Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.


The Lost World - Who writes the story?
 
ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

 

 Et spørgsmål om tid

Go down 
Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 06:58

Dato: 10. December
Årstid: Vinter
Dag: Lørdag
Vejr: Regner og blæser
Sted: Domkirken
Tid: 23.30
Omgivelser: Ingen andre end Amy

Amy åbnede den store dør ind til domkirken og gik med rolige skridt derind. Hun havde en kort top på, så man kunne se lidt af hendes mave og hun havde et par tæt siddende bukser som gik hende til trusse kanten og et par ballerina sko. Hun havde lige været ude i regnen og havde søgt ind i domkirken for at holde sig tør, men alligevel var hendes hår helt vådt og hang tungt på hendes hoved. Amy sukkede svagt og gik helt op til altert og så sig lidt omkring. Hendes udseende havde forandret sig meget siden Dean var død, hendes blinde krøllede hår, var nu glat og flammende rødt, men hendes grønne øjne havde hun stadig, hun sukkede svagt igen og bed sig lidt i læben, Dean var for længst røget ud af hendes tanker og hun havde næsten allerede glemt hans duft.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 07:03

Der kom et stort brag oppe fra lofted, og hun kunne tydelidt dufte Dean, for han sad lige over hende, han sad med en stort hættetrøje på, og så smilene ned på hende, men hans smil var bare mere end sindsygt, han løftede det ene øjenbryn og lo kort, han var blevet meget muskeløs, han var 190 cm, og så ret troene ud, han hoppede ned og stod bag hende, han så måske meget anderledes ud, men dem der kendete ham godt kunne godt se hvem det var, han kendte Amy rigtig godt inden han døde, men efter han har været dø kender han ingen, kun en person i hele verden,
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 07:08

Amy lagde godt mærke til det store brag som kom, det var næsten umuligt at undgå at høre, hun så kort op imod loftet og så en dreng sidde derefter, hun kunne også godt dufte ham tydeligt og blev lidt overrasket, for duften forekom hende bekendt, men rynkede panden kort og så væk fra ham, hun kunne ikke lide hans smil, det gav hende lidt kuldegysninger. Hun lyttede nøje efter og hørte nu at han sprang ned bag hende, hun fnyste kort og der kom en svag hvæsen fra hende, " hvis du rører mig så dør du igen... Dean" sagde hun skarpt og vendte kort blikket på ham, men gik bare tættere på altaret for at komme lidt væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 07:15

Han løftede det ene øjenbryn "Er man bange" han gik frem imod hende, men stoppede hurtigt op "Hvor fande, ved du fra hvad jeg hedder" sagde han en smule overrasket, han stoppede med og smile, og kiggede bare på hende, han vidste ikke, hvem hun var, og det gjorder ham en lille smule choket, han gik nogle skridt tilbage, og stirrede bare på hende, alt om hans gamle liv var væk, og han kunne ikke huske noget over hovedet "Hvem er du" mumlede han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 07:19

Amy gik om bag altaret og vendte sig imod ham igen, et lumsk smil dukkede frem på hendes læber og hun grinte hånligt, hun satte hænderne på altaret som støtte og tænkte kort, " mig.. bange... det tror jeg nu ikke, jeg tror mere at DU er bange" sagde hun hånligt og grinte igen. Amy var ikke særlig overrasket, hun viste at hukommelses tab kunne forkomme hos nogen og hun tænkte at det sikkert var på grund af hans død, " hmm.. lad os bare sige at vi kendte hinanden ret godt før du døde" svarede Amy bare med et skuldertræk og morede sig lidt over at gik nogle skridt tilbage, hun lyste op i et hånligt smil igen og fniste lidt.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 07:25

Han rystede på hovedet, og stod hurtigt foran hende med det syge smil igen "Argh du var den der syge so" sagde han med sin mørke, skræmmene og onde stemme, han kiggede totalt koldt på hende, "Bange, findes ikke i min krop, og slet ikke en snob som dig kan gører mig bange" han løftede det ene øjen bryn, og havde sit hovede, så tæt på hendes, at ders læber kun var få cm væk fra hendes, "Måske skulle du øve dig, du er ikke så godt til og gører folk bange" han grinede syg af hende, og var stadig så tæt på hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 07:35

Amy flyttede sig væk fra ham, da han kom så tæt på og ignorerede de ting han kaldte hende, hun ville ikke ødelægge noget herinde, men at slå ham eller kaste ting på ham. Hun bed sig bare i læben og fnyste kort, " så vidt jeg ved, var det dig som var den syge i vores tidligere forhold" rettede hun ham med en kold stemme og hævede det ene øjenbryn og grinte igen, " at være bange findes hos alle, selv en som dig" sagde hun hånligt og tænkte lidt igen. Amy løftede det ene øjenbryn igen og fnyste igen, " jeg prøver heller ikke at gøre dig bange, jeg gider bare ikke have dig tæt på mig" rettede hun ham igen og flyttede sig om på den anden side af altaret igen, så hun var væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 07:41

Han grinede koldt "Drøm du vider" sagde han grinene "Jeg var måske den syge, men du var den svage og du er det stadig"han grinede "God undskyldnig" han fniste og hoppede op på altret "Jeg er ikke bange, jeg vil bare ikke have dig tæt på" han grinede koldt igen "Fuck du er svag" han grinede koldt igen, og kørte en hånd igemmen håret så hans hætte røg ned "Du er da, for svansed" sagde han koldt og mørkt, "Men det har du jo altid været" han kunne ikke huske en skid, men det vidste hun jo ikke "Du var så forelsket" han grinede og smilede sygt, han hoppede ned og stod tæt på hende "Og det er du stadig, lille pige dog" han kørte en hånd igemmen hendes røde hår
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 07:48

Amy kunne godt mærke at vreden kom op i hende jo mere lort han fyrede af og hun pustede tungt ud. " Jeg er ikke svag!" hvæsede hun vredt og havde sammenbidt sine tænder og så vredt på ham, hendes ansigt forandrede sig dog da han nævnte forelskelse og hun rystede svagt på hovedet, hun ville ikke huske det, det var for meget for hende og hun ville ikke være svag overfor ham lige nu. Hun veg lidt tilbage da han hoppede ned af altaret og igen stod tæt på hende, hun greb hurtigt fat i hans arm da han sin hånd gennem hendes hår og så vred ud igen, " jeg er ikke forelsket, hvorfor fanden skulle jeg også være det!" hvæsede hun sammenbidt igen og strammede grebet om hans arm, men skubbede den så væk fra sig og vendte sig væk fra ham og begyndte at gå væk fra ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 07:53

Han grined eog smilede koldt, han tog fat i hende og skubbede hende hårdt op af vægen "Fordi du er det" sagde han og smilede syg, han pressede hende hårdt op af vægen, med hans krop, han hvidskede så i hendes ører "Det var ikke smart og tag fat i mig" lagde lagde hovedet på skrå nede ved hendes hals, og bed hende så hurtigt i struppen, han holdte fat i hende så hun ikke kunne komme nogle vejne, han suggede meget og hurtigt blod fra hende, han pressede så hele sin muskeløse krop op af hende
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 07:58

Amy tog sig lidt til hovedet da han skubbede hende hårdt ind i væggen, hun så vredt på ham og trak vejret tungt og prøvede at berolige sig selv, hun gispede svagt da han hviskede hende i øret og hun lukkede øjnene kort, hans stemme havde forandret sig lidt end fra tre år siden, men hun kunne alligevel kende den og hun bed sig svagt i læben over det. Amy bed sine tænder hårdt sammen og spærede øjnene op da han bed hende i halsen, hun havde lyst til at skrige, men gjorde det ikke, hun tog sine hænder op på hans bryst og prøvede at skubbe ham væk, " jeg elsker ikke nogen!" hvæsede hun ud mellem sine sammenbidte tænder og gispede kort igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 08:08

Han suggede vider og lukkede øjene, han kunne huske lidt af hvem hun var nu, men trak bare på skulderne,
Dean tog den ene hånd ind under hendes trøje og kørte den op af hendes mave, han suggede vider og kørte hånden op til en af hendes bryster, han to lidt på det, og holdte hende stadig fat så hun ikke kunne komme væk, han bed lidt hårder med tænderne, hun ville nemlig snart blive svag
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 08:15

Amy gispede igen, da hun mærkede hans hånd komme ind under hendes bluse og hun lavede store øjne, hun brød sig ikke om at han tog på hende og slet ikke sådan her, hun tog derefter fat i hans hånd og holdte hårdt om den og prøvede at hive den væk fra hendes bryst. Amy skar ansigt da han bed hende hårdere i halsen og kunne godt begynde at mærke at hun blev svag i benene, hun holdte dog stadig hårdt fast i hans hånd og prøvede stadig at få den væk.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 08:21

Han suggede vider, han var jo meget stærker end hende, og kunne derfor godt, kæmpe imod hendes kræfter, han tog satdig på hendes ene brystm, og åbnede øjene han pressede hende hårder op af vægen, med hans meget muskeløse krop, han åbnede langsomt hendes bukser med den ene hådn, han stod stadig og pressede hende op af væhen, så hun ikke kunne komme væk, han fik åbnede hendes bukser og åbnede nu hans
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 08:27

Amy sukkede tungt, hun viste jo at han var stærkere end hende, og jo mere blod han suggede ud af hende jo svagere blev hun, men smerten tog hun sig nu ikke så meget af. Hun bed sig i læben og trak maven lidt ind da han pressede hende hårdere op af væggen og gispede svagt da hun mærkede at han åbnede hendes bukser, hun rystede hurtigt på hovedet, " du ved godt at jeg kan bruge min evne til at få dig til at holde op med det du er igang med nu ikke? for hvis du går meget længere så bruger jeg den på dig" advarede hun skarpt og havde stadig sammenbidt tænder, hun var rimelig sur lige nu.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 08:30

Han smilede og trak tænderne ud af hende, han slikkede hende op af halsen og hvidskede i hendes ører "Du vil jo gerne, jeg passer på dig det lover jeg sig, skat" sagde han stillet med en sukker sød stemme han hev langsomt hendes bukser ned
og smilede imens, han kyssede hende så vådt på læberne
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 08:38

Amy gøs svagt da han slikkede hende op af halsen, men havde sukket lettet over at han havde trukket sine tænder ud af hendes hals, hun blev lidt overrasket over det han hviskede og hvæsede svagt, " jeg lovede du for tre år siden, det er lidt forsent nu og kald mig ikke skat!" snerrede hun inden han kyssede hende vådt og hun prøvede at skubbe ham væk igen. Godt nok tændte hun på at have sex til en vis grad, men af en eller anden grund ville hun ikke med ham, da hendes skubberi ikke virkede hamrede hun istedet albuen i væggen bag hende så væggen gik i stykker og faldt sammen. Fordi han havde presset hende så hårdt op af væggen, fladt hun bagover og landte på gulvet ind til et andet rum i kirken, hun tog hurtigt sine bukser på og kom på benene igen, hun lynede sine bukser hurtigt og bakkede bagud og væk fra ham, " hold dig væk!" hvæsede hun advarende og så vredt på ham.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 08:43

Han grinede højt og mørkt af hende, han gav hende fingern og vendte sig om og begyndte og gå
"Syndt for dig skat, du får ikke noget på den dumme, det ville også være syndt for min pik" han trak kort på skulderne, men smilede så sygt og gik vider "Og betal du bare for det lort, du er jo god til og ødelagge ting" han grinede
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 08:47

Amy skulede vredt efter ham og knyttede sine hænder hårdt sammen, nu var det nok, hun havde holdt sig tilbage for længe.
Hun kom hurtigt hen bag ham og svingede sin hånd og slog ham i baghovedet, hun gjorde det så hårdt hun kunne selvom hun stadig ikke helt var kommet sig efter hans bid og hun gik nogle skridt tilbage og så ventende på ham, for at se om han angreb hende, for så ville hun være forberedt på det.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 08:53

Han smilede bare og lød som om han gik vider da ahn hurtigt vendte sig om og skubbede hende med alt kraft væk,
han begyndte så og gå igen, for hun ville nok flyve en lille tur xD
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 08:57

Amy så overrasket på ham da han skubbede hende, og det gav det resultat at hun fløj ned i den ande ende af kirken og ramte væggen, hun landte derefter på maven på gulvet og ømmede sig lidt. Hun så vredt efter ham, " bare vent inden du når at komme ud, så river jeg hovedet af dig!" råbte han vredt efter ham og fik rejst sig op igen. Hun løb hurtigt forbi ham og stod nu og se vredt på ham, hun løb så imod ham og svingede hurtigt sin hånd imod ham, for at slå ham i ansigtet.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 09:11

Han grinede og bukkede sig og da hun var over ham, tog han fat i hende og bakkede hende ned i gulvet, han lagde så en hånd på hendes bryst, og gjorder hende til is, imens fik han et flash back "Og det var her jeg var der utro" han smilede og rejste sig fra hende og begyndte og løbe i vampyr løb, han lavede så en ring den samme som han havde lavet til ehnde da de var kærester men det vidste han ikke, han kastede den så hen til hende, og så at han ikke havde frøste hende ned, altså han havde ikke gjort hende til is
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 09:20

Amy gispede overrasket da han bankede hende ned i gulvet og ømmedesig lidt, fordi hun slog hovedet. Hun så overrasket på ham, da han brugte sin evne og da han sagde at han havde været hende utro, hun vendte så blikket væk fra ham og fnøs" jeg er ligeglad med dig, og har altid været det" sagde hun inden han rejste sig og løb, det sidste løj hun med, fordi for tre år siden havde hun jo elsket Dean, men nu var den følelse ligesom forsvundet, samtidig med hendes forandring. Amy satte sig derefter op og rev isen af sig, og så at hendes bluse var blevet lidt ødelagt af isen, hun hvæsede vredt, men hendes ansigt forandrede sig da hun så ringen og fik et flash back, hun tog den op og tænkte lidt, imens hun drejede den mellem sine fingre.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 09:24

Han hev hætten over hovedet, han havde en underlig følese i maven da han begyndte og gå, hen mød borten, han kiggede en gang tilbage på hende og fik selv et flash back og huskede hendes smil, da han satte den på hendes finger, han rystede svagt på hovedet, og kiggede så væk fra hende, med en dårlig samvigtighed, men han kunne ikke føle kærelighed og fik ingen det kolde ubehalige blik igen
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst




Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitimeSøn 13 Dec 2009, 09:29

Amy vendte sit blik efter Dean og mødte kort hans blik da han kiggede hen på hende. Hun fik det underligt da han gik mod porten og hun rejste sig hurtigt og gik et par skridt frem, " Dean vent lidt!" sagde hun hurtigt efter ham og knyttede sine hænder om ringen han havde smidt til hende, men sørede omhyggeligt for ikke at komme til at ødelægge den.
Tilbage til toppen Go down
Sponsoreret inhold





Et spørgsmål om tid Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid Icon_minitime

Tilbage til toppen Go down
 
Et spørgsmål om tid
Tilbage til toppen 
Side 1 af 4Gå til side : 1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Et spørgsmål om nyskabelse
» Spørgsmål om kultur - til brugerne
» De store spørgsmål vi gerne vil høre DIN mening om!
» et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: