Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Sol om vintern

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Sol om vintern - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 06:15

"Tak" Svarede han smilende og lagde sig ind til ham. Han var blevet helt rolig og kærlighed efter at være blevet tilfredsstillet.
Han lukkede øjnene et kort øjeblik, men satte sig så op og tog armene omkring ham, og lod sig nærmest bare hænge. "Du er så dejlig Yo".
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 06:20

"du er mere en dejlig Angel" hviskede han
og kyssede ham så godt han kunne på munden, mens han lag sine arme om ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 06:27

"Mnh" Mumlede han "Utroligt at jeg har dig for mig selv". Han kærtegnede ham forsigtigt på kinden og lod hånden stryge igennem hans mørkebrune, korte hår.
Han havde en sådant lyst til bare at kigge på ham og røre ved ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 06:31

Yo så på ham
"hvad mener du med for dig selv ?" sagde han drillende
og kyssede ham en enkel gang på brystkassen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 06:36

"Hm?" Eoliths smil blev lidt mindre "Du ved.. At du ikke var taget af en anden?"
Han slap ham forsigtigt og rettede sig lidt "Du har da kun mig, har du ikke?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 06:41

Yo så på ham og bed sig i læben, han kravlede ud af sengen og tog sine bukser af. uden at svare ham, han strøj sit hår tilbage. mens han ikke så på Eolith
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 06:46

Han så på ham, og hans blik blev langsomt mere smalt af bare vrede. Yo havde selvfølgelig en anden, måske andre?
Han tænkte lidt på Armand, som han selv havde ved siden af. Han tvivlede lidt på om han skulle vise sin vred nu og her, eller vise forståelse overfor ham. Han forblev stille, mens han så på ham.

//Skal spise//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 06:54

Yo tog sine bukser helt på og vende sig om, han gav et suk fra sig og satte sig ned på sengen
"jeg har en kæreste, en smuk pige, men ved ikke hvis jeg elsker hende eller hvad. men når jeg er sammen med dig så glemmer jeg alt om hende" fortalte han
og lukkede sine øjne i og ventede på at blive slået eller nået
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 07:03

Han kunne mærke, at hjertet begyndte at slå hårdere inde bag brystet på ham. Han vidste ikke om det var fordi han havde en underlig blandet følelse af jalousi og vrede, eller om det var fordi han havde dårlig samvittighed.
"..Det gør ikke noget" Sagde han tørt. Det var svært at sige.

Sidst rettet af Eolith Man 14 Dec 2009, 07:10, rettet 1 gang
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 07:09

Yo så op på ham og bed sig i læben
"Eolith, du må ikke hade mig.. jeg har overvejet at slå op med hende" hviskede han
og bed sig hårdt i læben, han havde en stor lyst til at røre ham men viste ikke hvis det var en god idé
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 07:12

Han kiggede lidt ned ad sig selv. Det var nu han skulle fortælle det med Armand selv. Han vidste ikke hvordan han skulle sige det og kunne ikke få sig selv til det.
"..Du skal ikke slå op med nogen på grund af mig" Sagde han lavt og lød en smule vred i sin stemme.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 07:16

Yo tog hans hænder i sine og rykkede sig tætter på ham
"jeg har jo sagt at jeg vil være sammen med dig" hviskede han
og bed sig i læben mens han smilte lidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 07:22

Eolith så op på ham og fik et glimt af hans øjne, før han nåede at rykke sig væk. Han tog sine hænder til sig og rejste sig op, og fandt sine bukser frem.
Han så tvivlsomt rundt, mens han fik bukserne på. Han vidste ikke om han skulle fortælle ham det. Nu havde han jo allerede trukket tiden ud så længe.
"Måske skal det bare ikke være os" Sagde han uden at tænke konsekvenserne af at sige det igennem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 07:26

Yo skynde sig hen til ham og hev ham tilbage i sengen
"self. skal det være os, vi har da haft det skønt sammen.. har vi ikke ?" spurgte han
og kyssede ham i nakken
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 07:35

"Jeg kan ikke!" Sagde han vredt og fik tårer i øjnene af stress. Han kunne ikke fortælle ham det nu. "Du hader mig på baggrund af, at jeg er en engel. Du vil ikke indse det!"
Han knugede også hænderne sammen. Det var kun undskyldninger rettet mod ham, men han kunne ikke få sig selv til at sige, at han selv havde holdt noget skjult overfor ham.
"Armand... Yo... Jeg ved ikke hvad jeg skal gøre".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 07:41

Yo så på ham med store øjne
"jeg hader dig da ikke, jeg er bare ikke vild med den race du er. men jeg elsker dig" hviskede han
han lag sine arme tæt omkring ham
"hvem er Armand ?" spurgte han
overrasket om og bed sig i læben, han lag sine arme tætter omkring ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 07:45

"Han..." Eolith gik lidt i stå og så ud i rummet, for at lade sine øjne tørre lidt "Han er en anden".
Han tog Yos ene hånd og knugede taget omkring den. "Jeg kan ikke sige nej til nogen af jer, når i begge siger, at i elsker mig".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 07:48

Yo så helt chokket ud
"du elsker en anden ?" spurgte han om
og kunne ikke røre sig, mærkede bare tårene løbe ned af hans kindede. han kunne ikke slippe ham
"hvor længe ?" spurgte han lidt efter om
med en grådfærdig stemme, han bed sig hårdt i læben
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 07:53

Han lyttede lidt, og kunne sagtens høre skiftet i hans stemme, uden at se på ham. Han fumlede forsigtigt, trøstende hans hånd, som han havde i sine hænder.
"Undskyld Yo.. Jeg bor hos ham.. nogle gange" Sagde han meget forsigtigt "Jeg mødte ham nok en lille uge inden jeg mødte dig..".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 08:02

Yo trykkede sit hoved ind imod ham
"så det er derfor du lugter af Elver ?" spurgte han om
han lag sine ben om ham og sine arme tætter omkring ham
"hvem har du tænkt dig at vælge ?" spurgte han
så godt han nu kunne få ordene frem
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 08:06

*Vælge?* Han tænkte lidt over ordet. Han havde ikke regnet med, at han fik lov til at vælge overhoved.
"Den.. der ikke dumper mig?" Svarede han forvirret. Han havde det godt med ikke at se ham i øjnene, når de snakkede om det, men han vidste ikke hvornår han fik sagt noget forkert, når han ikke kunne se Yos ansigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 08:13

Yo så på ham og lag sit ansigt mod ham
"har du tænkt dig at fortælle ham om os ?" spurgte han
om lidt efter, og kyssede ham i nakken
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 08:18

"Det ved jeg ikke" svarede han, og var virkelig uanende "Jeg har fået lov til at bo i hans lejlighed, og han vil hjælpe mig med noget skole...".
Han blinkede fattet med øjnene og kunne ikke forestille sig, at slå op med en han holdt af. "Jeg har bedt ham slå op med sin kæreste når hun kommer hjem fra et eller andet udlandsk arbejde om en uge... men jeg tror jeg ber ham lade være."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 08:25

Yo slap ham og rejste sig op
"så du vælger ham" sagde han
og gik hurtigt hen til et skab, og tog en skjorte frem og tog den på. han strøj en hånd igennem sit hår, mens han strøj den anden over sine øjne. han gik hurtigt ud af døren og smækkede den i efter sig, så gik han op for at starte sin båd
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 08:33

Han så ømt efter ham og knugede øjnene i, da der lød et smæk fra døren. Han tog sig lidt til hovedet. Han havde aldrig prøvet sådan noget som dette før. Han havde jo ikke lyst til at gå fra nogen, og han havde da været flink? Ikke?
hurtigt greb han fat i sin trøje og klædte sig på, greb sin taske og trak vingerne ud. Han gik ud af døren og så hen på ham i et meget vredt blik. "Du er ikke en skid bedre selv Yo! Du har overvejet at slå op med din tøs, men der er ikke sket en skid, vel!?" han gik vredt tættere på ham, men stoppede op en meter fra ham "Du må godt have en kæreste ved siden af, men jeg må ikke?!"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 4 Icon_minitime

Sol om vintern
Tilbage til toppen 
Side 4 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: