| en tur i byen (jaster) | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 27 Nov 2010, 07:16 | |
| hun så på ham hun var helt vildt overrasket over hvad han gjorde han tog hendes på hendes bryst hende som ellers var uberørt hee sit liv, hun havde ikke forventet en sød ung fyr som ham ville skride til den slags ting så hurtigt. hun så på ham. ''hvad har du gang i'' spurte hun ham var klar til at give ham en flad hvis han ikke havde en god grund til at tag hende på patten... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 27 Nov 2010, 07:20 | |
| Han kiggede på hende "jeg kan ikke stå for dig du er så sød og venlig i mod mig"sagde han og kiggede på hende og viste godt hun ville til at slå ham men helt sikker var han nu ikke i den sag men det kunne godt se ud til at hun ville gøre det. Han kiggede på hende med et stille smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 27 Nov 2010, 07:27 | |
| hun så på ham, hun viste ikke han følte sådan for hende. måske var han ikke så selm som violet havde fortalt han var, men hvordan skulle hun vide det hun havde jo ikke snakket med ham. ''mener du det?? jeg mener mine veninde violet har fortalt en del om dig'' sagde hun og kiggede på ham. hun sænkkede dog hånden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 27 Nov 2010, 07:33 | |
| Han kiggede på hende "ja jeg mener det skam"sagde han og kiggede på hende med et stille sødt smil på sine læber. Han kiggede hende ind i øjne og nussede stille hendes ene bryst |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 27 Nov 2010, 07:52 | |
| cecilie var ikke sikker på hvad hun skulle tro, om hun skulle bare følge hvad hendes behov var eller om hun skulle høre efter hvad hendes veninde havde sagt om denne mand, hun kunne godt lide ham på en måde men hun viste ikke hvad hun skulle sige eller gøre lige der. *hvad skal jeg gøre* tænkte hun med et meget urolig blik. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 27 Nov 2010, 07:55 | |
| Han kiggede på hende "noget galt"spurgte han med et stille smil på sine læber og håbede ikke på at det var noget vildt forfærdeligt. Han smilte stille og blidt til hende og ville da gerne vide hvis der var noget galt nu. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 27 Nov 2010, 08:04 | |
| cecilie ville ikke fortælle ham det så hun sagde intet om det. ''det er ikke noget Jaster'' svarede hun og så ned på sin sodavan, hun så klokken var ved at være ti.... ''shit min far slår mig i hjel hvis jeg kommer for sent'' sagde hun... hun så på ham. ''kan jeg lå en jakke jeg skal nok komme med den imorgen det lover jeg'' sagde hun og så på ham... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 27 Nov 2010, 08:06 | |
| Han kiggede på hende med et stille smil "ja da"sagde han med et smil "du skal ikke fryse"sagde han og fat en jakke til hende og gav hende den så hun kunne tage den på og komme hjem hvis det var det hun skulle. Han kiggede stille på hende |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 27 Nov 2010, 08:18 | |
| hun smilte mod ham, hun gav ham et kram og så på ham, hun var på vej ud af døren men løb hen og gav ham et kys på munden hun var ligeglad med hvad hendes veninde violet havde sagt om ham hun syns han var sød og nuttet han tur stå ved det han ggjorde det er der ikke ret mange der gør, hun slap kysset og så ned. '' vi ses'' sagde hun og gik hjem. ''det var på tide'' sagde hendes far og var på vej ud af døren. ''hvis er dets jakke??'' spurte han hende. ''en ven der ikke ville have jeg skulle fryse'' svarede hun og gik ind i stuen og satte sig ned hun tog et tæppe over sig og sad der ind og så fjernsyn. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 27 Nov 2010, 08:23 | |
| Han kiggede stille rundt med et stille smil på sine læber og tog så hen til hende stille og rolig og stod og foran hovede døren og bankede så på og ventede på at der skulle blive åbnet op for ham. Han smilte stille for sig selv |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 27 Nov 2010, 08:28 | |
| cille gik hen for at se hvem det var hun havde tæppet om sig hun kiggede på ham med et smil på ham, hun åbnede stille døren og kiggede på ham. ''Jaster hvad laver du dog her??'' spurte hun og smilte mod ham. ''kom dog ind stå ikke der i kulden kom ind i varmen'' sgade hun og så på ham med et glimt i øjet og gik ind i stuen efter hun havde lukket døren. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 27 Nov 2010, 08:33 | |
| han kiggede på hende med et stille smil på sine læber "jeg kede mig der hjemme og tænkte jeg vil besøge dig lidt"sagde han med et smil på sine læber. Han kiggede på hende "hvad laver du"spurgte han |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 27 Nov 2010, 08:40 | |
| hun så på ham hun havde jo sit nattøj på så hun havde tæppet over sin krop, hun så på ham. ''du tager bare en øl eller en sodavand eller hvad du nu vil have i køleskabet'' sagde hun og kiggede på ham hun smilte igen igen. ''jeg ser bare lidt tv mod '' sagde hun med et smil mod ham hun grinte... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 27 Nov 2010, 08:49 | |
| Han kiggede på hende "jo tak men er ikke tørstig lige nu"sagde han og satte sig ned ved hende "hvad ser du lige nu"spurgte han og kiggede bare på hende med et smil "og er der noget vi skal lave lige nu"spurgte han med et smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 27 Nov 2010, 09:03 | |
| hun smilte mod ham og hun sad i den brune to pasonede sofa og så sin film som kun handlede om varulve, hver gang der kom en varulv blev hun helt rød i hovde fordi det var så søde syns hun. ''jeg ser en film der handler om varulv'' svarede hun med et smil. ''tror du på varulve??''spurte hun ham, da hun selv troede meget på dem, hun troede på hun en dag ville mode en som ville redde hende eller bare hjælpe hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 27 Nov 2010, 09:06 | |
| Han kiggede på hende "jeg er en varulv søde"sagde han og kiggede på hende "har jeg ikke fortalt dig det har jeg ikke det"sagde han med et stille smil på sine læber og kiggede bare på hende og tog ikke øjne fra hende et eneste sekund. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 27 Nov 2010, 09:16 | |
| cille så på ham, hun viste ikke hvad hun skulle sige han havde nærmest fortalt hendes den største hemmelighed noglesinde, hun blev vildt overraskede over at han var varulv hun troede jo bare han var et normalt menneske som hende, men det forklare den store kropsvarme han havde, ''wow.. det havde jeg ikke forventet'' sagde hun og så mod ham. hun smilte hun lænte sig længer mod ham og håbede deres læber ville mødes igen, men han ville sikker ike da hun jo bare nærmest havde overfaldet ham med et kys hjemme hos ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 27 Nov 2010, 09:25 | |
| Han kiggede stille og roligt på hende og så at hun kom tættere på ham og han smilte for sig selv og lod deres læber mødes igen og fik hende stille langt ned hvor de sad og kiggede på hende med et smil "bløde læber"sagde han og kiggede på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 27 Nov 2010, 09:32 | |
| hun smilte til ham, hun mærkede deres læber mødes, hun var vildt glad men viste ikke rigtig hvorfor måske var det fordi han var en af de ting hun torede på hun ville på en måde gerne se det, se hans ulve form hun havde aldrig set en varulv, ''takker, jaster må jeg se din...'' sagde hun og bed sig i læben, ''ulve form??'' spurte hun am og kiggede på ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 27 Nov 2010, 09:34 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber "ja hvis du viser mig din krop bagefter for er nøgen efter hvis jeg skal vise min form til dig nu"sagde han og kiggede på hende med et stille smil på sine læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Lør 27 Nov 2010, 23:03 | |
| cille så på ham og smilte mod ham... ''jamen??'' kom det fra hende, hun så ind i hans dejlige øjne og kunne ikke stå for ham. ''okay'' sagde hun og kyssede ham igen, ''men tror du skal gå ud i haven og vise mig din form'' sagde hun og kiggede på ham, hun lagde sin hånd på hans kind. hun kunne virkelig godt lide ham, |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Søn 28 Nov 2010, 03:43 | |
| Han kiggede på hende med et smil på sine læber og gik så ud i haven og kiggede på hende og smed bukserne så han havde noget at tage på efter han havde vist hende sin ulveform som hun så gerne ville se den. Han ventede på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Søn 28 Nov 2010, 04:01 | |
| Cecilie smilte mod ham, hun gik længere end i huset for at logge ham med ind, hun smilte bare af ham, hun begyndte langsomt at tage sin t-shirt af, også sine bukser af også sin bh og trusser, da hun havde vist ham sin krop tog hun det på igen, hun så mod ham, og rødmede. ingen havde set hendes krop ud over hendes forældre. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Søn 28 Nov 2010, 04:14 | |
| Han smilte for sig selv og kiggede på hende. efter lidt tid var havde han vist hende det hun ville se. Han gik ind til hende og kiggede på hende med et smil på sine læber og satte sig ned. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) Søn 28 Nov 2010, 05:03 | |
| hun kiggede ikke på ham, hun blev meget gernert efter det, hun så på sin film. hun var meget urolig over hvorfor fanden han ville se hendes krop. den var dder jo ikke noget vel, han havde en kæreste det ville hun væde med men hvorfor kyssede han så igen, hun undrede sig lidt over det... |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en tur i byen (jaster) | |
| |
|
| |
| en tur i byen (jaster) | |
|