Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Sol om vintern

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Sol om vintern - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 03:00

Yo så ned på ham og gav et suk fra sig
"jeg har ikke sagt nået jeg ikke mener" hviskede han
og lag en hånd på hans kind, han luftede hans hoved lidt så han kunne se ham ind i øjnene
"jeg vil gerne havde at du kunne være her altid, bare dig og mig.. og min båd" lo han lidt
og kyssede ham en enkel gang på munden
"jeg skal bare først finde ud af mig selv, men der er en ting jeg ved" hviskede han
og rykkede sit hoved hen mod hans, så han næsten rørte hans læber
"jeg er helt vild med dig"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 03:08

"Finde ud af dig selv..?" Spurgte han forsigtigt, da han følte, at de var ved at afbryde samtalen med et kys. Han så studerende på ham, og var stadig tæt.
Han to sine ben op på sofaen og vendte sig om at sidde mod ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 03:16

Yo nikkede og hev ham lidt længere ind til sig
"dette er jo nyt for mig, har det som om jeg ikke kender mig selv længere" hviskede han
og så ned på hans læber, han havde en stor lyst til at kysse ham. men var ikke sikker på om han skulle, han lod en hånd glide igennem hans hår og om til hans nakke
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 03:21

Han blev lidt stille igen og så på hans ansigt. Han hvilede blikket på hans øjne, men det gled ned mod hans læber. Forsigtigt lænede han sig ind til ham og kyssede ham blidt på munden.
Han gad ikke spekulere på det. Han havde alligevel ikke planer om at flytte hjem til nogen forløbig, eftersom han allerede boede hos sin moster og hos Armand.

//Jeg smutter om ikke så længe. Jeg skal hjem til min farmor i denne weekend//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 03:26

Yo fik et lille chok men kyssede ham bare tilbage, han lukkede stille sine øjne i. og lod sin ene hånd glide op under hans trøje, med den anden hånd løftede han ham stille op i sit skød. han gispede lidt efter vejret, men ville ikke ødelægge kysset

//okay (://
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 03:34

Han lukkede øjnene forsigtigt i og trak dem begge tilbage ned i sofaen og ligge, sådan så han selv lå nederst med Yo over sig. Han kælede for hans ryg, da trøjen allerede var pillet af, og blev helt varm af det. Han sukkede stille i kysset, og behagede sig med Yo hos sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 03:45

Yo blev ved med at kysse ham, han hev hans trøje lidt op og slap kysset. han smilte til ham og hev hans trøje helt af, han rørte hans overkrop blidt inden han lag sig ned igen og kyssede ham vådt på brystkassen og videre op til hans læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 03:51

"Åhngh.." Sukkede han kort og knugede øjnene sammen. Han spredte sine ben og lagde hænderne på Yos røv og pressede ham mod sit underliv.
Der skulle ikke meget til at få Eolith tændt, da han jo nærmest var afhængig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 03:56

Yo lo lidt og kyssede ham på kinden
"rolig nu" hviskede han ind i hans øre
han gentog ordene et par gange, selv om han viste at han ikke selv kunne tage det roligt. han begynde at kysse ham på halsen, mens han prøvede så godt han kunne med at åbne hans bukser
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 04:05

Eolith blev ikke meget roligere, selvom Yo sagde det til ham. Han kyssede ham våbt ned ad halsen med tungen med, og småvred sin krop for at dæmpe på begæret.
Han knugede Yo ind til si selv og stoppede kysset. "Dejligt Yo.. Du er gudeskøn" Hviskede han og var næsten ved at le på stedet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 04:16

Yo smilte lidt og lag en hånd på hans kind
"det er du os" hviskede han
han satte sig op og hev hans bukser helt af, mens han så ned på ham
"lækkert" hviskede han
mest til sig selv
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 04:23

Eolith smilte flirtende, men mest for at lægge skjul på sin egen forlegenhen. Han lagde hænderne ned ved hans bukser og åbnede snildt hans bukser og trak ned i dem. Han ville hive dem helt af, men kunne ikke nå så langt, da han lå ned.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 04:30

Yo så ned på ham og smilte, han tog fat i hans ben og spredte dem. han lag sig stille ned mens han førte sin op i ham, han kyssede ham en enkel gang vådt på halsen. mens han begynde at bevæge sig frem og tilbage, og stønnede svagt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 04:41

"A-av" Skælvede han ganske kort, da han fik ham ind i sig. Han vænnede sig hurtigt til det og lagde armene bedre omkring Yo og gav ham plads til at kysse ham. Han nød det, da det var så sjældent han fik lov til at ligge nederst, hvor man for det meste bare skulle slappe af og nyde det hele.
Han åbnede munden lidt og lod sin vejrtrækning glide let ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 04:45

Yo gjorte det lidt hurtigere mens han stønnede, han kyssede ham et par gange på halsen. selv om det var svært da han os skulle trække vejret
"skønt" hviskede han
mens han nød det
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 04:49

Han småstønnede allerede, da Yo satte op i tempo. Han lod sine hænder glide ned ad hans ryg og ned på røven, hvor han begyndte at presse ham mere i stødende. Han knugede øjnene lykkeligt i og lod sig stønne ubehersket som han selv ville.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 04:53

Yo så på ham og nød at se at han godt kunne lide det, han begynde at gøre det så hurtigt han kunne. mens han støn bare røg ud af hans mund, selv om han prøvede at holde nogle af det tilbage
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:02

Det gjorde lidt ondt, men han nød smerten såvel som nydelsen. Han holdt sig selv fra at gå hen og bide ham i skulderen selvom lysten til det var stor.
"Åh Yo!" Klynkede han og strammede grebet omkring ham. Han slap den ene arm og lod den finde vej ned mllem sine egne ben, for ikke at komme for tidligt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:05

Yo så på ham, og blev bare ved
"gør det ond ?" spurgte han om
mens han ikke kunne holde sine støn tilbage, han nød det så meget. han kyssede ham så godt han kunne på halsen imens
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:14

Eolith hadede spørgsmålet, da han ikke vidste hvad han skulle svare. Selvfølgelig jorde det ondt, men han nød det. "Du er dejlig" Stønnede han og kyssede ham dybt på stedet, selvom det kun gjorde det sværere for dem begge, at trække vejret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:38

Yo kyssede ham tilbage, mens han gispede efter vejret igennem næsen. han blev bare ved med at bevæge sig og nød det fuld ud, han elskede at være sammen med Eolith. selv om det ikke altid var det smarteste, da han altid fik en stor lyst til ham
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:50

"Nngh!" Udbrød han og forsøgte ikke at komme allerede. Han klemte fat omkring den med hånden, men ud kom det. Han gispede og slap derved deres kys, og dumbede ned i sengen helt udmattet.
Han åbnede øjnene på klem og så op på ham, for at tyde hans udtryk i ansigtet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 05:56

Yo så på ham og smilte lidt, han hev sig ud af ham. og satte sig bare ved siden af ham, han lod et finger glide rundt på hans brystkasse. mens han ikke kunne fjerne blikket fra sit finger
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 06:00

Eolith samlede forsigtigt benene igen og så op på ham med et fredfyldt blik. Forsigtigt fik han pusten igen, men sagde ikke noget.
Han forsøgte at tyde hans blik med ord, hvordan han havde det. "Var det dejligt?" Spurgte han forsigtigt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 06:10

Yo lag sit stille ned ved ham, og kyssede ham på kinden
"at bare ligge her med dig er dejligt" hviskede han
og så på ham med et lykkeligt blik
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 3 Icon_minitime

Sol om vintern
Tilbage til toppen 
Side 3 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum