|
| en tur i byen (jaster) | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Søn 12 Dec 2010, 11:47 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg vil da altid ha dig skat og det ved du skam godt skat gør du ikke"sagde han og gik hen til hende og satte sin hånd mellem hendes bene og nussede hende der |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Søn 12 Dec 2010, 11:58 | |
| hun kiggede ind i hans øjne, ''jov naturligvis ved jeg det skat'' sagde hun med et smil på sine læber, hun placerede sine smukke læber på hans bøde og dejlige læber, hun viste at hun ikke ville kunne leve uden ham. ''skat jeg vil aldrig miste dig'' sagde hun med et smil på sine læber. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Fre 17 Dec 2010, 06:26 | |
| Han kiggede på hende "jeg vil heller ikke miste dig skat"sagde han med et smil på sine læber og gav sig til at smide tøjet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Fre 17 Dec 2010, 06:35 | |
| Cecilie begyndte og kysse ham på munden og gik ned til hans hals og hjalp ham med at smide tøjet. ''jeg elsker dig skat'' sagde hun og filtrede sin hånd ind i hans hår og kyssede. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 18 Dec 2010, 05:30 | |
| Han kiggede på hende og kyssede hende igen og fik tøjet af sig og ventede på at se hvad hun ville gøre ville hun sutte ham før han gav hende den op eller hvad ville hun mon det var jo spænde og se hvad der ville ske |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 18 Dec 2010, 06:43 | |
| hun stod et øjeblik og kiggede på ham, hun væltede ham ned i sengen, ''du er den eneste jeg vil ha nogle side skat'' sagde hun og lagde sig oven på ham og suttede ham, og nussede hans kugler. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) | |
| |
| | | | en tur i byen (jaster) | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|