Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeTors 11 Nov 2010, 09:02

Nick stoppe blidt op og smilede let "når okay så derfor"sag han roligt og så op mod himlen"nej du plejer vel også at flyve højt oppe ikke sandt?"saf han roligt og så igen på hende for nu lød hun enligt ret ivrig "ja det ku vi os og jeg skal nok holde øjne lukket"sag han blidt og sendte hende et varmt smil"du kan stole på mig jeg kigger ikke uden din tilladelse"tilføj han muntert.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeTors 11 Nov 2010, 09:49

Hun nikkede, og smilede stort. "Godt.. Så er vi der også hurtigere!.." Hun grinede let, og nikkede endnu engang. "Øhm.. Måske skulle jeg?.." Hun pegede over på en busk, rynkede sin næse, mens at hun nikkede.
Hun gik om bag en busk, og tog sin jakke bluse og BH af. Så hun stod med var overkrop, hun skulle måske få lavet en speciel bluse?? Hun rystede på hovedet, og lukkede øjnene, mens at hun prøvede at slappe helt af. Hun tænkte på sine vinger, let blå og hvide, med små sorte noder på. De var rumlig store, for ellers ville hun jo ikke kunne flyve med dem. Da der ikke var knogler, eller hva det var hendes far havde prædkiet om?
Og sekunder efter, havde hun to vinger, magen til dem hun havde fantaseret om.
"Så.." Sagde hun blidt, tog blusen over brystet. Og gik ud mod ham, hun viste faktisk ikke hvordan hun skulle bægre sig ad. Men slog det væk, og smilede til ham.
"Øhm.. Du kan bare hænge dig fast om halsen på mig, så du ser over skulderen.. Eller hvad?" Hun løftede den ene læbe, og smilede sødt. Han var så sød.. Og charmerende?!
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeTors 11 Nov 2010, 09:58

Nick smilede varmt og nikke let"du klæder bare om"sag han blidt og så kort hen på busken men lukke så øjne in dtil hun kom tilbage, da hun kom tilbage smile han charmerne da han nu ku se det meste af hendes overkrop"du er smuk"sag han blidt og gik helt hen til hende og betragte hende let før han lag armneblidt om hendes hals og kysse hende kort på halsen før han smilede varmt"lad os flyve"sag han blidt"glæder mig til at se din familie de er sikkert så søde som du er"sag han blidt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeTors 11 Nov 2010, 10:09

Hun stod som forstenet, da han tog om hendes hals. Og en kuldegysning, gik igennem hendes krop, da han kyssede hende. Hun følte det som om det brændte, det var mærkeligt.
"Øhm.. Tak.." Sagde hun, og smilede. "Tager du dette?" Hun gav ham hendes overtøj, og stod helt fri for dækkelse på overkropen. "Du.. Sætter dig bare på?" Hun grinede let, og lod ham 'sætte' sig.. Hun lod hendes arme holde fast i ham, så han ikke lige faldt ned.. Det ville ikke.. Være så godt..
"Hm.." Sagde hun, og lettede efter nogle få skridt. De fløj over træerne, og op mod disse skyer.. Som dækkede hende, mens dog var der koldt. Så hun fik blå læber, og hun ville væde med, at hun intet kunne sige..
Der var smukt nede på jorden, og hun prikkede ham på skulderen for at han kunne se.
Hun kunne tydligt mærke, at der var en ekstra person på.. Men hun klarede det, eller hendes vinger gjorde. Hun blev dog nødt til, at synke lidt længere ned. Da hendes vinger begyndte at krystalisere, som ikke var så godt..
"Vi.. Vi er der m.måske om 40 m..minuter.." Fik hun fremstammet, og trak ham længere ind til hendes krop. For at få noget af hans varme.. Da han havde jakke på..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 02:04

Nick smilede og svang sig helt op på hende hvorefter han så lidt rundt, han tog roligt imod hendes tøj imens han så rundt med et stort smil"det her er skønt"sag han varmt i hendes øre hvorefter han igen så rundt, han ku ikke mærke kulden så han frøs ikke men nød blot vinden mod sit ansigt men han ku dog se at hun frøs"okay super "svarede han og lukke øjne for at nyde turen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 04:11

Efter et par meget lange 45 minutter, kom de frem til hendes bedstes hus. Og dagen var ved at bryde frem, hun vidste jo ikke om Nick overhovedet kunne tåle den?
”Øhm.. Vi starter.. Med hende..” Sagde hun halvt, og lige frem væltede ned på den halvt varme jord. Den var dejlig mod hendes kolde krop, hun slap dog ikke Nick. Som stadig var i hendes stivfrosne arme, mens at hun lukkede øjnene blidt.
Hun vidste faktisk ikke helt hvad hun skulle gøre, hun følte sig så afkræftet over den lange flyvetur, med ham oveni. ”Jeg.. Er snart klar..” Sagde hun, med en svag stemme, og grinede en smule. Hendes krop rystede lidt, men faldt så til ro.
Døren blev åbnet, med den kendte knagende lyd, som hun efterhånden var begyndt at elske. ”Bedste?” Sagde hun glad, og tog hurtigt sin ene trøje over hovedet. Inden at hun fik sine vinger til at forsvinde, og der var ikke noget at se på hendes ryg.
Hun satte sig op, på albuerne, og smilede til sin ikke særlige gamle mormor. Hun så ud som en på 40, det var jo også klart.. Hun var dæmon..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 04:35

Nick smilede blidt da han mærkede jorden under føderne hvorefter han åbnede øjne og så lidt rundt før han blidt slap hende, han trådte et skridft bagud og så mod hilmlen"vi må nok blive her jeg kan ikke tåle solen"hviskede han kort i hendes ørre hvorefter han rette sig op og så mod døren da den gik op, han betragte hendes mormor let men sag dog intet smilde bare blidt, han lod hende føre ordet for hvad sku han enligt sige? så han så hen på hende med et varmt smiil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 04:44

Bedste så med et undrende øje, på Nick. Hun havde jo aldrig set, Sookie omgås med sådan nogle drenge.. Eller mænd. På en måde var hun bange, for at han ville misbruge hende. For hun kunne da se, at dette ikke bare var sådan en fodbold-venskab, som med alle de andre.. Der var mere bag..
”Sook.. Min skat!..” Hun løb næsten, hen til den liggende Sookie. Hun krammede hende, med lethed. Og kyssede hende blidt på kinden, inden at hun uglede blidt hendes hår.
Sookie grinede lidt, og krammede igen. ”Hey Bedste..” Hun bed sig i læben, da hendes bedste så sig over skuldren, og så hen på Nick. ”Øhm.. Nick.. Det er bedste.. Min.. Mormor?” Hun smilede stort til ham, og bed sig kærligt i læben. ”Bedste.. Det er Nick.. Min gode ven.!” Hun så fra bedste og Nick, mens at hun smilede skiftevis kærligt og sødt.
”Nåh.. Sookie’s gode ven?” Bedste så sødt på ham, og nikkede anerkendende. ”Du kan bare kalde mig zia..” Sagde hun til Nick, da hendes rigtige navn var Ziassa.. Et.. Mærkværdigt navn?..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 05:09

Nick smilede og holdt roligt fast i sin violin som han havde omme bag ryggen man ku dog godt se lidt af den, han betragte de to som så ud til at elske hinanden ret højt og de så da også søde ud sammen, han smilede varmt til dem og bukke så let for Zia"ja vi er super gode venner"sag han blidt med sin mørke varme stemme"det er hyggligt at møde dig du har et skønt barnebarn"sag han høffligt og så igen let op mod himlen før han btragte Zia let med et varmt blik og et smil på læben, ja han var ældre end hendes barnebarn men det var jo en fordel ikke?.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 05:23

Bedste blev helt glad, da hun hørte ham tale. Lige som Sookie gjorde, når han brugte sin charmerende og varme stemme. ”Uh.. gode venner!..” hun så over på Sookie, med en drillende glimt i øjet. Sookie så smilende, men stadig lidt opgivende tilbage..
Vis hun ville drille hende, måtte hun vel få lov til det. Sookie rejste sig stille op, og forgudede, at hun faktisk ikke behøvede nogen BH i det store og hele. Blusen sad normalt på hende alligevel, som den nogle lunde altid gjorde.
”Kom børn.. Kom ind og få noget varmt chokolade!..” Hun så hen på Sookie og Nick, og smilede varmt. ”Og få varmet nallerne!..” Hun grinede let, og Sookie rystede glad på hovedet.
Hun gik stille hen til Nick, og så sødt op på ham, med et smil. ”Vil du med ind, en tur?..”
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 05:30

Nick smilede varmt og lo let sin varme chamerne latte som altid fik folk til at smile"det vil jeg med glæde"sag han muntert og klappe Sookie på skuldren meget blidt og lænede sig ind mod hende"det passer mig fint solen kommer snart og den kan jeg ikke tåle"sag han blidt og rette sig helt op igen og sendte Zia et varmt smil hvorefter han begyndte at gå hen mod døren med roligt skridt og tog violinen fram foran sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 06:25

Sookie nikkede engang til Nick, og begyndte at grine. Nikkede til Nick? Men rystede så på hovedet, og gik roligt efter ham. I nogle store skridt, selvom at han ikke gik spor hurtigt.
”Øhm.. Så.. Du er aldrig ude om dagen?” Hun så skævt op på ham, og så med store øjne op på ham. Hun ville ikke spørge ind til hans ’forvandling’, da hun troede at den var skrækkelig.
Bedste så sig tilbage, og smilede sødt til ’de unge’. Det var de i hvert fald for hende, hun var trods alt et par og 80. ”I kan bare sætte jer i sofaen, imens finder jeg noget varmt at drikke..” Sagde hun, med en englestemme. Som Sookie tit var blevet jaloux over, hvorfor skulle hendes familie være smukke og yndefulde. Når hun absolut ikke skulle.. not at all!.
”Tak bedste..” Hun satte sig i den falmede grønne sofa, som var rimelig blød. Der var puder over alt, men der kunne dog sidde en ved siden af.
Rundt omkring, var der et el gammelt fjernsyn, en sofa mere, en gyngestol. Samt en masse familiebilleder, af både hende og hendes familie. Men mest af hendes mor, som ex. sad lige over hende, eller et billede gjorde.
Hun havde langt rødt hår, som gik godt og vel ned til hofterne. Hendes øjne var blå, men ikke lige så unaturlige blå som Sookies. Hendes krop var velformet, og tøjet hun havde på, gjorde hende bare endnu mere.. Smuk?
Sookie gættede på, at billedet næsten lige var blevet taget. For hun så ud som en på de 26, eller deromkring. Men hun var faktisk en smule ældre, et par 20 år?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 06:33

Nick smilede varmt til hende og fulgte efter dem ind i stuen og tog roligt plads ved siden af sookie og lage violinen blidt på gulvet hvorefter han så nysgerrigt rundt"nej deværre kan ikke på grund af solen, men å ferien er vi bare ude om aften og hjemme hos min familie om dagen"sag han blidt til hende imens han betragte omgivelserne nøje men stor nysgerrighed"her er da ret hyggligt"sag han blidt og smilede varmt igen, han syns da at Sookie var en køn pige og så havde hun jo en fantastisk personlighed for hun var jo også musikelsker som han selv var, det minede ham om at når de kom hjem fra ferien sku han ud og finde et job måske ku han blive musiklære? han lo varmt af sig selv men stoppe dog hurtigt igen for ikke at virke mærklig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 06:42

Hun nikkede, til hans snakken. Og smilede til ham, imens at hun så ind i hans øjne.
Zia stod ude i køkkenet, og kiggede ind på dem. Hun faktisk lurede, vis det nu skulle finde på at.. At udforske hinandens lyster?
Hun grinede let af sig selv, og rystede på hovedet. Som hun havde for vane, når hun tænkte nogle lidt.. Underlige tanker, om folk.
”Jah.. Her er virkelig dejligt..” Sookie så stadig ind i hans øjne, men tvang dem væk, da det ville være lidt akavet.. At begynde at se, sådan fascineret på ham nu. ”Det er ligesom mit andet hjem.. Sådan har jeg i hvert fald følt det..”
Sookie så hen mod køkkenet, og tænkte at det godt nok måtte være noget svært chokolade hende bedste måtte få lavet?
”Så.. Du sover altså ikke..” Hun begyndte at nærme hans øre, med hendes mund. Eller var tæt på ham, med sit ansigt. ”Du sover ikke i ligkister om natten?” Hun så på ham, med hovedet på skrå. Og meget store øjne, der skinnede op på ham.
Bagfra så det lidt anderledes ud, end at de snakkede om, hvordan han sov. Så bedste var fast besluttet på, at de kyssede!..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 06:54

