|
| Lørdag aften | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 07:29 | |
| Han nikkede og mærkede hans ben belv spredt af hans, han smilede stort "Jeg er 100% sikker" sagde han og smilede begrund af kysset |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 07:32 | |
| "når okay skat" hviskede han og kyssede ham på kinden "tror du nogensinde at du kunne finde på at bide mig ?" hviskede han og bed sig lidt i læben, ved tanken |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 07:35 | |
| Dean trak sig væk fra ham, han svarede ikke på hans spøgsmål, men begyndte bare og gå |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 07:37 | |
| Yo gik hurtigt efter ham, og tog fat i hans arm "Dean.. vil du ikke være sød at svare. ellers hiver jeg dig med op på værelset, og der kan jeg ikke holde mine fingere helt for mig selv" sagde han så højt at kun Dean kunne høre det |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 07:42 | |
| Dean svarede ham ikke men stod bare stille og bed sig svagt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 07:45 | |
| Yo gav et suk fra sig "det er du nu selv om" sagde han og lag hurtigt en arm om livet på ham, og begynde at gå op mod værelset. mens han hev ham med sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 07:48 | |
| Dean fulgte bare med og kiggede ikke på ham men kiggede bare ned i gulvet men kom til og smile svagt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 07:51 | |
| Yo åbnede døren og hev ham med ind, han lukkede hurtigt døren efter sig. og hev ham hen til sengen og puffede ham ned, han satte sig stille ned på hans mave og så ned på ham "vil du svare på mit spørgsmål nu ?" spurgte han hurtigt om, og bed sig lidt i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 07:56 | |
| Dean kiggede bare på ham og åbnede ikke munden |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 07:58 | |
| "Dean, Skat.. vil du ikke nok svare på det" sagde han og tænkte sig lidt om, han lag stille sit håndled på hans mund "hvis du nogensinde vil finde på at bide mig, så bid mig" hviskede han mens han lod sin anden hånd glide op under hans trøje |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 08:02 | |
| Han sagde ikke en skid, men skubbede hans håndled væk og bed sig megt hårdt i læben, inden han slap den og så på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 08:07 | |
| Yo tog sin arme til sig, og gav et suk fra sig "det er ikke sjovt at havde en kæreste, der ikke gider svare en" sagde han og rejste sig op fra sengen, og begynde at gå hen mod døren |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 08:14 | |
| Dean sukkede "Jeg ved ikke om jeg kommer til og bide dig" sagde han stillet og sukkede igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 08:18 | |
| Yo vende sig om og så tilbage på ham "det var da ikke så svært at svare" sagde han blidt og gik tilbage og satte sig ved siden af ham "bare hold din sult på afstand" hviskede han og lag stille en hånd på hans mave, mens han lag sit hoved på sine knæ |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 08:24 | |
| Han kiggede roligt på ham "Det kan du sakens sige" sagde han roligt og sank en klumb "an kan ikke altid bestemme når man bliver tørstig" sagde han roligt og så vk fra ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 08:29 | |
| han nikkede "det er rigtigt nok.. skat,, men hvis du kommer til at bide mig på et tidspunkt, så er det jo bare det der sker" hviskede han og så ned på ham mens han bed sig i læben |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 08:33 | |
| Dean satte sig op "Nej, det er ikke bare sådan det er" sagde han blidt han rejste sig op og begyndte og gå |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 08:34 | |
| Yo så efter ham, men blev bare siddende "Skat ikke gå" sagde han blidt og lag sine arme om sine ben "jeg vil aldrig hade dig eller nået, hvis det en dag sker" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 08:41 | |
| Dean nåede til døren, han tog fat i håndtaget og skulle til og gå ud "Jeg ville ikke kunne leve med mig selv, vis jeg bed dig" han havde stadig fat i døren |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 08:43 | |
| "Dean, så vil du sikkert ikke gøre det" sagde han og så bare efter ham, og ventede på at høre døren "skat kom tilbage" hviskede han næsten |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 08:46 | |
| Han åbnede døren og smekede den hårdt i han knyttede kort hænderne "Lad nu værer med og stole på mig" sagde han måske lidt for hårdt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 08:50 | |
| "er det ikke meningen at man skal stole på sin kæreste ?" spurgte han stille om og så efter ham "Dean, jeg stoler på dig.. og jeg ville jo ikke miste min kærlighed til dig, bare for at du er for sulten til at du ikke kan styre dig" sagde han og bed sig hårdt i læben, da han fik ekko efter døren i sit hoved |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 09:16 | |
| Dean rystede svagt på hovedet. "Hold nu op, du kan for helved ikke stole på mig" råbte han og tog sig kort til hovedet "Jeg er et monster dig kunne slå dig ihjel lige nu", han åbnede døren og gik ud og lukkede den hårdt i igen og gik ned af trappen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 09:18 | |
| Yo så bare hen på døren "men jeg elsker dig jo" hviskede han og bed sig i læben, han lag sig stille ned i sengen. og så bare hen mod døren, han tog stille hans trøje ind til sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Lørdag aften Tors 17 Dec 2009, 09:23 | |
| Dean gik ind på et af toileterne og låste døren, han knyttede sine hænder og bankede dem ind i vægen "Dean fede, dumme, argh" han lagde hovedet på vægen og slog hænderne hårdt ind i vægen igen |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Lørdag aften | |
| |
| | | | Lørdag aften | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|