Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 5 Icon_minitimeMan 22 Nov 2010, 23:16

Nick smilede let og nikke let til det bedste sage, han smilede varmt og betragte hende imens hun sov*bare jeg ku sove som i gamle dage*tænkte han hvorefter han sukke svagt men smilede så stort da Sookie kom tilsyne"sovet godt søde?"spurgt han blidt og lag armne om hende og fortsatte kysset i lang tid før han slap hendes læber"jo det må vi nok"sag han blidt og så hen på bedste"din mormor sover tungt"sag han blidt og rejste sig op og gav hende et stort kram"vækkerdu hende og siger vi må vidre?"spurgt han blidt, han elske hende højt og det kys gjor ham glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 5 Icon_minitimeMan 22 Nov 2010, 23:30

"Jeg har sovet meget godt Nick.." Hun smilede glad, og krammede ham blidt. "Men vis du nu havde ligget ved siden af mig, ville det være ekstra godt.." Hun smilede sit store smil, og lukkede øjnene lidt. 
Hun så over på hendes bedste, og smilede endnu engang. "Ja.. Jeg vækker hende." Hun nikkede endnu engang, og gik med små skridt hen til hendes bedste. "Øhm.. Bedste?." Hendes stemme var lille og fin, imens at det sagtens kunne høres inde fra en drøm. 
Bedste rykkede lidt på sig, og slog øjnene op. Hun kiggede ud af vinduet, og mumlede noge ufortåendd. "Bedste.. Det er blevet lyst.. Og vi må hellere komme videre, for at vi kan komme hen til far og mor i god tid..!" Hun nikkede, og gav hendes bedste et stort kram.
"Nåh.. Ja det må i hellere, i må virkelig have en god tur skat.." Sagde bedste og krammede hårde igen, men stoppede så med at kramme da hun kom i tanke om noget. 
Hun rejste sig, og gik hen til en skuffe. Hun trak nogle strenge op, som tilhørte Sookie's guitar. Sookie's sprang op, og krammede bedste endnu engang. "Åh.. Tak!." Sagdd hun glad, og holdte strengene i hånden. 
"Jeg så godt.. At der var nogle der var ved at blive lidt dårlige.." Hun grinede blidt, og nussede Sookie i håret. Inden at Sookie sprang hen til Nick, hun lyste helt op.
"Nick.. Jeg har noget til dig..!" Kom det fra Bedste lidt fra hvor de stod, hun fumlede med noget men man kunne ikke se hvad det var.  
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 5 Icon_minitimeMan 22 Nov 2010, 23:44

Nick smilede blidt"jeg skal nok ligge ved din side næste gang søde"sag han blidt og så varmt på hende, han så kort over mod vinduet og smilede roligt*nu det mørkt igen*tænkte han roligt før han så hen på dem og smilede da de kramme, han lage hovdet let på skrå da han så på det bedste havde givet til sin elske sookie hvorefter han så over på bedste og gik roligt hen mod hende"har du`?"spurgte han blidt og sendte hende et varmt smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 5 Icon_minitimeMan 22 Nov 2010, 23:56

Bedste smilede blidt, og vente dig om. Hun havde faktisk arbejdet på dette hun havde i hånden, i mange år. Og det var det der gjorde den så værdigfuld, at den var så gammel, men alligevel ikke slidt. 
Der kom en overrasket lyd fra Sookie bag Nick, ville bedste virkelig give ham den? Hun tog hænderne op til ansigtet, og forgudede hendes bedste. For Nick måtte godt nok betyde meget for bedste, vis hun ville give ham DEN. 
Dette hun havde i hånden, var en lille ring. Som var velsignet af en masse væsner, Sookie havde snart ikke tal på dem. Ringen var grå, men der var en blå krystal inde i midten. Den havde sjovt nok, samme farve som Sookies øjne. Den kunne idrette en masse, men det var stadig ikke helt sikkert hvad det var den kunne udrette. Ringen var forbundet med sådan en stav, som man bruger til at spille på violin. Hun syntes den var smuk, og det undrede hende ikke at Nick var dens ejer. Vis han altså ville have dem.
"Nick.. Dette er noget jeg har arbejdet på i mange år, og Sookies forfædre har også arbejdet på den så langt man kan huske.. Men nu er den færdiggjordt, den er klar til at få en retfærdig ejer..!" Sookie stod bare omme bagved, og så spændt på Nick samt hans gave.  
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 5 Icon_minitimeTirs 23 Nov 2010, 00:18

Nick betragte bedste og lod så blikket glide ned på den smukke ring som lå i hendes hånd, han blev overrasket over at hun gav den til ham den måtte betyde meget for hende og at det så blev ham der sku bærre den var smukt tænkt, han smilde varmt"den er smuk"sag han blidt med en ærefyldt stemme, han løftede blikket let og så hende dybt i øjne"det ville være mig en stor ære"sag han og bukke let"er du sikker på det er mig der skal bære den?"tilføj han og rette sig op igen imens han så ned på den smukke ring.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 5 Icon_minitimeTirs 23 Nov 2010, 00:36

Hun gjorde store øjne, over hans spørgsmål. "Selvfølgelig..!" Hun nikkede kraftigt, og smilede stort til ham. "Det mest betydningsfulde i mit liv, er mine efterkommere.. Og da du er mit barnebarns kæreste, og jeg holder skam også af dog Nick.. Så syntes jeg at du skulle have den..!" Hun smilede endnu støre, og krammede ham. Sookie stod bag Nick, og smilede. Hun var glad for at han havde tager imod den, men efterhånden havde Bedste altså giver lidt for mange krammere. 
"Og så gør det vel heller ikke noget, at jeg støtter op med udviklingen af vores slægt..!" Sookie rystede på hovedet, og sukkede. Hvorfor snakkede hun hele tiden om det? De skulle jo også noget, inden at de kunne få børn. Og Sookie var altså kun 17 år? Hun rystede på hovedet, og undertrygte den trang til at få børn, og lave en familie med Nick. 
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 5 Icon_minitimeTirs 23 Nov 2010, 00:47

Nick smilede varmt "jamen så vil jeg tag imod den med stolhed og bære den med ære"sag han blidt og lag blidt armne om hende"du er skam også ned sød kvinde"sag han blidt og så kort over mod Sookie med et varmt smil der sage at hun bare sku tag det helt roligt for de ville vente mange år før de engang fik børn, han var skam heller ikke klar til at blive far, han så igen lidt ned på bedste som stadig holdt om ham?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 5 Icon_minitimeTirs 23 Nov 2010, 01:36

Sookie så ned i jorden, da hun så hans blik. hun vidste ikke om hun var glad og lettet, eller om hun enkelt set var ked af det. At hun ville have børn nu, så hun kunne se deres opvækst? 
Hun rystede på hovedet, og så igen på Nick. Hun elskede ham, og hun havde jo heller ikke lyst til at give slip på sine gode dage. Hvor man for en gangs skyld er frisk, og man kan være sammen med den man elsker. For vis hun nu skulle løbe rundt og passe børn i stedet, så var hun jo blevet en voksen frem for dem teenager hun stadig var. 
Hun smilede imens at hun nikkede taknemmeligt til Nick, han vidste hvad hun ønskede. Og også hvad der var bedst for hende, for dem begge. 

Bedste lage ringen i hans hånd, og Gav ham et klap på skuleren. Hun rekte denne lange stav, med hestehårene på frem til ham. Det så ud som om den lyste, den lyste næsten hele rummet op.  Nu måtte ringen og staven have fundet deres rette ejermand, de lyste jo?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 5 Icon_minitimeTirs 23 Nov 2010, 01:46

Nick amilde varmt hen til Sookie hvorefter han åbnede hånden og tog imod den smukke ring, han vendte den let i hånden og tog fat i staven med den anden, han smilde varmt og betragte det lys som kom ud fra tingne, han tog så forsigtigt ringen på sin ene hånd og vendte og dreje staven i sine hænder"tak"sag han blidt imense han betragte tingne men rette sig så helt op og gav bedste et kram"vi må nok gå nu, men vi ses snart igen så kan jeg spille lidt for dig"sag han og slap hende så¨blidt igen og sku til at gå over til sookie.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 5 Icon_minitimeTirs 23 Nov 2010, 02:15

//Jeg skal lige noget vigtigt.. Jeg kommer på bagefter.:)//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 5 Icon_minitimeTirs 23 Nov 2010, 02:17

//okay men logger nu ses//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 5 Icon_minitimeTirs 23 Nov 2010, 10:43

Hun smilede varmt tilbage, og rynkede lidt på næsen. 
Da han tog ringen på, gik hun lidt nærmere så hun kunne se hans hånd. Den sad godt på den, på den hånd som var så kraftig og alligevel så fin. Hun smilede igen, og lukkede øjnene engang. Hun skulle lige vågne rigtigt, for efterhånden var hun begyndt at blive lidt sløset.

Bedste krammede fint igen, og dunkede ham let på ryggen. "I må komme til hver en tid..!" Sagde bedste glad, og slap Nick. Da Sookie gav hende et undrende blik, for hun krammede.. Igen.. Bedste grinede ove Sookies udtryk, og tog hurtigt Nicks hånd, og så let på den. Hun var også meget tilfreds, med sådan som den sad nu!..

Sookie nærmest hoppede op på Nick, og kyssede ham sødt på kinden. Inden at hun gled ned, og begyndte at gå ned af trappen. "Kom.." Sagde hun, og så op på Nick. 

Bedste gik også hen til trappen, og lod hendes hånd glide hen over gelænderet. Hun tog en stor indånding, for ikke ar begynde at græde. Sookie havde endelig fundet en, en hun virkelig elskede!..
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 5 Icon_minitime

Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» Igen vej tilbage* privat Abbygail
» Minderne er lidt tåget //Privat :: Altair//
» ses igen (chi-privat)
» Nu igen sordrick //::// privat alane
» Hvorfor er jeg her igen? - Privat Joee.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: