|
| Ved center og alle de mennesker i den røg verden. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Tors 17 Dec 2009, 07:24 | |
| Dag:irl Dato_irl Sted:gæt. Omgivelser:mennesker. Tid:19.42 Vejr:sne udenfor. Tøj: sort Demetri sad nede ved sprangvandet, og kigged epå alle de mennesker der gik forbi, de alle så hurtigt væk fra ham. Enden var det hans stil eller også var det fordi at han mest af alt lingte en der var på stoffer... Han kigged nogen gange ned i vandet, der var intet intressant for tiden og han havde ikke set Hende[b] I lang tid. Han sad og røg en mahhuanana (staves) som han faktisk altid gjorder når han sad her. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Tors 17 Dec 2009, 21:00 | |
| Dean kom gårende og fik øje på Demetri, han trak på skulderne og gik hen til ham "Hej" sagde han og smilede til ham, Dean havde selv en smøg i munden, men det var ikke en mahhuanana |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Fre 18 Dec 2009, 06:23 | |
| Han kiggede op på Drengen, som han tydeligt havde mødt, "Hej"sagde med han halv råsten stemme. Hvorefter han kiggede ud på menneskerne igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 19 Dec 2009, 03:48 | |
| Dean grinede ondt, og smilede stort med masser af ondskab han prøvede og slappe af, men det gik ikke så godt, han tog sin smøg og kasede den i vandet og tog derefter noget has og begyndte og ryge det, han kiggede på Demetri igen |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 19 Dec 2009, 22:40 | |
| Uden at kigge på ham svarede HAn ud i luften, "Jeg ikke den eneste mere" han kiggede nu op på Dean imens han tog smøgen i munden og lod den blive i munden. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 19 Dec 2009, 23:14 | |
| "Næ, det er du vidst ikke" han smilede hurtigt til ham, og kiggede så lidt rundt, men så så over på ham igen, og sugede godt ind og pustede 5 cirkler ud, han pustede så røgen ud bagefter |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Ons 23 Dec 2009, 04:24 | |
| Han trak på skuldernde, og rejste sig så og kiggede kort på vampyr hannen, !jeg husker dig ikke sådan" han trak på skuldernde. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Tors 31 Dec 2009, 02:33 | |
| Dean grinede kort "Godt jeg kan huske dig, men jeg har også forandrt mig meget" sagde han med et skulder trak han smilede fjollet men kastede s smøgen væk, og kiggede lidt rundt men hoppede nemrest op og kiggede så på Demetri |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Tors 31 Dec 2009, 02:39 | |
| "Du kender vist Valencia ikke" han kiggede på smøgen han Dean havde smidt. Før havde Dean den følse at Demetri var Junkie eller noget den dag i baren med den hvide pose, og nu var han det selv eller hen af det. "Og ja mig glemmer man ikke lige uden videre, min søster syns iværtigfald det var ydres intressant at følje med i Dig og hende Amy pigen" han smilte da han sagde hendes navn. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Tors 31 Dec 2009, 02:44 | |
| Han nikkede "Valencia, jo hende kender jeg vist godt" Han smiled eg trak kort på skulderne "Amy pigen og mig er færdige med hinanden," sagde han med et skulder træk, "Men hvordan går det så med dig, tager du stadig stoffer" spugerte han, "Og hvad er der da med Valencia" spugerte han, Dean vidste jo ikke at hun havde været kærester med Demetri da han havde det sjovt med hende, "Men nej dig glemmer man ikke" sagde han med endnu et skulder træk |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Tors 31 Dec 2009, 02:47 | |
| "Måske, måske ikke" han smilte skævt, "Valencia" han tænkte lidt, "Hun....Har det ikke så godt, Men næste gang du er sammen med hende så lad være at sætte duft spor" hans øjne slog pluselig små gnister ikek af vrede men de slog virkelig gnister, imens han smilte stort og åbent. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Tors 31 Dec 2009, 02:55 | |
| Dean grinede kort, han smilede nu " Hvorfor har hun det ikke så godt" spugerte han "Og hvorfor skal lade være med det" spugerte han |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Tors 31 Dec 2009, 02:57 | |
| "Du kan jo selv sprøger hende" Han kiggede rundt, han kunne faktisk rigtig godt lide Deans måde at være på. Det hviste bare at han ikke var den eneste der, havde det sådan som havde det i den her verden. "Og Hayley" han grinte, "Tja hun har det heller ikke så godt med mig efter at hun fandt ud af det" |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Tors 31 Dec 2009, 03:09 | |
| Dean havde ingen problemer med Demetri han kunne også godt lide hans værer måde "Hvad er der med Hayley" spugerte han og fik kort nogle billeder ind i hovedet men rystede så på hovedte "Okay, jeg spøger hende selv" sagde roligt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Tors 31 Dec 2009, 03:11 | |
| Han smilte, "Har du aldrig undred dig over at hun ikke kan skade mig" han rystede på hoved, og kiggede sp rundt men satte sig ned igen, og tændte en nu smøg.
