Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 På havnen ( Leliana=privat)

Go down 
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




På havnen ( Leliana=privat) Empty
IndlægEmne: På havnen ( Leliana=privat)   På havnen ( Leliana=privat) Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 06:33

S-havnen
T-14.00
O-ikke så meget som et øje
P-Strippet bluse og sorte bukser og sko
V-fint


Ray var ude og gå sig en tur hvor på han så var endt nede på havnen og gik bare der nede og kiggede på det der var der men det så ikke ud af meget lige nu så han kiggede på det der var og satte sig ned på en bænk og kiggede på det og håbede endeligt på at han ville få sig nogen og snakke med ellers ville det her blive en kedelig tur for ham.
Han slappede bare af på bænken og kiggede på det der var og smilte for sig selv *hvad skal jeg mon give mig til*tænkte han for sig selv og kiggede rundt og kunne ikke se nogen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På havnen ( Leliana=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: På havnen ( Leliana=privat)   På havnen ( Leliana=privat) Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 08:45

p: Sorte bukser, en hvid bluse ingen sko


Leliana gik ned på havnen. Hun var ny i byen og havde derfor gået en tur for at se til omgivelserne. Hun havde ingen sko på, hun var tros alt også en meget fattig person. Hun boede i en nedlagt bygning, men der var rum så det var vel bedre at bo end på gaden.
Indtil videre var der kun en dreng som var på havnens grund, duften fra ham strøj forbi hende *en dæmon?* tænkte hun. Det var den første dæmon som hun havde set i denne by, så et smil plantede sig på hendes ansigt. Skulle hun snakke til ham? eller lade ham være?
Ikke alle dæmoner var jo tålmodige nok til at snakke, eller rettere ikke alle dæmoner var venlige.
Det havde hun lært på den hårde måde, men på grund af hendes held, slap hun altid væk før at hun kom til skade. Til sidst valgte hun at gå hen til ham, hvad var det værste kom kunne ske? "Goddag" sagde hun fornemt og venligt, hvilke man ikke ville tro fra en som ikke engang havde sko.
Hun havde lært at tale pænt til folk, derefter kunne hun tænke sig til om hun skulle stjæle fra ham eller ej.
Det var sjældent at hun stjal men man skulle gøre det man kunne for at overleve.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På havnen ( Leliana=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: På havnen ( Leliana=privat)   På havnen ( Leliana=privat) Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 08:53

Han smilte for sig selv stille og roligt og hørte så nogen der snakkede til ham og vente sit hovede mod en kvinde og smilte stille "goddag frøken"sagde han med et smil på sine læber og kiggede på hende "hvad laver man så her på Havnen på denne tid"sagde han og kiggede stadig på hende og gjorde plads så hun kunne sidde ned hvis det var det hun ville.
*endelig kom der nogen man kunne snakke med*tænkte han for sig selv og kiggede på hende med et smil på sine læber
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På havnen ( Leliana=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: På havnen ( Leliana=privat)   På havnen ( Leliana=privat) Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:35

"jeg ville se hvordan havnen så ud, " forklarede hun med et smil og satte sig ved siden af den unge mand. "hvad med dem? " hun var glad for at denne dæmon ikke var en vampyr.
Varulve og vampyrer havde aldrig haft det godt sammen, hendes korte temperament tænde altid af
hver gang at hun så en af disse blodsugere. Det lå vel i instinktet, men hun havde det underlig nok, godt med dæmoner og mennesker.
Smilet hang stadig på hendes læber, det var en vane som var sværd at komme af med.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




På havnen ( Leliana=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: På havnen ( Leliana=privat)   På havnen ( Leliana=privat) Icon_minitimeSøn 27 Mar 2011, 09:40

Han kiggede på hende "okay mig jeg laver ikke andet end at kigge på det der er her nede på havnen"sagde han med et smil på sine læber "så jeg havde endeligt tænkt mig at gå op i byen en tur hvad med dig vil du med"sagde han med et smil på sine læber og slappede bare af og kiggede på hende.
Han smilte til hende
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





På havnen ( Leliana=privat) Empty
IndlægEmne: Sv: På havnen ( Leliana=privat)   På havnen ( Leliana=privat) Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
På havnen ( Leliana=privat)
Tilbage til toppen 
Side 1 af 1
 Lignende emner
-
» Havnen om morgnen? havnen altid! - Andromeda
» Ved havnen...
» Ved havnen...
» Havnen WTF~Ned~
» Ved havnen once again

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: