|
| Et møde mellem væsner? - Violet | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Lør 23 Okt 2010, 13:14 | |
| violet kigger på sit nye ur, ''den er 09:05'' sagde hun og kiggede på ham. ''hvorfor skal du nå en anden da??'' spurte hun i sjov, hun håbede virkelig han ville blive et stykke tid, hun så på sit skab og fandt det tøj hun skal have på. hun lage armen bag sit hovede og faldt bare ned på sengen og ventede på han svarede hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Lør 23 Okt 2010, 13:29 | |
| Zolg så på hende "nej jeg skal havde mig noget morgenmad" svarede han og smilede skævt til hende, han havde helst ikke lyst til at fortælle hende hvad der var hans morgenmad, han rejste sig op fra sengen og så ned på hende "jeg er tilbage om en lille halv time" forklarede han, tog sin mørkeblå trøje på igen samt hans skulderplader og gik hen til soveværelsets dørkarm og så hen til hende igen med et svagt halvt glad smil og forsatte så hen til hoveddøren og fik tager sine halv lange støvler på og forlod lejligheden.
Som han sagde da der var gået en lille halv time bankede Zolg på døren fordi at den var låst. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 24 Okt 2010, 01:30 | |
| violet lavede gymastik så hun have kun sin sports bh og korte shorts på. hun gik hen til døren og åbnede den stille og så det var ham, hun lukkede døren helt op så han kunne komme ind i lejligheden. hun smilte af han var kommet tilbage. hun gik hen og gik vider med sin gymnastik. ''hej søde'' sagde hun med sin bløde og fine stemme, hun så mod ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 24 Okt 2010, 02:02 | |
| Zolg gik indenfor igen og tog sine halv lange støvler af "Hej" svarede han og gik hen til hende og tog blidt fat om hende skuldre og gav hende et kort kys på kinden og forsatte videre ind i sofaen og tændt for fjernsyndet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 24 Okt 2010, 02:08 | |
| violet smilte til ham. hun var glad for at han var hjemme igen, efeter nogle minuter stoppede hun og satte sig ved hans side hun havde ikke svedt, hun smilte og lænede sig ind til ham, ''var det god morgenmad søde??'' spurte hun ham med et smil på læben. hun sin ene hånd på hans lår. og mærkede det også var varmt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 24 Okt 2010, 04:13 | |
| "Ja, desværre" sagde han lidt trist men fik det hurtigt ud af hovedet, "Hva' har du så lyst til at lave?" Spurgte han og så ned på hende, han havde nemlig ikke noget selv som han skulle lave eller nå for den sags skyld. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 24 Okt 2010, 04:17 | |
| ''jeg vil bare være sammen med dig end til du går, som du sagde du nok skulle på ewt tidspunkt'' sagde hun lidt trist. hun holdte fast i ham da hun ikke ville lade ham gå fra hende. ''jeg elsker dig'' hviskede hun og holdte sig for munden bag efter og kiggede væk og flyttede sig lidt for ikke at se hans regasion. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 24 Okt 2010, 04:49 | |
| Zolg så lidt overrasket på hende, "du hvad?" Spurgte han lidt overrasket som om han ikke hørte hvad hun havde visket. "Jamen jeg vil da også bare være sammen med dig" svarede han så og tog hende helt ind til sig og holdte om hende igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 24 Okt 2010, 04:53 | |
| violet så ikke på ham, hun ville ikke sige det igen hvis han ikke følte det samme. *du siger det ikke igen i har det hyggeligt og det skal du ikke ødelægge* tænkte hun for sig selv. ''elsker du mig'' røg det bare ud af hende, hun holdte sig for munden fordi hun spurte om sådan noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 24 Okt 2010, 06:09 | |
| Zolg så lidt overrasket på hende, "om.. om jeg elsker dig?" Spurgte han og så på hende overrasket men samtige også smirrede over det hun spurgte han. "Øhm.. Det ved jeg faktisk ikke helt inu, vi har jo næsten lige mødtes, hvis vi bruger mere tid sammen er jeg da sikker på at det kunne udvikle sig mere mellem os, for jeg syndes at du er en helt uigennem tænkelig dejlig pige og jeg vil rigtig gerne lære dig bedre at kende" sagde han og smilte til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 24 Okt 2010, 06:23 | |
| violet kiggede på ham, hun var helt overrasket over at han virkelig syns hun var sådan, ''hehe, det er jeg glad for'' sagde hun med et smil, hun lage sig tæt ind til ham, hun kunnw mærke hans dejlige varme krop. ''du er dejlig varm'' sagde hun med et smil, ''selv om jeg ikke kan mærke det helt'' sagde hun og kiggede ned igen. så han ikke så hun var trist. over hun ikke kunne mærke hans varme |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 24 Okt 2010, 09:12 | |
| Zolg tog hende ved hagen og hævede hendes op så de havde øjnkontakt, "jamen søde dog" sagde han med sødt smil og lændede sig ind til et langt kys. Zolg slap kysset "Du skal da ikke være så trist, vel" sadge han med et lille smil, "hvad syndes du vi skal lave? Spurgte han, han havde nemlig ikke noget selv han skulle nå, så han havde tænkt sig at lave eller bare være sammen med hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 24 Okt 2010, 09:20 | |
| hun smilte til ham og lage sin hånd på hans brystkasse, ''jeg er trist fordi jeg er så forbande kold'' sagde hun med et trist blik. ''jeg er ligeglad bare jeg kan være hos dig'' sagde hun med et lille smil på læben. hun lage sin hovede ind til hans hals. ''vil du se en film??'' spurte hun ham med et smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 24 Okt 2010, 11:16 | |
| "Jeg er ligeglad om du er kold, du er stadig noget af det dejligeste" sagde han og smilte til hende. "Tjo hvorfor ikke, hvad har du af film?" Spurgte han hende roligt, smilene og landede et lille kys på hendes kind. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 24 Okt 2010, 11:25 | |
| ''hvordan kan du dog sige det jeger et moster'' sagde hun med et trist blik. ''jeg har let af hvert'' sagde hun med et smil hun så på ham og gik hen til sine film og stod og strittede med røven. hun kunne ikke selv vælge, ''kan du kommer over og hjælpe med at finde en film søde'' spurte hun med et smil. *han så sikkert på min røv* tænkte hun for sjovt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 24 Okt 2010, 12:02 | |
| Zolg rejste sig op og gik hen til hende, han stoppede ved hende røv aede den blidt og så lænede han sig frem til hende øre "du er intet monster, i for til mig" viskede han og så så ned på filmene hun havde, "hva' med den her?" Spurgte han og tog blade, den første film ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 24 Okt 2010, 12:08 | |
| violet smilte let til ham, hun grinte. ''hvis du siger det søde'' hviskede hun mod ham. ''det kan vi godt hvis jeg må læne mig op af dig'' sagde hun med et smil på læben. hun ville ikke lave andet end at læne sig ind til ham til han forsvandt fra hende. hun så ham i øjnene og gav ham et kys på kinden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 24 Okt 2010, 12:25 | |
| "Hehe, jeg vil ikke ha' du gjorde andet" svarede han med et smil og satte sig over i sofaen mens han ventede på at hun ville sætte filmen på og så at sætte sig hen til ham, det var efterhånden lang tid siden at han havde set en film og især sammen med en anden person. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 24 Okt 2010, 12:29 | |
| violet tog den ud af kasæten og sætter den på, hun gå stiller der over men tager sin trøje af og sidder i sin top. ''håber ikke du har noget imod det jeg syns det blev for varmt'' sagde hun men ville alligevel gerne læne sig op af ham. hun satte sig ved siden af ham og lage sig ind til ham med et smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 24 Okt 2010, 12:53 | |
| "Nej overhoved ikke" sagde han bare med et glad smil da han havde hende tæt ind til sig igen. Han slog armen om hende og holdte hende meget tæt ind til sig som om at nogen prøvede at stjæle hende. Filmen var allerede fuld igang, blade filmen nr. 1 kunne han bedst lide, dels fordi at det er den første men også fordi det er den bedste. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 24 Okt 2010, 13:00 | |
| violet elskede når han holdte sådan om hende hun smilte og lage sig bare ind til ham. ''er du bange for nogle stjæler mig'' grinte hun med et nusset smil mod ham. hun ville ikke have han gav slip det var bare for sjov hun spurte ham. hans hjerte banken var som en lullen for hende da hun jo ikke selv havde et der slog. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 24 Okt 2010, 13:10 | |
| "Nej, men hvis der var, ville de fortryde det og nok ikke komme tilbage for omgang to" svarede han med en lidt ondt smil men samtige drilisk smil. Han syndes at det var noget vildt at han holdte så meget af hende, måske elskede han hende også? men de har jo næsten lige mødtes, så burde man ikke kunne elske en anden person, eller ku' man? Drake var blevet en smule i tvivl nu og faldt lidt i staver mens han så på filmen uden rigtig af se den. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Man 25 Okt 2010, 01:25 | |
| violet lå med sit hovde på hans skød, ''hehe, tak søde'' sagde hun og kiggede op på ham med et grin. hun var måske lidt for forelsket i ham, hun ville bare ikke vise det for ham da det sikkert ville skramme ham væk fordi hun gik så hurtig frem hun nussede ham stille på låret. hun kunne godt lide at ligge der men kunne bedste lide at ligge med hovede på hans brystkasse. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Man 25 Okt 2010, 03:25 | |
| Zolg så ned på hende med et lille smil, han hev hende op til sig og plantet et kys, som om at det ville være det sidste hende vil havde mellem dem, han lagde sig ned på ryggen med hende oven på sig, uden at bryde kysset, hans tunge førte han ind til hendes og begyndte at lege med den, han lukkede sine øjne og havde den ene hånd bag om hovedet og den anden på hendes ryg som han kærtegnet, han var slet ikke intresseret mere i filmen, kun i hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Man 25 Okt 2010, 03:37 | |
| violet nød at ligge hos ham. hun mærkede hvor hurtig han hev hende op til sig, hun kyssede igen, hendes tunge legde også med hans. hunhavde sin ene hånd på hans brystkasse og den anden på hans kind og nussede ham der, hun nød det som om det var det sidste kys hun ville få. *hvorfor føles det her mere rigtig end med de andre* tænkte hun for sig selv, hun kærtegnede hans brystkasse. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet | |
| |
| | | | Et møde mellem væsner? - Violet | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|