| Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Tirs 28 Dec 2010, 07:36 | |
| " Det gør jeg ihvertfald" sagde hun og lod sin tunge glide med i kysset. " Nuurgh du er..." sagde hun og kiggede så lidt væk fra ham. Han var noget af det bedste hun havde oplevet * Han er det bedste* Tænkte hun og kiggede så smilende på ham igen, hun nkyssede ham igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Tirs 28 Dec 2010, 07:46 | |
| Rail lå bare og holdte hende ind til sig i håb om at øjeblikket aldrig ville forsvinde. "En 10'er for at vide hvad du tænker" Hviskede han stille til hende. Hans ene hånd lod han begrave i hendes mørke hår og han kunne bare ikke få øjnene fra hende. Hun var så perfekt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Tirs 28 Dec 2010, 07:53 | |
| Nitaki lå og kiggede på ham " ja okay, men det er nu ikke særlig svært at gætte " sagde hun og lod så sin hånd køre igennem hans kønne hår og hurtigt tog hun fast i en tot. Og så lod hun sine læber glide i mod hans, han var perfekt som han var, og han skulle ikke ændre på sig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Tirs 28 Dec 2010, 08:27 | |
| "Nej men fortæl mig det alligevel" sagde han og kyssede hende op af halsen og bed hende let i øret. "Jeg kan desværre ikke læse dem" Smilede han og så hende igen dybt dybt ind i øjnene og sendte hende et fræky skævt smil. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Tirs 28 Dec 2010, 08:31 | |
| " Jeg tænker på hvor fantastisk du er " sagde hun og smilede lidt ned " For ja mine tanker tager ikke fejl " sagde hun drillende og lod sin ene hånd glide ned i hans hånd, han er så fantastisk. " Du er det bedste " sagde hun så hurtigt. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Tirs 28 Dec 2010, 08:41 | |
| Rail grinede stille og kyssede hende. "Er du sulten?" Det var pludsekig gået op for ham at intet af det han havde i køkkenet ville gå an som morgenmad før en vampyr. Han rakte håndledet frem, så de blålillae blodåre kom til syne. "Du må også gerne drikke af min hals hvis du vil?" Han kiggede kærligt på hende. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Tirs 28 Dec 2010, 08:44 | |
| Nitaki kiggede afvisende på ham " jeg ved ikke om jeg kan stoppe igen smukke " sagde hun og kiggede lidt ned, hun var fristet til at drikke, men hvad vis hun drak alt hans blod. Eller hvad vis hun forvandlede ham. Pludselig slog det hende, men aligevel ikke " Hmm er du sikker? " sagde hun og kigged epå ham med lykkeligt og gladt smil på munden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Tirs 28 Dec 2010, 08:49 | |
| "Du må slå mig ihjel, min skat" sagde han og kyssede hende "Så længe det er dig" Smilede han skævt. Han rullede om på ryggen, ved siden af hende, og lagde armene slapt ned langs siden. "Og jeg er ligeglad med om det gør ondt" Smilede han igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Tirs 28 Dec 2010, 08:54 | |
| " Jeg ville forvandle dig, men slå dig ihjel det kan jeg bare ikke gøre, for du er perfekt " sagde hun og kunne ikke smile af det han havde sagt til hende. " Jeg elsker dig Rail, Elsker dig for den du er, men jeg ved ikke om jeg skal forvandle dig eller om jeg skal lade dig være som du er " sagde hun og begyndte at smile. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Tirs 28 Dec 2010, 09:01 | |
| "Jeg holder nu meget af mine vinger" Grinede han stille. "Lad os se om det her holder og så kan vi se på det til den tid ikk?" sagde han så med et tænktsomt udtryk. Han lagde den ene hånd om bag nakken og den anden rundt om hende og lukkede øjnene, men han sov ikke. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Tirs 28 Dec 2010, 09:08 | |
| " jeg kunne aldrig finde på at forvandle dig min engel " Sagde hun stille og puttede sig så langsomt ind til ham. Hun slappede en smule af, da en vampyr ikke kan sove rigtigt. " Ved du hvad det er nok dig jeg holder af " sagde hun roligt, men hun begyndte at nusse hans krop. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Tirs 28 Dec 2010, 09:17 | |
| Rail smilede bare og nød duften af hende fylde ham. Han kyssede hende på håret. "skal jeg finde noget at spise til dig?" Spurgte han så stille og kiggede ned på hende med sine store blå øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Tirs 28 Dec 2010, 09:27 | |
| " Det ville bare være skyndt skat " sagde hun og kiggde bare op på ham med et lille muntert smil på hendes mund. " Du ved bare hvad man har lyst til " sagd ehu nog nussede hans krop endnu. Hun nød at røre ved ham og være sammen med ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Tirs 28 Dec 2010, 09:32 | |
| Rail grinede og rejste sig op for at lede efter hans bukser. "Hvad skal det være, menneske eller dyr?" Grinede han igen. Endelig fandt han sine bukser og begyndte at tage dem på. Det var intet spor af hans trøje og han begyndte at lede igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Tirs 28 Dec 2010, 09:40 | |
| " hmmm " mumlede hun " Gæt " sagde hun drillende, hun var faktisk ligeglad, begge delene smager godt, men menneske smager bedre, men dyr havde en smag som der slukkede tørsten. " Skal jeg hjælpe dig?" Spurgte hun og kiggede spørgende på ham. Hun følte for ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Tirs 28 Dec 2010, 09:46 | |
| "Menneske?" Smilede han spørgene og og lænede sig ind over hende og kyssede hende på kinden. "Og nej det behøves du ikke, min skat. Bare bliv her" Smilede han igen og lod en hånd kører ned af hendes side. "Bare sig hvad du vil ha'" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Tirs 28 Dec 2010, 09:50 | |
| " Hvad har du at byde på, du har ikke menneske, så jeg tager bare et dyr " sagde hun smilende og log sig lige tage fast om ham. og lænede sig mod hans varme øre " DU er skøn skat" sagde hun og bed let i øreflappen, og slap hurtigt igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Tirs 28 Dec 2010, 10:01 | |
| "Jeg kan skaffe menneske hvis du vil ha' menneske. Men okay hvis du kune vil ha dyr i dag så fint" Smilede ham. Da hun bed ham i øret, kiggede han bare på hende. "Pas på eller du får samme tur som du lige har fået" Smilede han frækt, og lod en hånd glide ind mellem hendes ben og lagde den på hendes lår. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Tirs 28 Dec 2010, 10:07 | |
| HUn grinede lidt og bed så ham i underlæben " du kan bare komme an " sagde hun drillende til ham. hun lagde den ene hånd ned på hans hånd. Og tog fast om hans narke. Hun kyssede ham langsomt på munden og kiggede ind i hans charmerende blå øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Tirs 28 Dec 2010, 21:43 | |
| Rail grinede lidt. "Argh den går vist ikke" Smilede han frækt "Men når jeg kommer hjem så måske" Efter at ha' gået en rundte i rummet fandt han endelig sin trøje, tog den på, og forsvandt ud af døren efter at ha' sendt Nitaki et fingerkys. Man kunne høre ham gå igennem huset, og da døren lukkede efter ham. Nu var der en dejlig stilhed i huset. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Tirs 28 Dec 2010, 22:38 | |
| Nitaki kiggede efter ham og lod sig sætte sig til rette " Farvel " skyndte hun at sige til ham inden han lukkede døren. Hvad skulle hun så lave, ja hun kunne jo bare sidde og vente som hun lod sig gøre, hun lagde sig ned og kiggede lidt op, hun var en smule halv trær og gav sig til at lukke øjnene * Hmm jeg kan jo ikke sove så jeg kan vel slappe af * Tænkte hun og og lod i sine egne tanker. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 04:47 | |
| Et par minutter efter kom Rail tilbage med to store rådyr, og smed dem på køkkenbordet. Han forsatte ind i soveværelset, og satte sig på sengen, og kyssede hende på kinden. "Hvor er du smuk" hviskede han stille. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 04:59 | |
| // Undskyld, men mit net Fucker konstant //
" tak og iligemåde " hviskede hun roligt til ham. Hun kiggede spændt på ham " hvad har du så med til os ? Min engel? " spurgte hun glad. Hun kiggede på ham og havde lyst til at kysse ham, så hun kyssede ham hurtigt på munden og slap hurtigt kysset igen. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 05:05 | |
| "Kom med ud og se" smilede han. Det var ikke noget stort han var kommet hjem med men det kunne vel bruges. Men hun fik ikke lov at rejse sig endnu, for før hun nåede at gøre noget, lagde han armene om hende og trak hende tæt ind til sig. Han kyssede hende forsigtigt og kærligt, og så så på hende.
|
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 05:09 | |
| HUn kiggede med et skævt smil " Det ville være mig en ære " sagde hun og grinede en smule. Hun fortsatte kysset og kiggede så ind i hans store smukke og blå øjne. Lidt efter stoppede hun kysset og slikkede sig så om munden, da hun havde lyst til ham. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... | |
| |
|
| |
| Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... | |
|