|
| Ved center og alle de mennesker i den røg verden. | |
| | |
Forfatter | Besked |
---|
Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 08:19 | |
| Han smilede "Ja det må man nok sige" sagde han med et skævt smil "Det var nemt og dufte hun havde kysset med dig, ved ikke om i har lavet mere" han sendte ham et spøgerne blik, men et meget drenget smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 09:26 | |
| Han grinte og klappede han så på skulderen, "Sprøg hende selv på det dårligeste tidspunkt du kan XD" han grinte højre end normalt. "Hun fortalte også lidt om dig og sådan" han fjernede hånden igen, og kiggede så ned på nogen mønstre i gulvet med et smørret smil. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 09:28 | |
| Han lo kort og trak på skulderne "Der er ikke så meget om mig og fortælle" han kiggede kort på sin skulder men trak så på den, han smilede stadig sygt, "Lille Rose" sagde han med et skævt smil, "Og hvad sagde hun så om mig, man kan sgu da ikke sige så meget" han tænkte lidt med kiggede så på Demetri |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 09:33 | |
| "Tja at du iværtigfald har hygget dig med hende, men hun brugte et llidt mere frastøende ord som voldtag" han trak på skuldernde, og kiggede så op på Dean med et fjernt blik. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 09:38 | |
| Han nikkede "Ja, men det har mig og Rose snakked om" sagde han roligt og trak på skulderne, "Jeg var ikke den samme som jeg er nu, efter tre år helved for Hayley's skyld, og på de tre år finder hun fandme en kærste som nu er hendes forlovd og de har et barn det er jo,, iiin noget fucking lort" sagde han surt og kiggede forvirret ned i gulvet |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 09:42 | |
| Han lod mærke til Dean humør, så det var en svaghed....han tog sig tænkende til panden. "Dean...Tænk aldrig på nogen andre end dig selv og din slægs" han kiggede nu med et stift blik, Det var flere år siden han havde været i helved, faktisk ca. 427år siden, hans straf ville være meget længere end de fleste ville kunne forstille sig. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 09:50 | |
| Han sukked eog rettede sig op og fik nu det syge ansigtudtryk igen, "Jeg havde lovet Hayley og gører det for hende, men den gang var jeg fandme så forelsket i hende at jeg ikke kunne sige nej, og hun vile ikke havde jeg gik, men jeg gjorder det fandem, hvor det sygt, jeg gjorder det for hende, men hun har allerede det perfekte liv når jeg kommer op igen" han rystede på hovedet, "Jeg hader Marcus jeg har sldrig mødt det svin, men jeg hader ham" sagde han hårdt |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 09:53 | |
| Han nikkede og rejste sig, "HVis dine drømme er knust er der kun virkeligheden tilbage" han nikkede og bakkede så bagud, vendte sig og begynde at gå ned af en af gangende med butikker. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 09:58 | |
| Dean rejste sig og gik med ham, "Men det er bare sådan verden er, og jeg er kommet over det, men det var bare et svagt punkt og hvor skal vi hen" spugerte han.. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 10:01 | |
| Han nikkede ligeud da Dean sprugte, "Vi har været for meget på det samme sted" han kiggede sig over skulderen så han kunne se springvandet, men kiggede så tilbage. "Jeg overvejer at finde en lille ven som nok er i centert" han smilte stort, men det forsvandt, han kiggede skævt til butiks rudderne Deans og hans ejet spejlbilled, var væk. Han kiggede frem igen. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 10:03 | |
| Dean kiggede rundt og smilede kort men bed sig kort i læben og kiggede kort på en pge der gik forbi dem men kiggede så på Demetri, "Hvad for en ven" spugerte han om med et smil, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 10:06 | |
| Han tog hænderne i lommen og drejede hoved lidt og kiggede hen på Dean med et lumsk blik, "En fra min avl" han smilte nu så hans tænder stark frem, og hans øjne lavede små, glimt. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 10:08 | |
| Han smilede og lagde armene overkors og nikkede svagt "Okay" sagde han med et skævt sygt smil planted på hans læber, "Hvad hedder han hun så" spugerte han med et stort smil, |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 10:10 | |
| Han stoppede op og tog hænder ud af lommerne, "Pandora" han kiggede lidt rundt, og så så på Dean. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 10:15 | |
| //Hmm, her kommer jeg xD// Pandora gik rundt inde i centeret. Hun havde intet haft at tage sig til, så hun var gået i centeret. Hun kiggede sig lidt rundt og kom tættere på Dean og Demetri. Hun havde endnu ikke fået øje på dem, men gik bare videre i retning af dem. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 10:20 | |
| Dean havde fåret øje på en rød håret pige, og var stopped op sammen med Demetri han kiggede på Demetri igen og prikkede ham blidt på skulderne "Er det hende" han pegede over på hende |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 10:32 | |
| Pandora fik øje på dem og smilte svagt. Så svagt man næsten ikke kunne se det. *Nej... Hvorfor os nu. Hvorfor os idag ?* tænkte hun ret irreteret. Hun stod nogle få meter derfra og kiggede på dem.
Sidst rettet af Pandora Lør 09 Jan 2010, 10:41, rettet 1 gang |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 10:38 | |
| "Dufter hun af mig" sagde han og trak på skulderne ovre Deans sprøgsmål.... |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 10:41 | |
| Han nikkede og smilede "Ret meget" sagde han roligt og dog med et stort smil |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 10:43 | |
| "Men sådan var det med Rose ikke sandt, især når man kom tæt på hendes hals og læber" han holdte en pause, "Pandora" han nikkede svagt til hende. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 10:45 | |
| Han nåde ikke og svare, han kiggede på Pandora og smilede til hende men kiggede så væk og sagde ikke noget |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 10:47 | |
| Pandora tøvede men gik derover så hun stod foran dem. Hun havde sådan set intet at sige og havde heller ikke tænkt sig at sige noget lige nu. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 10:50 | |
| Han fjernede blikket fra Dean og lod det gå over på Pandora, hun var vel lige så sur som altid. Selvom da de sidst havde mødt havde han givet mad, ENGEL ALA EVE. |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 10:52 | |
| Dean sagde helle rikke noget han bed sig svagt i læben, men trak så bare på skulderne, han kiggede kort op og ned af hende men kiggede så rundt på dem der gik rundt der inde, han vidste ikke hvad han skulle sige |
| | | Gæst Gæst
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. Lør 09 Jan 2010, 11:02 | |
| Pandora valgte at bryde den irreterende tavshed der var imellem dem. Hun sukkede svagt før hun sagde noget. "Hvad laver du her ?" spurgte hun Demetri. Hun kiggede frem og tilbage imellem dem og smilte svagt. |
| | | Sponsoreret inhold
| Emne: Sv: Ved center og alle de mennesker i den røg verden. | |
| |
| | | | Ved center og alle de mennesker i den røg verden. | |
|
Lignende emner | |
|
| Forumtilladelser: | Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
| |
| |
| Seneste emner | » Happy Halloween - Cherlyn [Åben][V]Tors 06 Aug 2015, 10:25 af Cherlyn» HAPPY BIRTHDAY PROCELLATors 23 Apr 2015, 19:10 af Kallisto» indvielse af fjerpennen til den kristne kirkeTirs 21 Apr 2015, 07:08 af Kallisto» englens forpligtelser (Fravær)Tirs 31 Mar 2015, 20:24 af Procella» Fravær for rangledæmon! Tirs 31 Mar 2015, 20:03 af Procella» Happy New Year!Ons 25 Feb 2015, 19:02 af Procella» ny fjerpen kommet til verdenOns 11 Feb 2015, 11:29 af Cherlyn» JEG ER AKTIV, kom og leg!Tirs 10 Feb 2015, 06:47 af Kallisto» God jul!Lør 03 Jan 2015, 08:21 af Cherlyn |
Happy New Year! | Fre 02 Jan 2015, 10:36 af Procella | Glædeligt og F-ing godt Nytår alle sammen!
Så gik Deploratus ind i 2015.
2014 har været all over en smule hårdt ved os på rigtig mange måder. Vi har haft nogle udskiftninger i Teamene bag siden. Der er kommet nye brugere til og andre er faldet fra.
Vi har en efterhånden forholdsvis højgravid lille engel herinde Så vi glæder os til hun spytter ud så vi kan beundre …
| Kommentarer: 9 |
Ved du hvad vores Kaos-NPC er og kan bruges til? | Tirs 18 Feb 2014, 03:36 af Procella |
Kære Losties, ved I hvad vores Kaos-NPC kan være for jer?
Indhold
Uddrag af chat
Link til Kaos-NPC Tilmeldningstråden
Eksempel på hvordan man starter et emne - Hvad du gør hvis emnet er frabedt, men du selv er interesseret
Hvad hvis jeg vil have en NPC lige NU?
Hvad er en NPC?
Hvad kan jeg bruge Kaos-NPC til?
Hvad er forskellen mellem en Kaos-Tråd og Kaos-Npcén på Deploratus?
Andre …
| Kommentarer: 1 |
Statistik | Der er i alt 37 tilmeldte brugere Den sidst registrerede bruger er ahmar
Vores brugere har i alt skrevet 184135 indlæg i 5712 emner
|
|