Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

en tur i byen (jaster)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

en tur i byen (jaster) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeOns 24 Nov 2010, 19:42

Han fik hende over og sidde på sit skød og lagde sine arme om hende og kiggede på hende "hva så nu"sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 01:37

hun lage sine hænder på hans brystkasse og lænte sig ind til ham, hun havde et lille smil mod ham, hun faldt langsomt længer hen i en stille søvn mod hans krop. men hun viste godt han nok var for gammel for hende, hvor gammel var han mon 18 måske 20?? det viste hun ikke hun så på ham og måtte vide det, ''Jaster hvor gammel er du endelig??'' spurte hun ham med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 05:50

Han kiggede på hende "hvor gammel jeg er hm jeg er 20"sagde han og kiggede bare på hende "hva da det gør vel ikke noget gør det"spurgte han med et smil på sine læber.
Han nussede hende på maven stille og roligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 06:14

cecilie ser på Jaster også ned da hun høre hvor gammel han er, ''jo men jeg er kun 15 år'' svarede hun og så på ham med et smil og ser på ham hun ville ikke ned fra hans skød hun sad godt der. hun ville gerne blive der hele dagen men de måtte jo skilles før eller siden men mon han spurte om hendes nr eller ville med hjem og snakke det viste hun ikke,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 06:20

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad skal vi bagefter"spurgte han med et smil på sine læber og nussede hende bare på maven.
"for vil da gerne være mere sammen med dig"sagde han med et smil på sine læber og kiggede lidt på filmen mens han ventede på et svar fra hende af
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 06:40

Cecilie så på ham med et smil, hun læte sig ind mod ham, ''vil du... men jeg er kun 15 jeg mener der er 5 år mellem os, er det ikke lidt pinlig at ses med en 15 årig når du er 20 år'' spurte hun ham med et smil på læberne, hun grinte da hun ikke viste hvad hun skulle gøre eller sige...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 06:52

Han kiggede på hende med et smil "nej da det ikke pinligt"sagde han med et smil på sine læber og nussede hende bare på maven uden af vide hvorfor han gjorde det.
Han smilte stille for sig selv og kiggede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 07:10

hun smilte mod ham og krammede ham uden at vide hvorfor det var som om han havde en tiltrækningkraft på hende... hun havde det som om han bare var den hun havde ledt efter. hun smilte mod ham. ''jeg vil også gerne være sammen med dig, vi kan tage hjem til mig bag efter hvis min far ikke har noget i mod det'' sagde hun med et smil mod ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 07:21

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "eller vi kan tage hjem til mig hvis det er"Sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber "hvis du vil det"sagde han og kiggede lidt rundt i salen.
Han kiggede på hende igen med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 08:00

hun smilte mod ham, hun så på ham og filmen sluttede og gik ud af biografen med den unge herre på 20 hun smilte og tog sin mobil frem. ''hej far... ja jeg tænkte på om jeg måtte tage med en dreng fra byen med hjem??'' spurte hun sin far og ventede på sin far svarede. ''okay far vi ses du skriever bare'' sagde hun og lage på og så ham i øjene. ''jeg måtte godt tage med dig hjem'' sagde hun med et smil mod ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 08:04

Han kiggede på hende med et smil på sine læber på sine læber "lyder godt"sagde han og kiggede bare på hende "kom"sagde han og gav sig stille til at gå hjem af men ventede på hende engang imellem.
Han kiggede på hende "kan du følge med"spurgte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 08:12

hun gik sammen med ham men en gang i mellem kunne hun ikke følge med men ville ikke sige det. ''ja ja klart'' sagde hun og gik vider med ham, hun kom hen foran en lejlighed som han låste op. hun så på ham. hun var ret træt idag efter skole, hun smilte mod ham men uden at sige noget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 08:14

"lad som om du er hjemme"sagde han med et smil på sine læber og gik ud i køkkenet "vil du ha noget at drikke en sodavand eller noget"spurgte han og kiggede ind på hende med et stille smil på sine læber det var sødt og charmerende på sammen tid.
Han stod og ventede på hende svar
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 08:45

cecilie så på ham, hun smilte mod ham, hvorrfor skulle hun ikke bare slænge sig på sofaen, hun lage sig ned i han sofa og så på ham med et smil. ''hvad med en sodavand'' svarede hun med et smil mod ham. hun gik hen til ham og smilte. ''hvad har du for nogle sodavander??'' spurte hun ham med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeTors 25 Nov 2010, 08:55

Han kiggede på hende "okay hmm cola fanta og en eller anden anden dims"sagde han og kiggede på hende.
"hvad for en vil du ha"spurgte han og kiggede på hende med et smil på sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Nov 2010, 01:16

cecilie kom hen til hans kæleskab og satte sig på hug og tog en sodavand og gik ind i stuen. iigen, hun så sig om og kiggede så på ham igen, ''hvor længe har du bodet her??'' spurte hun ham og holdt rundt om sig da hun frøs lidt, hun satte sig i sofaen og så på ham, hun var ret træt å grund af alt hun havde lavet idag, hun skulle også være hjemme inden kl ti da hendes far skulle på arbejde der han havde natte vagt den dag.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Nov 2010, 05:48

Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "cirka 5 måneder eller sådan måske mindre har ikke styr på det lige nu"sagde han med et smil og kiggede hende ind i øjne "hvad skal vi lave lige nu"spurgte han og kiggede bare på hende med et smil på sine læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Nov 2010, 06:41

hun så på ham, med et smil, hun viste ikke hvad de skulle lave, snakke om noget så de lærte hinanden at kende. det var en god idé. ''vi kan snakke og lære hinanden beder at kende hvis du har lyst??'' svarede hun på han spørgsmål. ''har du et tæppe jeg kan låne'' spurte hun ham da hun var ved at blive til en is-pind.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Nov 2010, 06:44

Han kiggede på hende "det kan vi da godt"sagde han med et smil på sine læber "hvad vil du da gerne vide om mig hvis der altså er noget du ikke ved om mig"sagde han og kiggede bare på hende hun så så køn og dejlig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Nov 2010, 06:56

cecilie ville ikke virke sådan helt kuk kuk i skalden ved at spørge ham om hvilken race han var hun smilte mod ham. ''ømm.. bare fortæl om dig selv fortæl de vigtige ting du syns jeg skal vide'' sagde hun og kiggede mod ham, han måtte have et job hvor alle tøserne var ville efter ham, han så jo virkelig godt ud men hun ville ikke bare spørger ham om et eller andet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Nov 2010, 06:59

Han kiggede på hende med et stille smil "arbejder i et lille supermarkedet nede i byen ellers er der ikke det helt vildt vigtige hvad med dig"sagde han og kiggede på hende lige ind i øjne og smilt sødt til hende.
*hun er sød*tænkte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Nov 2010, 07:05

''alså har ikke rigtig noget job endnu men vil gerne være politi mand som min far er han er sej, det er der for jeg er på politistasionen hver dag efter skole, han vil ikke have jeg er alene'' sagde hun med et smil mod ham hun grinte lidt hun kunne godt lide hans selvskab.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeFre 26 Nov 2010, 07:09

Han kiggede på hende og rejste sig og gik over og satte sig ved siden af hende og nussede hende stille på maven "okay det vel også fint hvis du vil det"sagde han og kiggede hende ind i øjne med et stille sødt smil på sine læber "har lyst til at lave noget hvad med dig"spurgte han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Nov 2010, 06:59

Cecilie sad stille og tænkte lidt uden rrigtig at vide hvad hun tænkte på. hun smilte mod ham, ''ja da'' svarede hun med et smil hun grinte mod ham. ''hun så ham i øjnene da han kom hen ved hendes side. hendes smil blev lidt støre da hun mærkede hans varme hånd på hendes mave. ''hvad vil du lave??'' spurte hun ham med et lille nus på hans kind, hendes hånd var dejlig blød man skulle tro det var bomul.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitimeLør 27 Nov 2010, 07:04

Han kiggede på hende og kørte sin hånd lidt længere op og nussede hende på brystet og kiggede hende ind i øjne "slapper af og dig"sagde han og kiggede hende ind i øjne med et smil på sine læber.
Han smilte til hende og tog hende på det ene bryst
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 2 Icon_minitime

en tur i byen (jaster)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10  Næste
 Lignende emner
-
» På indkøb - Jaster
» en elendig tur i byen(privat til jaster)
» I BC - Jaster
» Endnu en dag.. - Jaster
» Øde - Jaster

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: