| en tur i byen (jaster) | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 05:38 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad skal vi lave"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "vi har vores meninger om hinanden"sagde han med et smil på sine læber og kyssede hende på munden "skal vi hygge eller noget andet"spurgte han og kiggede hende ind i øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 05:47 | |
| hun så på ham, hun viste på en måde han havde følgser for hende, men viste ikke om han ville fortælle hende om de følser han havde, men det var vel ikke lige en dreng og fortælle en pige hvordan han føler for hende det var nok mere en pige der gjorde det, men hun viste ikke helt hvad hun skulle sige. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 05:50 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og havde fået sine underbukser på og kiggede på hende "hvad vil du lave søde"sagde han og tænkte om hvordan han skulle udtrykke sig på om sine følser. Han kiggede ind i hendes øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 06:11 | |
| hun så på ham med et smil, hun viste ikke hvad de skulle lave men hun ville gerne have noget sammen med ham men ville ikke selv sige det da han skulle gøre det. hun gik hen til sine vinduer og kiggede ud og smilte mod ham, hun smilte, ''det ved jeg ikke'' sagde hun med et smil på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 06:13 | |
| Han rejste sig op og gik hen til hende og nussede hende på røven og gav sig stille til at tage tøjet af hende og nussede hende på brysterne og smilte til hende og kyssede hende på halsen. Han smilte til hende "du er så sød smukke"sagde han med et smil på sine læber som var sødt og frækt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 06:35 | |
| hun så på ham og tog trøjen ned igen. ''søde, jeg ved ikke om det er så smart vi gør det her lige nu okay'' sagde hun, og så på ham, hun ville faktisk gerne men dem fra hendes klasse ville have hun kom hen til dem, men hun ville heller blive her med ham, men han skulle sige nogle bestemte ting før hun blev hjemme fra den tur. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 06:40 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay søde det er også fint nok"sagde han med et smil på sine læber "hvad skal vi så eller skal du noget"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende på munden stille og roligt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 07:00 | |
| hun så på ham, hun ville virkelig gerne blive hos ham, ''mine veninder siger at vi skal til fest'' sagde hun med et smil, hun holdte ham i hans hænder og ville høre de ord komme ud af hans dejlige mund men han havde nok en anden end hende hun var nok en pige han bare brugte men måske ikke hun viste det ikke. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 07:08 | |
| "når okay søde så du skal til sådan en rigtig tøsse fest eller hvad"spurgte han med et smil på sine læber og kiggede på hende og gik hen og satte sig på hendes seng og kiggede på hende og viste ikke hvad han skulle sige. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 07:37 | |
| hun så på ham med et smil hun ville gerne gøre ham rolig så hun ikke lavet noget hvis hun blev fuld. ''nej der kommer også drenge'' sagde hun og så væk da hun jo virkelig godt kunne lide ham vildt meget, hun gik hen til ham og satte sig på hans skød. med sine hænder om hans nakke. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 07:44 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "okay søde"sagde han og kyssede hende på munden. Han smilte til hende "hvad skal der ellers ske til den fest"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 08:11 | |
| hun så på ham med et smil på sine læber og begyndte at vælge tøj hun spurte ham om hvad han syns om det hun fandt. ''vi skal drikke og fet og danse'' sagde hun med et smil på sine læber. hun håbede lidt på at han ville blive jaloux men hun gik vider og nede under så ham hun skulle følges med kom ind og gav hende sin jakke. ''nå vi ses vel jaster'' sagde hun og så på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 08:14 | |
| "lyder hyggeligt"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og gik med hende ned under og da hun var gået sprang han ud i baghaven og forvandlede sig til ulv og fulde efter hende den vej hun skulle men hun ville ikke kunne se ham når han gemte sig så godt han kunne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 08:19 | |
| hun kom hen til skolen hvor de skulle holde fest, hun krammede med alle da det var deres sidste fest som en klasse, hun holdte i hånden med en og han kunne ikke se om det var en tøs eller en fyr. hun snakkede om alt mulig, hun fik en drink men inden hendes 'date' kom ned med den var der kommet et eller andet i glasset. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 08:22 | |
| Han kiggede rundt gennem vinduerne der var der som man kunne se ind af og kiggede på hvad der var der og så på drinksne og alt det og gav sig til at lave et ulve hyl uden rigtig og vide hvorfor han gjorde det men det var sikkert bare fordi han ikke vil ha der skulle ske Cecillie noget på nogen måder |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 08:44 | |
| hun smilte. hun hørte et ulve hyl, hun gik ud af skolen og rundt for at lede efter ulven som hun hørte hylet fra. ''hvor er du'' spurte hun og gik efter den ulve lyd som var der. hun kom ind i skoven der var lige ved siden af skolen, hun tænkte den nok var tæt ved der. men hun viste det ikke. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 08:50 | |
| Han kiggede ind og rente hen til et vindue og kradsede på det og gemte sig så igen og kiggede så gennem vinduerne igen og holdte øje med Cecillie lige nu men hvorfor det var nok hans følser for hende de var store men hvem viste. Han kiggede på hvad der ellers skete til festen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 08:54 | |
| hun så en ulv og gik der hen for at se om det var jaster. ''J..jaster er det dig'' spurte hun ham med et smil på sine læber. og så på jaster, men hvordan skulle hun vide det. hun gik der hen for at se om det virkelig var ham, men var slet ikke sikker på om det var ham for denne varulv så mere mørk ud end jaster gjorde. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 09:00 | |
| Jaster's farve i hår var mørkere om aften så det var ham hun stod overfor "jep det mig"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber. "jeg kom bare forbi"sagde han og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 09:05 | |
| hun smilte til ham, hun kørte sin hånd stille og rolig igennem hans pels, den var dejlig varm og blød, hun lage hovede mod hans dejlige store ulve hovede. ''du hylede hvorfor??'' spurte hun og kom med et hurtig kys mod ham, da hun holdte af ham, men hvad mon der ville ske mellem dem, hvad hvis der var en der gjorde hende ondt til fest ville Jaster så blive sur og gøre den person ondt eller hvad ville der ske?? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 09:08 | |
| Han kiggede på hende "der er noget i din drink"sagde han og kiggede på hende med sine ulve øjne "pas på okay"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og slikkede hende på hånden "ses vi senere skal jeg hente dig eller noget"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber "for kan jeg godt hvis du vil ha det"sagde han og kiggede bare på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 09:24 | |
| hun kiggede ind i hans smukke store ulve øjne, hun holdte af ham hun ville ikke miste ham, ''jeg skal gøre mit bedste, og kan jeg ikke få dit nr hvis du skal hente mig før tid søde??'' surte hun ham og krammede ham og kom til ta skubbe så han væltede. ''ups undskyld søde'' sagde hun og kyssede ham...
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 09:26 | |
| han kiggede på hende og rejste sig op og kiggede på hende "30275583"sagde han som var hans nummer hvis hun skulle ha fat i ham før tid eller var det jo bare når festen sluttede. Han kiggede på hende med et smil på sine læber "så vil jeg smutte"sagde han, |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 09:48 | |
| hun så på ham koede nummert ind i sin mobil og gik tæt ind til ham og krammede ham. ''tak fordi u advarede mig'' sagde hun og kyssede ham. hun gik hen til døren og vinkede farvel og gik ind. der var nogle drenge der havde fået for meget af drikke så efter nogle timer ringede hun til Jaster om han ikke kunne komme helt ind på skolen og hente hende. ''kan du det søde jeg er bange for dem fra min klasse lige nu de er ikke sjove og være sammen med'' sade hun ind i mobilen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 09:52 | |
| Han var taget hjem og kom så ned efter at ha snakket med hende og kom ind på skolen og ventede på hende *kommer hun ikke snart*tænkte han og kiggede rundt efter hende og smilte stille for sig selv. han gik lidt rundt mens han ventede på hende. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) | |
| |
|
| |
| en tur i byen (jaster) | |
|