Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Trist tur i byen - Duff

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Mar 2011, 07:08

Oliver kiggede lidt hen på hende og nikkede kort. "Jo lad os det, dette er måske ikke det bedste sted at snakke" svarede han hurtigt og skulle lige til at rejse sig da han mærkede hendes læber imod sine egne, han lukkede kort øjnene og kyssede hende blidt igen inde han rejste sig op fra sin stol og kort pressede sine læber imod hendes igen inden hantrak sig væk "Lad os gå" sagde han så og tog fat i hendes hånd imens han begyndte at gå imod udgangen af caféen. Han håbede at de ville finde ud af hvor de stod henne i deres forhold, men han ahvde ikke selv et rigtigt bud på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Mar 2011, 07:18

Duff smilede til ham, og gik så med hen imod døren, et svagt bid i underlæben, kom fra hende... Duff kunne ikke lade vær med at tænke på Oliver og hendes forhold, hvad var det de havde sammen? Hun ville tænke lidt, sammen med ham.. De blev nød til at snakke om det... Hvor end de så skulle hen, men de skulle i hvert fald bare væk fra nysgerige væsner.. " HVor? hvor skal vi hen?" Spurgte hun og gav hans hånd et klem... Det var blidt... De måtte bare finde ud af hvor henne de stod.. Der var en ting hun tvivlede på om Oliver følte det samme som hende, som hun tror han gør..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Mar 2011, 07:28

Oliver kiggede lidt frem for sig og var lidt fordybet i sin egen tankegang, de trådte ud af døren og ind i den friske luft, her virkede mere lyst end før og det var heller ikke helt så skræmmende mere. "Vi kan jo ikke rigtig flyve et sted hen med menneskene omkring, kender du et sted tæt på?" svarede han og kiggede på hende med et skævt smil. Om ikke andet kunne de tage hans motorcykel et sted hen, den holdt ikke så langt væk på en pakeringsplads. Han slog blikket rundt, mange væsner stirrede på dem, men menneskene var lidt ligeglade, måske fordi at de ikke så specielt unormale ud for dem.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Mar 2011, 07:42

Duff smilede, men betragtede de stirrene væsner, det var ubegaeligt der var så mange nysgerige.. " Nej, vi kan ikek flyve, og nej jeg kender ikke rigtig nogle steder, gør du?" Spurgte hun nysgerit, men fulgte efter og kiggede så ham ind i ryggen da hun gik lidt langsomere, hun ville ikke gå så stærkt , men hun var alligevel lidt spændt på hvad deres forhold kom til at ende med.. ET smil kom på hendes læber, da hun vidste at der sikker ville komme noget godt ud af dette her...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Mar 2011, 08:59

Oliver kiggede ned på hende igen og trak på skuldrene ”Jeg tror ikke Werclare havn ligger forfærdelig langt væk, skal vi tage derhen?” spurgte han og gav hende et smil, hun var nu smuk som hun gik der. Han kiggede hurtigt væk igen og tænkte lidt på hvad han skulle sige når de kom til havnen, han havde da nogle ideer, men han var også sikker på at så snart han skulle sige noget var de væk og han ville snuble over ordene igen. Det var underligt at Mathias blev ved med at dukke op i hans hoved, der var bare et eller andet der gjorde ham urolig omkring Duff når han tænkte på Mathias og det var nok derfor han havde antaget at hun var vild med ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeFre 18 Mar 2011, 18:11

Duff kiggede på Oliver, og smilede da han nævnte havnen.. Havnen der havde hun aldrig været før, så hun glædede sig en smule " Jov havnen, der kan vi godt tage hen " Sagde hun og gav hans hånd et blidt klem, men langsomt lod hun sine finger flettes ind i hans.. Duff tænkte på deres forhold endnu en gang.. Og vidste ikke hvor langt de var kommet, men hvad ville MAthias ikke gøre ved dem hvis han fandt ud af det??Når jah.. Mathias havde lovet at han ikke ville skade Oliver... På en alt for grov måde...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 01:25

Oliver lod hende flette ind i hans fingre og gav så hendes hånd et blidt klem, der var heldigvis ikke langt til havnen og det tog ikke mere end et par minutter at gå derhen. En underlig følelse havde dannet sig i hans mave, som ligesom når man glædede sig til noget, bare lidt anderledes, en følelse der gjorde at han følte han kunne flyve uden at bruge sine vinger. Endelig nåede de havnen og der var heldigvis en bænk at sidde på. Han lod sig falde ned i sædet med et bump og kiggede ud imod havet. ”Okay så er vi her” sagde han så og smilede en smule diskret til hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 01:35

Duff gik med, det tog ikke så lang tid før de stod ved havnen, det var et nyt sted for hende, og hun syntes om stedet, det var så skummelt, samtig med det havde sin egen charme.. hun satte sig ned på bænken, og kiggede på ham, inden hun langsomt greb fast i hans anden hånd, så nu havde hun fast i begge hans hænder og gav ikke slip i dem.. Hun kiggede ham ind i øjnene, hun gengav smilet, men lod sig så tage det mere alvorligt... Hun følte sig nærvøs og fik en knude i maven, ellers var det sommerfugle..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 01:51


Oliver bed sig hårdt i underlæben og fik øjenkontakt med hende for at vise at han også tog det alvorligt. Hun havde taget fat i hans anden hånd og han vidste godt at det nok var ham der burde sig noget nu, et eller andet der gjorde det bedre. ”Okay jeg ved ærlig talt ikke hvor vi står” begyndte han og rystede svagt på hovedet. ”Hvor vil du ha vi er?” fortsatte han og håbede inderligt at hun ikke ville svare at hun ikke vidste det. Han havde det fint med alt, næsten da, det var bare hvad hun ville.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 02:02

Duff kiggede på ham, men lod så et smil komme på hendes læber, han vidste ikke hvor de stod henne, så måtte hun vel finde ud af hvor henne de var, eller hvor henne de var i forholdet, men langsomt trak hun på skuldrene.. De måtte blive enige om hvor henne de var, for hun vidste det heller ikke... HUn gav blidt begge hans hænder et klem og lod sig tænke, da han spurgte hvor hun ville have de skulle være... Hun satte hjernen i blød, men bed sig svagt i underlæben.. HUn ville gerne være sammen med ham.. Leve med ham, men det var sådan hun ikke kunne tage hele valget selv.. " Jeg ved det ikke " Sagde hun hurtigt, men skyndte sig at tilføje " jeg syntes vi skulle blive enige om hvor vi er henne?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 04:20

Oliver hævede hurtigt det ene øjenbryn, hvorfor havde hun lige sagt at hun ikke vidste det? "Jeg det var jo det vi kom her for" svarede han og trak på skuldrene før han gav hende et lille smilhan blev vel nød til at starte og vise sig som manden i forholdet.. "Hvad siger du til at gøre det officielt?" spurgte han så og kiggede ned i bænken for hurtigt at kigge op på hende med et spørgene blik. Han vidste ikke helt om hun var med på den, men man blev jo nød til at starte et sted og så måtte han jo spørge før eller siden. Det var underligt at tænke på at for bare 2 uger siden havde han ingen ide om at hun var derude et sted, eller at han ville møde hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 07:57

Duff kiggede på ham, jah okay han havde ret, det var jo derfor de var kommet derhen. HUn gav hans hånd et et trygt klem... Hun smilede af det han sagde, og omfavnede ham så kort... " Jah, jeg ville gerne gøre det offiecelt med dig " Langsomt lod hun vær med at omfavne ham, og lod sin pande mødes med hans pande... Langsomt lod hun give ham et næsekys, inden hun lod sine læber mødes med hans intenst...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeLør 19 Mar 2011, 09:37

Oliver spærrede forbavset øjnene op, så de var officielt sammen nu eller hvad? Han fik ikke helt fat i det først, men kyssede hende selfølgelig tilbage. "Så vi er altså officielt et 'par' nu?" spurgte han og havde satdig ikke opfanget det helt, typisk at det eneste tidspunkt i hans liv han tænkte langsomt var nu. Han pressede hurtigt sine læber imod hendes igen og pladserede let en hånd på hendes ene kind. Det føltes rart i maven, mere end hvad han havde forventet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Mar 2011, 01:03

Duff lagde blidt en hånd bag Oliver's narke... Det gik først op for hende hvor glad hun var blevet nu.. " Ja, det er vi " Sagde hun og lod sig blidt kærtegne hans ene kind.. Pludselig møtes deres læber igen, og en rar fornemmelse gik gennem kroppen på hende... Hun kyssede ham igen og lod sig smile.. HUrtigt stoppede hun og bed sig meget svagt i underlæben... Et par sekunder efter kyssede hun ham igen... Et tilfredst glimt lå i hendes øjne...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Mar 2011, 05:20

Oliver smilede en smule da de let sepererede igen "okay" svarede han kort og satte sin ene hånd på bænken bag hende så han lænede sig lidt hen over hende. Han kyssede hende hurtigt tilbage inden han sukkede tungt "Så er det vel slut med at flirte med tilfældige vampyr piger" sagde han så en smule deprimeret, men slog hurtigt ud i et bredt smil "Kidding.." tilføjede han hurtigt så hun vidste at det var en joke og at han aldrig i livet ville gå rundt og flirte med tilfældige vampyr piger.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Mar 2011, 22:46

Duff trak let på skuldrene inden hun lod en hånd køre gennem håret, hun var glad for at have et forhold med denne engel, hun havde vidst at han var noget specielt lige fra starten af.. Et let grin kom fra hende da han tilføjede det med vampyr piger, selfølgelig vidste hun det var spøg så hun lo lidt " uhh " Sagde hun og en lettere balanche kom gennem hendes krop, hun følte sig sikker ved hans side, så hun slog armene om ham.. " Hvad tror du... Han siger til dette her? " Spurgte hun og med Han, hentydede hun til Mathias, egentlig var hun lidt ligeglad med hans mening... Hun lagde blidt sit hoved på hans skuldre og lod et tilfredst suk slippe gennem hendes læber.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeSøn 20 Mar 2011, 23:07

Oliver trak kort på skuldrene og kiggede ned i jorden da hun nævnte Mathias. "Jeg ved det ikke" svarede han kort og slog blikket op på hende igen "Han kan sige hvad han vil" fortsatte han med et skævt smil. Han havde tænkt over hvor meget Duff egentlig havde snakket med Mathias, han havde selv mødt mathias efter de var stødt ind i hinanden med Duff og det lød som om de havde snakket sammen efter det. "Hvor meget har du snakket med ham?" spurgte han så og rodede sig let i håret, hvis hun ville være hans ven så måtte hun vel det, det var hendes valg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 00:38

Duff kiggede på ham, jah han havde ret. Mathias måtte sige hvad Han ville fordi Duff var forelsket i Oliver, og nu havde de et forhold med hinanden, Mathias var jo bare en god ven, men alligevel Mathias ville fra råde Duff ikke at se Oliver mere, men det kan han ikke gøre... Det næste spørgsmål kom som forventet, men det var ikke overakende " Hmm... " Mumledee hun og kiggede så lidt væk, for hun havde jo snakket med Mathias en gang efter det der var sket sidste gang.. Duff lagde blidt sine hænder i sit skød. " Oliver? " startede hun faktisk havde hun snakket med Mathias... Og mathias havde fortalt hende at hun ville få det bedre med ham... Men en ting var Duff sikker på.. Og det var at det ikke var Mathias hun skulle være sammen med, det var Oliver.., " Ja, jeg har jo snakket med Mathias en gang efter det der skete sidste gang " Afsluttede hun, men lod sig sætte sig hen i hans favn..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 02:49

Oliver rystede svagt på hovedet, det var vel forventet og han forstod godt hvis Duff ville være venner med Mathias, men han vidste bare et eller andet sted at Mathias ville sige ting om ham til Duff. "Okay" begyndte han og lagde armene rundt om hende. "Hvis du vl være venner med ham så er det fint" fortsatte han og trak på skuldrene, han havde ikke noget imod det. Han kørte hurtigt en hånd igennem håret og besluttede sig så for at løfte stemningen lidt "Nå væk med det dumme emne, fortæl om dig selv" sagde han så og gav hende et opmuntrende smil.

//Lidt krea svigt der -.-//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 04:45

Duff trak sig helt ind til Oliver og bed sig svagt i underlæben... Hun lagde blidt sin hånd i hans, et let smil gled op på hendes læber... Hun rullede svagt øjne af ham, men selfølgelig bare for sjov.. " Oliver !" Sagde hun meget lavt.. Men lod så endnu et af sine søde smil glide på læberne. Så skulle hun til at fortælle om sig selv.. Hmm han måtte komme med nogle spørgsmål, også måtte hun svare på det.. " hmm.. " Mumlede hun lavt, men smilet forsvandt ikke " hmm du spørg og jeg svare " Sagde hun og lagde sit hovede skråt ind til ham, sit hundehvalpe blik kom i øjnene...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 09:15

Oliver sukkede let og kørte en hånd igennem det brune hår, han vidste godt at han lød skeptisk overfor Mathias, men han var osse den eneste person i verden, måske udover sin far, som han ville være skeptisk omkring at hun snakkede med. "Undskyld, jeg ved godt at jeg er lidt dømmende omkring ham, men jeg er sikker på at han siger værre ting om mig" sagde han så og tænkte på alle de trælse ting han sikkert allerede havde sagt til Duff. "Hmmmm okay, jeg har jo meget af din historie, men ellers hobby fritid? elsker? hader?" svarede han og kiggede ned på hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeMan 21 Mar 2011, 18:13

Duff kiggede lidt ned i bænken, inden hun slog øjnene op mod Oliver da han snakkede om Mathias " men hvis han gjorde?... " Startede hun og kiggede så mod hans øjne og lod sig afslutte med " så kender jeg dig jo og ved at han ikke taler sandt om dig... " Et lille smil kom fra hende inden hun satte sig helt tilbage i bænken, nu skulle hun tænke lidt " Uhff... Jeg er skuespiller, men sådan når jeg ikke har så meget at lave skriver jeg sange" Et let smil gled på hendes læber, indne hun kiiggede målrettet mod hans øjne " Elsker? hmm jeg elsker kold mad, frugt, søde sager og... " HUn stoppede tøvende, men lod sig afslutte teksten " Og... og... Dig" En farve varmede sig hendes kinder, hun havde stadigvæk noget at skulle fortælle " Også hader jeg... alt for meget " Sagde hun med et smil...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeTirs 22 Mar 2011, 22:47

Oliver slog blikket ud mod vandet og tænkte på Mathias, han var en rigtig nar, men han vidste Duff havde ret, hun ville ikke lytte til ham. Et lille julelys gled igennem de lyseblå øjne da hun nævnte at skrive sange. "Vi må skrive en sammen en gang" svarede han og rodede lidt i sit hår. Han havde før skrevet mange sange. Oliver sagde ikke noget ved det næste, men viklede istedet armene rundt om hende igen. "Hvad er alt det du hader så?" fortsatte han og kiggede spørgene på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 06:38

Duff kiggede på ham og kunne ikke holde det lille grin tilbage " Hmm.. Jah vi må skrive en sang sammen en dag... " Sagde hun og tilføjede hurtigt " hvilken genre musik er du til?" Spurgte hun nysgerit.. Inden hun kiggede spørgende på ham.. hvad hadede hun egentlig rigtigt..? Hun holdte smilet tilbage.. " jeg hader så meget jeg ikke kan forklare det " Sagde hun og tog fast i hans hånd..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitimeTors 31 Mar 2011, 08:22

Oliver slog hurtigt hovedet tilbage og smilede op imod stjernerne over dem. "Jeg kan li næsten alt slags musik, men jeg er bange for at jeg nok ikke er gammeldags nok til klassisk musik" begyndte han og kløede sig let i håret så det rodede lidt. "Ellers kan jeg mest lide alt slags rock" fortsatte han med et tænksomt udtryk og smilede så ned til hende og gav hendes hånd et klem. Han lagde hurtigt armene om hende og trykkede hende let ind til sig. "At hade er spild af tid" sagde han så velvidene at han nok ikke skulle snakke efter det med Mathias. "- Det kunne jeg selv lære af" tilføjede han hurtigt.

//Sorry jeg ikke har svaret, har haft musical uge -.-//
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Trist tur i byen - Duff - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Trist tur i byen - Duff   Trist tur i byen - Duff - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Trist tur i byen - Duff
Tilbage til toppen 
Side 3 af 6Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste
 Lignende emner
-
» Trist vejr idag?
» trist tur
» Trist dag ):
» Trist og udelukket.
» Trist endnu en dag

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Byen-
Gå til: