| en tur i byen (jaster) | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Fre 03 Dec 2010, 09:57 | |
| hun elsked ham hun kom i tanke om han ikke havde kondom på hvad tænkte de dog på. hun var urolig hvad hvis hun var blevet gravid. hun smilte bare mod ham da han smilte mod hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Fre 03 Dec 2010, 09:59 | |
| Han trak sig ud af hende og blev til menneske igen "skat"sagde han med et smil på sine læber og ventede på at hun blev menneske igen. Han var glad for hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Fre 03 Dec 2010, 10:04 | |
| hun vente sig om mod ham og blev menneske. ''ja skat'' sagde hun og gik over til ham hun kyssede ham hun smilte til ham, hun holdte af ham virkelig meget endda |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 04 Dec 2010, 05:48 | |
| Han smilte til hende og kyssede hende igen "jeg elsker dig skat"sagde han med et smil på sine læber og tog hende på brysterne og klemte dem stille og rolig og nød at være sammen med hende på denne måde |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Man 06 Dec 2010, 04:32 | |
| hun så på ham hun krammede ham. hun gen gav hans kys. hun kunne ikke gøre andet da hun elskede ham. hun ville under ingen omstændigheder bytte ham med nogle. *han er vidunderlig i min verden* tænkte hun for sig selv. ''jeg elsker også dig'' sagde hun med et smil på sine læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Man 06 Dec 2010, 18:25 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "hvad skal vi lave skat"spurgte han med et smil på sine læber og prikkede hende på næsen. Han var glad for hende det var ikke til at tage fra ham så glad som han var for hende hun var alt for ham og han ville ikke miste hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 07 Dec 2010, 03:05 | |
| hun så på ham med et smil på sine læber, hun viste ikke hvad de skulle lave men hun var urolig for hvis hun var gravid. ''skat hvad skal vi gøre hvis jeg er gravid??'' spurte hun ham, hun elskede ham men hun var kun 15 år det lidt ung for en mor at være. hun var heller ikke klar. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 07 Dec 2010, 07:34 | |
| Han kiggede på hende "det ved jeg ikke skat men en ting er helt sikker jeg er der for dig hele tiden så du har en der vil støtte dig gennem det hele hvis det er at du er gravid"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende. Han smilte sødt til hende "jeg elsker dig skat"sagde han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 07 Dec 2010, 07:48 | |
| hun så på ham, hun var ude af sig selv men viste det ikke. ''det er jo også dig der er faren skat hvis jeg er gravid. og jeg vil gerne flytte hjem til dig hvis jeg må det skat??'' spurte hun ham, hun ville meget gerne bo hos sin kæreste. ''jeg elsker også sig sagde hun og lage sig i hans seng.*jeg ved virkelig ikke hvad jeg skal gøre* tænkte hun for sig selv. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 07 Dec 2010, 07:50 | |
| Han kiggede på hende "du vil flytte ind her hos mig"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og ville heller end gerne ha hende til at bo hos sig det ville være virkelig dejligt. Han kiggede på hende "okay skat"sagde han med et smil |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Tirs 07 Dec 2010, 08:12 | |
| hun så på ham og fattede ikke hvordan han viste det, hun så på ham hun var glad men hvordan viste han det. ''hvordan kunne du vide det var det jeg ville spørge om??'' spurte hun ham. hun elskede sin varulve kæreste mere end noget andet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Ons 08 Dec 2010, 05:54 | |
| Han kiggede på hende "hvis du vil det hvad så med din far skat"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber og kiggede hende ind i øjne og var glad for at det var dem der var sammen og ikke at de havde andre men at de havde hinanden. Han kiggede på hende og ville kysse hende men nyste i stedet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Ons 08 Dec 2010, 06:01 | |
| hun så på ham og var gjoad. ''jeg vil gerne min far må bare finde sig at jeg flytter'' sagde hun og kiggede på ham med et smil på sine læber. hun viste bare ikke hvad hun skulle sige´til sin far, han nøs hende lige i hoovde. ''tak skat det var lækkert'' sagde hun og tørte det væk og så på ham med et grin. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Ons 08 Dec 2010, 18:18 | |
| Han kiggede på hende "undskyld skat det var ikke helt meningen"sagde han og grinte stille og roligt og kyssede hende så på munden og smilte til hende "ja han må vel bare finde sig i det ellers har han jo ikke noget at sige har han vel det jo helt op til dig hvornår du flytter hjemme fra"sagde han og kiggede hende ind i øjne med et smil på sine læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Ons 08 Dec 2010, 19:56 | |
| hun smilte mod ham, hun lændte sig ind til ham, hun krammede ham, og gav ham et kys på munden, ''jeg vil bare flytte ind hos dig skat'' sagde hun med et smil på sine læber. hun kkunne ikke lade ham være hun elskede ham utorlig meget, ''skat hvad skal vi gøre hvis det er jeg er gravid??'' spurte hun ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Fre 10 Dec 2010, 06:46 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "det må vi jo se på skat sker det så kan vi enden få det eller abort"sagde han og kiggede på hende "men abort er farligt"sagde han. Han kiggede bare på hende på hende med et smil på sine læber |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Fre 10 Dec 2010, 06:59 | |
| hun så ind i hans øjne. ''jeg er også imod abort'' sagde hun og kiggede ind i hans øjne. ''hvordan skal vi få flyttede alle mine ting skat'' spurte hun ham med et smil på sine læber, hun var glad for ham, hun ville ikke miste ham for noget i verden, men hvad ville hendes pleje far mon sige om de skulle fytte sammen. han kendte ham jo ikke, |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Fre 10 Dec 2010, 07:01 | |
| Han kiggede på hende "hmm ja hvordan gør vi det mon"sagde han og tænkte han og kyssede hende på munden "det finder vi ud af skat"sagde han og kiggede på hende med et smil på sine læber. Han smilte til hende og var glad for hende rigtig meget |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Fre 10 Dec 2010, 07:22 | |
| hun så på ham med et smil på sine løæber, hun var meget glad for ham, ''jeg elsker dig men vil gerne have min ting flyttet her hen idag hvis det er iorden??'' spurte hun til ham med et smil på sine læber, hun holdte om ham og ville ikke lade ham gå... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Fre 10 Dec 2010, 07:26 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "så må vi jo se at komme i gang"sagde han med et smil på sine læber. Han var så glad for hende at han ville gøre alt for hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Fre 10 Dec 2010, 07:39 | |
| hun smilte og tog hen for at pakke ting hendes far kom op til hende for at høre hende hvad hun lavede, ''hvad laver du??'' spurte han hende. ''jeg flytter hjemmefra'' sagde hun med et smil. ''hvad!! nej det gør du ikke'' sagde hendes far. ''jov jeg gør du kan ikke forhindre mig i det'' sagde hun og pakkede vider. hendes far stoppede hende. ''JASTER hjælp'' råbte hun da hendes far havde taget fat i hendes arm. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Fre 10 Dec 2010, 08:21 | |
| han gik med hende "slip hende tak"sagde han og kiggede på hendes far "hun vil flytte hjemmefra kan du ikke se det"sagde han og kiggede bare på hendes far med et smil på sine læber og håbede bare han kunne forstå det |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Fre 10 Dec 2010, 09:17 | |
| ''jeg kan ikke lade hende gå jeg holder jo af hende og hvem skal ellers lave min mad'' sagde han og holdte fast i hende, ''av slip mig nu'' sagde hun til ham og vred sig fri og sprang over til jaster og gemte sit hovede mod jaster's brystkasse. hun holdte fast i hans trøje. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Søn 12 Dec 2010, 11:26 | |
| "du en voksen mand du kan selv lave din mad eller er du sådan en der tror at kvinderne skal klare arbejdet i hjemmet"sagde han og gik så med Cecillie og tog hjem og stilte hendes ting på gulvet |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Søn 12 Dec 2010, 11:39 | |
| da han havde stilt hendes ting på gulvet og kiggede op opdagede han at hun var nøgen og stod henne ved vinduet, ''jaster jeg vil have dig lige nu'' sagde hun og gik hen mod ham. ''hvis du vil have mig alså'' spurte hun, hun kiggede sexede på sin dejlige kæreste. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) | |
| |
|
| |
| en tur i byen (jaster) | |
|