|
| gå tur //zean// | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: gå tur //zean// Man 11 Okt 2010, 07:47 | |
| "Ca. et halv år nu" svarede han 334 år gammel? Og hun opførte sig stadig som en ny vampyr? sært. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: gå tur //zean// Man 11 Okt 2010, 07:51 | |
| violet så ned for hun havde på fornemmelsen hvad han tænkte, da hun ikke rigtig havde været så meget ud i byer kender hun kun til vampyr lugt. hun havde kun været ude i skoven og jage, ikke andre steder sådan rigtig hendes master ville have hun skulle blive hjemme og bare sidde der ind til han, mente hun var parat til at komme ud i byerne alene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: gå tur //zean// Man 11 Okt 2010, 17:26 | |
| Dog opholdt alle racerne sig langt fra bare i byerne. Selv opholdt han sig mest i byerne, men det var fordi menneskerne var hans mad, de var nemmest bare lige at tage fra når man var sulten. "Du virker som en ny vampyr men du er 334 år gammel, hvordan hænger det sammen?" spurgte han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: gå tur //zean// Tirs 12 Okt 2010, 04:03 | |
| violet så på ham. ''ohh.. det er fordi ham der gjorde mig til vampyr ville ikke lade mig komme ud så meget kun når vi skulle jage'' svarede hun... hun så sadig på ham. *hvordan kunne han lugte det på den afstand??* tænkte hun for sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: gå tur //zean// Tirs 12 Okt 2010, 17:40 | |
| "Dumt af ham, måske ville det have været fint de første par 50-100 år, men så burde du komme ud og lære at være i byerne og blandt både mennesker og væsener og ikke ende som du er nu, en svag vampyr" sagde han, det var i hvert fald hans mening. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: gå tur //zean// Ons 13 Okt 2010, 01:36 | |
| ''det er jeg enig i men det var hans valg, han var også ret tumpet'' svarede den unge vampyr pige med det brune hår, hun tænkte over en del, over hvordan de forskællige væsner lugtede over hvor mange der var af hver race. og alt det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: gå tur //zean// Ons 13 Okt 2010, 06:14 | |
| Han nikkede lidt. "Selv om der var den mulighed at du jo selv kunne gøre oprør og rejse ud i verdenen" sagde han Selv havde han været tidligt ude...han var dog også født som dæmon, men alligevel...Desuden havde hans situation dengang krævet det. Men nok om det. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: gå tur //zean// Ons 13 Okt 2010, 06:19 | |
| ''ja det kunne jeg, men det tur jeg ikke, jeg var en meget bange vampyr den gang'' sagde hun med en lille rystelse i kroppen bare af at tænke på den gang, gav hende dårlig fornemmelse hun forsøgte at få det ud af sit hovde da hun jo ikke ville komme i kontakt med det ikke igen. *jeg hader den tid af mit liv* tænkte hun for sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: gå tur //zean// Ons 13 Okt 2010, 07:22 | |
| "du virker også lidt sådan nu" sagde han lige ud, mens han gik videre og så lige gyldigt på de få mennesker de kom forbi. Overvejede om en af dem kunne ende som hans offer senere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: gå tur //zean// Ons 13 Okt 2010, 07:25 | |
| ''det ved jeg, det er jeg også'' svarede hun med et lille suk bag efter. hun så på nogle af de mennesker, hun gik bare forbi dam. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: gå tur //zean// Ons 13 Okt 2010, 07:30 | |
| Han nikkede lidt, han havde haft ret. Hun ville have været et meget nemt offer vis det var det. "Hvem er din gamle herre enlig?" spurgte han og virkede lidt nysgerrig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: gå tur //zean// Ons 13 Okt 2010, 07:39 | |
| ''han sagde aldrig sit navn'' sagde hun stille. violet stoppede op. ''nå jeg må heller gå hjem farvel'' sagde hun og begyndte at gå mod sin lejlighed. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: gå tur //zean// Ons 13 Okt 2010, 17:26 | |
| Underlig. Det var hvad hun var, pludselig bare syntes hun måtte hjem. Men så havde han jo fred nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: gå tur //zean// Ons 13 Okt 2010, 21:55 | |
| violet kom hjem, hun satte sig ned, hun tænkte sig om. hvad havde skulle hun mon gøre ved det. hun var urolig over hvad han ville gøre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: gå tur //zean// Tors 14 Okt 2010, 01:19 | |
| Han så sig lidt omkring og gik bare roligt videre...
//out/ |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: gå tur //zean// | |
| |
| | | | gå tur //zean// | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|