Nick smilede og vendte hovdet mod hende imens han langsomt mødte hendes øjne med et varmt smil på læben og et chamerne glimt i øjet"det kan jeg skam godt forstå"sag han blidt imens han betragte hendes øjne roligt samt blidt, han brød ud i en varm latter"nej det gør jeg skam ikke så tag du det helt roligt"lo han blidt"men jeg skal nok lade dig sove for i dæmoner sover da ikke sandt?"sag han med sin mørke varme stemme som ku smelte kvinders hjerter med lethed dog chamerede han sig ikke ind på så mange men hende her var der noget ved hun fik ham tændt på en ubeskrivlig måde som fik ham til at blive nysgerrig, han betragte hende hun var ret tæt på hans ansigt og det var skam rart så han lage blidt sin hånd på hendes kind og nusse den blidt som han før havde gjordt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 07:05

Hun blinkede, og nikkede. ”Sjovt.. Det er vel også godt nok.. At i ikke sådan.. Skal grave jer ned og sådan?” Hun grinede sødt igen, og rystede på hovedet. ”Jeg har set for mange af sådan nogle film.” Hun spidsede læberne, og så ned engang.
”JO.. Vi sover med lethed..” Hun nikkede stort, og lagde sit hoved på sin skulder. Mens at hun så ned, mens at hun havde let åben mund. Imens at hun lod sin tunge, glide hen over hendes fortænder.
”Hm..” Kom hun til at sige, og rødmede en smule. Det var næsten helt ufatteligt, at en kunne være så blid, når han nussede hendes kind. Men når hun var her, rødmede hun endnu mere.
”Øhm Nick.. Du ved.. Bedste..” hun nikkede bagud, og så ærveligt på ham. ”Hun har det med at.. Tage alting meget.. Stort.. Hun vil sikkert se det som om.. At vi.” Hun åbnede munden, og sukkede lydløst.. ”.. Mere end dette.. At.. Jeg håber ikke at jeg skal uddybe det mere.?” Hun rystede på hovedet, og så med store øjne på ham.
”Bare.. Så du er forberedt..” Hun nikkede, og grinede let.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 07:21

Nick fjerne hånden fra hendes kind og betragte hende let"okay så jeg ville også ønske jeg ku sove men det er umuligt"sag han blidt og så over mod køkknet hvor han ku skimte Zias skikkelse før han igen så på hende"bare tag det helt roligt vi klar det nok, men det tar godt nok tid med den kakao"sag han blidt og lo varmt hvorefter han så ned mod sin violin og lod sin ene hånd køre hen over den med en blid bevægelse, han ville nok prøve på at få et forhold op at køre når de var på ferien men det gjor vel intet vis bedstemoren trode at de var mere end venner og han ku da godt være flink mod hende tænk vis de nu kom i familie med hinanden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 07:59

Hun blinkede til ham, og grinede en smule. ”Jah.. Så har du da ’en god grund til at have en seng?” Hun trak på skuldrende, og grinede lidt over hendes dårlige vits.
Hun så sammen med ham, om bag sig, for at se tilbage til hendes bedste. Hun stod stadig og lavede chokolade, mens at hun stille fløjtede en kendt melodi. Sådan en, som hun plejede at spille på violinen. Havde hun da lagt mærke til hans, eller hvad?
Hun så tilbage på ham igen, og smilede skævt. ”Hm..” Hun nikkede, og grinede let. Uden rigtig at tænke over det, lagde hun sin hånd, oven på hans. Da han strøg sin violin, hun havde tydeligt set, at denne violin betød rigtig meget for ham..
”Jah.. Vi klare det..” Hun smilede glad, og lukkede øjnene blidt. Inden at hun hørte hende bedste skramle med krusene, og hun hørte hende grine. ”Så er det klar..” Sagde hun, og kiggede ind mod dem. Sookie vente sit hoved mod bedste, og smilede større.
Så kiggede hun tilbage, til Nick. Og nikkede, mens at hun klemte hans hånd. ”Vi bliver vist nødt til at hjælpe hende..” Hun grinede let, og begyndte at rejse sig stille og roligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 08:11

Nick lo blidt og nikke let "jeg har faktisk en seng"sag han roligt og smile varmt til hende hvorefter han så ned på violien og sin hånd da hun lag sin hånd på hans"ja det gør vi da"sag han varmt og kigge så ud på køkknet hvorefter han rejste sig op samtidig med hende dog gik han lidt hurtiger hen til køkknet og sendte Zia et varmt smil"kan jeg hjælpe?"spurgt han høffligt og ma ku sagtens hørre hans franske accent når han snakke men det var vel også chamernde, han betragte Zia lidt imens han stadig smilede varmt uden at det så kundstigt ud for han mente det han lave og han var bare den der varme person som ikke ville skade folk.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 08:23

"Nej.. Virkelig?.." Spurgte hun ironisk, og smilede sødt til ham. Og kom haltende efter Nick, som var meget hurtigere, end hende.
Zia grinede, da hun hørte hans franske agant. Og gjorde store øjne, og var næsten lige ved at overfalde ham. Men gjorde det dog ikke, for ikke at være for.. Pinlig..
Hun så en glad Sookie bag ham, hun havde ikke set hende så glad i langt tid. Hun var sikker på, at Sookie og han.. Havde noget mere imellem dem, end bare et venskab.
Måske blev han hendes svigersvigersøn?.. Hun fik bare endnu mere lyst til at kramme ham, vise ham hver et billede hun havde af Sookie, fra hun var barn..
"Du er franskmand!.." Hun kiggede ned på hans violin, og smilede større. "Og spiller violin?!."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 08:34

Nick lo vamt og tog roligt imod to af kopperne og smilede varmt da Sookie kom gåne bagefter ham"nå der var du"lo han muntert og så hen på Zia imens han lage hovdet let på skrå"ja jeg e franskmans, jeg er født og opvokset i paris"fortalte han muntert da han elske at snakke om sit hjemland dog blev hans smil større da hun nævte hans elske violin"ja jeg spiller skam violin og har gjordt det i mange år nu men jeg kan også spille på klaver og dit barnebarn vil lære mig at spille guitar også er jeg faktisk god til at synge"sag han muntert og lag s´kam ikke skjul på sit talent eller hobby.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 08:40

//Går i seng nu.. Vi ses i morgen..//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeFre 12 Nov 2010, 08:41

//okay sov godt ses;)//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Nov 2010, 02:52

Hun smilede kærligt, og gav ham et dask i ryggen. Mens at hun så langsomt over på sin bedste, som stadig stod og så forventningsfuldt på Sookie’s ret så nye ven. Men disse detaljer, behøvede bedste vel ikke at få noget at vide om?
”Jah.. Her er jeg..” Hun grinede sin lille latter, og gik hen imod bedste. Hun stoppede lidt derfra, og smilede tilbage til Nick. Men så tilbage til Bedste, og op på den trappe, der gik op til hendes soverum. ”Bedste.. Jeg vil vise Nick det.. Må jeg det?” Må jeg vise ham d’et, det var noget.. Privat? Eller det var noget som både Sookie og Bedste elskede, fordi de elskede dette.
Bedste grinede svagt, og nikkede. ”I må skynde jer.. Inden at solen står op!..” Hun så fra nick og Sookie, imens at hun smilede stort til nick. ”Det er dejligt at høre.. At Sookie går rundt med nogle fornuftige mennesker.. Sådan en som dig.” Hun gjorde store øjne, og hendes øjne lyste ligefrem. ”Jeg må høre dig både spille og synge en dag?!” Sagde hun på en gang, spørgende og bestemt.
Sookie så tilbage på Nick, og havde den ene fod på trappen. Hun holdt sin ene hånd ud mod ham, som skulle han tage den..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitimeLør 13 Nov 2010, 09:38

Nick smilede varmt til dem begge og lo varmt af sookies lille dask i ryggen men så lidt på dem begge imens han lytte til deres ord, han var enligt ret vild med Bedstemoren for hun var da en skøn kvinde og vis rasten af familien også var så flinke ku ´han nemt chamerne dem og måske få fat på søde sookie, han smilede varmt"jeg er bare glad for jeg har mødt hende"sag han blidt og så over på hende med et varmt blik"jo det må du da vi finder bare ud af en dag"sag han varmt til Zia før han gik hen til Sookie og tog blidt hendes hånd, man ku da godt se at han var ældre og mere moden men det var måske en fordel for hende for han var ikke en af de der player og popdrenge som der var så mange af.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]   Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?] - Page 3 Icon_minitime

Ups.. Taget igen. *Rødme* [Nick.=Privat.. I think?]
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Igen vej tilbage* privat Abbygail
» Minderne er lidt tåget //Privat :: Altair//
» ses igen (chi-privat)
» Nu igen sordrick //::// privat alane
» Hvorfor er jeg her igen? - Privat Joee.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Den triste skov-
Gå til: