|
| Et spørgsmål om tid | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Man 14 Dec 2009, 03:28 | |
| Han kyssede hende ømt igen, og lagde sin hændere på hendes hofter, han lød dem så kører ned til hendes bagdel, og bar hende så op så bar hun kunne svinge benene om ham |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Man 14 Dec 2009, 03:30 | |
| Amy blev ikke overrasket over at han bar hende op, det var jo lidt nyt for hende jo, hun svingede derefter benene om ham og lagde armene om hans nakke. Hun kyssede ham stadig ømt, men turde ikke gå længere lige nu, for hun skulle lige være shelt sikker fra hans side. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Man 14 Dec 2009, 03:35 | |
| Dean kyssede vider og skilte ders læber fra hinandens med tungespidens og stak så sin tunge ind i hendes mund og søgt efter hendes tunge, han havde ikke særlig langtid tilbage, og måtte bruge den på det han havde mest lyst til |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Man 14 Dec 2009, 03:39 | |
| Amy mødte hans tunge og kyssede vidre med ham, hun frygtede faktisk lidt at han ville blive sit nye jeg imens de kyssede også at han bare ville smide hende væk fra sig, der gik et sug gennem hende på grund af tanken, men ville ikke tænke sådan endnu og hun nussede ham lidt i nakken. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Man 14 Dec 2009, 03:42 | |
| Dean's tænker fløj rundt han satte hende stille ned og slap kysset lidt efter, han satte sig så ned på gulvet, "Amy, sig mig en gang er du kommet over mig" hans øjne blev langsomt kolde, men der var to timer til han ville blive sindsyg igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Man 14 Dec 2009, 03:48 | |
| Amy sukkede svagt og tænkte kort lidt over tingene, hun satte sig så på hug ved ham og trak lidt på den ene skulder. "Det ved jeg ikke Dean, jeg savnede dig helt vildt meget de første par måneder du var væk, men... nej, jeg tror aldrig at jeg kom over dig, men det kan jeg så se nu at jeg skal se at få gjort" sagde hun stille og så ham kort i øjnene, men vendte så blikket ned i gulvet og sukkede svagt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Man 14 Dec 2009, 08:50 | |
| Han nikkede "Det er jeg ked af, ville ønske alt var som før" sagde han stillet, han bed sig lidt i læben og kiggede på hende, han lagde tøvene en hånd på hendes kind, "Det er bedst, du glemmer alt om mig, jeg har kun været dårlig for dig" hans blik var nu koldt, men han lagde ikke selv mærke til det, han var jo ikke helt tilbage endnu |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Man 14 Dec 2009, 19:29 | |
| Amy lagde sin egen hånd på hans, da han lagde den på hendes kind og hun nussede den lidt Hun satte sig på knæ og kravlede tættere på ham og holdte blidt fat i hans hånd, så han ikke ville rykke den "Dean kan du ikke bare lade dit gamle jeg forblive ude og lukke det nye jeg inde?" spurgte hun stille og bed sig i læben, " for jeg kan ikke glemme dig, og slet ikke nu hvor jeg ved at du er tilbage, du behøver ikke elske mig for at jeg ikke vil være sammen med dig, for det vil jeg nemlig gerne" sagde Amy stille og bed sig derefter hårdt i læben, fordi hun lagde mærke til at hans blik var koldt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Man 14 Dec 2009, 20:27 | |
| Han bakkede da hun kom tætter på, han tog så sin hånd til sig og rejste sig, "Amy det kan jeg ikke" Han sukkede "Selvom det var det jeg helst ville" sagde han stillet, "Men jeg vælger ikke selv" Han holdte en pause, "Jeg bestemmer ikke selv hvad jeg vil mere" sagde han og sukkede, selvom han var svag lige nu var hans blik koldt som is, "Du bliver nød til og glemme mig, komme over mig, jeg er ked af det, men jeg må ikke elske dig" sagde han og sukkede igen "Det er ikke mig selv der bestemmer hvem jeg er merer" han tog sig til hovedet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Tirs 15 Dec 2009, 19:59 | |
| Amy sukkede tungt og rejste sig op, hun kunne sagtens føle og se hvordan han havde det lige nu, hun havde virkelig lyst til at bruge sin evne på ham, for at han fik det bedre, men kunne ikke få sig selv til det. "Dean.." begyndte hun stille og sukkede igen, " jeg kan ikke komme over dig, du burde slet ikke have vist dig for mig, og... hvem bestemmer så over dig?" spurgte hun nysgerrigt men stille og gik tættere på ham, " hvis jeg skal glemme dig... vil du så ikke bare gøre mig den tjeneste at være sammen med mig en sidste gang, inden du går?" spurgte hun forsigtigt og stille og se derefter ned i gulvet. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Tirs 15 Dec 2009, 20:07 | |
| Han nikkede og bed sig kort i læben "Jo, meget gerne" han smilede til hende, men det forsvant da han skulle sige hvem det var der bestemmte over ham "Helved" sagde han lavt og hev hende ned til sige og begyndte og kysse hende på munden i et ømt og meget rørrene kys |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Tors 17 Dec 2009, 00:51 | |
| Amy nåede ikke at svare omkring det hvem det var der styrede ham, da han sagde helved, først blev hun ret overrasket over det, men slappede så af, da hun mærkede at han kyssede hende ømt på munden og lukkede øjnene og kyssede ham ømt igen, hun lagde sin ene hånd bag nakken på ham og var helt rolig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Tors 17 Dec 2009, 00:56 | |
| Han kørte hænderne ned af hendes krop, og mærkede hendes bryster hendes mave og til sidst kom han ned til bukse kanten, han kørte hånden ned til knappen han knappede dem langsomt op, og lynede lynlåsen ned,Han gjorder det roligt selvom han havde helt vildt meget lyst til ham, han gjorder det roligt for ikke a sræmme hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Tors 17 Dec 2009, 01:23 | |
| Amy mærkede hans hænder på det meste af sin krop og nød det bare, hun smilte svagt over hans lyst til hende, men hendes lyst til ham var ligeså stor. Hun lod begge sine hænder glide ned af hans mave og ned til hans bukser, hun tog fat i kanten og lod sine fingre glide langs den og hen til åbningen hvor hun derefter lynede hans bukser ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Tors 17 Dec 2009, 01:30 | |
| Han fik åbnet dem og lagde hende så ned, med sig selv oven på hende, han hev ned hendes bukser og lagde en hånd ved hendes hovede, han fik hivet hendes bukser ned, og smilede svagt i kysset |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Tors 17 Dec 2009, 01:32 | |
| Amy fik også åbnet hans bukser og hev ned i dem, efter at hun havde hevet dem ned, tog hun begge sine hænder op på hans kinder og kyssede stadig ømt med i kysset og smilte selv i kysset da han havde fået hevet hendes bukser ned. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Tors 17 Dec 2009, 01:40 | |
| Han kyssede hende vider han kørte sine hænder in under hendes trøje og nussede hende op af maven, han kyssede hende vider men uvide dog kysset til et tunge kys, han kyssede blidt i tunge kysset. Han lød den ene hånd falde ned til hendes truser hvor han begyndte og hive ned i dem, han nussede hende vider med den anden hånd |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Tors 17 Dec 2009, 02:14 | |
| Amy trak kort maven ind da han tog sin hånd ind under hendes trøje, men hun nød at han nussede hende på maven, hun begyndte så småt at nusse hans kinder, men da hun mærkede at han hev ned i hendes trusser, så tog hun sine hænder ned til hans boxershorts og hev ned i dem, imens hun fulgte ham ud i tungekysset og kyssede roligt med. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Tors 17 Dec 2009, 03:11 | |
| Han fik hivet hendes trusser af han lagde sig lidt beder på hende, han gjorder tunge kysset mere vild men stadig med følese, han smilede imens og havde lukket øjnene |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Tors 17 Dec 2009, 03:13 | |
| Amy fik også hevet Dean´s boxershorts ned og lagde nu armene om på ryggen af ham og nussede ham lidt der, hun fulgte ham i at gøre tungekysset mere vildt og nød faktisk at kysse ham igen også selvom han ikke ville være sammen med hende bagefter |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Tors 17 Dec 2009, 03:16 | |
| Da hun havde fåret hans af, trak han sig op i hende, i en rolig og blid måde, han kyssede hende vider i det vilde tungekys, og trak sig blidt ud af hende men lidt hurtiger ind |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Tors 17 Dec 2009, 03:23 | |
| Da Dean trak sig op i hende, fik hun stønnet i kysset, men det lod hun ikke forhindre sig i at stoppede med at kysse ham, så hun kyssede ham bare videre i tungekysset, hun lod sine hænder fra hans ryg glide frem til hans kinder og hun nussede dem blidt og nød ham meget og fik stønnet igen i kysset da han kom lidt hurtigere ind i hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Tors 17 Dec 2009, 07:01 | |
| Dean fik stønnet, han kyssede vider i tunge kysset og gjorder det blidt hurtigter men kom stadig blidt ind og ud af hende, da han ville passe på hende, og ikke værer for hård |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Fre 18 Dec 2009, 02:49 | |
| Amy fik stønnet igen, imens hun stadig kyssede med ham. Hun nød at mærke ham igen, men blev faktisk lidt ærget over at han var forsigtig, slevom det var lang tid siden at hun havde haft sex, så havde hun heller ikke lyst til at glemme deres sidste gang og var glad for at han ville være sammen med hende inden han gik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid Fre 18 Dec 2009, 03:21 | |
| Dean fik stønnet i kysset, han gjorder det lidt hurtiger og lidt hårder, han lagde sine hænder i hendes hår og kørte dem rundt i hendes hår med to blide hænder han nød hende rigtig meget og vilel komme til og savne hende, han gjoder det nu rigtig hurtigt og ret hårdt .. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Et spørgsmål om tid | |
| |
| | | | Et spørgsmål om tid | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|