Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sol om vintern

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 04:57

¤Dato :: Irl
¤Årstid :: Irl
¤Dag :: Irl
¤Vejr :: Sol
¤Sted :: Havnen
¤Tid :: 10:00
¤Omgivelser :: nogle få mennesker
¤Tøj :: http://www.cosmogirl.com/cm/cosmogirl/images/pete-wentz-1-sep07-de.jpg

Yo kom stille gående ud af døren, han havde en øl i den ene hånd og en smøg i den anden. han gik stille hen og satte sig i en stol, og drak lidt af sin øl. han så sig omkring med et suk, inden han tog sin smøg i munden og tog sine solbriller på. han lo lidt af sig selv, og nød bare varmen mod sin krop. han lag sig tilbage i stolen og lukkede sine øjne i
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 05:12

Eolith havde en taske med sig, pakket med tøj, toiletting og så videre. Der var måske gået en uge siden han sidst sås med Yo, da han havde været sammen med Armand og havde glemt at aflevere sit nummer til Yo. Han vidste ikke engang om Yo var sur på ham, eller hvad han nu end var.
Han fløj over det salte hav, og så hen mod havnen, hvor bådene var hæklet fast. Han baskede hårdt med vingerne og lod sig derefter svæve lavere ned fra luften.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 05:18

Yo tog sin fjernbetjening til sin stereo, han satte den på og den spillede højt musik men ikke højt. han tog sin smøg ud af munden og sang med på sangen, da det var hans egen. han drak lidt af sin øl mens han mærkede varmen på sin mave, han smilte lidt af den da den var skøn. han strøj en hånd igennem sit hår inden han tog sin smøg ind i munden igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 05:24

Eolith havde glemt hvor båden lå, og hvordan den så ud, men hørte så musik længere henne, og fik øje på båden der. Han fløj hen til båden, og landede let på bådens dæk.
"Yo..?" han trak tasken af og så hen på ham, ventede på at han skulle vende sig imod ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 05:36

Yo hørte sit navn og vende sig om, han så på ham med åben mund. og hev sine solbriller på så fik han øje på hans vinger, han stivnede i hele kroppen
"Ann..Angel" stammede han
han vende sig hurtigt om igen så han ikke så på ham
"fjern dem" brummede han
og bed sig hårdt i læben han tog hårdt fat i sine bukser, da han jo ikke var vild med engler. og ville helst blive ved med at tænke på at Eolith ikke var en engel
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 05:41

"Fjern hvad?" Lo han lidt, med forvirring i blikket. Forsigtigt gik han tættere på ham og havde tasken med "Du havde måske ikke ventet mig?". Hans smil var væk, han stod en meter fra Yo og kiggede på hans ryg.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 05:45

"di.. dine vinger" stammede han
og lukkede sine øjne hårdt i
"jeg kan ikke se på dig før de er væk" brummede han
han kunne mærke at han var begynde at blive sur selv om han ikke ville, han rystede på hovedet
"nej det havde jeg ikke, men er glad for at du er kommet, og vil gerne sige hej så snart de er væk" sagde han
og pejede om mod ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 05:48

Eolith så på ham med et blik der ikke var spor tilfreds. Han svarede ham ikke og så bare på ham. Han kunne ikke forstå, hvorfor folk skulle hade han race så meget? Alle engle var da udholdelige nok til, at ingen burde hade dem så meget?
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 05:52

"har du fjernet dem ?" hviskede han
og bed sig i læben, han var virkelig glad for at Eolith. men han kunne bare ikke det med engler
"Angel" sagde han blidt
og vende sig mod ham uden at åbne sine øjne
"vil du ikke nok fjerne dem, jeg vil så gerne sige hej til dig"
han tog sin smøg ind i munden igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 05:55

"Jeg kunne slå dig for at diskriminere mine vinger. De er en del af min krop!" Vrissede han "Hold op med at opfør dig så flabet, og accepter dem, som de er!"
Han så irriteret på ham, og havde ikke lyst til at sige hej til ham før, at han blev accepteret som engel.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 06:00

Yo rejste sig op så godt han kunne, han gik så godt han kunne hen til ham. han lag sine arme rundt om livet på ham, mens han kunne mærke hans vingere på sine fingere.
"Angel, det er svært.. dine vingere gør mig så sur" hviskede han
uden at åbne sine øjne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 06:05

"du gør mig sur" Svarede han og så irriteret på ham. "Jeg trækker ikke mine vinger ind, og hvis du ikke vil finde dig i det, så finder jeg en anden at sove hos".
Eolith tog tasken om skulderen igen, og var allerede parat til at flyve sin vej igen, men ventede på at få et svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 06:16

Yo tog hurtigt fat i hans håndled, han åbnede sine øjne stille
"sove hos en anden" hviskede han
og så på ham med triste øjne, han rystede hurtigt på hovedet. og så på hans vinger, han kunne mærke at han var ved at koge
"jeg ved ikke hvis jeg kan klare det" hviskede han
og gav et suk fra sig og rystede på hovedet
"har du ikke savnet mig ?" spurgte han om
Yo lugtede til ham og rystede på hovedet
"du lugter mærkeligt"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 06:22

Eolith trak hurtigt sin hånd væk fra ham. "Du forstå dig virkelig på at gøre ondt værre. Nu lugter jeg også mærkeligt?".
Han blik dirrede af forargelse, da han ikke havde regnet med at blive modtaget på denne måde. Han havde ikke lyst til at sætte sig ind i Yos problem med engle, da han for alt i verdenen ikke ville acceptere det.
"Jo, jeg havde savnet dig, men hvis du skal være sådan over for mig, så blir jeg nødt til at finde mig en anden kæreste".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 06:26

Yo så efter ham og rystede på hovedet
"ikke sådan ment" sagde han
og gik efter ham og lugtede til ham igen
"Elver, du lugter af Elver" sagde han overrasket
han tog det sidste hiv af sin smøg inden han kastede det ud i vandet
"kæreste, vil du være kæreste med mig ?" spurgte han stille om
og gik så tæt på ham, han selv kunne klare. så han kun stod en halv meter væk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 06:35

"Jeg nåede dårligt at sætte mine ben på båden, før jeg ombestemte mig" Svarede han og var i dårligt humør. Han vidste godt hvorfor han lugtede af elver, da han jo boede hos Armand, og ja.. delte seng med ham, mildest talt.
"Jeg skal ikke være sammen med nogen, der ikke kan lide mig".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 06:40

Yo så på ham og gik helt hen til ham
"Angel ikke sige sådan nået" hviskede han
og lag sine arme om ham, selv om det var svært for ham
"jeg kan godt lide dig" tilføjede han
og krammede ham tætter ind til sig
"kys mig" hviskede han
og så ned på ham med et bedende blik
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 06:52

Han så op på ham med et mere roligt blik, eftersom, at han tilsyneladende ikke var flabet længere. "Okay" Svarede han opgivende og nappede hans læbe forsigtigt, før han kyssede ham. Kælent kørte han sine hænder om ham, og op under hans trøje mod hans ryg.
"Jeg vil gerne være din kæreste, hvis du kan leve med, at jeg er den jeg er".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 06:57

Yo kyssede ham tilbage, han havde savnet ham så meget. han tog fat i hans ene lår og løftede ham op, han gik stille hen og satte sig på stolen. han kyssede ham hen og kinden og videre ned på halsen
"jeg er ikke god nok" hviskede han
og begynde at kysse ham igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 07:04

Eolith kredsede benene omkring ham og kyssede ham. Varmen fra solen fik det til at virke som om, at det var blevet forår igen. Han nød hans kys, og kyssede ham lystigt. han tog fat i hans trøje og lynede det sidste stykke op, så han kunne komme bedre og tættere ind på ham.
"Hvad har du lavet siden sidst?" Spurgte han og så på ham. Udfra der hvor han sad, var det ham, der så ned på Yo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 07:08

Yo så på ham og træk vejret dybt
"fået en ny ven også har jeg bare syngen og ja drukket" sagde han blidt
og lag en hånd på hans brystkasse
"låner min ene væk til hende, men hun er ikke hjemme lige nu" hviskede han
og bed sig i læben mens han lo lidt
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 07:14

"Lyder hyggeligt" Svarede han og så i hans øjne, med han nussede Yos bryst og mave "Jeg har også gjort mig en del bekendte. Om vi er venner, ved jeg ikke. Jeg har også drukket.. så jeg har ikke rigtig slappet af".
Han kyssede Yo blidt på næsetippen og lo lavt. "Så du skal forkæle mig i en to tre dages tid".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 07:17

Yo lyttede på ham
"at møde nye folk er vel altid okay" sagde han
så blidt han kunne, han smilte lidt. og blev lidt overrasket
"skal du blive ?" spurgte han glad
og smilte stort han kyssede ham hurtigt en enkel gang på munden, han rejste sig stille op og satte Eolith i stolen
"vil du havde nået at drikke ?" spurgte han stille om
mens han gik ind for at hente en ny øl til sig selv
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 07:22

"Måske senere" Svarede han og lo lidt "Det er lidt tidligt på dagen". Han så glad ud mod himlen, men hørte så menneske stemmer på vej hen til en anden båd. Eolith rejste sig fra stolen, dukkede sig, og tog vingerne ind. *Irriterende..* Tænkte han og så ind til Yo. Han rejste sig og stillede sig ved døren "Din båd.. den kan godt sejle, kan den ikke?".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 07:26

Yo kiggede ud af døren og fik os øje på menneskerne, og så derefter på Eolith
"ja det kan den godt" sagde han blidt
og gik ud til ham med sin øl i hånden, han gik hurtigt hen og tog rebet væk så gik han hurtigt op og startede den. den sejlede godt, lidt efter var de et stykke ude på havet. han stoppede den og gik ned Eolith
"du behøver ikke gemme dig mere" sagde han og gik hen og satte sig på stolen
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sol om vintern Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sol om vintern
Tilbage til toppen 
Side 1 af 8Gå til side : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: