Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Sol om vintern

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 07:31

Han smilte og gik hen og tog armene omkring ham "Jeg gemmer mig ikke, men jeg vil helst være fri for andre end dig lige nu". Han lænede sig ind til han og lagde hovedet på hans bryst.
"Yo..". Han lukkede øjnene og nød varmn fra hans krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 07:34

Yo nikkede stille
"okay hvis du gerne vil det" sagde han blidt
han lag sin ene arm omkring og kyssede ham i hårdet, inden han drak lidt af sin øl
"nu er du helt alene med mig" hviskede han
ind i hans øre, og kyssede ham i håret
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 07:43

"Skønt" Svarede han nærmest lettet over at kunne slappe af med ham. Han rettede sig fra ham og så op på ham. "Hvad skal vi dog bruge hele to dage på?" Spurgte han hentydende, og så til sin side men et drømmende blik.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 07:49

Yo smilte til ham og strøj en hånd igennem sit hår, han lag stille en hånd i hans nakke
"det du har lyst til" hviskede han
han tog stille så godt han kunne sin pakke smøger op af lommen, og så lidt på den
"hvad har du da lyst til at vi laver ?" spurgte han om
og smilte stort
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 07:56

"Hygge os med noget mad, en masse sex, og så kan vi drikke os bankelamme, hvis det skulle blive nødvendigt" Han slap Yo igen og gik hen og satte sig i den behagelige sofa.
Han følte sig lidt varm i ansigtet af en eller anden grund. Det skete hele tiden, når han var for tæt på yo.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 08:00

Yo så efter ham, han tog en smøg og tænde den. så rejste han sig stille op og gik med hurtige skridt hen til ham, og så ned på ham
"det lyder skønt" sagde han blidt
og tog et hiv af sin smøg, han satte sig ned ved siden af ham og smilte
"jeg kan lave en masse mad til dig, men jeg er nok selv nød til at flyve væk en gang eller to" hviskede han
og lag sit hoved tilbage
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 08:03

"Flyve?" Eolith så undrende på ham "Jamen, er du ikke dæmon?". Han lænede sig afslappet tilbage, men så på ham og lyttede.
Han så på cigarretten, men havde egentlig ikke lyst til at ryge lige nu. Han røg jævligt, men var ikke afhængig overhoved.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 08:07

Yo begynde at le lidt
"dæmoner har da os vinger" lo han
og så lidt på ham, han lod sin ene hånd glide ned og nusse hans arm
"der er vist nået du ikke ved om mig" tilføjede han
inden han tog et hiv af sin smøg, og lukkede sine øjne i, han bed sig lidt i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 08:11

Han blev stille i nogle sekunder og så på ham. "Hvorfor er der så forskel på mig og dig?" Spurgte han og trak sine vinger ud igen "Ud med dem. Lad mig se". Han så på ham, og satte sig bedre op.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 08:18

Yo gav et suk fra sig han ville ikke modsige ham da han ikke regnede med at han selv ville vinde, han rejste sig stille op og tog sin smøg i munden han tøj sin hættetrøje af og kastede efter ham
"hvis du ønsker det" mumlede han
med sin smøg i munden, han stod stille lidt mens han vinger kom stille ud. han så tilbage på dem mens de kom mere og mere ud. lidt efter var de helt ude han så på dem og gav et suk fra sig, han havde næsten aldrig sine vinger ude
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 08:24

Eolith så målløst på ham og rejste sig. Han stillede sig ved hans side og betragtede hans store, sorte vinger, der på alle måder slog Eoliths pjevsede englevinger. I forhold til ham, var han bare en sølle gråspurv, mens Yo var ørnen.
"Flyver du meget?"
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 08:31

Yo så efter Eolith og rystede på hovedet, han tog sin smøg ud og kastede den ned i vanden
"nej je.. jeg er ikke så vild med mine vinger" hviskede han
mens han mente at han ikke var så vild med den han var, han så ned på sine fødder. mens han tog sine hænder ned i sine lommer
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 08:35

"En skam" sagde han lavt og strøg hænderne hen over hans vinger og betragtede dem "Det kunne blive sjovt, hvis vi fløj sammen en dag". Han vendte blikket mod ham og smilte et forsigtigt, opmundrende smil.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 08:41

Yo så hen mod ham og strøj en hånd igennem sit hår
"jeg vil da med glæde flyve med dig" sagde han blidt
og så ned på sine fødder igen da han kunne mærke at hans kinder blev lyserøde, han vende sig stille mod ham for ikke da smadre nået han gik stille hen til ham og lag sine arme om livet på ham
"må jeg godt kysse dig her og nu ?" spurgte han stille om og så ned på ham
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 08:47

"Lige så meget dit hjerte begærer" Svarede han lykkeligt. Han tog armene omkring Yo og løftede sig selv op at sidde på ham, med benene runt omkring ham. Han kyssede Yo før han selv nåede det, og klamrede sig ind til hans varme krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 08:54

Yo lag sine arme tæt om og kyssede ham tilbage, han begynde at baske med sine vinger. han blev ved med det tils de var et stykke oppe i luften, han kunne ikke få sig selv til at stoppe med at kysse ham. da han elskede hans kys så meget
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 09:07

Eolith holdt godt fast, selvom han ikke var bange for at skulle falde ned. Han kunne jo flyve selv, og hvis han faldt, ville han lande i vandet. Han stoppede deres kys og så på ham. "Du er hurtig" Sagde han og kærtegnede ham med den ene hånd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 09:14

Yo så på ham smilte han lag sine arme tætter omkring ham
"lidt hurtigt skal man jo altid være, for at få det bedste" hviskede han
han kyssede ham en enkel gang på munden, Yo slap ham med den ene arm og lag den på hans kind "jeg er så glad for at du kom, at du ville se mig igen" sagde han blidt
og viste ikke helt hvad han skulle sige
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 09:17

"Det sagde jeg jo, at jeg ville" Svared han og så spørgende på ham. Han lukkede øjnene lidt og lænede forsigtigt hovedet mere mod hans hånd. "Jeg gik ud fra at vi var kærester allerede den første dag, da du sagde, at du ville være sammen med mig altid".
Han åbnede øjnene lidt og hvilede blikket på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 09:21

Yo var ved at give slip på ham, han landede perfekt på båden
"Angel.. snakker du om ?" spurgte han stille om
og hev sine vinger hurtigt ind, lidt for hurtigt han gav et gisp fra sig. inden han stille gik hen og sattesig på sofa'en igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 09:24

"Kan du ikke huske det?" Spurgte han og fulgte med ham ind. Forsigtigt lukkede han døren ud til dækket og trak sine vinger ind. "Du sagde du ville være sammen med mig, og du tilbød at jeg kunne blive her. Han satte sig hen på sofaen hos ham, og så på ham.

//Jeg logger nu :3 Natte//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 09:36

han nikkede langtsom
"ja det kan jeg godt huske" hviskede han
da han så at han lukkede døren, han rodet sig selv lidt i nakken og bed sig i læben
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 17:24

Han blev stille og så på ham. Det så ud til at Yo ikke mete det alligevel? Eolith rystede på hovedet og så ud i rummet. Han havde nu ikke tænkt sig at flytte ind, men det var da surt at Yo ikke mente hvad han sagde.
Han så lidt ned i sofaen, da han ikke vidste hvor han skulle se hen, og pillede lidt ved stoffet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeFre 11 Dec 2009, 22:52

"Angel er der nået galt ?" spurgte han stille om
og lag en hånd oven på hans hånd, han rodet sig stadig lidt i nakken og gav et suk fra sig
"jeg har jo lige først fundet ud af jeg er til dreng" hviskede han
han rykkede sig lidt tætter på ham, han kyssede ham blidt i hårdet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitimeLør 12 Dec 2009, 02:39

"Der er intet galt" Svarede han tørt og så spekulerende ud i luften. Han reagerede ikke på Yos kys. Et eller andet gjorde ham sur og irriteret, men han vidste godt, at det ikke var fair overfor Yo.
"Du skal ikke sige noget, uden at du mener det" Sukkede han.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Sol om vintern - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Sol om vintern   Sol om vintern - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Sol om vintern
Tilbage til toppen 
Side 2 af 8Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Næste

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Havnen-
Gå til: