| en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Fre 03 Dec 2010, 05:02 | |
| "Altid prinsesse" smilede hende og gav hende et lille klem. De kom til biografen og bestilte billetter. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Fre 03 Dec 2010, 05:07 | |
| hun smilte og tog sin billet hun kiggede på ham med et smil på sine læber. de gik ind i biografen, hun satte sig ned på sin plas og tog sin jakke af og kiggede på ham med et sil på sine læber. hun så på filmen de sad på sofa rækken så de kom til at sidde i en form for sofa hun smilte bare af deres plas. hun sad med hænderen i skødet. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Fre 03 Dec 2010, 05:49 | |
| Rail kiggede på hende i smug under hele Filme. Midt i filmen lagde han, ligesom tilfældigt, sin arm om hende. Han kunne ikke lade vær'. Nu kunne han bare håbe på hun ville tage imod og læne sig ind til ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Fre 03 Dec 2010, 06:09 | |
| hun havde regnet ud hvad han ville hhave hende til men skulle hun føje hans ønske og læne sig ind til ham ja hvofor ikke, ''hehe'' kom det bare fra hende, hun lænede sig ind til ham for at gøre ham glad, man kunne høre hendes mave rumle. hun rødmede over man kunne høre det. hun så væk. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Fre 03 Dec 2010, 06:26 | |
| Han lænede sig ned og hviskede "kom lad os gå, jeg er sulten og det er alligevel en lortefilm" Han smilede til hende. Han så spørgene på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Fre 03 Dec 2010, 06:49 | |
| hun så på ham med et smil men han havde jo brugt mange penge for at de kunne se filmen. ''okay kom'' sagde hun og rejste sig sammen med ham. hun kom ud af biografen og stod stille og ventede på han kom ud da hun var ret hurtig ude. hun tog sin jakke på da hun frøs. ''det er lidt koldt'' sagde hun bare og håbede han ikke hørte det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Fre 03 Dec 2010, 07:14 | |
| Han kom ud lidt bagefter. " Nurh lille skat du fryser jo" Sagde han så snart han så hende. Han tog sin jakke af og lagde den over hendes skuldre.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Fre 03 Dec 2010, 07:56 | |
| hun smilte mod ham. hun så på ham. '' lidt mmåske'' sagde hun med et smil. ''det behøver du ikke ...'' sagde hun med et kort smil... |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Fre 03 Dec 2010, 08:05 | |
| " Jo jeg gør" Smilede han insisterene og lagde jakke bedre til rette. Han gik om foran hende så han nu stod tæt på hende og lukkede jakken overst oppe. "Sådan" Smilede han igen. Han tog hendes hånd og gik lidt ud på gaden. "Hvad vil du ha'?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Fre 03 Dec 2010, 08:26 | |
| hun så ind i hans øjne da han stod foran hende hun viste ikke hvad hun skulle sige hun var da glad for at have en aften i byen. hun kiggede på ham. ''hvad vil du have'' spurte hun ham med et smil på sine læber. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Fre 03 Dec 2010, 09:06 | |
| "Dig" sagde han stille og kiggede den anden vej. De gik vidre. "Hvad vil du gerne ha'?" Smilede han igen som om han intet havde sagt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Fre 03 Dec 2010, 09:21 | |
| hun så på ham og vaar overrasket over hans svar. ''jeg...jeg...jeg ved det ikke'' sagde hun og kiggede den anden vej. hun var viste virkelig ikke hvad hun skulle sige eller gøre. der hun havde haft en dejlig aften med ham, men på den anden side havde de næsten lige mødt hinanden, |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Fre 03 Dec 2010, 10:14 | |
| han så på hende. "Glem hvad jeg sagde... Kom, jeg tror jeg kender et sted du ville kunne li'" Han tog igen hendes hånd og begyndte at trække hende let over mod et fint sted. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Fre 03 Dec 2010, 10:23 | |
| hun så på ham men hun havde ikke i sinde at glemme hvad han sagde hun ville da på en måde gerne. ''nej jeg vil ikke glemme det'' sagde hun og kiggede på ham. hun gik med ham da hun ikke havde noget valg. hun smiler mod ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Fre 03 Dec 2010, 10:29 | |
| Rail stansede og så på hende. "Undskyld... det var ikke for at skræmme dig..." Sagde han stille. Hans blå øjne borrede sig ind u i hendes. Han var meget tæt på nu. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Fre 03 Dec 2010, 23:01 | |
| hun så på ham med et smil på sine læber. ''du skal ikke undskylde'' sagde hun og tog hans hænder. hun smilte sit charmernde smil. ''du er rigtig sød det ku da godt være det blev til mere om noget tid'' sagde hun med et smil mod ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Fre 03 Dec 2010, 23:20 | |
| Rail smilede genert og kiggede ned i jorden. "tjah måske..." smilede han så. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Fre 03 Dec 2010, 23:30 | |
| hun smilede sødt til ham med et glimt i øjet hun kunne ikke stå for ham. hun gav ham et kys på munden. hun rødmede og så væk. ''undskyld det var ikke med vilje'' sagde hun og kiggede ned i jorden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Lør 04 Dec 2010, 04:58 | |
| Først blev Rail overrasket men smilede så. Han stilte sig over foran hende og løftede hendes hoved. Han kiggede hende dybt ind i øjnene og kyssede hende så. Det var et blidt og langt kys. Han lagde sin ene hånd om livet på hende og den anden om hendes nakke. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Man 06 Dec 2010, 03:55 | |
| hun stoppede hun indså jo at hun havde den perfekte kæreste. hun brød fri af hans greb. ''undskyld det var en stor fej at jeg kyssede dig, jeg har en kæreste'' sagde hun og kiggede på ham hun vile ikke gøre ham ked. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Man 06 Dec 2010, 04:35 | |
| "Okay..." Sagde han stille. "Venner?" Smilede han så og rakte hånden ud. Han kunne godt tage det og var alligevel glad for at han havde lært hende at kende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Man 06 Dec 2010, 04:38 | |
| hun smilte til ham. hun var da glad for han ikke bar den af. ''venner'' sagde hun og tog hans hånd og rystede den stille. hun smilte bare og så ind i hans øjne. ''skulle vi få noget at spise?'' spurte hun ham eller måske var det bare en undskyldning for at kunne komme tæt på hende? |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Man 06 Dec 2010, 06:07 | |
| "Gerne" Smilede han og bød hende igen sin arm. "Og selv om du er optaget er du stadig smuk, han er heldig ham der har dig" Sagde han så.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Man 06 Dec 2010, 10:22 | |
| hun så på ham med et smil hun havde ikke forventet at han sagde det hun troede hanville blive skuffet. ''tak og ja han er'' sagde hun med et kort smil. hun gik med ham hen for at få noget at spise. ''hvad skal du have og sise??'' spurte hun ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// Man 06 Dec 2010, 19:24 | |
| "Undskyld hvis jeg er klam, men jeg har gået og tænkt på pizza hele dagen" Grinede han. "Men det kommer selvfølgelig an på hvad du vil ha'" Smilede han så til hende. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// | |
| |
|
| |
| en gå tur gennem markedsplassen //privat til Rail// | |
|