Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 jaget og forslået(Morgan

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 05:44

T : over Midnat
S : Skoven

O : Ingen i nærheden

V : Lettere lunt, dog har det regnet, ...


Nikki løb videre mens hans overkrop var fyldt med hans eget blod, Nikki ville lugte
nærmnest stinke for andre vampyr!. Han trak vejret hårdt og hurtigt mens han tog sig til
armen der sad nogen nåle i og mærket hvordan blodet stille løb der fra, han havde fået mange
genstande mod armen der havde lavet hul og rifter. Han lukket øjnene og gik ned i knæ og
prøvede ikke at være panisk men hva var der sket, og hva mente den fyr !? med det morgan ikke kunne
gøre!?... Nikki rystet på sit hoved og sagde"Forbandet! være" han hadet det, vis han havde
været vampyr havde han ikke den smerte, var de efter ham nu?, havde den fyr fået smag
for at lege med ham eller hva?... Han tænkte på Morgan, *Nej! vis han finder ud af det
mister jeg ham fordi så tror han at jeg er i fare og det hans skyld!...*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 08:59

Morgan havde en lille aftale med en familie som boet ude i skoven, i en gammel hytte som næsten ikke så ud til at holde sammen. Da han ikke havde lyst til at slå for mange ihjel, da der jo til sidst ikke ville være nogen mennesker tilbage. han havde så gjort eller mere truet den familie som havde 3 døtre, der var vel på en måde at købe blod fra dem. dog havde han gået lidt forvidt denne aften og havde været tæt på at slå hele familien ihjel, når de fortalte ham at deres ældste datter skulle giftes og de alle skulle flytte. der havde dog blevet et lidt blodbad ud af det, selv om han havde nået at stoppe sig selv i det. han var så bare på vej tilbage til byen, hans hvide t-shirt var blevet rød i det og der var også kommet flere blodpletter på hans bukser. han havde en smøg i sin mundvig, og hans mørkerøde øjne søgte bare rundt i skoven. han stoppede dog hurtigt op da en duft kom hen mod ham, og det var ikke hvilken som helst duft *Nikki!* tænkte han og tog hurtigt sin smøg ud og kastede den væk, inden han satte i vampyrløb og stod hurtigt foran ham og så bare ned på ham "hvad er der sket?" spurgte han om og satte sig ned på knæ foran ham og stirrede bare på hans arm.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 09:07

Nikki så overrasket ud i ansigtet og kiggede på sin utrolig vilde dog utrolig lækker kæreste og berørte Morgans kind med et lille smil, dog ikke brugte han ikke den forblødte arm der var godt skadet, og hans trøje var viklet om den. Nikki rømmede sig og sagde"Jeg... jeg stødte ind i en anden vampyr her i nat, han... han kendte dig" Nikki rejste sig op og lod hånden blidt strøg Morgan over kæben i det Nikki sagde"Han sagde han var kommet for at gøre det arbejde du ikke kunne" Nikki fjernet sin Tshirt, men hentydet dog til at forvandle ham, men han fjernede trøjen og man kunne se rifter og små huller der var kommet fra kanyler der var gået i hans arm igennem reolen. Han så lidt på Morgan, ingen at tingene hang i hans arm men han var godt skadet på den smukke arm"Han... han havde russisk accent og var mørkhåret, helt klart hetro..? og så var han en stærk vampyr !? så vidt jeg ved" Nikki så lettere tæt forblødende ud...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 09:19

Morgan så bare på ham og med sin mund let åbnet og med lidt chokket blik i sine øjne, han lukkede sine øjne kort i da han mærkede hans varme fingere mod sin kind "mig?" mumlede han og kende ikke rigtigt nogen vampyrer, end dem som var i hans klan og sine skabninger. han vende sit blik væk fra ham og var virkelig undrende i det, hans blik røg hurtigt hen mod hans arm og lod sin tommelfinger blidt glide hen over sårende "hrmm.. ja ham har jeg mødt" sagde han og vende sit blik op mod ham igen, og lag sin hånd mod hans kind og kyssede ham kærligt på den anden kind. han viste endelig ikke hvad han skulle sige eller gøre, han vende bare sit blik mod hans arm igen. han tog dog fat i hans arm og slikkede blodet væk fra hans arm for at være sikker på at det var rent "så skulle det gå lidt bedre" hviskede han og viste godt dette var hans skyld, han viste jo godt at det altid havde været bedst at han levede for sig selv, dog var han jo med det samme blevet forelsket i Nikki og ikke kunne holde sig tilbage fra at ville være sammen med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 09:25

