|
| Sol om vintern | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol om vintern Ons 16 Dec 2009, 05:16 | |
| Han rystde på hovedet, men trak sig alligevel ud af ham, og rodede efter sit tøj. "Undskyld.. jeg.. flyver hjem nu" Sagde han og kunne ikke få sig selv til at se ham i øjnene. Han tog sinebukser på samt bæltet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol om vintern Ons 16 Dec 2009, 05:33 | |
| Yo rejste sig hurtigt op og tog sig til hovedet "hvorfor det ?" mumlede han og gik så godt han kunne hen og lag sine arme om ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol om vintern Ons 16 Dec 2009, 05:37 | |
| "Jeg kan ikke holde ud at være her, når du er sådan" Svarede han og tog Yos arme væk. Han tog fat i sine sko uden at se på ham, og satte sig på knæ, og bandt dem "Undskyld.. Du blir glad når jeg ikke er der i morgen". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol om vintern Ons 16 Dec 2009, 05:40 | |
| Yo satte sig stille ned på sengen "ikke gå Angel, ikke gå" hviskede han og bed sig lidt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol om vintern Ons 16 Dec 2009, 05:42 | |
| Han så kort på ham, men hurtigt væk igen. "...Hvor smed du min trøje?" Han forsøgte at kigge efter den i al sengerodet. Han var svimmel, og kunne derfor ikke finde den. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol om vintern Ons 16 Dec 2009, 05:46 | |
| Yo gav et suk fra sig, og tog sin hånd ned under sengen "her" sagde han og løftede den op til ham, han bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol om vintern Ons 16 Dec 2009, 05:50 | |
| "Tak" Svarede han og tog imod den. Han trak den over hovedet og rettede på den, så den sad bedre. Han tog sin taske og så hen på Yo "..Farvel?". Han pillede lidt ved taskeremmen, og vidste ikke hvordan han skulle gå. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol om vintern Ons 16 Dec 2009, 05:53 | |
| Yo lag sine hænder på kors, og rystede på hovedet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol om vintern Ons 16 Dec 2009, 05:55 | |
| Eolith så på ham uden at vide hvad det skulle betyde. "Gå i seng Yo. Jeg kommer nok om nogle dage.." Han så imod døren og gik forsigtigt imod den, men så hen på ham igen "Ikke?". |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol om vintern Ons 16 Dec 2009, 06:00 | |
| "hrmm" mumlede han bare og lag sig ned i sin seng og lukkede sine øjne i, mens han bed sig hårdt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol om vintern Ons 16 Dec 2009, 06:03 | |
| "Så lader jeg bare være med at komme" Svarede han bittert og skyndte sig at tage i døren og lukke sig ud. Han nærmest løb ud på dækket og trak vingerne ud, og fløj til vejrs. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol om vintern Ons 16 Dec 2009, 06:06 | |
| Yo så op ham og tog sin dyne omkring sig, og løb alt hvad han kunne og ikke falde for mange gange "Eolith nej" råbte han han løb ud til dækken og så ham flyve væk, han bed sig hårdt i læben og fald ned på sine knæ |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol om vintern Ons 16 Dec 2009, 06:08 | |
| Eolith så sig om skulderen mens han allerede var kommet et godt stykke længere mod havnen igen. Han kunne se ham på båden, men vendte ikke om. "For sent. Han stiller alt for mange krav til mig" Sagde han til sig selv, for ikke at skulle vende om. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol om vintern Ons 16 Dec 2009, 06:19 | |
| Yo rejste sig op og gik ind, han slog nogle flasker der stod på bordet "lort" sagde han da han fik øje på at der sad et stykke glas i hans hånd, han satte sig stille i sofa'en og prøvede at pille glas'et ud |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol om vintern Ons 16 Dec 2009, 06:22 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Sol om vintern Ons 16 Dec 2009, 06:25 | |
| |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Sol om vintern | |
| |
| | | | Sol om vintern | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|