|
| Et møde mellem væsner? - Violet | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Tirs 26 Okt 2010, 23:14 | |
| violet nød det, hun smilede, hun begyndte at ridde ham hun ville ikke havde det ødelage det de havde sammen, hun blev ved med at ride ham, hun slikkede langs halsen op til hans utrolig mund, hun elskede ham højer end noget andet på jorden. ''du er viunderlig skat og jeg er ked af det hvis jeg kommer til at bide dig'' sagde hun med et smil på ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Tirs 26 Okt 2010, 23:34 | |
| "Skat du er ligså viunderlig, og det gør ik' noget hvis du kommer til at bide mig" sagde han med sødt smil men som hurtigt forsvandt fordi han ville se hvor lang tid der vil gå før hun kom, han lagde hende ned uden at stoppe med at køre så hårdt som muligt op i hende så den kom i bund hver gang, hun stod på alle fire igen og så kørte han også bare der ud af hurtigere, hårdere, hele tiden, hans smaragd grønne øjnfarve var kommet frem igen, men denne gang var det noget han gjorde, "åh skat!" Blev han ved med at sige og kørte bare hårdere og hårdere "you like that?!" Sagde han nu mere på han sjov måde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Tirs 26 Okt 2010, 23:49 | |
| violet smilte til ham, hun grinte af du, hun kom endelig, hun havde helt knald røde øjne, hun fik fat i hans arm og bed i den og smagte hans varme blod, *hvordan kan jeg lade min vampyr få magten jeg bider den mand jeg elsker højer end noget andet* tænkte hun for sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Ons 27 Okt 2010, 00:05 | |
| Zolg kunne mærke hendes dejlige varme saft samle om hans lem, "ÅH!" kom det fra ham da hun bed, men det var mere fordi at han kom lige efter hun var kommet. Han lod hende faktisk bare suge hans blod, hun kunne ikke dræbe ham lige meget, hvor meget blod hun sugede ud af ham, han kørte bare stadig op i hende, bare en smule langsomere og ikke så hårdt. Zolg smilede bare til hende og kyssede hende på kinden, og fik hende til at slippe hans arm og så gav han hende et lang og dybt kys selv om hun måske stadig havde sin vampyr frem i sig, han elskede hende utrolig højt og siden at hun ikke kunne gøre ham fortræd tog han det ikke så tungt at hun kom til at bide ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Ons 27 Okt 2010, 00:17 | |
| hendes vampyr var forsvundt hendes øjne var blevet de mørke farver igen, hun kyssede igen, ''undskyld'' sagde hun da hun langsomt gav slip på hans hånd, hun slikkede blodet væk fra hendes mund hun nød stadig han køret ind og ud af hende. *han er viunderlig, han flipper ikke ud når jeg bider ham* tænkte hun for sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Ons 27 Okt 2010, 00:31 | |
| Zolg havde fjernet sine smaragd grønne øjne og havde fået sin nomale øjnefarve tilbage. "Du skal ikke undskylde" sagde han og kyssede hende på halsen samtige med han stadig kørte op i hende bare langsomere og langsomere til hans lem bare sad derinde. "Du er en vampyr og du har brug for blod, det er noget jeg har valgt hvis jeg vil være sammen med dig" forklarede han bare med et sødt smil. *Okay jeg skal lige køre nogle par omgang mere før jeg trækker mig ud af hende* tænkte han for sig selv med et lille smil på læberne, han lagde hende ned på ryggen. Zolg starte med at køre hurtigere og hurtigere, han hamrede sit lem op i hende 10-12 gange nok så man kunne høre sammenstødet inde i hende. Han førte sit lem af hende og hev kondomet af hende, der sad dog stadig hans sæd på han lem som ikke røj af da han hev kondomet af. Han så smilene til hende, "har du nogensinde smagt det før?" Spurgte han med et roligt smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Ons 27 Okt 2010, 00:41 | |
| ''det er min egen skyld jeg er blevet det'' sagde hun og kiggede på ham, hun nød det sidste de havde inden han trak sig ud. ''AH!'' lød det flere gang fra hende, hun så på ham da han tog sit lem ud af hende. hun smilte til ham, ''nej skat det har jeg ikke'' sagde hun med et smil på læben. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Ons 27 Okt 2010, 01:20 | |
| "Din egen skyld?" Spurgte han med en undren og så på hende. Men før hun nåede at svare gik han ud for at vaske sæden af sit lem, han kom tilbage ind til hende med et lille smil på læberne, "nåh men hvorfor er det dog din egen skyld?" Spurgte han igen og satte sig ned på sofaen ved siden af hende, hendes bid på hans arm er blevet healet og ingen bidmærker kunne man se. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Ons 27 Okt 2010, 01:36 | |
| ''ja det er min skyld'' sagde hun. hun kiggede på ham også hurtig ned på hans lem, hun smilte af det, hun grinte, ''jeg var 17 år da det skete jeg var til en fest og havde fået lidt for meget af drikke, jeg gik om natten og mødte en vampyr også provokerede jeg ham og han gjorde mig til vampyr men også fordi han ikke havde spist, jeg var en åndsvag teenangtere der ikke viste hvad beherskelse var'' sagde hun og slog ned i sofaen. hunlænte sig ind mod ham, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Ons 27 Okt 2010, 01:44 | |
| Zolg sad stadig nøgen med Violet op af sig, "hm, fortryder du at du provokerede ham?" Spurgte han så faktisk en smule trist over hun kun var 17 da han bid hende. Hvis hun havde være sammen med han dengang havde det nok ha' udviklede sig anderledes. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Ons 27 Okt 2010, 04:21 | |
| ''ja det har jeg skat, men det jeg ville ønske var at vi havde mødes der så var det aldrig sket'' sagde hun ind mod ham da hun ville ønske det mere end noget andet. hun holder ham ind til hende. fordi hun elsker ham så meget. *han måå ikke gå jeg vil ikke have det* tnkte hun med et smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Ons 27 Okt 2010, 04:36 | |
| violet så på ham. hun var trist. ''skat jeg fortryder mange ting, og meget det her'' sagde hun ind mod ham, hun ville ønske det var over at hun ikke var blevet bid at hun bare var en normal pige som de fleste andre men alligevel ikke da hun kunne holde til mere med ham. hun så ham i øjnene. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Ons 27 Okt 2010, 07:58 | |
| Zolg så på hende med et hævet øjnbryn, "har du nogensinde slået et andet menneske eller væsen ihjel?" Spurgte han og så på hende med sine is blå ørne, "for det har jeg, jeg tør slet ikke tænke på hvor mange jeg har slået ihjel gennem alle de år jeg har levet og ikke har kunne styre mig" sagde han med et lidt trist blik. "Du suger jo bare blod ud af folk og så lader du dem være, ik'?" Spurgte han så. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Ons 27 Okt 2010, 23:44 | |
| violet så på ham og var helt overraskede over at han spurte hende om det. ''jeg har dræbt før, men jeg tør slet ikke tænke på det skat'' sagde hun og lænte sig ind til ham. hun ville ikke gå fra ham, men hun var snart nød til det da hun havde smagt menneske blod, havde hun lyst til det så hun måtte ud og have dyre blod. *jeg bliver nød til at gå* tænkte hun for sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Tors 28 Okt 2010, 08:29 | |
| Zolg så på hende med et smil og rejste sig for han tage bukser på, han var blevet lidt træt at sidde nøgen. Han satte sig ned igen og lagde armen om hende så hun kom helt tæt ind til ham, han gav hende et kys på kinden og havde lyst til at lægge sig ned med hende oven på sig, han tog hende om armene og førte hende med ned og platede et langt og dybt kys på hendes læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Tors 28 Okt 2010, 18:41 | |
| violet smilte til ham. lagde havde en dejlig fornemmelse af at det her var rigtig at det var ham der var den rigtige for hende. at hun faktisk kunne stole på ham,de andre drenge hun havde været med var nogle der bare legede med hendes følser men nu da hun havde været vampr i pænt lang tid begyndte hun at være ligeglad med de følser, men ham væggede dem hos hende igen, hun elskede ham virkelig. hun gengav hans kys stille. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Tors 28 Okt 2010, 22:55 | |
| Zolg stoppede kysset kort, fordi der var noget som han tænkte på her al den tid han var sammen med hende, nu når hun var vampyr, "skat, hvor lang tid har du været vampyr?" Spurgte han og så i dybt i øjne, han blev fanget i hendes øjne hver gang han så længere tid i dem, men det var fordi han elskede hende så højt og kunne ikke få nok af hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Tors 28 Okt 2010, 23:01 | |
| violet lage hovede på hans brystkasse hun var trist over det med at hun var vampyr, ''ja i godt og vel 317 år skat'' sagde hun med et trisst blik. ''jeg føler mig gamle skat'' sagde hun og kiggede på ham, hun holdte fat om ham hun elskede ham over hele jorden. *hehe du er min for evig* tænkte hun for sjov. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Tors 28 Okt 2010, 23:15 | |
| *Wauw, hun er ældre end mig* tænkte han lidt overrasket, han selv var jo også pænt gammel, ca. 200 år gammel var han, men han var holdt op med at tænke over det. "Du er ikke gammel søde, du ligså ung og smuk som hver anden 17årig som jeg har set, nej du er smukker og mere dejligere end nogen anden 17årig" sagde han med et smil og gav hende et kys på næsentipen, men det var mere et for sjov kys. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Tors 28 Okt 2010, 23:27 | |
| violet lage armen om ham, ''du er endnu mere dejlig end alle andre i den her verden, jeg er vildt heldig over at have dig som min kæreste'' sagde hun med et frækt smil mod ham. hun nussede ham på kinden og kyssede hans hage da han kyssede hendes næse. *han er skør på en nuttet måde* tænkte hun for sig selv. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Fre 29 Okt 2010, 00:25 | |
| "Det jeg glad for at du syndes" sagde han og lagde sine egne arm om hendes ryg og krammede hende. "Og jeg er vild heldig at havde dig som kæreste" sadge han med et glad smil på læberene, han vil ik' for noget anden pige i verden skifte sin elskede Violet ud, hun er ham alt i verden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Fre 29 Okt 2010, 05:36 | |
| violet smilte. ''det er jeg glad for du siger skat'' sagde hun med et nuttet smil. hun tog sine trusser op igen også sine bukser, hun sax og krammede igen, hun holte ham på låret, hun ville aldrig i hendes lange liv, hun grinte og lænede sig ind til ham, hun lage sin anden hånd på hans brystkasse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Fre 29 Okt 2010, 23:32 | |
| Zolg lå og kørte sine fingre igennem hendes dejlige fyldige sorte hår med sin ene hånd, "heh" grinte Zolg lidt til sig selv fordi han kom til at tænke på nu når de levet evigt begge to, så vil de leve for evigt sammen, hvilket Zolg overhovedet ikke havde noget imod, for hun var bare dejlig, så han vil heller end gerne leve evigt med hende hvis du også vil leve evigt sammen med ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Lør 30 Okt 2010, 00:13 | |
| violet smilte til ham. ''søde tidlig på ugen blev jeg truet på livet'' sagde hun og lænede sig ind til ham. ''men en politimand redet mig på en måde'' sagde hun og så på sin elskede, hun mærkede den store kærlighed hun havde til ham, hun var virkelig forelsket og hun tænkte at de jo kunne leve sammen for evigt hun ville leve sammen med ham for evigt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Lør 30 Okt 2010, 01:17 | |
| "Truede? Hvordan truet?" Spurgte han og så ned på sin elsket Violet, han blev en smule overrasket da hun sagde det, han vidste dog godt hun kunne forsvare sig selv, for hun var jo en vampyr, men han brød sig ikke særlig meget om at hun var blevet truet, "og hvordan mener du med at en politibetjent reddet dig på en måde?" Spurgte han så, Zolg tænkte lidt på om hun mente reddet med at hun tog blod fra ham eller noget. Han så afventene på hendes svar, med et lille usikkert smil. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet | |
| |
| | | | Et møde mellem væsner? - Violet | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|