Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Et spørgsmål om tid

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Et spørgsmål om tid - Page 3 Empty
IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 00:41

Amy skreg igen da han slog med alle sine krafter på hendes bryst og hun hørte sit ribben knække og hun skreg igen, fordi det faktisk gjorde ret ondt og hun vred sig igen, selvom hun viste at det ville heale igen. Amy så vredt på ham og bed tænderne hårdt sammen, " okay fint, jeg beholder den fordi jeg har lyst til det, og du gav mig den, så nu kan du ikke tage den tilbage!" råbte hun og sparkede ham i ryggen igen, " fjern dig nu fra mig, fat det dog du skal under ingen omstændigheder røre mig!" skreg hun og så vredt på ham igen.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 00:55

Han gav hende en albue i under livet, og nåret og fjerne hendes ben inden det ramte ham, han så surt på hende "Du skal ikke beholde den" råbte han "Du fortjerne det ikke" han slog hende hårdt i panden, og gav hende en lusing, og bankede så albuene med al hans kræft ned i hendes under liv "Det her er din egen skyld, vis du ikke giver mig den, får du flrer tæv" sagde han med en syg stmme og gav hende en rigtig hård lusing
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:01

Amy skreg igen og vred sig meget, men hun kunne ikke få ham væk fra sig og hun bed sig i læben, for ikke at skrige igen, hun gjorde alt for ikke at vise ham at det gjorde ondt, men det var lidt svært, når han var så stærk i forhold til hende. "Tror du virkelig at jeg overgiver mig, jeg er ligeglad med hvad du gør, for jeg vil aldrig give dig den!" råbte hun vredt og gispede igen da han gav hende en lussing.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:08

Dean løftede sig lidt og mad alt hans kraft og krops kraft bankede an sig selv ned hende, og gulvet rævnede igen han rejste sig og tog fat i hende og kastede ind i en spids væg, inden, han bankede hende ned i gulvet igen og satte sig igen på hende og slog hende med alt kraft i under livet "Gi mig den heller jeg slår deig ihjel" han stirrede på hendes hånd og begyndte og smelte den i hendes hånd, han sad på hende så hun ikke kunne komme væk, han sad også på hende med hele sin vægt og han vejede ikke lidt da han var høj og megs muskeløs, han havde sambidt tnder og knorrede af hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:19

Angelina skreg igen, da han kastede hende ind i væggen, hun hørte noget brække igen og fandt ud af at hun nu havde brækket to ribben, men det ignorerede hun bare. Hun gispede igen, da han satte sig på hende, for han vejede utrolig meget, hun rystede på hovedet, " så gør det dog, jeg er pisse ligeglad, jeg er ikke bange for at dø, for det har jeg jo prøvet en gang!" råbte hun vredt og hendes øjne lynede. Amy så kort på sin hånd fordi hun mærkede at den begyndte at smelte igen, hun gemte sin hånd væk under sit hoved, så hun lå med hovedet på sin hånd og hvæste af ham igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:24

Han tog fat i hendes arm og hev den væk så hendes hovedet ramte gulvet, Dean lagde sin hånd på hendes og begyndte og smelte den ring han havde lavet, "Du får den ikke, for du betyder ikke en skid, jeg giver ikke gaver til folk jeg ikke kan lide" Han blev ved med og smelte rigen, og stirrede på hende
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:27

Amy fnyste koldt og hvæste af ham igen, " som om det er noget nyt, og giv så slip!" snerrede hun vredt af ham og sparkede med benene igen, hun tog sin anden hånd op og slog ham i ansigtet, så hårdt hun kunne, hun ville ikke lade ham ødelægge den, hun vred sig meget og prøvede at få ham af sig.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:30

Han drjede hovedet, og ringen var kun en lille klumb nu, han rejste sig og spakkede hende så hårdt han kunne i siden
og begyndte så og gå, han ømmede sig lidt, men trak bare på skulderne og gik vider, det var intet, for det han havde været igemmen nede i helved var meget værer end de slag hun var kommet med
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 01:53

Amy tog sig til siden da han sparkede hende og ømmede sig lidt, hun åbnede hånden og lod klumben falde ned på gulvet. Hun lagde sig om på siden og tænkte lidt, " av... lige nu kunne jeg godt have fortrukket at du havde voldtaget mig istedet for banket mig" ømmede hun sig igen, hun mærkede efter på sit bryst, hendes to ribben som var brækket var hele igen og hun sukkede svagt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:04

Han gik surt vider "Det er fandme din egen skyld" sagde han surt, og kiggede ned i gulvet, han tog sin hætte over hovedet og kiggede kort over på hende og smilede sygt, han stoppede op og så på klumben og begyndte så og smelte den,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:07

Amy tænkte lidt, men rejste sig så derefter roligt op og tog sig til siden igen.
Hun så kort surt efter Dean, men sukkede så svagt og rystede kort på hovedet, " jeg savner den gamle Dean" hviskede hun mest til sig selv, og vendte sig væk fra ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:10

Dean stivnede og kiggede på hende, da hun sagde det hun sagde, ramte hun et ømt punkt, han mærkede han blev svag, og han vidste at nu var han den gamle Dean men han ville kun værer det i få timer, han begyndte og gå hen imod hende, med stille skridt, han bed sig i læben men begyndte så og synge

https://www.youtube.com/watch?v=RmDYbiyMHvo&feature=channel
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:16

Amy så hen på Dean igen da han begyndte at synge og hun blev faktisk lidt overrasket over det.
Hun vendte sig imod ham igen og fjernede hånden fra sin side og bed sig i læben, " Dean hvad laver du?" spurgte hun stille og lidt underende, for lige før var han størk og ret sur, men nu så han svag og rolig ud og hun lagde tænkende hovedet på skrå og bed sig i læben igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:20

Han sang vider og gik hen til et vinduet og kiggede ud, han var rigtig svag lige nu, men han turede ikke og gå hen til hende, heller han tuder ikke og røre hende, han var bange for at gører hende noget, for hun var faktisk den eneste grund til han levede da han var i helved tænkte han på hende, og ikke på nogle ander, han kiggede ud af vidnudet og sang vider
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:23

Amy tænkte lidt, men gik så roligt over det ham og ragte sin hånd frem for at røre ved hans arm.
Men hun turde ikke, så derefter trak hun sin hånd tilbage og stod bare og så tænkende på ham, hun sukkede lydløst og lyttede til det han sang, " er der noget galt Dean?" spurgte hun stille og bed sig i læben. Hun ville rigtig gerne røre ham, men lige efter det dre var sket, så var det lidt svært for hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:27

Han sang færdig og vendte sig stillet om mod hende "Jeg tror ikke jeg kan klare det mere, det eneste jeg tnker på er dig" sagde han stillet, og bed sig i æben, inden han begyndte og gå hen imod porten
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:31

Amy så overrasket på ham og rystede kort på hovedet, hun løb så hen til ham og tog fat i hans arm med begge sine hænder.
"Dean du må ikke gå endnu" bad hun stille og bed sig i læben, " jeg.. jeg troede ikke at du kunne lide mig mere" sagde hun underende og bed sig i læben igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:36

Dean vendte sig ikke om mod hende "Det kan den gamle Dean, men de nye Dean kan ikke lide noge" sagde han
stillet og den gamle dean kom langsomt op i ham igen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:37

Amy blev ret forvirret lige nu, men hun forsøgte at forstå det.
"Den gamle Dean? men vil det så sige at du er ham nu?" spurgte hun stille og slap hans arm.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:41

Dean nikkede "I få timer" han sukkede og vendte sig om mod hende, og bed sig lidt i læben
"Undskyld" dean's gamle stemme kom til syne nu
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 02:43

Amy gispede og holdte sine hænder op foran munden da hun hørte Deans gamle stemme.
Hun bed sig hårdt i læben, men kunne så ikke holde sig tilbage mere, hun kastede sig frem og lagde armene om ham i et kram, " hvor har jeg savnet at høre din stemme" sagde hun stille og gav ham et blidt klem.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 03:02

Han lagde langsomt sine arme om hende, men tog den hurtigt væk igen, han var bane for ar gører hende ondt igen
han tog en af hendes hænder og lavede en ring til hende igen "Her" han satte den på hendes finger "Og jeg skal nok gå inden jeg bliver den nye igen" sagade han lavt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 03:07

Amy kunne ikke lade være med at smile svagt over at han satte en ring på hendes finger og hun så op på ham igen.
Hun nikkede og slap ham så derefter og floede sine hænder sammen, " men... men du bliver hos mig indtil du ikke er den gamle mere ikk?" spurgte hun stille og bed sig hårdt i læben, lige nu havde hun ikke lyst til at han gik, fordi hun havde savnet hans gamle jeg.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 03:18

Han nikkede "Jo" sagde han og smilede han kiggede på hendes hænder og bed sig lidt i læben
Dean tøvede længe men bukkede sig så ned til hende og kyssede hende ømt på munden,
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitimeMan 14 Dec 2009, 03:24

Amy kunne godt mærke hans tøven og at det var lang tid siden at hun havde kysset ham.
Hun kyssede ham ømt igen og folede sine hænder ud og lagde dem blidt på hans kinder, hun havde faktisk savnet hans læber, selvom hun sagtens kunne mærke at også de var lidt forandret, men det lod hun ikke være en forhindring fra at kysse ham.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Et spørgsmål om tid   Et spørgsmål om tid - Page 3 Icon_minitime

Et spørgsmål om tid
Tilbage til toppen 
Side 3 af 4Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4  Næste
 Lignende emner
-
» Et spørgsmål om nyskabelse
» Spørgsmål om kultur - til brugerne
» De store spørgsmål vi gerne vil høre DIN mening om!
» et spørgsmål.. et svar.. men bror åh nej - refael-john

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Werclare :: Wareclare Domkirke-
Gå til: