Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Kian på club

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Kian på club - Page 5 Empty
IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 5 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 23:27

Kian badede et pænt stykke tid. Da han blev færdig tørrede han sin krop.. tog et par underbukser, og sine bukser på.. kom ud fra badet, med håndklædet over skuldrene.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 5 Icon_minitimeSøn 13 Mar 2011, 23:32

hun kiggede på ham. ''kian må jeg spørger dig om noget??'' spurte hun ham hun ville vide det om han bare legede med hende eller ej.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 00:18

"Ja selvfølgelig, fyr løs" sagde Kian og lænede sig op af døren. Han tændte en smøg, og betragtede hende i stilhed.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 00:22

hun så på ham også ned hun sukkede. ''jeg ved godt jeg har spurt dig før men jeg er i tvivl fordi der er flere gange hvor en dæmon har sagt han elskede mig men s skred han bare. så jeg vil gerne have ren besked elsker du mig virkelig eller er det bare leg for dig'' spurte hun og så ned hun var ikke glad for at spørger ham om dette.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 00:27

"Altså..." Kian så tænkene ud, hvordan skulle han nu formulere det "jeg elsker dig ikke, virkelig jeg elsker ikke nogen.. selve sexen er ikke en leg, jeg har behov for det.. legen består i rent faktisk at få lokket folk med i seng.. og især med dig var det underholdene" han tog et sug af smøgen "jeg skulle jo også dræbe en vampyr og alt muligt.. virkelig, det havde jeg ikke regnet med" han pustede langsomt røgen ud "men nej, jeg elsker dig ikke.. det er mest af alt en leg for mig" han åbnede døren, og skævede imod hende "men bare rolig, jeg knalder aldrig den samme pige mere end en gang.. så du skal ikke bekymre dig længere" han blinkede en enkelt gang, og gik ud af døren.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 00:31

cille så på ham. hun havde et dødes blik hun grinte ondt og så på ham tog sin kjole på gik hen til ham og rørte hans pande og alle mindrene om at have haft sex med hendes forsvadt helt ud af hans hjerne hun gik glad ud hun havde set hvilket kryp han var hun gav ham en lussing inden hun gik ud der fra hun hadet sådan noget som ham, hun kunne ikke klare dem hun ville have dem dræbt hun ville gøre alt for at få ham dræb selv knalde for det skete.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 00:37

Kian stod tilbage i værelset.. hans blik blev tomt i et øjeblik. Da hans blik endelig blev normalt, så han sig forvirret omkring i rummet. Hvor var han henne? Han forsøgte at huske tilbage.. huskede noget om et diskotek. Han så sig omkring i lokalet, et soveværelse.. så ned af sig selv. Han havde lige været i bad, havde en smøg i hånden.. desuden var han dejlig tilfredsstillet *men.. hvem har jeg haft sex med?* tænkte han forvirret. Han gabte lidt, udmattet.. "underligt?" mumlede han og strækkede sig. Han gik ud af hotellet, og så op på solen, det var ved at blive eftermiddag.. af en eller anden grund følte han, at alt var gået som det skulle. Han trak på smilebåndet, han måtte have været dejlig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 00:42

//out//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 5 Icon_minitimeMan 14 Mar 2011, 00:58

//out//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Kian på club   Kian på club - Page 5 Icon_minitime

Kian på club
Tilbage til toppen 
Side 5 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5
 Lignende emner
-
» En club? En luder på en club? What the fuck? - Sordrick.
» Kian på stripklub //Zina//
» Kian i svømmehal
» Bænken i praken- kian
» Blockbuster - Kian på filmjagt

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: