| Kian på club | |
|
|
|
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 08:31 | |
| hun kiggede på ham med et smil på sine læber, ''det den forkert du spørg, jeg har ikke været i seng med nogle endnu imens vi har været sammen'' sagde hun og kiggede på ham. ''og hvad mener du med at du er ved at blive forelsket'' spurte hun ham med sin smukke blå øjne kigge op i hans. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 08:34 | |
| "Mit hjerte banker hurtigere når jeg er i nærheden af dig" indrømmede han og gengældte hendes blik. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 08:39 | |
| hun så på ham med et smil på sine læber, ''så du tror du er ved at blive forelsket i mig'' spurte hun ham med et smil på sine læber, |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 08:41 | |
| "Måske" han kyssede hende blidt op af halsen "jeg har ikke følt sådan her før.." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 08:48 | |
| hun fik en sms og fik ikke kigget på denlige nu, hun kiggede på ham og stoppede ham i at kysse hende på halsen, ''Kian er du ikke sød at lade hver med det'' spurte hun ham stile hendes øjne var svage efter den dag hun havde haft. sangen sluttede og kiggede på ham. ''mange tak for dansen'' sagde hun og gik hen til sin plads. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 08:50 | |
| Kian så overrasket på hende, hans øjne blev utrolig triste "nej, hvad havde jeg også regnet med.." sagde han, højt nok til hun kunne høre det. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 08:57 | |
| hun gik hen til ham igen. ''Kina jeg vil stadig gerne snakke med dig men det med halsen gik lidt for hurtigt okay jeg kan faktisk rigtig godt lide dig du er virkelig sød'' sagde hun med et smil og tog hans hånd i sin med et smil på sine læber. og så op i hans øjne med sine smukke blå øjne. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 09:23 | |
| "Hm" Han tog blidt fat i hende "mener du nu også det?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 09:26 | |
| hun så på ham. ''ja jeg gør så jeg er sigel så kan flirte med hvem jeg vil og er faktisk begyndt at kunne lide dig men hvis du ikke kan lide mig kan jeg godt gå'' sagde hun og så op på ham hun havde et trist blik mod ham. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 09:33 | |
| Han tog blidt fat i hende, og kyssede hende på munden. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 09:37 | |
| hun så på ham overraskede over hans kyssede hende. ''det betyder jah ikke'' grinede hun med et smil på sine læber hun tog hans hånd i sin. ''Kian hvordan lide mig kan du lide mig kæreste eller bare som flirt??'' spurte hun ham hun ville gerne vide det hun var nysgærrig. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 09:39 | |
| Han strøg hende blidt over kinden "jeg kan rigtigt godt lide dig, du er den smukkeste kvinde jeg nogensinde har mødt.." |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 09:41 | |
| hun så på ham. ''du svarede ikke på spørgsmålet kian, jah eller nej'' sagde hun og kiggede på ham hun var urolig over hvad han ville sige eller var det over hvad hun selv følte. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 09:50 | |
| "Jeg tror jeg er ved at blive rigtig vild med dig" sagde han stille |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 09:53 | |
| hun så en smule opgivende ud. ''okay så'' sagde hun tog hans hånd og går hen til sin plads. der var mange drenge der gik hen og spurte om hun ville danse sammen med dem. hun så på kian og så væk. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 09:55 | |
| "..?" Han gik hen til hende, satte sig ved hendes side "sagde jeg noget forkert?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 09:57 | |
| ''nej det er bare mig'' sagde hun og kiggede på ham. ''vil du danse'' spurte en dreng som Kian kunne se var vampyr. men cille kunne ikke se det. så hun viste ikke hvad hun skulle sige endnu. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 10:00 | |
| "Nej, det vil hun ikke" sagde Kian og stillede sig imellem dem. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 10:02 | |
| ''Kian hvad laver du??'' spurte hun ham. vampyre gik tæt hen til kian. ''hvad vil du her dæmon'' sagde han og skubbede til KIan. ''hey lad ham være'' sagde cille mod vampyren. ''kom og tving mig lille engel. hun så på ham med et ondt blik. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 10:06 | |
| "Jeg sagde hold dig fra hende, vampyr" hvæsede Kian af ham og skubbede tilbage. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 10:08 | |
| Vampyren så på Kian. ''skal vi tage kampen uden for om hende'' spurte han Kian. ''eller er du bange'' spurte han kian igen Cille ryster på hovede han skulle ikke udsætte sig selv for fare på grund af hende. der var to andre vanpyre bag hende. ''huh'' kom det fra hende og vendte sig om. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 10:13 | |
| Kian smilede lidt "det kan vi da godt, hvis du tror du har en chance.. og du kan sagtens tage dine små venner med, hvis altså du er for svag til en en mod en kamp" han smilede lumsk. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 10:18 | |
| ''hehe nej de skal bare have denne unge engel med ud så hun kan se dig bliver tævet'' sagde han og knipsede og de to vampyre bag Cille og hårdt fat i hendes arme. ''AV!!!!'' skreg hun hun forsøgte at komme fri men hun kunne ikke de gik alle uden for Cille fik dog sin jakke med sig. ''du kan godt Kian'' sagde hun til sig selv. de hev fat i hendes hår og hev ned af så hendes hage kom op af så hendes hals var helt bleg så deres vampyr lede kunne drikke hendes blod da han elskede engle blod. |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 10:21 | |
| "Nu synes jeg du venter.." Kian smilede lidt selvsikkert "HVIS du kan besejre mig, kan du gøre med hende hvad du vil.. men når jeg nu tæsker din sørgelige røv i laser, forslår jeg at du stikker af, forstået?" |
|
| |
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Kian på club Søn 13 Mar 2011, 10:24 | |
| ''fint men svar først på det her spøgsmål'' sagde han med et ondt grin. ''hvorfor betyder en engel som hende så meget for dig??'' spurte han. CIlle så overrasker på ham og var bange for hvad han havde i tankerne at gøre med hende hvis vampyren nu vandt. |
|
| |
Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Kian på club | |
| |
|
| |
| Kian på club | |
|