|
| Et spørgsmål om tid | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Søn 13 Dec 2009, 09:35 | |
| Han bed sig lidt i læben og stopped eop han valgt at ikke og vende sig om mod hende, da han følte sig ret svag efter hans flasch back "Jeg finder aldrig mit hjerte igen, jeg kommer aldrig til og se lyset igen" sagde han stillet og kiggede ned i gulvet "Undskyld for det jeg har gjort imod dig" Dean sukkede og begyndte og gå igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Søn 13 Dec 2009, 09:42 | |
| Amy sukkede og stod lidt efter foran Dean og så tænkende op på ham. Hun var ret ligeglad med det han havde sagt og gik imod ham, ringen holdte hun i sin ene hånd imens den anden var fri, hun stoppede ham med at gå, men at lægge sin frie hånd på hans bryst og holde ham lidt tilbage, så slap var hun heller ikke, hun var jo tros alt vampyr. Hun studerede ham lidt med blikket og smilte så svagt, " du har forandret dig en del, du er blevet højere, fået længere hår og dit ansigt har også forandret sig lidt... men din duft ændre sig aldrig" sagde hun stille og så tænkende på ham igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Søn 13 Dec 2009, 09:47 | |
| Han sukkede og tog fat i hendes hånd og skubbede den væk "Jeg var ikke død, Jeg var i helved," han kiggede op på hende med et koldt blik, "Og det her er den nye Dean" han lukkede kort øjene og kunne nu huske hvad hun hed, han bed sig lidt i læben og åbnede øjnene han kiggede så på hende "Amy" sagde han lavt og lagde hovedet på skrå, men han huske ikke om hun havde forandert sig, men han kunne huske hendes navn og det var det, han havde stadig hendes hånd i hans da det gik op for ham slap hun hurtigt hendes hånd og kiggede igen koldt på ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Søn 13 Dec 2009, 09:56 | |
| Amy sukkede og rystede kort på hovedet, " hvorfor var du i helved, du havde jo ikke gjort noget glat" sagde hun lidt undrende og lagde hovedet lidt på skrå, hun så kort på deres hænder da han holdte den, " jeg er ligeglad med hvad for en Dean du er blevet, jeg er heller ikke ligefrem den samme som for tre år siden, altså med udseendet selvf" sagde hun med et skuldertræk og bed sig i læben igen. Hun så overrasket på ham, da han sagde hendes navn og kunne ikke lade være med at smile svagt over det, men sagde ikke noget, hun så kort på deres hænder igen, da han slap hendes hånd og var ligeglad med at han kiggede koldt på hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Søn 13 Dec 2009, 10:02 | |
| Han trak på skulderne "Jeg var i helved, fordi jeg lovede, Hayley noget" sagde han stillet, og kiggede hurtigt væk fra hende da hun smilede, han smilede slet ikke han vendte sig om og begyndte og gå hen med nogle stole, og da han var der over skubbede han alle ander væk, men der stod to stole tilbage lige ved siden af hinanden, han bed sig lidt i læben, men atte sig så ned og lagde armene over kors og så med sit kolde blik rundt i kirken "Men var du ikke ligeglad med mig" spugerte han koldt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Søn 13 Dec 2009, 10:09 | |
| Amy sukkede og bed sig lidt i læben, " det kunne jeg næsten have gættet, Hayley igen" sagde hun stille og sukkede kort igen. Hun så tænkende efter ham, da han vendte sig væk fra hende og gik hen til et bord md nogle stole og hun fulgte ham lidt med blikket, da han skubbede dem alle sammen væk undtagen to og hun gik over mod ham, men satte sig ikke. Hun lagde armene over kors da hun var kommet hen til ham og sukkede svagt, " det troede jeg også at jeg var, men lige nu har du meget af min opmærksomhed" svarede hun koldt tilbage og så derefter op på altaret. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Søn 13 Dec 2009, 10:14 | |
| Han trak på skulderne "Ja Hayley, jeg gjorder, hvad jeg lovede hende, og her har du et bevis på jeg holder hvad jeg lover" han kiggede bare koldt på hende, han kiggede jo altid koldt, og det ville han ikke lave om på heller retter sagt det kan han ikke, han himmlede med øjnene "Og hvorfor, har jeg det" spugerte han koldt, men også forvirret, han bed sig lidt i læben, og kiggede på hendes hånd hvor ringen var, og fugtede sin underlæbe |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Søn 13 Dec 2009, 10:18 | |
| Amy vendte ikke blikket fra altaret selvom hun svarede ham, " det er fint nok, men du holdte ikke det du lovede mig... du lovede mig at blive hos mig og elske mig, det har du så ikke gjort" sagde hun stille, men også en anelse skuffet over det og bed sig diskret i læben. Hun så kort på ham, men trak bare på skuldrene og satte sig ned på gulvet, " det ved jeg ikke... måske fordi du giver flash back" svarede hun stille og trak på skuldrene igen. Hun bed sig denne gang hårdt i læben og sukkede så svagt. Hun vendte så blikket ned på sin hånd som havde lukket sig om ringen, hun åbnede hånden og så tænkende ned på den. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Søn 13 Dec 2009, 10:23 | |
| Han lægnede sig tilbage i stolen og kiggede op i loftede "Jeg havde elsket dig, og den dag jeg var dig utro, var den dag jeg var på vej til helved, og alt inde i mig, belv ondt, da jeg gik hjemme fra" han sukkede og lukkede øjene "Jeg kan ikke huske mere Amy" sagde han stillet "Jeg lavede en fjel, og det har du sikkert også gjort" sagde han lavt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Søn 13 Dec 2009, 22:40 | |
| Amy kunne godt mærke at ordet utro ramte hende hårdt igen og hun rynkede kort panden, " navn og adresse" forlangte hun koldt og hentyede til at hun ville have fat i den pige som Dean havde været hende utro med. Hun viste at hun ikke ville kunne dræbe Dean for at have været ham utro, så istedet ville hun lade det gå ud over pigen. Amy vendte kort blikket på ham og sukkede svagt, " du har måske lavet nogle fejl, men jeg kan ikke huske noget om at jeg har lavet fejl" sagde hun tænkende og så op på altaret igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Søn 13 Dec 2009, 22:45 | |
| Han smilede koldt og rystede på hovedet af hende "Det får du ikke af vide" sagde han med en mørke men også legesyg stemme, "Fejl, det laver alle, men jeg er ligeglad, jeg er happy nu" det sidst løj han med, men det kunne man ikke se, "Har du så fåret en ny kæreste" han smilede legesygt, men hans øjene var mega kolde og de stirrede på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Søn 13 Dec 2009, 22:50 | |
| Amy fnyste og rejste sig op fra gulvet, hun børstede sine bukser af og så kort på ham, " fint så opsporer jeg hende da bare selv" sagde hun koldt og fnyste igen. Amy løftede det ene øjenbryn og grinte koldt, " glad? wauw du ser da også bare så glad ud, det er jo lige før du smiler" drillede hun hånligt og bevægede sig derefter op til altaret igen og lagde is ringen på det, så bakkede hun lidt tilbage og så koldt på ham igen, " nej, det har jeg ikke tid til, lige i øjeblikket" sagde hun og tænkte lidt. Hun havde nu masser af tid, men at komme sig over Dean havde nok været nået af det sværeste for hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Søn 13 Dec 2009, 22:56 | |
| Han grinede ondt "Muhahaha" efter han havde grinet rejste han sig, og kiggede efter hende, han kiggede godt på ringen, da hun lagde den, han kiggede så på den, og fik den langsomt til og smelte "Du lyver" sagde han hårdt og koldt, han smilede stadig sygt, og løftede det ene øjnebryn, imens han fik den til og smelte, "Ja jeg er glad, for behøver ikke og tage hensyn til nogle mere" sagde han hårdt, ondt, mørkt, og sygt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Søn 13 Dec 2009, 23:03 | |
| Amy så koldt på ham, selvom han grinte, hun bed sig tænkende i læben og trak bare på den ene skulder, " hvorfor skulle jeg lyve om mit kærlighedsliv, og kan du endelig ikke være ligeglad?" spurgte hun koldt og så kort på ringen da den begyndte at smelte, hun tænkte lidt, men var endelig ret ligeglad med meget lige i øjeblikket. Amy gik lidt hen til Dean igen og så koldt på ham, " ja det kan jeg godt se, når du tror at du kan voldtage hvem som helst, men heldigvis falder jeg ikke så nemt for det, når jeg kender dig ret godt, selvom du selvf er forandret" sagde hun stift og lagde armene over kors. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Søn 13 Dec 2009, 23:09 | |
| Han grinede bare koldt af hende "Fuck, du er dårlig til og lyve" han smeltede ikke ringen helt, da han tog blikket fra den og kiggede på hende, "Jeg voldtæger, hvem jeg vil, og nu når jeg ved hvem du er, har jeg slet ikke lydt" sagde han med en giftig stemme, han kiggede lidt op og ned af hende, og trak på den ene skulder, "Du har også forandert dig, du er blevet grimmer" han trak på skulderne og smilede koldt, han kiggede så væk fra hende, og begyndte og gå hen til rugen, som stadig var en ring, men bare ikke lige så tyk som før |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Søn 13 Dec 2009, 23:16 | |
| Amy trak bare på den ene skulder og grinte hånligt af ham, hun kørte en hånd gennem håret og så hånligt på ham, " hmm.. det kan måske godt være, men jeg ville nu heller aldrig lade dig voldtage mig, jeg ville slå dig i gulvet lige med det samme" sagde hun med et hånligt smil, bare for at irretere ham en smule. Amy tog sig ikke af hans kritik af hende, men trak bare lidt på den ene skulder, " jamen så ligner vi jo hinanden perfekt og har noget til fælles" hånede hun ham med et svagt grin og rystede derefter på hovedet, Amy så godt at han begyndte at gå imod ringen, så hun tog den hurtigt op i hånden og gemte den bag ryggen.
//Skal lige i bad ^^// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Søn 13 Dec 2009, 23:22 | |
| Han grinede bare koldt af hende, "Ja ja drøm du vider, du har aldrig set noget så smukt som mig jo" sagde han koldt, han løftede det ene øjenbryn og kiggede på hende, men et sygt smil, da hun tog ringen "Uuuuh" han grinede ondt og koldt, "Der er en der ikke er kommet over mig" han grinede igen ondt, "Du ved godt, jeg kan smelte den, selvom du har den i dine hænder" han grinede ondt igen "Men du kan ikke ødelagge den" sandt nok, der var igen der kunne ødelagge den, kun ham, han gik et par skridt frem mod hende, og tog så fat i hendes arm "Hvad skulle du også bruge den til" sagde han med sin mørke sindsyge stemme,
//Okai ^^ // Smutter selv i bad :P // |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Søn 13 Dec 2009, 23:39 | |
| Amy kunne ikke lade være med at grine og nikkede så, " jo faktisk, min skaber er meget pænere end dig, selvom jeg ikke kan huske det så tydeligt, men der skal nu ikke så meget til før man er pænere end dig" sagde hun hånligt og så op og ned af ham kort og smilte så lumsk. Amy så lidt overrasket på ham og klemte lidt hårdere om ringen, " jeg er ihvertfald kommet over dig, og hvis jeg kunne havde jeg allerede ødelagt den, jeg ville selv have fornøjelsen af det" sagde hun koldt og bed sine tænder hårdt sammen. Amy veg lidt tilbage da han gik frem mod hende, men alligevel nåede at tage fat i hendes arm, " rør mig ikke og det rager ikke dig!" snerrede hun hårdt og hvæsede kort af ham og prøvede at hive sin arm til sig.
//Back Heh xD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Søn 13 Dec 2009, 23:50 | |
| Han vende bare øjene af hende "Gi mig den" sagda han hårdt og ondt, han hev hårdt i hendes arm og tog så fat i hendes hånd, og så surt og sygt på hende, "GI MIG DEN" råbte han ind i hendes hovedet, han var rigtig sur lige nu, og det var ikke smart og være i nærheden af ham når han var sur, så han løftede den anden arm og gav hende en lusing |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Søn 13 Dec 2009, 23:58 | |
| Amy stod bare helt stille selvom han hev hårdt i hendes arm, hun knyttede sin hånd strammere om ringen, da han tog fat i hendes hånd, hun ville ikke give den fra sig, om han så skulle banke hende, så ville hun ikke give slip. Hun blinkede bare få gange med øjnene da han råbte hende ind i hovedet, men hun gispede og vendte hovedet til siden, da han gav hende en lussing og hun så derefter vredt på ham, " som om jeg gider at give dig den!" råbte hun tilbage ind i hans hoved og slog ham hårdt på brystet med den anden hånd, som hun havde fri. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Man 14 Dec 2009, 00:04 | |
| Dean tog fat i hende, da hun slog ham, han spakkede hende i knæet, og fik lagt hende ned, han stte sig hårdt på hende og slog hende igen på hendes bryst "Gi mig den!!" råbte han igen, og kiggede med dræber øjne på hende "Du skal ikke bruge den til en skid" han slog hende igen på brysted, og hev hende i håret, og holdte så fast i hendes arme så hun ikke kunne slå. han sad også på hende, så hun ikke kunne komme op heller væk, han var rigtig sur, og kiggede med de sygetse dræber øjne |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Man 14 Dec 2009, 00:17 | |
| Amy ville ikke vise ham at det faktisk gjorde ondt at han slog hende på brystet, hun vendte hovedet væk fra ham og bed sig hårdt i læben, hun havde stadig knyttet sin hånd om ringen og ville ikke åbne den. Hun vendte så blikket på ham igen og hvæste svagt, " som sagt så rager det ikke dig, og fjern dig så fra mig dit svin!" skreg hun efter han havde slået og hevet hende i håret og hun spyttede ham i ansigtet og prøvede at sparke ham med benene i ryggen, men hun fik kun få gange ramt ham med knæene i ryggen, så det hjalp ikke det helt store. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Man 14 Dec 2009, 00:21 | |
| Han lukkede øjene da hun spyttede ham i hovedet, han slog hendes så hårder, det vil sige mega hårdt, lige på brystet, men en knytnæve "Det kan ikke være rigtigt, at jeg skal smader dig, før du giver mig den, din fede so" råbte han, og slog hende aå med en knytnæve lige i panden, han mærkede godt hendes knæ, men det var kun et meget lille sæt han gav fra sig |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Man 14 Dec 2009, 00:30 | |
| Amy vred sig lidt og gispede så lidt højere end før, da han slog hende meget hårdt lige på brystet og det fik hende til at tabe luften lidt, men fik den hurtigt igen. Amy skreg kort da han slog hende i panden, og vred sig lidt igen, " hvad fanden skal du også bruge den til, og fjern dig nu fra mig, dit fede svin!" skreg hun og sparkede ham i ryggen igen med sine knæ, hun prøvede at gøre det så hårdt som hun nu kunne. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Man 14 Dec 2009, 00:36 | |
| Dean slog hende igen hårdt i panden, og lagde en hånd på hendes ben, så hun ikke ville kunne løfte dem, "Du gover meig den nu" råbte han "Hvad fandne skulle du bruge den til" skreg han og slog hende igen på brystet rigt hårdt, han mrkede godt det slæg hun havde givet ham i ryggen og blev bare mere sur, han bed tænderne sammen og slog hende med alt kræft på brystet, så gulvet revnede "Du kan fandme selv vre et fedt svin" råbte han |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid | |
| |
| | | | Et spørgsmål om tid | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|