|
| Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 05:20 | |
| Rail kunne godt se hun havde lyst til ham, men han var usikker på om det var sex eller hovedret, så han smilede bare til hende. Pludselig løftede han hende op og gik ud i køkkkenet. "Det var det jeg kunne finde... Undskyld hvis det ikke er godt nok" Sagde han og så undskyldene på hende, med et skævt smil, og kiggede så over på rådyrende. De var stadig varme, og kan havde knækket nakken på dem, så der var ingen huller i skindet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 05:24 | |
| Nitaki kiggede tilfredst ned på Rail. " Må jeg godt komme ned nu`?" spurgte hun med et smil, da han jo stadigvæk bar hende. Hun kiggede lidt hen på Dyrene der lå på køkkentbordet " Jeg synes det er fint, og du skal ikke undskylde " sagde hun. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 09:02 | |
| Rail tænkte sig lidt om, bare for at drille hende, "Hmm, det tror jeg faktisk ikke du må" Smilede han charmerende til hende med et drillene glimt i øjet. Men det endte alligevel med han satte hende forsigtigt ned.
|
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 10:51 | |
| " Du er en drillepind " grinede hun og lod sig så kigge på Rail da hun blev sat ned igen. " Tak " sagde hun og stod så foran ham. Hun lod så sine læber mødes med hans " Du er Dejlig" hviskede hu nså mod hans øre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 11:14 | |
| "Du er dejligst" Hviskede han tilbage, og gik hen til køleskabet og hev en katon mælk frem. Han åbnede den og drak af katonnen, mens køleskabet stadig stod helt åbent. Da han var ferdig, lukkede han køleskabet og smed katonnen ud. Så satte han sig på køkken bordet og kiggede på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 11:18 | |
| Nitaki kiggede på den drikkende Rail, hun kunne ikke fjerne blikket fra ham. " De ser fine ud, altså du ved hvad " sagde hun med et smil på munden. Hun var begyndt at blive sulten, men så sulten var hun ikke endnu. Så hun kiggede bare lidt rundt i køknet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 11:30 | |
| Rail hoppede ned fra bordet, gik hen til hende og lagde sine arme om hende. "Den her nat har været helt fantastisk, og du er helt fantastisk. Jeg er glad for at jeg mødte dig" Hviskede han i hendes øre, mens han lod sine fingre løbe ned af hendes ryg. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 11:35 | |
| Hun kiggede på ham, da han sagde´det blev hun faktisk glad. " Jeg kan kun sige det samme til dig " sagde hun og forsøgte så at få øjen kontakt med ham. Hun var faktisk begyndt at få følser for ham og hun har kun kendt ham en dag. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 11:43 | |
| Hans øjne mødte hende, og afstanden imellem dem blev hurtigt mindre, da han trak hende endnu tættere ind til sig og kyssede hende lidenskabeligt flere gange, han kunne bare ikke få nok af hende. endelig stoppede han og kiggede igen på hende. Han følte at hun var det eneste i verdenen der betød noget lige nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 11:47 | |
| Nitaki lagde en hånd bag hans hoved og kyssede med, hun greb fast i en smule af hans hår da han havde stoppet kysset, han var dejlig, fantastisk og facinerende, det var lang tid siden hun havde haft det sjovt, med en dreng. Hun følte sig lukkelig og tídeligere var hun en smule ulykkelig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 11:53 | |
| "Du må nok heldrere spise før det bliver alt for koldt smilede han, og slap hans greb om hende. Han havde virkelig lyst til hende, men ignorerde det. " Jeg tager et bad imens" Smilede han og begyndte at gå ud på badeværelset men han samtidig trak sin trøje af. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 11:58 | |
| Nitaki ville ikke være for grådig og lod ham gå " Okay " hun kiggede ned på maden og slikkede sig hurtigt om munden. Hun tog nogle få stykker af kødet og puttede det så ind i munden " Hmmm lækkert " sagde hun og smilede til sig selv, da hun først kom igang med kødet kunne hun ikke holde op igen, en halv var spist på ingen tid., men hun ville vente med at spise det hele, så Rail osse kunne få noget. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 12:04 | |
| Rail kom ud af badet, stadig nøgen ogvåd, med fugtigt hår, og smilede kærligt til hende. "Lige nu er du det eneste jeg tænker på" Smilede han til hende. Han fik øje på den halv spiste hjort. "Du må alså gerne ta' det hele" sagde han og så undrende på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 12:08 | |
| Nitaki kiggede på den våde Rail " Tænker osse på dig " sagde hun og grinede en smule. " Er du sikker, du burde faktisk smage på det, for det er vildt lækkert " sagde hun og tog et stykke af kødet, og lagde det på din tunge og lod det så glide ned i halsen på hende, og så en smule blod med på kødet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 12:16 | |
| "Jeg er engel, min skat" Smilede Rail. "Jeg klare mig fint med det der er i køleskabet". Han gik hen og kyssede hende på kinden, og vendte sig så for at gå ind og få noget tøj på. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 12:21 | |
| Hun spiste mere og mere da han var gået ind for at få tøj på. Igen var der ikke særlig meget kød tilbage, det var skønt at få noget at spise, men hun havde det underligt i maven når Rail ikke var i nærheden, som om hun får sommerfugle i maven. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 12:26 | |
| Rail kom tilbage, med tøj på, dog var hans hår stadig fugtigt. "Hvad så min skat? Hvad har du lyst til at lave?" surgte han hende, og kyssede hende. Han gik hen og åbnede et vindue, så frisk lyft strømmede ind i rummet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 12:30 | |
| Hun kiggede på ham " ja jeg har lyst til det du har lyst til " sagde hun og smilte bare. hendes mave klagede da den var overfyldt " Jeg skal bare ikke spise mere " sagde hun og gik hen til sin dejlige engel. " Du er en dejlig engel Rail du er min engel " sagde hun og kyssede ham så lidt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 12:37 | |
| Han kyssede igen, han kunne bare ikke holde sig fra hende, det var også lidt sværdt når hun stadig var nøgen. "Du er så smuk og dejlig" Sagde han stille, imellem kyssende. Han lagde forsigtigt sine arme om hende igen, og nød føelsen af hendes krop. "Min dejlige Nitaki" Hviskede han. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 12:40 | |
| Nitaki kiggede på ham med et frækt smil " Jeg holder faktisk meget af dig Min smukke Rail" Sagde hun og nussede ham ude på hans trøje. " Og ja min dejlige Rail " sagde hun og lod sin tunge lege med hans. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 12:59 | |
| Han lod sine hænder køre op og ned af hendes krop, mens de kyssede. "I lige måde, min skat" Hviskede han charmerende i hendes øre, mens han kyssede hende op af hálsen og bed hende let i øret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 13:03 | |
| Hun vidste ikke helt om hun skulle smide noget af hans tøj for han havde lige været i bad og havde fået tøj på. hun kyssede ham på håret og hun følte hendes krop var en smule fugtig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 13:07 | |
| "Lige nu har jeg en ting vi kan lave" sagde han stille og smilede frækt til hende. "Men det er sikkert ikke noget du har lyst til" sagde han så og kyssede hende igen på halsen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 13:10 | |
| " jeg har lyst til alting " sagde hun frækt og kiggede ind i hans øjne " men det går an på hvad det er skat " sagde hun smilende og tog fast i hans hånd. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... Ons 29 Dec 2010, 13:27 | |
| "Jeg tror du ved hvad jeg mener" smilede han og lod sine hænder køre lidt længere op af hende. "Men selvfølgelig kun hvis du har lyst" smulede ha kærligt. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... | |
| |
| | | | Totalt Fucking Ulykkelig- Privar Rail... | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|