Morgans krop nu.. hun rev fat i hans trøje(Det han har på) og rev til så den flækkes og lod blidt fingerne køre elegant over hans brystkasse og hviskede i hans øre efter hun intenst tvang ham til at kysse hende"Jeg vil se dig lide og bløde.... vil du lide for min skyld" hun grinte ondt og så på ham med hånlig sadistiske øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 10:07 | |
| Morgan kunne ikke lade være med at smile af hende, han kunne bedre lide sin skabning end nogen anden vampyr. han tog fat i hendes hals og trykkede hende ned mod sengen og rejste sig op, han træk hende op til sig og så hende dybt ind i øjnene "du må heller få nået ordenligt mad først" sagde han og gik hen til vinduet og åbnede det, han hoppede ned af det og træk hende med. han landede elegant på gaden og slikkede blodet væk fra sine læber, han fik øje på en mund fyr komme gående og pegede over på ham "det der er mad.. lad mig se hvordan du har tænkt dig at lokke ham ind i en gyde" sagde han og slap taget om hendes hals og lag sine arme over kors |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 10:16 | |
| Kajika tog sig blidt til halsen lettere irriteret men fik så øje på fyren og blod ruset blussede op i hende igen i det hun tog fat i ham hårdt og bed hul i hans hals brutalt og sugede kraftigt få sekunder efter lå han helt død på jorden fuldkommen stille og kajika havde lækkert blod om munden, hun grinte ondt og sagde"hvorfor skulle jeg føre ham her ind når jeg bare kan tag hvad jeg vil ha" månen ramte hendes smukke hvide skind og den nærmest glimtede tilbage som var den indhyldet af små dirmandter på grund af hendes sved efter lige at være vågnet op fra døden og så pludselig skulle jage, hun så mod Morgan og gik hen til ham, skubbede ham op af væggen kraftigt med hånden om hans strube og lod deres læber rør hinanden i det hun førte noget af fyrens blod hen i hans mund og sagde"smager han ikke godt...." hun grinte ondt og slikkede ham let på læben ved mundvigen og sagde"lad intet gå til spilde farmand" hun grinte ondt og lugtede efter i det der kom en lettere ung herre gående forbi meget elegant og utrolig rig sikkert, kajika studsede lidt på sit tøj og tørte blodet væk i det hun stille gik efter manden og tog blidt det lange platin blonde hår ud af elastikken , og svang det blidt da manden kiggede bagud for at se hvem der lavede klik, klik lyde med sine sko. hun smilte kært og gik hen til ham og sagde"hejsa med dig lækre blod" hun grinte og så ham dybt i øjnene i det hun ikke forblændet ham men han var helt væk i hendes kønne dukke agtig udseende og hviskede"vil du mærke min krop så følg mig" hun grinte og lokkede ham hen i gyden, tog fat i ham og skubbede ham til Morgan og sagde"her farmand jeg vil ikke lege med ham... han er til dig" han var lettere omtåget af hendes ikke så stærke forblænding i det hun ikke mestrede det i nu.... men hun arvede dog kræfter fra Morgan.... og voldeligheden og især blodtrangen.... var der fuldt ud... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 10:37 | |
| Morgan så over på hende og sukkede, da hun bare tog ham ude på gaden han rystede på hovedet af hende "fordi andre ikke skal få øje på ham" sagde han og så hende komme over til sig, han mærkede muren bag sig og havde slet ikke nået imod det. han mærkede hendes læber mod sine og slikkede blodet væk fra sine læber "han smager fint" sagde han og kørte nogle fingere igennem hendes hår, han så efter hende igen og så lidt på den fyr hun kom gående med. han så ned på hans hals og bed hurtigt fat i hans hals, han drak meget af blodet og tog sine tænder ud. inden han lod sin hånd glide hen over hans hals så hans hånd blev fuldt med blod, han gad slip på ham og gik over til hende og skubbede hende op af muren. han lag sine fingere på hendes læber og åbnede hendes shorts med den anden hånd "lad os hygge os på andre måder" sagde han stille og kunne ikke finde et bedre sted at havde sex, end et sted hvor det var døde mennesker og blod |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 10:43 | |
