Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail//   en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// - Page 5 Icon_minitimeOns 29 Dec 2010, 12:34

cecilie så på ham. ''ja tak tror min kæreste savner mig'' sagde hun med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail//   en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// - Page 5 Icon_minitimeTors 30 Dec 2010, 06:06

Rail rejste sig og rystede fjærende.
"Hvor vil du hen?" spurgte han og så alvorligt ud over kanten af bjergsiden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail//   en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// - Page 5 Icon_minitimeFre 31 Dec 2010, 06:38

hun kiggede på ham og smilte. ''lejlighed i Sheria'' sagde hun med et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail//   en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// - Page 5 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 09:06

Rail greb hende, og svang sig i luften, med en susen af luft om sig.
De var nu højt oppe, og han styrede efter Sheria.
Langsomt kom de tættere på.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail//   en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// - Page 5 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 09:10

hun holdte fast i ham og var urolig for han styrtede, ''flyver du ikke lidt hurtigt Rail??'' spurte hun ham, hun var urolig, og bange på samme tid.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail//   en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// - Page 5 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 09:43

"Hvis du gerne vil ha' det kan jeg godt sætte farten lidt ned"
Han sænkede farten, så de fare fløj stille og roligt gennem luften.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail//   en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// - Page 5 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 09:57

hun smitle til ham og og holdte fast i ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail//   en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// - Page 5 Icon_minitimeSøn 02 Jan 2011, 10:38

Han landede forsigtigt i Sheria, slap hende og så sig omkring. "Er det bare her, eller vil du flyves længere? Jeg vil gerne" Smilede han til hende og foldede vingerne lidt sammen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail//   en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// - Page 5 Icon_minitimeSøn 06 Feb 2011, 01:47

hun kiggede på ham. ''tak Rail men jeg tror jeg går rasten af vejen over til min kæreste'' sagde hun med et smil og begyndte at gå der over af og kom hjem

//out//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail//   en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// - Page 5 Icon_minitime

en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail//
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» en gå tur gennem markedsplassen //privat til Eiri//
» en tvilende engel //Rail-Privat//
» At gå gennem græsset
» Alt på få dage | Rail
» en nat til forandring (rail)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum