Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Et møde mellem væsner? - Violet

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 07:39

Zolg lænede sig helt hen til hende og plantede sine læber på hendes og forsatte i et langt og dybt kys, han havde sin ene hånd bag hendes hoved og den anden op på sofaens ryglænd, Zolg lukkede sine øjne af rent nydelse, han nød simpelthen hendes læber, selvom hun var en vampyr, var hun virkelig dejlig at kysse.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 08:04

violet kyssede ham igen, hun smilte til ham, hun nød hans kys det var dejligt, hun havde ikke troet de ville nå der til hvor de er nu, hun havde håbet det men troede ikke de ville, violet lukkede sine øjne helt i af nydelse, hun havde sin ene hånd omkring hans hals uden et fast greb. hun smilede da kysset stoppede. *hvorfor kunne det ikke have været lidt længer* tænkte hun for sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 08:37

Zolg rykkede sit hoved helt hen til hendes øre "jeg tror ikke du har lyst til at vide hvad jeg er" viskede han og tog sit hoved til sig igen for at løfte hende op til sig hvorefter han lagde sig helt ned så hun lå på hans front. Han lå og kærtegnet hendes noget så dejlige og bløde hår, han hjerte bankede roligt og stille mens han så først ned på hende og så hen på fjernsyndet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 08:47

''jo jeg vil'' sagde hun. hun kiggede på ham hun ville vide hvad han var nu viste han hvad hun var, hun kiggede på ham. ''pleas sig det'' sagde hun og holdte sin hånd på hans brystkasse stadig. hun smiler liddt hun har et glimt i øjet som ingen næsten kan stå for, hun så på ham, *hvad er det han kan være* Tænkte hun for sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 09:06

Zolg pustede lidt tungt ud, "okay, jeg er en dæmon" sagde han lidt trist og så væk, hvis det stod til ham ville ha' ikke ha' været født som dæmon, dels er det fordi så vil hans familie stadig være i live men dels også fordi, så gik han heller ikke rundt og dræbte andre væsner og mennesker. Han så tilbage i øjne på Violet med sine egne is blå øjne.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 09:23

violet så på ham stadig med sine kærlige øjne, der var ikke et tegn på frygt i hendes kønne ansigt. hun lage en hånd på hans kind. ''jeg er ikke bange'' sagde hun med sin bløde stemme hun aede han ned af kinden. hun lænte sig frem og gav ham et kys i panden. hun ville ikke miste ham og hun var ikke bange, måske var det noget hendes vampyr gen gjorde hun ikke var bange for ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 09:50

"Nej du er ikke bange nu, fordi du ser mig som min menneske skikkelse, hvis mit onde indre jeg fik lov til at bryde ud, så vil du se en dæmon som ikke har andet i sit hjerte end had, ødelæggelse og drab, jeg kan knap nok holde ham tilbage når jeg skal spise.." fortalte han og havde slet ikke mere sit glade blik eller smil fremme mere.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 09:55

violet ser på ham hun vil ikke have der sker noget mellem dem. ''jeg... jeg vil bare ikke have det ødelægger det vi lige havde'' sagde hun og ser ned imens hun tager sin hånd til sig hun ville bare ønske de kunne have et normalt dreng pige forhold men det er lidt sværdt når de begge er farlige væsner. *hvorfor sker det for mig* tænkte hun for sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 10:29

"Tag det helt roligt, jeg har styr på min onde dæmon-jeg og det har jeg haft i mange år" sagde han nu med sit nomal søde smil og tog hende op til hende og lagde armene om hende for at så at give hende et langt og varmt kys. Zolg slap hurtig kysset "jeg vil heller ikke havde at det ødelægger det vi har nu" sagde han og gav hende små kys på halsen og forsatte så på det lange kys på hendes læber, som var noget af det dejligeste, selv om hun var vampyr.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 10:35

violet kunne mærke sin tørst komme om i sig, hun stoppede kyssede. ''jeg er nød til at jeg kommer tilbage det lover jeg'' sagde hun. hun forsvandt ud af døren, hun kom ud i skoven, hun drak jo dyre blod og ikke menneske blod efter 2 timer han havde siddet der hjemme alene, kom hun ind af døren. satte sig ved siden af ham og lænede sig ind til ham da hun var så smerder. ''jeg er helt færdig'' sagde hun og kiggede på ham med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 10:49

"Heh" Zolg rejste sig fra sofaen og tog en arm under hendes ben og en under hendes ryg, han løftede hende op i sin faun og fandt hendes sove værelse, han lagde hende i sengen og puttede hende, "sov godt min lille vampyr" sagde han blidt med et lille smil og kyssede hende på panden og var på vej til at forlade rummet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 10:55

violet ville ikke have han gik nogle vjne. ''vil du ikke blive her inde hos mig??'' ser på ham med et nuttet blik. hun tog fat i hans hånd, og ville ikke give slip. hun holdte meget af denne demon. hun smilte til ham hun ville have han blev der inde så hun kunne føle sig mere tryg. hun lod ham ikke gå fra hende. *kom nu kom nu kom nu kom nu kom nu kom nu* tænkte hun bare hele tiden hun bliver bare ved med det da hun ville have hans skulle vlie der hos hende den nat.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 10:59

Zolg så på hende og da han så det nutte blik hun gav han kunne han ikke gøre andet end at lægge som ned sammen med hende, han tog sin mørkeblå stribe trøje af samt skulderpladerne, blætet tog han af også og lagde det ned på gulvet sammen med det andet tøj. Zolg puttede sig ned sammen med hende og lagde en arm om hende så hun kunne sove op af hans varme brystkasse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 11:10

violet smilte til ham og lage sig ind på hans varme bryst. ''tak, men du ved god jeg ikke sove ikke??'' spurte hun ham med et smil på læben, hun kyssede gam på brystkassen, hun nød varmen selv om hun ikke helt kunne mærke det, hun var ligeglad der var en der kunne lide hende for hvad og hvem hun, hun så op på ham imens hun lå på hans brystkasse med sit hovede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 11:41

"Ja det ved jeg godt" sagde han med et venligt smil og rykkede sig ned til hende så dynen gik dem begge til skuldren, han havde sit hoved helt tæt på hendes og smilte bare til hende, han blev næsten helt fange i hendes meget smukke øjne. "Jamen så må jeg jo bare holde mig vågen" sagde han og rykkede sig nu helt ind til hende, med armene om hende under dynen og kyssede hende i et langt og dybt kys.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 11:45

hun smilte og lage sig god til rette ind til ham. ''det behøver du alså ikke at gøre okay'' sagde hun med et smil. hun kunne godt lide at se ind i hans øjne, de var viunderlig hans øjne. hun smilte hver gang hun så på ham, han var jo også en dejlig fyr og han var med hende. hun var glad for han holdt hende så tæt ind til sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 11:54

"Nej, men jeg vil da ikke bare lægge og sove når jeg ka' lægge med dig vågen" sagde han med et lille smil og kom til at tænkte tilbage på hans sidste kæreste som var for got nogle par 10 år siden hvor han faktisk havde været så tæt på at dræbe hende fordi at hun stod i mellem ham og en anden fyr som hun åbenbart havde være sammen i hemmelighed. Zolg kom til sig selv igen og fjerne sin venstre hånd fra hende side af maven og havde den på siden af Violet hvorefter han begyndte at kærtegne hende blidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 12:21

violet kiggede på ham hun syns ikke han virkede farlig men det var jo fordi han ikke var ikke demon form, hun nød at han kærtegnede hende, hun kørte blidt sin hånd over hans overkrop. hun ville ikke miste et skund med ham. ''nå okay, jeg er glad for du er hos mig'' sagde hun da hun lænede sig ind til ham imens hun kyssede ham på halsen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 12:36

Zolg prøvede og holdt sig vågen i et god stykke tid, men til sidst vandt trætheden over ham, så langsomt lukkede han sine øjne og døsede hen til han sov tungt, men sin hånd stadig langsomt kælene på hende kind lå han med sit ansigt mod hende og sov roligt og stille.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 12:40

violet kunne mærke der var noget over det her som om der var mere end bare de to ugers følser som om der var meget mere som om det kunne blive til et rigtig forhold hvis han ville det kunne hun jo spørger ham om dagrn efter. ''sov godt søde'' hviskede hun og kyssede hans brystkasse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 12:52

Zolg vågnede op ved siden af noget af det dejligeste han havde se i verden, Violet som havde nogle af de smukkeste øjne, syndtes han selv. "Godmorgen" sagde han med et smil og strakte sig. *Jeg fatter virkelig ikke at vampyre ikke kan sove, de går sku' glip af noget* tænkte han men slog det ud af hovedet igen fordi han havde noget meget smuk læggene hos ham..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 12:58

violet smilte til ham, ''godmorgen, sovet godt??'' spurte hun ham imens hun lage sig helt ind til ham, men hun kunne jo stadig ikke få varmen hos ham da hun er død. hun så op på ham som om hun ville spørge ham om han villle komme sammen men hun viste ikke om det var et godt tidspunkt da han jo lige var vågnet op.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 13:01

"Jo tak, jeg har faktisk sovet rigtig godt, men jeg har jo også haft dig ved min side" sagde han med sødt smil som en glad lille dreng, men stoppede dog med at smile som han gjorde da han så hendes spørgerne blik, "er der noget du vil sige?" Spurgte han med en undren.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 13:05

''jeg ved ikke om det er den rette tid at spørger dig på så jeg venter'' sagde hun og så ikke på ham da hun ikke viste hvordan hun skulle få det sagt, hun ville så gerne komme sammen med den demon fyr som lå ved hendes side, hun holdte af ham. *han er vidunderlig* tænkte hun for sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitimeLør 23 Okt 2010, 13:09

"Okay" sagde han med et lille smil og så rundt efter et ur, "øhm ved du hvad klokken er?" Spurgte han så, selv om hvor meget han hadet det så er han og bli'r en blod dæmon, og en blod dæmon har brug for kød og i dette tilfælde, kød fra væsner eller mennesker. Han kan dog godt spise almindelig kød, men vil aldrig kunne mætte ham i længere tid.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet   Et møde mellem væsner? - Violet - Page 3 Icon_minitime

Et møde mellem væsner? - Violet
Tilbage til toppen 
Side 3 af 9Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Næste
 Lignende emner
-
» Et møde mellem varulve. //aragon-privat//
» et møde mellem to (sarah)
» et møde mellem to Dæmoner... //ray//
» et møde mellem 2//Thunter//
» et møde mellem en varulv og en vampyr >Cecilie<

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum