|
| Et møde mellem væsner? - Violet | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Lør 30 Okt 2010, 01:29 | |
| ''der var en mand der skulle bruge et gisel også tog han bare fat i mig'' sagde hun og så ikke på ham. ''han tog opmærksomheden væk fra mig, også bed jeg ham der yruede mig og løb væk'' sagde hun og lage sig ind til ham. ''jeg forstår ikke hvorfor jeg var så bange søde'' sagde hun og var vildt bange. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 31 Okt 2010, 04:21 | |
| Zolg så ned på hende med mund en smule åben over det hun lige havde fortalt ham, "jamen skat dog" sagde han så og hev hende op til sig og lagde sine arme om hende. "Jeg vil aldrig lade dig ske dig blive udsat for sådan noget når du er sammen med mig, hvis der er nogen som prøver på det igen, så overlever han nok ikke turen til hospitalet" fortalte han og knugede hende tæt ind til sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 31 Okt 2010, 04:28 | |
| ciolet smilte og holdte ham ind til sig, hun var altid tryg i hans favn. hun elskede ham højere end noget andet. ''tak skat'' sagde hun stille og løftede hovede op så hun kunne kysse ham på munden. ''du er den bedste'' sagde hun med et smil på læben da hun elskede ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 31 Okt 2010, 05:15 | |
| Zolg gengældte kysset med glæde, han vil aldrig ku' blive træt af hendes kys eller hendes dejlige læber. Men de blev dog afbrudt i af det bankede på døren, Zolg slap kysset og så hen hvor lyden af en banken kom fra, "hvem kan dog det være?" Spurgte han med en undren. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 31 Okt 2010, 05:24 | |
| violet var urolig over det, ''jeg ved det ikke skat'' sagde hun og så på ham, og holdte fast i ham. ''jeg går ud og åbner skat'' sagde hun, hun gik hen til døren og åbnede den stille og rolig. ''ja hvem er det??'' spurte hun og kiggede ud. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 31 Okt 2010, 07:51 | |
| "Ja hej, undskyld jeg forstyrre men vi bli'r nød til at slukke for strømmen i bygningen begrund af vi skal ha' tjekket nogle el-ledninger her i bygningen, det tag kun en lille time" forklarede en lidt halv stor elektriker og smilede venligt til hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 31 Okt 2010, 08:06 | |
| ''okay gør i bare det'' sagde hun med et smil og lukkede døren stille og sprang hen til Zolg og kyssede ham. ''så vi har en time hvad skal vi lave skat'' spurte hun ham og satte sig på ham med hovede mod ham og kyssede ham på halsen, hun slikkede også en lille smule. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 31 Okt 2010, 08:41 | |
| Zolg blev næsten overtrumlede af hende pludselig angreb af kys og slikken "wauw, hvor brænder det?" spurgte han lidt for sjov men gengældte hendes kys, og nød hendes kys og slikken på halsen som han så lige gengælde med kys og slikken selv. Han stoppede kort og så hende dybt i øjne, "hvem var det?" Spurgte han så. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 31 Okt 2010, 09:11 | |
| ''en elektriker der ville sige de tog alt strømmen i huset'' sagde hun med et smil og lage sig ind til ham og rejste sig op og foldede sofaen ud så det blev til en sove sofa. hun lage sig ved hans side og helt ind til ham for at kunne mærke hans varme krop mod sin kold krop. ''du siger til hvis jeg er for kold skat'' sagde hun med et smil mof ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 31 Okt 2010, 11:02 | |
| "Aha okay" svarede han og blev lidt overrasket over at sofaen kunne gøre sig til en sofa sofa, "hehe, du vil aldrig være for kold til mig" sagde han bare og nyssede hende blidt og aede hendes kind mens han holdte hende helt tæt til sig, mens han fordybede sig i hendes smukke øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 31 Okt 2010, 11:09 | |
| hun holdte om ham hun ville aldrig give slip på ham hun var bange for han ville forsvinde en dag, så derfor holdte hun godt fast i ham, hun ville bare ønske hun var ligesom ham så der ikke kunne ske ham eller hende noget. ''skat, jeg ville ønske jeg var ligesom dig'' sagde hun i en form for dvale. hun var ikke helt vågen hun var helst væk. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 31 Okt 2010, 11:18 | |
| Zolg kiggede en smule underligt på hende "hvordan være ligsom mig?" Spurgte han med et spørgerne blik, mente hun være en dæmon? Det måtte det næsten være, "du vil ikke bryde dig om at være ligsom mig" svarede han så og så hende meget dybt i øjne med sine egne is blå. At leve som dæmon var ikke særlig sjovt eller nemt, dels fordi at man spidste sit offer når det var man var sulten, og så blev man også jaget af dusørjæger eller bare andre mennesker, hvert fald før i tiden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 31 Okt 2010, 11:25 | |
| hun vågnede fra sin dvale, efter noget tid så hun på ham igen. ''ikke noget jeg talt i dvale skat'' sagde hun og lage sin hånd på hans kind. hun ville ikke lade ham ham vide at hun gerne ville være demon. men hun var bare glad for hun var sammen med ham. ''jeg vil gerne være varm som dig istedet for iskold som jeg er skat'' sagde hun og kiggede ham i han smukke isblå øjne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 31 Okt 2010, 12:15 | |
| "Aha, jamen skat dog" kom det fra ham og så ligeså i hendes bruneøjne. han holdte hende endnu tættere ind til sig, "lige meget hvad du er eller hvad du kunne tænke dig at blive til som vil jeg altid elske dig, lige meget hvad" sagde han med lukket øjne og ånde lettet ud, som om at han havde holdt vejret fordi der var sket noget spænde som var endt godt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 31 Okt 2010, 12:45 | |
| ''skat må jeg godt spørger dig om noget'' spurte hun ham med et smil og lænede sig ind til hamhun smilte og ville ikke give slip på ham. hun gad ikke rør sig ud af flækken da hun nød at være sammen med ham- hun elskede ham mere end noget andet hun ville hygge sig med ham. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 31 Okt 2010, 12:57 | |
| "Spørg løs" sagde han med et lille smil på læberne. Han var overrasket over hvor dejligt man lå i sådan en sovesofa, men på den anden side så skulle man også kunne ligge godt på dem, han kørte sit blik ned af hendes krop og op til hendes smukke bruneøjne, hun havde en utrolig skøn, lækker og smuk krop, det måtte han give hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Søn 31 Okt 2010, 13:05 | |
| ''jeg ville høre om vi måske kunne have sex jeg elsker dig så meget'' sagde hun og kiggede på ham med et smil på læben hun han kunne se hun virkelig elskede ham mere end hendes eget liv, hvis det stod mellem hans liv og hendes liv ville hun give sit for at rede hans hun ville ikke lade ham dø overhovede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Man 01 Nov 2010, 01:52 | |
| Zolg kiggede på hende med et lille smil "nåh har man stadig noget sex lyst tilbage?" Spurgte han med et frækt glimt i øjet og med et drilisk smil. og lagde hende oven på ham, så hendes ryg lå på hans brystkasse. Han begyndte langsomt at massere hende bryster med en blidt bevægelse som hurtigt blev med et fast greb, hun havde nogle dejlig bryster det måtte han give hende, han begyndte så og nappe hende blidt i øreflippen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Man 01 Nov 2010, 02:00 | |
| ''ja hvid det ikke gør noget skat'' sagde hun og nået at kysse ham inden han vedte hende så hun lå på ryggen hun nød hans berøringer, hun løftede stille sin røv lidt så hun kunne kærtegne han lem stille og roligt. hun smilte og nød hans biden i øret, hun smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Man 01 Nov 2010, 03:28 | |
| Zolg kunne mærke hans lems rejsning da hendes røv kærtegnet hans lem, han slap det ene bryst og kørte langsomt ned af maven på hende og ned til hendes bukser som han langsomt fik knappet op og fik lyne lynlåsen ned, han førte sin hånd ind under hendes trusser og begyndte at kærtegne hendes klitoris først blidt, men så hurtigere og hurtigere. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Man 01 Nov 2010, 03:33 | |
| violet nød det hun var helt vild efter ham lige nu, ''ÅH'' kom det fra hende nogle gange hun var lidelig efter ham. hun hun vendte hovede og slikkede ham på halsen. ''du er den bedste skat'' sagde hun med et smil på læben, hun grinte lidt fordi det kildede hun smilte. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Man 01 Nov 2010, 05:55 | |
| Zolg gnidet sit lem ind mellem hendes røvballer, men da hun vendte hoved kunne han ikke gøre det så tog fat i hende noget så dejlige bryster, han klemte dem og masserede på samme tid, han førte sine læber på hendes og med det samme førte han sin tunge ind til hendes og begyndte at snog sig om hendes tunge. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Man 01 Nov 2010, 06:19 | |
| violet så på ham med et smil på læben hun grinte og hendes tunge begyndte at song sig om hans hendes tunge var vildt med hans, hun nød hans berøning hun hev sine bukser ned samt underbukserne, hun smilte til ham og slikkede igen inde i hans mund hun smilte for at vise hun nød det han kunne også mærke hun var blevet våd der nede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Man 01 Nov 2010, 07:40 | |
| Zolg smilte og hev sine bukser og underbukser ned så langt han kunne uden at stoppe kysset, nu lå hans stive lem presset ind mod hende hendes underliv, han slap kysset og lod sin tunge, meget modvillig slippe hendes, "er du klar skat?" Viskede han meget lavt i hendes øre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet Man 01 Nov 2010, 09:09 | |
| violet smilte til ham hun have nydelse i sine øjne. ''jeg er så klar skat'' sagde hun med et smil men vendte dig om så hendes hovede lå mod hans hun elskede at se hans is blå øjne. hun så på hans dejlig ansigtig. hun elskede ham meget kunne hun mærke hun ville give alt for at blive med ham rasten af livet. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Et møde mellem væsner? - Violet | |
| |
| | | | Et møde mellem væsner? - Violet | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|