| Kajika lod blidt sig skubbe op af væggen med en nedtonede knurren i det hun fik et kaotisk smil på læberne af hans blodige hånd og sagde"Uuuh kommer du med føde til mig" hun tog blidt i mod hans hånd og fik det os på hendes og kørte det igennem hans hår og slikkede ham let på fingerne i det hun bed blidt i en af hans finger og tog den så blidt ind i munden og slikkede tungen om den mens hun stille suttede hans finger ren for blodet fra manden og hviskede i hans øre"det kan godt være du har tæmmet mig lidt, men jeg vil aldrig ende i seng med dig Morgan haha!... jeg er ikke blot din! haha" hun grinte og skubbede ham ned på jorden netop ved at spænde ben eller håbede han faldt så hun kunne overfalde ham og lægge sig oven på ham og stramme grebet om hans kæbe og bare bide ham i halsen og smøre blod ud over sig selv.... hans blod hendes nye farmand af en slags .."Du skal ikke undervuder din nye skabning farmand, jeg kunne jo finde på at bide tilbage" hun hentydet til første gang han drænet hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 10:53 | |
| Morgan kunne ikke lade være med at smile af hende, han træk sine fingere til sig og så hende ind i øjnene "jeg har givet dig et bedre liv, bedre end nogen anden kunne give dig... og jeg kan godt tage det fra dig igen" sagde han og skubbede hende hårdere op af muren for at vise at han altid ville være stærkere end hende "kom så" sagde han og lukkede hendes bukser og tog hendes håndled i sin og fjernede hendes hånd fra sin kæbe, han satte af på jorden og hoppede op på taget og træk hende med sig "du skal nok lære at lytte på mig, ellers ender det galt med dig" sagde han og vende sig mod hende, han træk hende med sig afsted på tagene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 10:57 | |
| Kajika skrig i det hun så på ham og prøvede forgæves at slippe fra ham og borede sin frie hånds negle ned i tagets smukke sorte tagsten og man kunne høre og se de lange streger der kom emns hun strittede i mod og skrig"neeeej!!! du ejer mig ikke jeg vil ikke!!!....... Farmand slip mig...." hun grinte lettere ondt i det hun i stedet for at stritte i mod sprang på hans ryg og slikkede ham let op af halsen og svang bene om hans liv og så på ham blidt og sagde"hmm hvor føre du mig nu hen?.... og vis det er hjem til dig for at lære pli og du kan dominere mig kan du godt tro om igen så står jeg af denne transport" hun grinte djævelsk i det hun bed ham let i øreflippen og havde sådan en træng til at se ham nøgen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 11:11 | |
| Morgan lod hende bare springe op på sin ryg og lag sine hænder på hendes lår, han så op på hende og smilte stort og koldt "nej skal vise dig et par ting" han satte hurtigt i vampyr løb og hoppede over bygninger, han lyttede da han hørte musik og løb imod det. han stoppede op da han fik øje på et diskotek, der var en masse fuld mennesker udenfor. han så ned på ham og vende sit blik mod hende "de der.. skal du aldrig spise, fulde mennesker smager ikke godt og det gør folk der tager stoffer heller ikke" sagde han og drak selv kun nogen gange blod fra fulde mennesker, for at blive tændt og kunne havde sex med dem |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) Ons 02 Jun 2010, 11:15 | |
| Kajika smilte ondt og krammede ham ind til sig og duftede stille til ham alt det blod han havde i sig alt dette vampyr blod, hun ville elske det forevigt, og det var os en ting hun havde så forfærdelig arvet fra selveste morgan, at vampyr blod var et must, og hun følte sig ej tiltrukket af ham sådan da, små stunder tog blodet over i hende og ville gerne ride ham helt øm og andre gange bare rør ved ham, men lige nu var hun ligeglad der handlede alt sig om blod intet andet end blod... hun bed ham blidt op af halsen uden at bide hul sådan små lovebits og sagde"mmmmh de ser nu stadig delikate ud men det skal jeg nok holde farmand" hun grinte ondt og slikkede ham op af halsen og havde sådan en lyst til at bide i ham igen smage sin skabers blod!.... |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Endelig engle fri(Morgan=privat) | |
| |
| | | | Endelig engle fri(Morgan=privat) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|