Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 05:13

Hun gik 2 skridt frem mod ham da han gik op af trappen,
"Det okay " sagde hun og så ham gå op af trappen, hun
begyndte nu selv at gå rundt i huset for at se hvad der var,
det første hun kom til var stuen, der var stadig ret tomt.
Men selve bygningen var meget smuk
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 05:38

Luciefar gik hurtige ind på værelser og så snar han var der inden smed han hurtige tøjet og skiftede om til nogle anden som der var inden i skabet, han var stille og rette kort på tøjet før han han hængt til våde tøj op til tør og der efter smutte han ned igen, han gik stille ned af trappen og kom så ind i stuen..

//det tøj hanhar på nu er det samme som det på mit nye billede//
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 06:49

Hun vendte sig om da hun kunne høre ham kunne, hun smilede til
ham og stod roligt med hændernde ned langs siden. "Jeg tænkte
på om du ikke have noget jeg kunne få nu hvor jeg ikke fik mad fra
ham manden der?" sprugte hun og lod mundvigen blive til et skævt
kejtet smil. HUn kiggede op på ham igen for at få et svar.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 07:14

"hmm jeg kan kigge men det ikke lige frem fordi jeg har blod i hus så tit da jeg ikke lige frem for terpende det" sagde han og han gik hen mod køkkenet for se om han et eller anden i hjemme selv han ikke helt gik ud fra det så kun han da altid prøve og se på det..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 07:18

Hun slikkede sig over sine tænder igen hun satte
sig i den stol han lige havde siddet i, hun kiggede rundt
der var meget lyst her inde syntes hun.
HUn lukkede øjnene og slappede endelig af
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 07:31

han kiggede lidt rundt men fandt ikke nogle som helst blod i kølskabet, han gik tilbage ind i stuen "beklager jeg har ikke nogle her i huset ud over mig selv" sagde han men han kiggede på hende med et halv smile halv pokerface da han ikke kun kom frem med et andet et i øjeblikket..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 07:34

Hun åbnede øjnene med det samme hun hørte hans stemme
"Hmmm okay da" sagde hun og kiggede ned i gulvet imens
hun blev siddende i stolen. Natten var næsten lige starten og
hun følte sig frisk og stærk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 07:42

han gik ikke lig frem tæt på hende men på sammen tid var han heller ikke bange af en eller anden grunde "å hvad skal vi lave ind til solen stå op?" sagde han mens han holdt blikket på hende halv roligt blik og han gik kun en smule længer frem mod hende da han stadig passede lidt på..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 07:46

Hun kiggede roligt op på ham, "Snakke?" spurgte hun
og smilte blidt til ham, hunb sukkede endnu engang
og kiggede så hen mod havedøren og så en stor sviming pool.
Hun smilte stort, "eller svømme?" sadge hun derefter.
HUn kiggede nu på ham som et lille barn der havde et noget spændende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeTors 19 Maj 2011, 07:53

"du velkommen for jeg har heller ikke bruge den i nu" sagde han roligt mens han gik hen og åbent døren ud til poolen som var ud i baghaven "varmet er varmet op på forholden så det skulle ikke være så kold" sagde han roligt mens han jakken der var på tøjet og der efter vesten ind under så der kun var en hvid skjorte tilbage sammen med de sorte bukser som han havde på..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeFre 20 Maj 2011, 02:16

Hun grinte sødt, "VArme og kulde, jeg kan ikke rigtig mærke det" sagde
hun og gik over til ham og så på ham med et smil, "Har du en t-shirt jeg
kan låne"? sprugte hun og ville helst ikke visse sin krop for ham.
Selvom hun gjorder sig til for mænd ville hun aldrig vise en hendes krop.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeLør 21 Maj 2011, 08:27

"ja et øjeblik" sagde han og han gik hurtige på værelse og hentede en sort lang t-shirt som han ikke selv bruge så meget mere da han havde en stor del tøj som han aldrig gik i til hverdag, han kom ned igen "værsgo" sagde han roligt mens han selv gik ud til poolen og lave hove springe ned i da den var over 2 meter dyb når man først kun ud i den..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 08:51

Ribanalon så sit snit til at tage sin bluse af og i det samme tage den
sorte t-shirt på, derefter hun hun sine benklæder af og sko og lavde
dem sammen inden på Lucian's lille bord, hun gik ud til vandet, og
satte sig på kanten af bassienet. Hun kiggede ned i det helt klare
vand hvor bunden kunne ses. Hun smilte. og tog så i det samme
spændet og alt det hun havde i sit hår ud så hendes hår hang lørt
dette ville være første gang at nogen nogensinde så hende med
ikke opsat hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeMan 23 Maj 2011, 20:47

Lucian var under vandet og han svømmede over til den andne enden da han ikke behøvede luft før han igen kom op med hoved "det gør nu godt" sagde han ens han svømmede en smule for hold hoved over vand da han ikke selv var høj nok til og nå bunden, han kiggede ovr på hende mens han lod sig selv forsvand tilbage ned under vanet hvor der var stille og hvor man kun ville kun hør lyde hvis man ramt ind i et eller anden eller sådan ting..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 03:45

Ribanalon lod sig selv nu glide ned i vandet, det var dejligt at svømme
men hun kunne mærke var lidt det var for hende at sunke til bunds da
hun jo var ''død'' som man nu sagde om en vampyr, hendes hår flød
rundt i vandet og lignte nærmest en væske, da der var så meget af hendes
sorte hår.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeTirs 24 Maj 2011, 05:08

Lucian havde ikke problemer med og se hende og han var stille og roligt på vej hen mod hende og da han var helt tæt på lavede han var et smile som var til og se selv om synet ikke var helt godt som det var over vand, han stoppede med og bevæge sig i vandet mens han ikke lavede en lyd da han jo heller ikke ville kun snakke under vand og han var helt stille som var han død..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Maj 2011, 00:23

Ribanalon smilte til ham under vandet, og vinkede.
Hun havde bestemt ikke brug for luft men selvom
at hun ikke gjorder, lukkede hun stadig munden så
vandet ikke kom ind i hendes krop og gjorder hende
tungere end hun var. HUn grinte nu, og der kom små
bobler ud af hendes mund, hun kom tættere på Lucian.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeOns 25 Maj 2011, 02:56

Lucian stoppede så op på vejen da hun selv kom tæt på om han lå lidt mere stille som han var døde her da han ikke bevægede kroppe det mindste i øjeblikke for der igen var lidt gang i ham, han lavede en boble eller to og svømmet så tilbage op igen hvor der var luft og til og snakke da han ikke helt kun snakke under vand eller se hvad han nu end lavede under vand..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 07:19

Ribanalon kom også op til overfalden. Hun blinkede et
par gange med øjnene somhavde hun fået lift for
meget glor men faktisk avr det bare for at få det vand
ud der lige var kommet i hendes øjne, hun grinte.
"Det godt nok lang tid siden jeg har svømmet" grinte
hun glad.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 07:25

"samme her da jeg ikke har kun tag mig sammen til det" sagde han og han kiggede på henden mens han lod hoved være på skrå i lidt tid.
"men jeg ville nu gerne en tur til havet en eller anden dag for der har jeg heller ikke været længe" sagde han efter lidt tid og han pustede ud for af lette kroppe en smule før han igen havde lyst til og forsvinde ned under og blive der nede meget længe uden af komme op igen da han ikkke behøvet og komme op for at kun leve..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 07:28

Hun plaskede over til kanten og satte sig op på den,
hendes hår sjaskede ned over hendes krop og den t-shirt
hun havde langt var driv våd, hun grinte lidt og så bare på
Lucian med et roligt blik men glad og smilende.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 07:37

han svømmet hen til kanten og han kun mærke på sig selv af sygdommen tog på ham da han kravet op af poolen, han trak vejet kort og lod sig ikke gå på af det da han ikke ville lad sygdomme tag magt men det var ikke til og stoppe når det først var i gang, et lyn af smerte gik gemmen ham og han var ikke en gang helt oppe med kroppe før han var nød til og læg sig ned på kanten og lad smerte være der for en tid den nu ville være der. Han havde lyst til og give op da det var som om at han blive hakke i en masse stykker når torne gik gemmen kroppe og han lukkede bare øjne mens han bed sig i læbe for at hold det ud..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 07:42

Ribanalon så lidt forbavset på ham og kravlede så hurtigt
over til ham, "Hvad sker der, Lucian?" sprugte hun og så
bare på ham, "hvAD SKER DER!!!" saGDE HUN og lagde
hans hoved på hendes skød så han ikke slog sit hoved hvis
han gik i krampe.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeLør 28 Maj 2011, 08:12

"det... bare en sygdom jeg lider af" sagde han kort og hans lukkede kort øjne mens han lod smerte gå gemmen kroppe og det var ved og være slmet da det var som om den knive der gik gemmen ham kørt langsomt i forhold til før og havde det ikke være for så meget anden havde han nok være kommet med det kæmpe hyle eller hvad han nu ville kalde det, smerte døde hed efter en del tid og han lå nu bare stille som hvde han være døde mens kold sved løbe lidt ned af ham og han trak vejet hurtige men tungt...
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 03:12

Hun så ikke bange men trist på ham, Lucian var stadig et væsen
der kunne føle, være syg osv... Hun sukkede og agede han imens
han lå helt helt stille, hun skar svagt tænder imens at han lå så roligt
og stille på hende skød.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 2 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)
Tilbage til toppen 
Side 2 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3  Næste
 Lignende emner
-
» Hjem kære hjem
» Sig velkommen til en ny Mod
» Stort velkommen til ny Mod!
» massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//
» Tilbage ( alle er velkommen)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Byen i la Sunisha-
Gå til: