Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Kian på club

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Kian på club - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 10:30

"Fordi hun betyder alt for mig, jeg har aldrig mødt en kvinde som hende.. og hvis i forsøger at røre hende, må i igennem mig først.." han smilede til vampyren "og virkelig.. dine hugtænder når mig ikke til sokkeholderne"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 10:32

CIlle smilte da hun hørte hvad Kian sagde. ''tak Kian'' sagde hun med et smil. vampyren angreb ham oog slog ham i maven, hun så på kian og så på vampyren. ''skulle du ikke ha gjordt'' sagde hun og så på kian igen,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 10:35

Kian tog sig lidt til maven "tsk, er det, det bedste du kan gøre?" spurgte han med et hånligt smil, og sparkede ham i skridtet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 10:37

han faldt sammen og ømmede sig over det. han så på ham også på hende. han rejste sig og løb mod cille for at forvandle hende. hun forsøgte at komme fri, hun ville løbe men hun kunne ikke. ''nej lad mig gå'' sagde hun og vred i sin krop men der skete intet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 10:40

Kian sprang på ham bagfra "hov hov charmetrold, du er ikke færdig med mig endnu?" sagde han, og lød såret. Han fiskede en træpæl op af lommen "skal vi danse?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 10:42

''nej alt andet end det'' sagde han og så på ham han var bange nu for at dø han var bange for døden. cille så på Kian og smilte mod ham vampyrene slap hende. hun rejste sig op og tog sin jakke ordenlig om sig og så forelsket for Kian. hendes blik faldt kun på ham ingen anden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 10:44

Kian tog fat i vampyrens hår "hvad? tror du, at du slipper? Du skulle ikke have jaget på mit territorium" sagde han koldt, og stak pælen igennem hans hjerte.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 10:46

vampyren blev til støv. de andre vampyre løb væk de skulle ikke nyde noget af at få den gennem sig. Cille så på ham og smilede hendes øjne skinede af forelskelse. hun gik over til ham. ''mange tak fordi du redde mig'' sagde hun med et smil og kyssede ham på kinden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 10:48

"Alt for dig" sagde han og lagde armene om hende "jeg ved ikke hvad jeg havde gjort hvis du var død.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 10:52

''så du elsker mig'' spurte hun ham og lænede sig stille ind til ham og kyssede ham på kinden. og nød bare at være ind til ham og smilte til ham grinede over de vampyres ansigtig da de så deres leder blive dærbt. ''jeg ved heller ikke hvad jeg havde gjort hvis jeg havde mistet dig'' sagde hun stille mod ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 10:53

"Ja jeg elsker dig, af hele mit hjerte.." sagde han og kyssede hendes læber "kom, lad mig følge dig hjem.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 10:55

hun så ned da han sagde hjem, ''det bliver lidt svært'' sagde hun og kiggede på ham. ''jeg har bodet på gaden siden min kæreste og jeg slog op'' sagde hun og så på ham hun så væk
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 10:58

"Ah, kom jeg bor på hotellet her i nærheden" sagde han og smilede til hende "du kan sove hos mig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 11:01

hun tog hans hånd og smilte. ''jeg hader endelig lidt at være engel jeg har lyst til at flyve heletiden'' sagde hun til ham og tog sig ind til ham. ''tak det er jeg glad for'' sagde hun med et smil.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 11:03

"Flyve? Det lyder dejligt.." han smilede sødt til hende "Kom, denne vej"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 11:06

hun så på ham. ''det er ikke så dejligt som at være i dine arme'' sagde hun stille med et smil på sine læber, hun fulte efter ham. og kiggede bare på ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 11:07

Han smilede kærligt til hende, strøg hende igennem håret.. han tog hende med op på et af hotelværelserne, det var rimlig stort, men sengen var kun beregnet til en.. man skulle ligge rimlig tæt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 11:13

hun smiliede til ham og kyssede ham. ''tak fordi jeg må sover her kian det jeg glad for'' sagde hun og tog hans hånd i sin..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 11:14

"Tro mig, glæden er helt på min side.. jeg har ikke lyst til at slippe dig af syne" sagde han og løftede hende over i sengen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 11:20

''kian hvad laver du??'' spurte hun ham uden hun lod sur eller noget. hun var glad for at være sammen med ham. hun ville bare vide hvad han lavede.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 11:27

"Vi skal vel i seng?" sagde han forundret over hendes spørgsmål. Han lagde hende ned, og lagde sig ved siden af hende. Han smilede sødt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 11:33

hun lå tæt ind til ham med et smil. hun nød at ligge ind til ham hun faldt i søvn og smilede. næste morgen vågnede hun og så på ham og kyssede ham,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 11:36

Han vågnede lidt.. så på hende og smilede. Han gengældte hendes kys, lå desuden kun i undertøj da de jo havde sovet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 11:40

hun så på ham med et smil ''hvad vil du ha til morgenmad??'' spurte hun ham hun var nemmelig sulten igen hun smilede mod ham og kunne ikke lade hver med at se hende i øjnene.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 11:42

"Hm.. jeg kan få noget bragt her op?" sagde han, og smilede lidt
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 3 Icon_minitime

Kian på club
Tilbage til toppen 
Side 3 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» En club? En luder på en club? What the fuck? - Sordrick.
» Kian på stripklub //Zina//
» Kian i svømmehal
» Bænken i praken- kian
» Blockbuster - Kian på filmjagt

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: