Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 En meget kold aften. (alle kan være med)

Go down 
Gå til side : 1, 2  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeTirs 15 Mar 2011, 01:30

Sted: Lige ved havnens vandkant.
årstid: Vinter midt i januar.
tid: ca 23.00
Vejret: stjerneklart med flot fuldmåne, men det er utroligt koldt -5 grader og det blæste, men vandet var ikke frosset endnu.

Nikita gik ned af gaden imod havnen. Hun stilte sig ved vandkanten til det kulsorte vand som spejlede sig i månen og stjernerne. Hun havde kun en blå sommerkjole på, en bredskygget hat, og hvid/sort stribede leggins og ingen sko på. Hun nød den kolde vind, og så på den flotte himmel. så tog hun hatten af og lagde den ved katten, og så sprang hun i det iskolde vand som ville dræbe folk på få sekunder. Hun mærkede det iskolde vand rundt om sig, og så dykkede hun længere ned i vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 21:11

en ung smuk dæmon pige kom gående ved havnen hun havde på fornemmelsen at hun ikke var alene, hendes varme krop havde det ikke så godt med at være ved vandet da det var så kold hun hadet det og kiggede sig om hun så ned i vandet og kiggede så hen af kajen og fik øje på nogle der sad der hun smilte for sig selv med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 21:16

Nikita dykkede lydløst op til overfladen lige der hvor Kia stod, og ingen havde set hende. Nikita var i vandet og så nysgerrigt på hende. Hendes lyse hår bredte sig ud i hele vandet, og man kunne tydelig se hendes sorte maske som dækkede hendes venstre side. "Hejsa der, nyder man også den iskolde aften?" hun sagde det sarkastisk, for hun kunne se kvinde ikke ligefrem nød det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 21:18

hun så ned og kiggede på hende, ''det ved jeg ikke helt men kan se de gør det'' sagde hun stille og kiggede på hende med et smil på sine læber hun tog sit hår væk fra hovede og smilte for sig selv. ''hvad laver de ellers her på denne mørke aften'' sagde hun med et smil på sine læber,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 21:22

Hun svømmede nærmere imod hende, og smilte et mystisk smil til hende. "Jeg nyder bare denne smukke aften ikke så meget andet." Kia kunne mærke en tydelig mærkelig vind som var varm, og som gjorde at hun ikke frøs længere. Det var ikke naturligt for denne aften var iskold.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 21:33

hun kiggede på hende hun så ned og viste ikke hvad hun skulle gøre eller sige hun kiggede endelig ned igen hun havde lyster til blod da hun jo var blod dæmon. hun havde virkelig lyst til at spise nu men var en dum idé.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 21:39

Hun gik op igen og stod foran hende. Hun kiggede nysgerrigt på hende, med hovedet lidt på skrå. Hun havde en drivvåd blå sommerkjole på, og hvid/sorte stribede. Nu kunne kia se noget mærkværdig med hende, hele hendes venstre krop var i dækket ind i sort tynd stof, som ikke skjulte hendes former. Nikita tog hovedet lidt op og nu kunne kia tydelig se øjet under masken, det var et ravgyldent øje, men øjets pupil var som en slanges. Det var næsten som om den kunne læse hende som en åben bog. Så tog hun hovedet ned igen, og man kunne ikke være sikker på om det var en illusion eller om det var rigtigt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 21:44

hun kiggede på hende, ''hvad er der'' spurte hun ham stille hun kiggede på hende hun viste ikke hvad hun skulle gøre. hun elskede ellers normalt vandet men den dag gjorder hun ikke hun var bange for alt og alle hun kiggede op på hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 21:47

"Ikke så meget. Du er dæmon ikk??" Så lige pludselig dampede hun fuldstændig, og efter 10 sek, så var hendes tøj fuldstændigt tørt, og det sammen med hendes lange lyse hår. Hun tog sin hånd op og en lille ildkugle blev dannet i hendes hånd. Så pustede hun til den så den forsvandt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 21:54

hun kiggede på hende, ''jov og du er det samme ikke??'' sagde hun stille og kiggede på ham med et smil på sine læber og grinede stille.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 21:58

Hun kig et par skridt nærmere. "joh, jeg er vel en dæmon" begyndte at gå fra side til side. "det er det i hver til fald folk kalder mig, men hvad er definitionen på en dæmon?" Stod stille og ventede tålmodigt på hendes svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 23:11

hun kiggede på ham. ''ved det ikke'' sagde hun stille og kiggede væk.

//krea svigt//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeOns 16 Mar 2011, 23:16

" Selv en dæmon ved ikke hvad en dæmon er, hvor sjovt, hvordan kan dæmonen så kende andre dæmoner?" Smilte. "Er du sikker på at du ikke skal have en dykker, det er sundt for kroppen."
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeOns 23 Mar 2011, 23:51

Kia kiggede på hende, måske skulle hun tage en dukkert hun døde jo ikke af det hun smilte mod hende. ''måske'' sagde hun stille og kiggede på hende. hun stilte sin taske og sprang bag over og landte i vandet, det kolde flydene væse mod hendes varme hud, hun smilte mod hende. ''kommer du ikke i jeg keder mig lidt'' sagde hun stille og sprøjtede vand på hende med et smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 00:21

Nikita stod og betragtede hende, og kom med et lumsk smil, hun sprang i vandet, og vandet begyndte lige pludselig meget koldt. Nikita svømmede imod hende, og vandet blev bare koldere og koldere da hun kom nærmere imod Kia. Men det lod slet ikke til at genere Nikita. Hun svømmede bare let igennem vandet som en fisk, og var kun få svømmetag væk fra hende. "Det ser ud til at du har det koldt?" Hun havde hovedet lidt på skrå
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 00:30

hun så på hende med et smil hun mærkede kulden mod sin varme hud hun frøs nu da var underligt så kold vandet blev hun kiggede på nikita og så på vandet. ''det er bare blevet meget meget kolder efter du kom i'' sagde hun stille med et smil på sine læber det var ikke for at fornærme hende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 00:38

Nikita smil blev bredere. "Nå er det blevet for koldt" Smilte veltilfreds, og vandet blev varmere, nu var vandet næsten blevet sommervarmt og det dampede på grund af den kolde luft. "Var det bedre, eller skal man have det koldere eller varmere.?" Hun mærkede at vandet var blevet varmt i overfladen, men ved hendes fødder var det iskoldt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 00:43

hun så på hende og smilte. ''det er fint nok'' sagde hun stille men hoppede op på kajen og satte sig stille og tænkte ikke rigtig over det hun smilte stille og roligt. *hvad laver jeg overhovede her* tænkte hun for sig selv og viste virkelig ikke hvad hun lavede der.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 18:55

Nikita gled op af vandet igen, brugte sin varme for at blive tør igen, og hun satte sig ca 2 meters afstand fra Kia, hun så nysgerrigt på hende. Tænker: *Hun virker til at være meget langt væk i sine tanker, hvad det så end er.* Nikita smilte til hende. "Du ser ud som om du har mange tanker i dit hovede, fortæl nogle af dem det kan hjælpe." Nikita prøvede at føle om denne dæmon havde nogle kræfter men kunne ikke mærke nogen. tænker: *Enten er hun god til at skjule dem eller så har hun ingen*
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeTors 24 Mar 2011, 22:50

Kia så på hende også mod vandet igen, ''jeg har bare så mange døds folk over min krop. som jeg ikke engang ville dræbe jeg har mange problemer med min far'' sagde hun stille og kiggede væk hun sukkede stille og rolig og kiggede væk fra hende, hun viste ikke hvad hun skulle gøre, hun kiggede ned i vandet igen,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 01:35

Tænker: *Har hun moderisdiske tvangstanker?* ¨hvad er det for nogen problemer har du med din far? Hvis jeg må spørge, og hvad laver du egenligt ude på denne tid, og på denne kolde nat'' Nikita nød selv at være ude på denne tid, men hun vidste at mange ikke kunne lide det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 01:41

Kia så på hende, ''min far har bare været en kæmpe papged'' sagde hun stille og gik stille og rolig rundt på kajen. ''jeg har bare brug for at være ude'' sagde hun stille og kiggede sig om og så ned og var virkelig ked af det inden i.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 19:43

Nikita kiggede nysgerrigt på hende. Hun vidste selv hvordan det var at være ked af det, men hun har aldrig sådan rigtigt trøstet andre. "Hvad har han gjort imod dig siden at han har gjort dig ked af det?" Nikita prøvede at smilte venligt til hende, og hendes nysgerrighed var vakt, hun kunne godt lide at vide om ting hun ikke vidste i forvejen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 23:08

hun kiggede på nikata og sukkede hun ville normalt ikke tale om det men hva pokker. ''han har dræbt min bror og slået mig da jeg var mindre'' sagde hun stille. hun havde tænkt sig at hævne sig men viste ikke hvordan hun skulle hævne sig, hun kiggede sig om og satte sig så ned på kajen, hun så så mod himlen, *han er så godt som død* tænkte hun for sig selv.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitimeFre 25 Mar 2011, 23:11

Tænker: *Så hun er sikker ude på hævn, det kunne være sjovt* Smilte til hende. "Jeg kan hjælpe dig, hvis du vil ha hjælp. Han virker til at fortjene det, så jeg vil gerne melde mig til tjeneste, jeg har alligevel ikke så meget at lave for tiden så det passer jo fint, ikk?" Hun havde et underlig smilende men spørgende blik
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





En meget kold aften. (alle kan være med) Empty
IndlægEmne: Sv: En meget kold aften. (alle kan være med)   En meget kold aften. (alle kan være med) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
En meget kold aften. (alle kan være med)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 2Gå til side : 1, 2  Næste
 Lignende emner
-
» Kold aften
» Kold Aften (Ozzie )
» En kold aften - Madelaine
» En kold aften...Abaddon
» En kold vinteraften //Ray//

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: