Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

en tur i byen (jaster)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

en tur i byen (jaster) - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 11:47

Han kiggede på hende med et smil på sine læber "jeg vil da altid ha dig skat og det ved du skam godt skat gør du ikke"sagde han og gik hen til hende og satte sin hånd mellem hendes bene og nussede hende der
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 10 Icon_minitimeSøn 12 Dec 2010, 11:58

hun kiggede ind i hans øjne, ''jov naturligvis ved jeg det skat'' sagde hun med et smil på sine læber, hun placerede sine smukke læber på hans bøde og dejlige læber, hun viste at hun ikke ville kunne leve uden ham. ''skat jeg vil aldrig miste dig'' sagde hun med et smil på sine læber.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 10 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 06:26

Han kiggede på hende "jeg vil heller ikke miste dig skat"sagde han med et smil på sine læber og gav sig til at smide tøjet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 10 Icon_minitimeFre 17 Dec 2010, 06:35

Cecilie begyndte og kysse ham på munden og gik ned til hans hals og hjalp ham med at smide tøjet. ''jeg elsker dig skat'' sagde hun og filtrede sin hånd ind i hans hår og kyssede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 10 Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 05:30

Han kiggede på hende og kyssede hende igen og fik tøjet af sig og ventede på at se hvad hun ville gøre ville hun sutte ham før han gav hende den op eller hvad ville hun mon det var jo spænde og se hvad der ville ske
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 10 Icon_minitimeLør 18 Dec 2010, 06:43

hun stod et øjeblik og kiggede på ham, hun væltede ham ned i sengen, ''du er den eneste jeg vil ha nogle side skat'' sagde hun og lagde sig oven på ham og suttede ham, og nussede hans kugler.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: en tur i byen (jaster)   en tur i byen (jaster) - Page 10 Icon_minitime

en tur i byen (jaster)
Tilbage til toppen 
Side 10 af 10Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10
 Lignende emner
-
» På indkøb - Jaster
» en elendig tur i byen(privat til jaster)
» PNC, 23:00 - Jaster
» Endnu en dag.. - Jaster
» I BC - Jaster

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: