|
| Lørdag aften | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 09:39 | |
| Yo så bare på ham og bed sig i læben "elsker dig" hviskede han og lag sig ned, han lag sin ene arm om ham. og lukkede sine øjne i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 09:41 | |
| Dean hørte godt hvad han sagde og bed sig lidt i læben og kiggede stadig ind i skabet, han mærkede så hans arm, og lukkede øjne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 09:44 | |
| Yo kyssede ham en enkel gang på kinden "du er skøn når du er sød" hviskede han og hev sig selv tætter ind til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 09:47 | |
| |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 09:50 | |
| "du synger godt" hviskede han og kyssede ham flere gange på kinden, mens han pressede sin krop længere og længere ind mod ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 09:54 | |
| Dean sang frædig og kiggede på ham, "Tak" han lagde godt mærke til hvad Yo havde gang i men var ligeglad, han bed sig bare i læben, og kiggede nu op i lofted |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 10:04 | |
| "tror jeg falder i søvn snart" hviskede han og åbnede sine øjne lidt og smilte til ham, han kyssede ham en enkel gang på skulder. inden han kunne sine øjne i igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 10:07 | |
| Dean bed sig lidt i læben "Skal jeg gå" spugerte han "Kan godt feste imens du sover" Sagde han og kiggede på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 10:08 | |
| Yo rystede på hovedet "jeg vil ikke blive efterladt, jeg vil være sammen med dig. jeg kan godt holde mig vågen, hvis du gerne vil ned. så kan vi godt det" sagde han og satte sig op og åbnede sine øjne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 10:12 | |
| Han smilede "Men Yo du er træt, og forresten jeg hedder Dean" han smilede "Jeg har slet ikke sagt hvad jeg hed, ups" han grinede lidt af sig selv
//Logger skrives ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 10:15 | |
| "min træthed kan vente" hviskede han og lag sig ned på ham og kyssede han et par "jeg vil jo være sammen med dig,, har du sådan set 1000 gange. skat" hviskede han og smilte til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 20:22 | |
| Dean smilede til ham og bed sig så i læben da han kaldte ham skat han kiggede lidt på ham inden han kiggede hen på døren "Skal vi ikke gå ned" spugerte han og bed sig så igen i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Man 14 Dec 2009, 23:32 | |
| Yo rejste sig op og rakte sin ene hånd ned til ham "hvis du vil så vil jeg os" hviskede han og smilte stort til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tirs 15 Dec 2009, 00:25 | |
| Dean smilede stort tilbage og rejste sig men tog også fat i hans hånd og da han kom op og stå, slap han Yo's hånd, han gik hen og tog sko på, han tog sit hættetrøje på, men ikke den anden trøje "Du går bare op, når du er træt" sagde han stillet og lød blusen ligge på hans seng |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tirs 15 Dec 2009, 00:31 | |
| Yo nikkede mens han så på ham "skal jeg nok" hviskede han og gik hen til ham. han lag sine arme om livet på ham og kyssede ham i håret, han gav lidt efter stille slip på ham og gik hen til døren og åbnede den og gik ud og ventede på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tirs 15 Dec 2009, 00:35 | |
| Dean sukkede og lukkede øjnene da han kyssede ham, han gik så hen til døreren og tog hætten over håret, og så nu volsom ud igen, han smilede sygt og gik ned af trappen og gik hen til et bord, hvor han satte sig ned og kiggede ud på dem der dansede |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tirs 15 Dec 2009, 00:42 | |
| Yo lukkede døren og gik efter ham, han satte sig ned tæt op af ham og så på ham. med et drømmende blik, han bed sig lidt i læben og begynde at le af sig selv. han tog sin hånd op i sit hår og rodet lidt i det, mens han prøvede at vende sit blik væk fra ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tirs 15 Dec 2009, 00:45 | |
| Dean smilede til ham og bed sig lidt i læben, han kiggede lidt rundt og kiggede så på ham igen "Men vis du er sammen med ange dreng, hvordan kan du så være forelsket i mig" spugerte han og fugtede sin underlæbe men smilede så til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tirs 15 Dec 2009, 00:50 | |
| Yo lag sit hoved på skrå og smilte lidt "hvordan ved du at jeg er sammen med andre fyre ?" hviskede han og kyssede ham en enkel gang på kinden, inden han rettede sig op og så ned i sit skød. uden at svare på hans spørgsmål |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tirs 15 Dec 2009, 00:52 | |
| Han smilede lidt men det forsvant hurtigt igen "Hvor dum tror du jeg er" spugerte han, og rykkede sig lidt væk fra ham og længte sig tilbage i stol bænken, og kiggede på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tirs 15 Dec 2009, 00:59 | |
| "Dean" gispede han og kravlede efter ham, han kravlede stille op i hans skød og lag sine arme om ham "jeg ved det ikke helt, det er bare nyt med fyre. altså jeg har aldrig prøvet at være forelsket, og aldrig prøvet at være elsket på den måde, som har føler når jeg er sammen med andre" fortalte han og gav et suk fra sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tirs 15 Dec 2009, 01:08 | |
| Dean tænkte lidt og rettede på sit pande hår, men lod hætten værer over hovedet "Vel det sige at du ikke er forelsket i mig, heller du er, men du er stadig sammen med ander fyrer"sagde han og kiggede på Yo, han lød sine hænder falde ned, men de rørte ikke Yo, de lå bare på bænken |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tirs 15 Dec 2009, 01:14 | |
| "jeg er forelsket i dig" hviskede han og tog hårdt fat i hans trøje, han så stille på ham og gav et suk fra sig "vil du måske gerne havde mig ?" spurgte han hurtigt om, og bed sig i læben. han så over mod dem der dansede inden han så på ham igen, og rystede på hovedet "det vil du nok... ikke" hviskede han og lukkede sine øjne hårdt i |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tirs 15 Dec 2009, 01:19 | |
| Dean bed sig hårdt i læben og løftede hånden for at ligge den på hans kind men lod den falde ned igen, han kiggede på ham, med et trist blik, han sukkede lydløst og åbnede munden for at sige noget men lukkede den igen, han tænkte sig om, og sagde så "Yo, jeg kan virkelig godt lide dig, men jeg ved at når jeg går fra dig igen, er jeg sindsyg, det er ikke noget jeg har vælgt selv" han sukkede, "Men," han holdte en pause "Men når det kommer til stykket, vil du sikkert heller ikke kunne holde dig til en" han kiggede væk og bed sig igen i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tirs 15 Dec 2009, 01:25 | |
| Yo så på ham og kyssede ham et par gange på munden "jeg kan godt holde mig til en, hvis jeg virkelig vil" hviskede han og så trist på ham "jeg kan være hos dig altid, så vil du ikke være det" hviskede han men viste godt at han ikke kunne, han krammede sig tæt ind til ham. "Dean.. jeg elsker dig" han bed sine tænder hårdt sammen |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Lørdag aften | |
| |
| | | | Lørdag aften | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|