Nikki så på ham og sagde"Hva gør du skat?" han så da Morgan slikkede blodet i sig, og syntes det var undrende og sagde"jeg ved ikke hva han hedder men han ... han jagtet mig, han vil måske" Nikki tavs i noget tid og sagde så"måske dræbe mig eller gør mig til en vampyr" Nikki så på sin arm og lod små smerte piveri komme frem da han mærket smerten fra sårene og det sydende spyt fra Morgans tunge der var kommet ned i de lidt åbne sår. Nikki lænte sig opp af Morgan og med panden mod hans skuldre og sagde mens han holdte ham i trøjen"mmmhhh skat hvorfor har du blod på dig?" Nikki kiggede lidt op på ham og strøg ham over kinden og sagde lettere døsig af det store blodmangel,.."har du dræbt nogen elskede" han gav et uskyldigt lille grin fra sig, og kan kunne høre han ikke helt var sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 09:33

Morgan var ikke sikker på hvad han skulle sige, han ville jo ikke havde der skete Nikki nået og slet ikke nået som var fordi han var Morgan's kæreste "det får han ikke lov til, du er min og jeg stoler ikke på andre vampyrer og slet ikke ham" sagde han og ville ikke lade nogen dræbe Nikki eller gøre ham til vampyr, ingen skulle få lov til at gøre ham nået uden Morgan tilladelse. han lag sine arme tæt omkring ham og lag sin kind mod hans hår og rystede let på hovedet "nej.. har ikke dræbt nogen, men tæt på" sagde han stille og viste endelig ikke om de ville overleve, han havde jo bare efterladt dem som om intet var sket. dog havde det jo alligevel været deres egen skyld, og Morgan var jo alligevel ligeglad med dem det var han jo stort set overfor alle mennesker udover Nikki. han kyssede ham kort i håret og tænkte mere end han plejede "så må jeg vel snart komme i sving, før han finder dig igen" hviskede han lidt tænkende, og viste jo godt at han ikke kunne være hos ham hele tiden og derfor ikke altid kunne passe på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 09:37

Nikki sagde"det ikke din skyld, jeg burde aldrig være gået i ly ved den nat club det gik helt galt?, alle kiggede på mig indtil han så på dem så var det som om de ikke turde" han sukket og sagde"jeg tror han kommer efter mig igen skat, jeg næsten sikker" Nikki rømmede sig let og strøg sig over nakken og bed sig i underlæben mens han betragtede sin skat, og tog armene om Morgan og sagde"jeg elsker dig, så jeg flygtet fordi ellers var jeg måske død nu eller var blevet forvandlet" han stivnede lidt efter at han havde sagt det fordi, Morgans ord kom og så sagde Nikki med et strøg over Morgans ryg"jeg vil aldrig tvinge dig til at gør mig til vampyr... vis det var det du hentydet til, det vil gør ondt på dig at se mig dø i dine hænder, jeg kan ikke byde dig det, men jeg tror jeg har fået en fjende... i dag"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 09:45

Han ville nok altid føle det var hans skyld, han skulle havde holdt sig væk fra Nikki fra starten og forblevet sit liv som det var. han ville ikke kunne klare at vide at nogen anden havde slået ham ihjel, eller forvandlede ham uden at få lov af Morgan. han begynde stille vugge ham fra side til side, og trykkede sine læber ned mod hans hår "jeg elsker også dig, jeg er stolt af dig at du slap væk" hviskede han og viste jo godt hvordan vampyrer kunne finde på at jagte folk, han gjorde det jo selv og elskede det endda ret så meget. han trak sit hoved lidt væk og stirrede ned på hans hals "jeg vil heller slå dig ihjel end lade andre gøre det.." sagde han og hentydet til at forvandle ham, han ville jo gerne gøre det bedste for Nikki og hvis det var at forvandle ham så ville han gøre det "jeg gør det når du vil havde det" hviskede han og bed sig i underlæben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 09:56

Nikki mærket få tåre fra sine egne øjne der var helt dybe og grønne i det, helt rolige og uden smerte nu Morgan var her. Nikki så op mod Morgan og sagde"kan... kan vi holde en fest i aften? måske og så... så forvandle mig bagefter ? måske lave det hele til en højtidelighed af en slags skat" han klemte Morgans hånd og sagde for første gang"Jeg bange... bange for at miste dig skat, både vis jeg dør i morgen vis han fanger mig? og jeg intet kan gøre, jeg var heldig at slippe væk, tror han opgav og ´vil gør det en anden gang uden så mange nær mig....." Nikki så op på Morgan og kyssede ham på læberne og hviskede"vis jeg aldrig havde mødt dig havde jeg sikkert opgvet mig liv til en seng i evighed, og til sidst et sted ved mine plejeforældre" han gav et let grin fra sig og strøg Morgan over kinden og sagde"du virkelig vidunderlig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 10:03

Morgan ville jo gøre alt for Nikki og hvis han ville holde en fest så var det en fest han ville give ham "en fest lyder godt, og hvis du gerne vil havde en fest så er det, det som du får" sagde han og ville jo gøre alt så perfekt for Nikki som han kunne, og selv om det betød at Morgan skulle løbe nøgen op og ned af gågaden. han så stille på ham og kyssede ham kort på panden "skat jeg passer på dig, du mister mig aldrig nogensinde.. der sker der ikke nået, han røre dig ikke" sagde han inden han mærkede hans læber mod sine, han kyssede ham bare tilbage og trykkede ham tætter ind til sig "du har forandret mig, eller i det mindste når jeg er sammen med dig" sagde han stille i det og nussede ham blidt på ryggen "det er nået du tror" sagde han kærligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 10:10

Nikki grinte og sagde"Nej det ikke noget jeg tror eller jo det sidste men jeg var blevet en meget ensom mand, der ikke ville indrømme han godt ku li fyre og du har gjordt mig vildt homo har jeg fundet ud af" han grinte og bed blidt mOrgan på halsen og sagde"jeg begyndt at få stivert når jeg blot ser dig elskede" han grinte og bed ham let over halsen og berørte hans kind og smilede. Han så lidt på ham og sagde"men skal vi holde den i aften, hele natten? og så når månen står højt om 2 nætter denne og i morgen så kan du forvandle mig og så vil vi gør det helt hedt og drømme agtigt end blod og død" han grinte lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 10:15

Morgan var glad for at se Nikki smile og grine igen, og selv om det måske ikke var det bedste tidspunkt at Nikki var glad og grinte på, så var han alligevel stolt over at han tog det hele så let "jeg er glad for at jeg ikke opgav dig, efter du slog mig og det ene og det andet.. mmrh jeg kan jo godt lide dig som du er" sagde han og var jo glad for Nikki var som han var, ligemeget hvor homo han end var, han lyttede på hans ord og kunne ikke lade være med at se ned mod Nikki's underliv "okay?" sagde han bare lidt overrasket i det, men det måtte jo betyde at Nikki var tiltrukket af Morgan's udseende, mon han også elskede ham for hans personlighed? han rystede let på hovedet da det vel ikke kun kunne være for hans udseende? .. han nikkede bare og kyssede ham på panden "alt for dig" hviskede han kærligt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 10:26

Nikki grinte og så flovt væk og sagde"hey du... hehe du skal da ikke se der, mit ansigt er her flotte fyr" han grinte og tog om Morgan og sagde"hvordan kunne jeg afvise en med så meget personlighed der blot dragter mig mere og mere, og er du sikker på du faldt for min personlighed og ikke udseende elskede" han så lidt på Morgan og rødmede fordi han kendte alt til bøgerne der hed at vampyr ingen følser havde selv om det ikke var ægte ved Morgan , fordi morgan følte jo alt for ham!. NIkki smilede og sagde"skal vi se at komme hjem af skat?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeFre 29 Okt 2010, 22:42

Morgan vende langsomt sit blik op mod Nikki igen og smilte bare "undskyld.. skulle jo bare se efter om du talte sandt til mig" sagde han og så lidt på ham med et blik der betragtede ham, han synes jo at Nikki var utrolig smuk også selv om han var en fyr så elskede han ham alligevel. hans blik blev hurtigt tænkende i det og han trak lidt på skulderne "ej.. jeg faldt for din hidsighed, at du tør flippe ud på mig selv om jeg kan slå dig ihjel på ingen tid" sagde han da det virkelig passede, han var nok faldet mest for at Nikki ikke var bange for at sætte Morgan på plads selv om han viste at han var vampyr. Morgan viste jo godt at han havde nogle gange brug for at nogen satte ham på plads, og det viste han at Nikki kunne og uden at Morgan ville røre et eneste hår på hans hoved. han kyssede ham kort på den ene lyserøde kind, og synes endelig det var utroligt at nogen kunne rødme på den måde. Hvis man tænkte lidt over bøgerne og vende lidt om på det, så ville Morgan hel sikker passe til dem. han havde ingen følelser for menneskeheden og havde jo bare tanken om at slå alle de svage væsner ihjel og blive herskeren over alt og alle, men alle havde jo et svagt punkt endda vampyrer og Nikki var Morgan's han var den eneste som han ville elske og ligemeget om han er en dreng eller ikke eller et menneske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeMan 01 Nov 2010, 05:32

Nikki rømmede sig let og tog om Morgan og holdte ham ind til sig og hviskede"I aften elskede..." Han berørte Morgans hår og så ham i øjnene og sagde"I aften er nok bedst, skal vi holde festen og så... så få mig forvandlet til en vampyr?" Nikki betragtede Morgan og sagde" vis du vil kunne vi holde festen med nogen du kender eller din familie og så til sidst ? forvandle mig`?" Nikki var lidt bange for at der ville komme flere vampyr efter ham og han ! havde set Twilight og dette var ægte vampyr og vis nogen var først efter et menneske der var sammen med en vampyr så ville alt gå galt, som der skete så kunne Morgan og kan han aldrig være der hele tiden..."elskede, du kan ikke være der for mig hele tiden... så på en eller anden måde er vi nød til at finde en løsning"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeSøn 07 Nov 2010, 10:25

Morgan var ligeglad med hvor mange vampyrer der end kom efter Nikki, han havde ikke tænkt sig at lade nogen komme til at skade ham. de skulle virkelig forbi Morgan først, og det var vel ikke ligefrem let at komme forbi ham. han løftede ham stille op til sig og begynde gå ud mod skoven "syyyyh.. lad os bare havde det godt" hviskede han og havde ikke lyst til at tænke på at forvandle sin elskede lille menneske, han trykkede bare sin kind ind mod hans mens hans fødder let og elegant bevægede sig igennem skoven "du vil holde det sammen med vampyrer og dæmoner?" spurgte han lidt undrende om og trak på skulderne "hvis du gerne vil" hviskede han og var ligeglad for ham betød det jo ikke så meget, så længe han kunne få lov til at vente bare et par timer med at forvandle ham "men... jov jeg kan" sagde han og viste jo godt at det ikke passede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeOns 10 Nov 2010, 03:29

Han så lidt på Morgan og ville ha sagt at det var for hans skyld mest for at de andre kunne se at Morgan stadig var stærk og sådan og turde at bide selv Nikki? men ... men han sagde intet fordi Morgan havde sysshet på ham, så han ville tie for nu. Morgans ånde, når Morgan endelig trak vejret var kold, og Nikkis var varm, Nikki var svag i forhold til Morgan og intet nær Morgan andet end hans indre styrke og mod. Nikki sukket let fordi han ville så gerne være alt Morgan ønskede sig, men han var bange... Noget nyt ville måske snart ske? og ham demetri ville ikke gør det let for ham at leve måske, eller det frygtede han`?. Sårene stak når der kom vindpust og Nikki tog fat i Morgans tshirt og klamrede sig lidt ind mod ham mere end normal, mens hans krop rystede lidt, fordi han ikke rigtig var helt kommet over den vilde jagt og at han havde overlevet?, men det blik den vampyr havde... han kunne være død vis ikke vampyren havde opgivet? og der var stor chance for at det var fordi han ville få besøg af ham igen!?... og denne gang ville han nok ikke overleve.. altså?- hvem kan slippe væk fra en vampyr af egen fri vilje, ved mindre vampyren lader en slippe... INGEN..
Nikki kyssede blidt morgan hen af kinden og hviskede"Jeg elsker dig Morgan"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 03:49

Morgan viste ikke helt hvad han skulle sige, han fik en stor skyldfølelse inde i sig og det gjorde ret så godt. Mon Nikki havde holdt sig langt væk fra den vampyr hvis han ikke havde kendt Morgan? det var han næsten sikker på og kunne ikke holde det ud, måske ville Demetri lad Nikki være hvis Morgan gik fra ham? hvad nu hvis det var det som skulle til for at få den vampyr til at lade hans elskede Nikki være? han holde ham bare tæt ind til sig mens han tænkte over det, han elskede Nikki det var der ingen tvivl om, men hvis det kunne redde ham fra at dø eller blive forvandlet til en vampyr at forlade ham så ville han gøre det. han gav et lille suk fra sig og trykkede ham tæt ind til sig
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeTors 09 Dec 2010, 10:13

//Dejligt at se du på igen//

Nikki mærket det lille klem og så stille op mod Morgan i det han mærket en vis uro inden i sig, hvad var det Morgan tænkt epå?, nej det ku vel... NEJ!... Nikki skubbede sig let fra Morgan og rejste sig op i det han så meget alvorlig og vred ud"Du... du har ikke tændt dig at forvandle mig og gør mig til en vampyr har jeg ret... du har tænkt dig at... at... du skal end ikke tænke på at forlade mig du skal ikke Morgan" Nikki fik en enkelt tåre ned af kinden, mens han kneb øjene sammen og de dyriske dog smukke grønne øjne var skjult under øjenlågene og det platin hvide pandehår. Han stod der med knyttet næver indtil han sagde hårdt"gør mig så til en vampyr! så jeg kan blive ved dig forevigt! og forsvar mig... selv og være en match for dig Morgan jeg..." tåre strømmede stille ned dog ikke tåre med hulk men blot tåre"jeg... jeg elsker dig så højt.. så jeg ber dig, forvandle mig.. "
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeMan 13 Dec 2010, 03:30

//sorry har bare en skole som er vigtigere, og er for træt til at være på når jeg kommer hjem <3//

Morgan blev bare siddende på jorden og lag sine hænder let ned i sit skød, han stirrede bare ned i jorden da han hørte hvad Nikki sagde. Da han endelig var færdig med at snakke, vende Morgan langsomt sit blik op mod ham igen og hævede sit ene øjebryn "det er bedst at jeg forlader dig, så du kan blive en gammel mand og alt det pjat" sagde han og rejste sig langsomt op og var ikke hel sikker på hvad han skulle sige, hans hjerte elskede jo Nikki og mente at Morgan ikke skulle forlade ham "hvordan kan du vide at det er kærlighed? og at det ikke bare er den tiltrækningskraft jeg har på dig?" spurgte han roligt om og havde mest lyst til bare bide ham, og håbe på at det virkelig var kærlighed Nikki havde for ham. han gik bare roligt hen til ham og lag sin ene arm rundt om ham, mens den anden tog blidt fat i hans hår og fik lagt lagt det ned på den ene side så hans hals blev blottet. og trykkede sine læber mod den, og ventede lidt på at Nikki havde besluttet sig for om han virkelig ville dette.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeTirs 21 Dec 2010, 03:30

Nikki så helt overrasket ud på Morgen og sagde lettere stædigt som første gang han havde mødt Morgan"tsk.. tror du jeg ville stå her ... elskede vis det var fordi jeg ej elskede dig?" han gik hen til Morgan os og stod nu tæt op af ham, Nikki elskede virkelig Morgan, Morgan var alt det Nikki ville ha?, og dette var blot noget der måtte ske, Nikki frygtede ej Morgan og at blive bidt, fordi han vidste morgan ville sørger for minimum smerte dog, havde han blevet bidt op til flere gange af Morgan"Jeg et menneske og du vampyr du ved det vil ende galt til sidst så tag mig nu Morgan... tak mig endelig elskede og gær mig din forevigt fordi det er det eneste jeg ønsker og jeg vil ikke være gammel og ældes" Nikki mente hvert et ord. Han mærket de kolde blide læber af Morgans og lukkede øjnene i det han sagde"Bid"... Nikki sagde ingen andre ord end det som sine sidste i det han lukkede øjnene sammen og hviskede i Morgan dejlige øre med et lille nip i øreflippen til Morgan"i will always love you" Nikki tog blidt fat i Morgans Tshirt og holdte sig tæt ind til morgan mens han ventede...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeTors 23 Dec 2010, 23:52

Morgan viste ikke hvad han skulle sige, han var jo ikke sikker på om det virkelig var kærlighed Nikki havde for ham eller det blot var fordi han var vampyr. han viste ikke hvorfor han pludselig tænkte på det, men han var vel lidt bange for at alt ville forandre sig hvis Nikki blev en vampyr. han viste dog ikke om Demetri ville lade ham være, bare fordi Morgan forlod ham og han havde jo ikke lyst til at Nikki skulle dø pågrund af at han var sammen med Morgan. han gav et let suk fra sig "undskyld elskede" hviskede han og trak ham let tætter ind til sig, og holde bare kærligt om ham i det han lod sine tænder bore sig ned i halsen på ham. dog var der heller ikke nogen der skulle tro at Morgan var svag, bare fordi han var faldet for denne lille menneske dreng. han lod sine øjne glide i, i det han kunne smage den skønne smag fra Nikki's blod. han drak hurtigt i det og gav nogle lyde fra sig som lod lidt som nået knurren, som om ingen måtte røre hans mad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeLør 25 Dec 2010, 09:39

Nikki rødmede let over kinderne og så flovt væk fra Morgan dog mærkede han de skarpe tænder sætte sig ned i hans hals. Nikki så lidt nervøst på Morgan fordi hvad ville der mund ske når vampyr genet slog til?, ville han forblive sig selv eller ville det måske begynde at gå lidt glat. Nikki mærkede smerten skyde igennem hans krop som havde en ramt ham i hjertet med en pil? eller et pistol skud på en længere afstand. Nikki bed tænderne sammen og lod små brummende lyde komme imellem tænderne i det han trak vejret tungere end nogen sinde før i hele hans liv, han vidste ikke hvordan han sku reagere eller hva han egenlig skulle sige eller gøre?. Han bed tænderne mere sammen indtil han så synere nærmest og han besvimede af det utrolige blodmangle og hans åndedræt blev meget harsk og langsom, i det man hørte ham udånde sit sidste"Jeg altid din elskede" han knugede sig ind til Morgan i det hans krop blev slap og hans tænder slap det vilde udtryk af hans mund og læberne blev blide igen og hans ansigt uskyldigt og svagt... de Grønne dyriske øjne mistede deres smukke glans og gnist i det hans liv stille forsvandt i denne smukke snedækkede skov der langsomt lod hele landskabet glimte som var der glimmer over alt på bunden..... og dette var en magisk tid, mange vampyr ku fornemme denne proces... mund? Morgans far vidste hva der var ved at ske.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeLør 08 Jan 2011, 01:51

Morgan var en af de vampyr som drak så lidt som muligt, og bare drik flere gange om ugen. Så at skulle næsten ligefrem tømme Nikki fra blod, efter han allerede havde fået blod en gang denne aften. var nået som satte hele hans krop på prøve, men han gjorde det så godt han kunne selv om nået af det bare løb ned af dem begge og fik det lidt til at ligne et blodbad. han lag sine arme tætter om ham og kunne ikke fatte at Nikki fik ham overtalt til dette, han var jo selv bange for at Nikki ville forandre sig når han blev vampyr. Når han kunne mærke at hans puls var svag nok, trak han bare sine tænder ud af hans hals og gled let ned og sidde ned på jorden "jeg elsker dig så forfærdeligt meget" hviskede han stille i det og tørrede sin mund af i sin arm, inden han hurtigt bed sig i håndledet og tøvede lidt inden han lag den ned på hans mund. han holde ham let oppe på sit skød med den anden arm
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitimeLør 08 Jan 2011, 16:26

Nikki mærkede blodet løbe ned af sin overkrop der var forrevet få steder og sagde"Morgan jeg ... jeg elsker dig" han mærkede stille hvordan han næsten ikke kunne trække vejret mere og hans krop var i indre stress, skønt han var ved at blive søvnig og mere døsig... Han ku mærke på Morgan dette var forfærdeligt for ham?, Nikki skammede sig helt*Hvad har jeg dog gjordt, Morgan... jeg .. undskyld jeg lod sig drikke af mig, undskyld jeg sagde jeg ville være vampyr og du skulle gøre det, man burde aldrig spørge sin elskede om at dræbe den man elsker, jeg skammer mig så forfærdelig meget* en tåre løb stille ned af Nikkis kind i det han så på Morgan med hans smarad grønne klare glasligende skindende øjne og sagde med en døsig stemme"Undskyld skat, jeg burde aldrig ha ladt dig gøre dette" Nikki mærkede håndledet mod sin mund og viste ikke om han blot skulle lade sig dø nu, eller... drikke noget af Morgans blod og forsvinde hen i det man kaldte at være vampyr?. Nikki så stille rundt i det han blidt lod læberne være over bidmærkerne og sugede let blodet i sig, blodet bevægede sig inden i ham stille nu og dræbte alt i hans indre, til sidst ... stoppede hans hjerte blot og Nikki blev kold og helt livsløs, han lå bare der ved Morgan og rørte sig ikke.. forvandling var ved at ske...
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





jaget og forslået(Morgan  Empty
IndlægEmne: Sv: jaget og forslået(Morgan    jaget og forslået(Morgan  Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
jaget og forslået(Morgan
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Alene, efterladt og forslået.
» På en lille skrænt, alene og forslået
» ta' det med ro (morgan)
» På Jagt - Morgan
» - Morgan

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: