Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:47

Han tog sig sammen efter smerten var væk og han trak vejet mere roligt uden og sige en lyd før han langsomt sat sig op for ikke og lide af et til anfald da det bare ville kun sket ud af den blå luft.
"pokker tag krystaltorne" sagde han mens han slappede af nu hvor smerten var helt væk og han selv havde det beder men stadig ikke helt på toppen da han tit havde være nød til og jage mere end normalt med sygdommen i blodet..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Icon_minitimeMan 30 Maj 2011, 06:54

"Hvad er krystal trone" sprugte hun og havde aldrig om den
sygdom, hun så undrende på ham. Og havde det ikke godt med at
han havde så store smerter, men på den anden side så var hun selv
en der spredte nogen smerter og had, så hvorfor rørte det hende
med Lucian? Hun sukkede og så fra Lucian og ned til vandet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 09:06

"det en sygdom som kun er kendt fra den tid hvor jeg er født men den gær det at blod langsomt bliver til krystal ind i kroppe og der ikke en kur til og stoppe det fra og ske" sagde han mens han kiggede på hende og han mørke vinden, den var på en måde kold og på en måde ikke da han ikke kun mærke det helt så meget som mennesker kun mens stadig en smule.
Han trak stille vejet "men jeg liver selv om sygdom til tider gør at jeg få anfald så har der ikke være et der har kun tag livet af mig" sagde han efter en smule tid var gået og der var stille igen, han bed sig i læben og smag hans eget blod som bare havde den sammen smag af jern hos ham mens det for vampyr havde være en helt anden sag..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 18:39

Hun nikkede til ham imens han talte, en underlig duft
af blod sprædte sig omkring Lucian og Ribanalon kunne
tydeligt dufte det, hun stirrede nogen få sekunder på
Lucian's mund før at hendes metalliske grå øjne kiggede
op i hans øjne igen, hun prøvede at smile lidt´, men det
så helt forkert ud. "Jeg må gå nu Lucian" sagde hun og rejste
sig op og gik ind mod hans hus selvom de faktisk sad i en
samtale.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 20:15

han kiggede efte henden men sagde ikke mere og han slikke stille blodet væk fra læben uden en lyd, han ville enlig selv gerne ind og have nogle tørt tøj på selv om han ikke frøs så var der et eller med ikke og have vådt tøj på "hvor tager du hen?" sagde han roligt mens han kiggede efter hende og han kom stille op og stå men gik dov langsomt efter hende da han ikke var den der kom for tæt på en vampyr..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 23:46

"Jeg tror jeg tager ud i en af skovende" sagde hun og så trist ned i jorden.
Hun vendte sig mod ham og prøvede igen at smile, "Må jeg låne badeværelset
så jeg kan tage tøj på?" sprugte hun og forventede et ja, da andet ville være
ret upassende. Hun vendte sig igen mens hun snakkede og tøj sit tøj op i sin
favn.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 23:50

"du skal være velkommen" sagde han roligt mens han kiggede på hende med et roligt blik
"for jeg tager bare og skifter på værelse" sagde han kort efter før han gik indfor og hen mod gangen da trappen til anden sal og værelse og sådan var der ude, han gik uden en lyd langsomt op af trappen mens han nynnende en eller anden sang han kunne fra alt den tid han nu havde livet i..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 23:53

Hun nikkede og så sig så kort rundt, "Men...øhm...hvor ligger det?
spurgte hun og stod med et smille fjollet smil på læben da det
var lidt underligt at låne ens badeværelse. Hendes hår hang ned af
hendes krop og ned af den sorte t-shirt. Den var tung men for Ribanalon
betød det intet hun var meget stærkere end et menneske
men hun kunne godt mærke at den var våd.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Icon_minitimeTirs 31 Maj 2011, 23:56

"kom med op oven på" sagde han roligt mens han stoppede op halv vejes oppe af trappen og han lavede et kort smile før han roligt gik videre oppe af trappe, han kom op på en lang gangen der gik hver sin vej og han ventede stadig på hende uden og sige et ord mere og han lod en hånd går gemmen det halv lang våd hår mens han blikkede ind i mellem..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Icon_minitimeOns 01 Jun 2011, 00:00

Hun fyldte ham og ende ved badeværelset, hun gik der ud
nikkede til Lucian og lukkede så roligt døren
hun tøj med besvær den sorte t-shirt af og smed den på gulvet.
Hun tog hendes underbukser af og oppede i det samme i sine bukser
hun tog sin bh på og tog såden blusen og tilsidst sokker og sko.
Hun kiggede sig kort i spjeltet, hendes make-up var væk. Hun
sukkede hun tog ned i sin jakkelomme og fandt læbestift, eyeliner
våd eyeliner og læbeblyan og lave sin make.up
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Icon_minitimeOns 01 Jun 2011, 02:17

Lucian gik stille ind på hans værelse og han tog roligt det våde tøj af før han gik i skabet efter nogle anden, han snuppede en af hans hvide skjorter og tog nye bukser og undertøj frem før han igen hurtige var tilbage på en normale måde og se ud, han snuppede en kam og gik i gang med hans hår som til tider kun være et helvede og med og gør men den aften gik det nu fint nok. Efter kort tid var var han igen ude da han havde hængte det våd tøj op og stille og roligt gik han ned af trappen til den lille mini bar som han havde i den ene stue..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Icon_minitimeOns 01 Jun 2011, 05:06

Ribanalon stod i det samme i dørkammen til det værelse
Lucian var inde i, hun smilte lidt imens hun så ham, ræde
sit hår, hun sagde intet. Hun ville selv have at han opdagede
hende i at stå og se på hvad han lavede.
Selvom hun snart skulle gå ville hun da sige ordenligt farvel
til ham, han var iværtigfald i hendes øjne en ven nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Icon_minitimeMan 06 Jun 2011, 08:15

Han fik et kort chok da han opdagede hun var der "du gjord mig bange" sagde han kort mens han kiggede på hende og hans hår var tilbage på en normale siden måde, han lod børsten ligge hen ved de andre ting han nu havde til når han skulle have styr på sig selv. Et lille smile var tilbage på hans læbe og han lod blikket blive på hende mens han ikke sagde mere da han ikke kun finde et ord i øjeblikket..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Icon_minitimeMan 06 Jun 2011, 21:31

"Det har været hyggeligt at være hos dig" sagde hun og kiggede
rundt i hans værelse, hun så så tilbage på ham, han havde et smil
på llæbernde hun smillede igen, med et lille smil. Men vendte sig så lidt
væk fra han så hun stod med siden til ham, "Følger du mig ned til
døren?" spurgte hun og gik et lilel skridt frem ud i gangen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Icon_minitimeMan 06 Jun 2011, 23:30

"gerne" sagde han roligt mens han roligt gik efter hende og han var stille, han kløet sig kort på halsen med den ene hånd og den kom hen over de bide mærke som James havde lavet på ham da han havde mødt ham, han gøs kort inden i da han ikke helt var glad for at blive bidt da de havde taget ret meget på ham og på samme tid med Krystaltorne var det ikke helt hvad han havde bruge for..
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Icon_minitimeOns 08 Jun 2011, 04:50

Hun havde selv åbnet døren så hun kune komme ud
hun vendte sig mod Lucian og omfavnede ham i et kram
han ville sikkert lægge mærke til at Ribanalon var kold
som is, og at der ingen puls var, det ville nok føleles mærkeligt.
Hun slap ham og smilede, "tak for denne gang" sagde hun og nik-
kede till ham.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)   Velkommen til mit hjem (private til  Ribanalon) - Page 3 Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Velkommen til mit hjem (private til Ribanalon)
Tilbage til toppen 
Side 3 af 3Gå til side : Forrige  1, 2, 3
 Lignende emner
-
» Hjem kære hjem
» Sig velkommen til en ny Mod
» Stort velkommen til ny Mod!
» massemord //alle er velkommen til at stoppe mig hvis i tør//
» Tilbage ( alle er velkommen)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: La Sunisha :: Byen i la Sunisha-
Gå til: