|
| Lørdag aften | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 01:55 | |
| Yo slappede helt af da han kyssede ham "hvorfor ikke ?" spurgte han blidt om og kyssede ham på panden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 01:58 | |
| Han rystede svagt på hovedet og nød hans kys "Det er der inge der skal" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 02:00 | |
| "jo" mumlede han til sig selv, mens han prøvede at så sine øjne til at se lykkelige ud igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 02:07 | |
| Dean trak kort på den ene skulder "Ja måske mig" sagde han stillet og fugtede sin underlæbe indne han kyssede ham på mundne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 02:10 | |
| Yo så surt på ham, og puffede ham op af en væg "du skal ikke sige sådan nået" sagde han surt med et trist lyd i sin stemme |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 02:16 | |
| Han lukkede kort øjnen da han stod op af vægen, han åbnede øjnen og så på ham "Men på nogle punkter passer det" sagde han stillet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 02:20 | |
| "hold op" råbte han lidt for højt, som fik nogle folk til at vende sig om. men Yo var ligeglad, der kom 3 store vagter hen mod dem. Yo vende sit hoved stille om, hans hår hang foran sine øjne. så de kunne kun se hans mund, Yo brummede af dem som fik dem til at stoppe op |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 02:26 | |
| Dean rystede svagt på hovedet og flugte hans blik "Bare gå, der sker ikke noget" sagde han til vagterne og kiggede så på Yo igen, "Jeg siger kun de ting der passer" sagde han stillet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 02:30 | |
| Yo vende blikket mod Dean igen, da han så at vagterne begynde at gå bagud. mens de stadig holde øje med Yo "det passer ikke" sagde han mens han mærkede at hans krop blev helt svag i det "hold op med at sige sådan nogle ting, jeg vil aldrig tillade det" sagde han og bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 02:39 | |
| Han fugtede sine læber "Men Yo sådan er verden" sagde han stillet, og kiggede på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 02:51 | |
| "hold op.. med at sige sådan nået" skrig han inden han kyssede ham så hurtigt han kunne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 02:53 | |
| Dean rystede svagt på hovedet og da han kyssede ham, kyssede Dean tilbage kiggede på ham "Jeg er ked af det, men verden er sådan" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 03:15 | |
| Yo rystede på hovedet "du skal ikke blive låst inde, jeg vil aldrig tillade at nogen gør det" hviskede han inden han kyssede ham igen, han satte en hånd på begge sider af ham på vægen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 03:20 | |
| Han kyssede ham tilbage og trak svagt på den ene skuldere, "Men jeg burde ha været der inde" sagde han stillet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 03:22 | |
| Yo slog sin ene hånd ind i vægen "hold så op" brummede han og så ned i jorden, inden han tog sine hænder til sig. og begynde at gå |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 03:25 | |
| Dean kiggede på ham og gik hen og tog fat i ham og drjede ham rundt og skubbede ham op af vægen og kiggede på ham "Du skal ikke gå" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 03:30 | |
| Yo fik et lille chok, og prøvede at komme fri. men kunne ikke, han gav et suk fra sig og så ned i jorden "Dean, Skat" hviskede han og vende sit blik op i mod ham "du må ikke sige sådan nået, jeg vil ikke havde det" hviskede han og så på ham med et trist blik |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 06:57 | |
| Han rystede svagt på hovedet "Jeg ved godt du ikke kan lide det, og jeg er ked af jeg sagde alt det her" han sukkede og kiggede på ham, han kyssede lidt hans næse "Men jeg elsker dig husk det" sagde han smilene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 07:01 | |
| "jeg vil ikke høre sådan nået" hviskede han og så op på ham, og kyssede ham en enkel gang på munden "jeg elsker os dig" hviskede han inden han kyssede ham igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 07:06 | |
| Han lukkede øjnene og kyssede ham tilbage "Undskyld" sagde han med sine læber imod hans og kyssede ham vider |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 07:09 | |
| Yo lag stille en hånd i hans nakke og den anden på hans ene kind "det er okay" hviskede han og kyssede ham bare videre, mens han lod sin hånd glide ned fra hans kind. og rundt om livet på ham, han hev ham tæt ind til sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 07:15 | |
| Dean kyssede ham tilbage, og slap der efter kysset og smilede til ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 07:19 | |
| "jeg vil være din, til evig tid" hviskede han og bed sig lidt i læben, da den smagte af Dean |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 07:22 | |
| Han smilede og kyssede blidt hans næse "Jeg er din så længe du vil have mig" han kyssede ham på kinden og så smilene på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 07:27 | |
| "er du nu sikker på det" hviskede han han satte stille sit ene ben mellem hans, og smilte stort. og kyssede ham en enkel gang på kinden |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Lørdag aften | |
| |
| | | | Lørdag aften | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|