| en tur i byen (jaster) | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 09:58 | |
| han hørte der var noget der blev smerder inde fra skolen og der var mange der kom ud af pigerne men ikke cecilie hun kom ikke ud hun var blevet låst inde i kosteskabet. ''hjælp mig'' råbte hun fordi hun ville hun... *jaster hvor er du* tænkte hun for sig selv... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 10:00 | |
| Han gik hen til der hvor der kom den lyd fra og kiggede sig omkring "hvad sker der her"sagde og gik hen til kosteskabet og åbnede det op og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og kiggede lidt rundt med et stille smil også på hende igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 10:07 | |
| hun hørte døren blev åbnet og vendte sig om og sprang om halsen på hun så en fra hendes klasse bag ham, ''jaster det var ham der låste mig inde'' sagde hun og pagede på ham der var bag jaster selv om hun var bange for at sige det til ham fordi hun ville tro hun fik tæv af ham dagen efter. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 30 Nov 2010, 18:06 | |
| Han kiggede på hende og vente sig om og kiggede på knægten "hvad var meningen med det"sagde han og kiggede bare på knægten med et par kolde øjne. han kiggede bare og ville se hvad der ville ske lige nu. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Ons 01 Dec 2010, 06:05 | |
| drengen så på cecilie og gav hende fuck fingeren. også på jaster. ''det raver ikke dig det her er noget mellem hende og mig'' sagde han med en hård stemme. han lød det ældere end de var. han var på højde med jaster havde mørkt hår, blå øjne og en kasket på, han trøje syns cecilie var lidt gammeldags. han bukser var der hul i her og der. cecilie amte sig bag jaster fordi hun var bange. ''hvad laver du endelig her hun er ikke din søster så hvad fanden skal du med hende... arrrr du vil kneppe hende'' sagde han med et grin på sine læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Ons 01 Dec 2010, 06:51 | |
| Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "er hun din søster"sagde han og kiggede på ham og vare lige ligeglad med om hun havde en bror han var glad for hende på alle måder. Han kiggede på dem og viste godt hun gemte sig bag ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Ons 01 Dec 2010, 07:03 | |
| han så på ham, med et smil. ''har du fortalt ham om mig Cille'' spurte hendes yngste bror. hun havde i alt 3 brøder. men heldigvis var det den yngste han var omkring 2 år yngre end jaster, men han var ikke glad for der var nogle der skulle gøre hans uskyldige lille søster noget. men der var ingen der viste hvad cille endlig var, hun var ligesom jaster men ingen viste det ikke engang hende selv. ''nej jeg har ej michel'' sagde hun og så på jaster. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Ons 01 Dec 2010, 07:06 | |
| Han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "kan du ikke bare gå der sker ikke Cecillie noget"sagde han og kiggede på denne person som han ikke kunne huske navnet på eller men det var jo hendes bror men han var ligeglad med det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Ons 01 Dec 2010, 07:17 | |
| Cille så på ham med et smil på sine læber, hun var overrasket over jaster var sådan over for hendes bror. hun listede ud i skoven, hun sad der noget tid og var urolig over hvorfor hun ikke helt var som andre hun var andreledes hun begyndte og svede hendes knogler begyndte og vokse hende hår på kroppen voksede og hun fik sin ulvform. hun gav et hyl fra sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Ons 01 Dec 2010, 07:21 | |
| Han gik ud til hende og kiggede på hende "jeg viste det du er varulv som mig vi har mere tilfælles end man skulle tro var"sagde han med et smil på sine læber og stod bare og kiggede på hende. Han kiggede bare på hende og satte sig ned |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Ons 01 Dec 2010, 07:33 | |
| hun så på ham hun viste ikke hvad hun skulle gøre nu. ''hvad skal jeg gøre'' spurte hun ham, hun var helt ude af den. hun havde ikke renget med at hun var varulv hun havde ingen idé om hvad man gjorde eller hvordan man styrede det manske kunne jaster hjælpe hende, nej han skulle nok vider men måske skulle han ikke alligevelle. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Ons 01 Dec 2010, 07:37 | |
| Han kiggede på hende "tænk på at blive menneske igen også ellers bare koncentrer dig"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber. Han ventede på at se hvad hun ville gøre for at blive normal igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Ons 01 Dec 2010, 07:46 | |
| hun så åp ham hun manglede jo noget tøj før hun kunne blive menneske. ''ja manger jo noget tøj'' sagde hun og så på ham, hun smilte bare til ham, hun lå stille med hovede på sine poter, som om hun var træt det var hun nu endelig også men hun ville bare hjem i sin egen seng og sove jo mere hun tænkte på hende seng og hendes liv blev hun normal. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Ons 01 Dec 2010, 07:49 | |
| Han kiggede på hende "når ja men det er lidt svært at finde noget tøj nu ikke"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber og gik stille og roligt hen til og kyssede hende på panden med et smil på sine læber. Han var så glad for hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Ons 01 Dec 2010, 08:00 | |
| hun så på ham og forsvandt ind i skoven og løb hjem og fik tøj på og gik der ud igen. ''sådan'' sagde hun med et smil på sine læber og gik vider hun til ham. ''jeg ved ikke hvor meget længere jeg kan holde det her ud'' sagde hun og vendte sit hovde væk fra ham. hun var helt knust på en måde da hun jo ville være hans men hun viste ikke om han ville være hendes. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Ons 01 Dec 2010, 08:18 | |
| Han kiggede på hende "hvad mener du søde"spurgte han og kiggede bare stille og roligt på hende og kyssede hende så på munden uden at tænke over det. Han kiggede hende ind i øjne "mine følser for dig er meget store"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Ons 01 Dec 2010, 08:33 | |
| hun så væk fra ham hun ville ikke have han så de følser hun havde for ham, men da han sagde den sidste linje blev hun meget glad. ''mine følser for dig er også store'' sagde hun til den mand hun havde elskede med dagen før. hun kyssede ham på munden og lod sine hænder glide op langs hans ryg. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Ons 01 Dec 2010, 08:41 | |
| han smilte til hende og kyssede hende igen og elskede hende mere end hun kunne forstille sig at han gjorde "du er mit et og alt søde"sagde han med et smil og kiggede hende ind i øjne med det sammen søde smil på sine læber og nussede hende på ryggen blidt og dejligt. Han kunne ikke udtrykke sig nok. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Ons 01 Dec 2010, 08:51 | |
| hun kiggede på ham og så de øjne hun elskede at kigge ind i måske var han den rette for hende. det håbede hun så behøvede hun ikke holde på sin hemmelighed for ham hun var sammen med men nu kom spørgsmålet om hun måtte kalde ham sin kæreste, hun holdte mea meget af ham, ''du også mit et og alt'' sagde hun og kiggede ned fordi hun rødmede. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Ons 01 Dec 2010, 08:58 | |
| han kiggede på hende med et smil på sine læber "det var da dejligt at vide"sagde han og kyssede hende på munden med et smil på sine læber og kiggede bare på hende og kunne ikke få nok af hende lige nu og ville ikke gå væk fra hende hun var så dejlig "skal vi tage hjem til mig"spurgte han med et smil på sine læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Ons 01 Dec 2010, 09:08 | |
| hun lænede sig ind til ham, nu kunne hun faktisk mærke at deres krops varme var lige stor.hun krammede ham bare og ville ikke lade ham gå nu. hun tog hans hænder og lænede sin pande mod hans, hun smilte et sødt lille smil. ''det kan vi godt min far kan rande mig i røven'' sagde hun og smilte. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Ons 01 Dec 2010, 09:10 | |
| Han kiggede på hende "mener du din smukke røv søde"sagde han og kørte en hånd over hendes røv og nussede den stille og roligt. Han var så glad for hende "elsker dig"sagde han og gav sig til at tage hjem af og da de var kommet hjem til ham smed han sig på sofaen |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Ons 01 Dec 2010, 09:18 | |
| hun smilte til ham. ''ja den her skønhed'' sagde hun og klaskede sig selv på røven. hun smilte mod ham, ''jeg elsker også dig skat'' sagde hun med et smil, hun gik med ham i sin hånd, hun var glad for han var hendes fyr nu. hun kyssede ham på halsen inden han gik hende for at smide sig på sofaen. ''du er så sexede når du bare smider dig ned'' sagde hun med et smil på sine yndige læber og tog sine sko af og gik hen til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tors 02 Dec 2010, 08:38 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og kyssede hende igen "det er du også skat"sagde han med et smil og kiggede bare på hende "hvad skal vi lave skat"sagde han med et smil på sine læber. Han kiggede hende ind i øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tors 02 Dec 2010, 09:08 | |
| hun smilte til ham hun satte sig på hans mave.. ''arrr dejlig blød sidde plads'' sagde hun med et smil. hun kom til at ramme hans lem med sin hånd med en blid berøring hun havde den anden på hans brystkasse hun smilte bare af ham. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) | |
| |
|
| |
| en tur i byen (jaster) | |
|