//OKay er det Valencia?? XD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Tors 31 Dec 2009, 03:16 | |
| //Nej, du ville få et chok vis jeg sagde hvem jeg var xD // Ej driller men jeg smutter lig ei bad xD// og nej det er ikke Valencia XD
"At Hayley ikke kan skade dig, og hvorfor skulle hun også det" spugerte han og trak kort på skulderne han smilede sit kolde men nomale smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Tors 31 Dec 2009, 03:19 | |
| //Så er det sikkert Hayleys søster på Forks...Eller Hayley XD //
"Har hun fortalt hvorden hun nogen sinde blev bidt?" hans kune ikke holdte smiltet tilbage så han smilte og hans tænder blottede sig. Han øjne gav nu små glimt og hvis nogen så på ham nu ville de tro at han var et monstre elelr en robot. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Tors 31 Dec 2009, 03:25 | |
| //Jeg er Hayley's kæreste xD //
"Hun har aldrig snakket om hvordn hun blev bidt" sagde han og tænkt "Men det var sikkert dig" sagde hn med et stort smil han grinede lidt og kiggede lidt op og ned af ham, "Det ville jeg ellers ha haft gjordt" sagde han og smilede
//Smutter i bad xD |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Tors 31 Dec 2009, 03:28 | |
| //Fedt!!!//
Han smilte, "Trist" han kiggede hen på en kvinde, som lingte virkelig meget Mari. "Det virker som om du blevet mere mand" hans stemme var nu helt neutral, Dean skulle virkelig tag det her som en kompliment for det var første gang han havde sagt det til nogen andre. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Tors 31 Dec 2009, 03:30 | |
| Ribanalon kom i det samme løbende over for venstre og sprang på Demetri så i fald i springvandet. Vandet sprøjtede ud over det hele og en lilel bølje ramte noget af Dean. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Tors 31 Dec 2009, 03:44 | |
| //Nemlig!!!! //
Dean smilede og trak kort på skulderne "Men sådan er det jo bare" Dean så overrasker på Demetri over det han sagde "Tak og det må være efter de tre år i helvede" sagde han og smilede bare han tog en smøg frem og tændte den og kiggede roligt på Demetri |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Tors 31 Dec 2009, 03:48 | |
| Demetri fald bagover ned i vandet da hans søster kom og overfald man. Han skubbede hende væk og kom hurtigt op af vandet, "Havd Fanden laver du" sagde han tørt, men santidig spændt og overrasked over at se sin søster. Han svarede IKKE Dean fordi hans søster havde fået han til at falde i vandet.
'//Jeg har passet godt på hende XD// |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Tors 31 Dec 2009, 03:49 | |
| Hendes sorte hår var helt vådt, men hendes hat havde hun ikek haft på. HUn kiggede op på Demetri uden at sige noget. Han lignte sig selv, ´men Han der sad ved hans side duft vildt meget af Dean men Lignte ham slet ikek. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Tors 31 Dec 2009, 03:55 | |
| //Haha Okaay, godt hvordan xP//
Dean kiggede overrasket på Ribanalon da hun nærmest kom flyvende, han vidste ikke rigtigt hvad han skulle sge og kiggede derfor bare på dem, han tog smøgen i hånden og pustede røgen ud han havde i munden men tog den så i munden igen og lgde armene over kors |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Fre 01 Jan 2010, 01:33 | |
| Hun sagde intet til Dean, men kiggede så på sin bror, "Du minder om dig selv" hendes øjne lignte Fuldstændig Demetris. Et svagt smil kom dog samtidig da hun så at han blev så vred. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. | |
| |
| | | | Ved center og alle de mennesker i den røg verden. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|