Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

En modbydelig ting # Zean#

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Empty
IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeMan 05 Sep 2011, 17:28

Han smilte svagt. Noget sagde ham at hun ikke havde mødt så mange dusørjægere...
Han smed sine sko og gik ud på toilettet, tændte vandet og vaskede sine hænder og op af armene. Han havde rigtig nok nogle små rifter hist og her, en ved tommelfingeren som var lidt dybere end de andre. Men ikke noget specielt.
Han tørrede sine hænder og gik ud i entreen igen? Han så sig lidt omkring for at få en bedre fornemmelse af hvordan her var...og dermed sikkert også nogle peg om hvordan hun var som person. Ikke fordi han ikke kendte hende...Men det var interessant alligevel.
"Så har du ikke mødt mange dusørjægere..." sagde han
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeMan 05 Sep 2011, 18:14

Hun smilede til ham og sagde " Ja...som du kan se er her ikke så prangende...men ..." Hun slog ud med hænderne mod stuen.Den var holdt i helt lyse cream farver og også sofa og lænestol var i lys læder.
Der var ikke så mange billeder på vægen, men plakater i rammer bl.a 'Le chat noir' og et af Raphaels engle.
Dét der brød dét hvide var et væld af puder i Orange,gule og røde farver og sterinlys i forskellige farver samt lidt nips som nogle ville finde frastødende, men som hun elskede.Bl.a en Darth Vader figur med 'vippe hoved'.
Musik og bøger lå i lidt roede stakke, rundt omkring.
" sid ned...mangler du plaster eller ? Og hvad med noget at drikke ?" Hun var selv blevet lidt tør i halsen.Nu måtte hun se om han lod spørgsmålet om dusørjægerne passere, glemte dét eller ?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeMan 05 Sep 2011, 18:52

Han havde sagt hvad han ville om dusørjægere.
"Nej tak" svarede han til det med plastret.
"Men lidt og drikke lyder ikke værst" han så sig lidt omkring. Men kunne godt fornemme det var en kvinde der boede her.
Ikke fordi han ikke brød sig om det, okay, han var nok ikke van til alle mulige farver der bare var sat sammen, men alligevel.
Han lod blikket glide over bøgerne, han interesserede sig for bøger, det var hyggeligt at fordybe sig i alle siderne og forhåbentligt lære noget nyt.
Eller bare få en god historie....
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Sep 2011, 00:17

Hun gik mod køkkenet og opremsede "sodavand, cider , vin eller æblejuice ?" .
Dét føltes underligt at have besøg og Camille kunne måtte sande at hendes liv nu var skruet sådan sammen at hun ikke altid var afslappet når hun var alene og nu åbenbart heller ikke når hun havde gæster .* just great * tænkte hun ironisk.
Hun rykkede en stak bøger fra køkkekbordet, og over på en lille stol.
Dét var som i stuen et mix af genre.Thriller , suspence, romantik og andet.
Øverst lå 'kvinders selvbedrag og løgne' .
Hun tænkte lidt over dét ...underlige....i at have en bedste ven der var dusørjæger og en mentor / ven der var dæmon og ingen kendskab havde til hinanden.Livet var en balancegang og hun følte sig til tider som en linedanserinde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Sep 2011, 08:11

Hvis den dusørjæger var Tristan, så jo, de havde mødt hinanden.
Han så sig lidt omkring.
"Æblejuice er fint, tak" sagde han, hans manerer kom op i ham igen...Nogle ting hans mor havde arbejdet ihærdigt for at lære ham og vænne ham til. Og nu kunne han åbenbart ikke droppe det igen. Men det var vel også godt nok.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Sep 2011, 08:21

Hun åbnede et lille glas skab og tog to glas frem , fik ligeledes hentet æblejuicen og en lille skål med nødder ,rosiner og chokloder i.
Hun fik stablet glas og skål oven i hinanden i den ene hånd og æblejuicen i den anden og gik tilbage til stuen.
Hun satte dét fra sig og skænkede op.
Hun vidste ikke noget om deres møde Zean og Tristan, ingen af dem havde sat ord på mødet eller nævnt hinanden ved navn.
"hey...tak for hjælpen i dag...ved ikke hvad jeg skulle have gjort...jeg ville nok sidde endnu og hulken over...ej manden " sagde hun og tømte sit glas.Damn hun trængte til sukker og vædske.
"jeg skifter lige " sagde hun og forsvandt 5 min, hvor hun rensede sår og skiftede tøj og fik lidt styr på dét ydre.så vendte hun tilbage...."ringe efter pizza eller gå et sted hend?" Spurgte hun da hun trådte ind i stuen igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Sep 2011, 17:27

Han så lidt på hende.
"Det bestemmer du selv, husker du nok" det nyttede ikke han spiste menneskemad. Der skulle enden store mængder til at give han en smule mæthed eller en god sjæl til.
Så som regl gad han slet ikke...Nogen gange spiste han lidt med for Dawns skyld derhjemme, men det var også det eneste.
Han tog et glas og drak af det. Det var aktisk rart at få noget væske.
Han gik hen til det nærmeste vindue og kiggede ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Sep 2011, 18:05

Camille stoppede op og så lidt forundret ud indtil dét dæmrede " åh...hvor tosset af mig...det går jo ikke....med mindre du spiser pizza budet " grinede hun.
Hun overvejede lidt hendes næste spørgsmål "Er du egenlig sulten ? ".
Og så tænkte hun straks på at man måtte kunne 'målrette ' hans måltider mere....hvad med man udvalgte på forhånd de 'dårlige mennesker ?' Sådan at ingen uskyldige måtte lade livet.Hun tog sig til hovedet....en hovedpine var under optakt.
Hvem skulle så være dommer over liv og død ? Ej, hun var virkelig for træt til den slags overvejelser nu.

Anyways ideen med at gå ud og spise, gav ikke mening nu...hun gik tilbage i køkkenet og gumlede noget brød...dét var så dét...for hun ville da ej heller sidde og fortære en pizza imens Zean intet lavede.

Nu kunne de så sidde og snakke eller gå lidt ud.
Hun retunerede hurtigt til stuen og uden at tænke sig om spurgte hun "Hvad hed hun Zean...hende din forhenværende kærlighed ?".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Sep 2011, 19:25

Han sukkede svagt og drak lidt mere æblejuice. Han slappede overraskende godt af her i hendes hjem...Selvom det var ukendte omgivelser. Når han spiste tog han hvad der var nærmest...Oftest en ung kvinde. de havde den dejligste sjæl, ung og frisk. OG selvfølgelig et godt udseende...som regl.
Da Camille spurgte ham, var det som om fortiden endnu en gang indhentede ham. Kom flydende og truede med at drukne ham. Han tænkte tilbage på det hele...
*..."Åhhh, Leonard, Kom nuuu...." Den kvinde han kendte så godt smilte af ham og grinte svagt
"Min far vil bare snakke...er der noget galt i det?" nej enlig ikke. Han var fulgt med hende ind i huset, ned i kælderen og så længere ned...ned, ned, ned...
Men hendes far havde ikke været alene....
"Zean...Jeg er ked af det...Hvad gør man ikke for hvad man tror på?" og så havde hun grint...Grint....Han havde følt sig snydt, manipuleret, narret...Og svigtet. Et dybt had næsten opslugte hende, nu var det ikke længere kærlighed han tænkte på, når han tænkte på hende, men ønsket om hævn...*
Han rystede svagt på hovedet og det gik op for ham at han havde glemt at svare hende.
"Øhh....Clara....Clara" mumlede han svagt og så igen ud af vinduet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Sep 2011, 19:39

Camille så han tog på en rejse ned af memory lane...han blev fjerne i blikket og fik et udtryk i ansigtet hun ikke lige kunne tyde.
Det var generelt ret svært at tyde Zean, i hvertfald for Camille.
" Clara" gentog hun bare og satte sig over i sofaen igen.
Hun fyldte begge glas med mere juice og tog selv en tår.
" Zean...hvad er det helt precist ... der sker inden i dig lige nu ...hvad lavede den kvinde med dig ? "
Camille blev faktisk bekymret for hvad der var hændt, og hun var rimelig sikker på at det havde påvirket Zean big time og var ganske afgørende for de "dæmoner" han slæbte rundt på i dag.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Sep 2011, 19:46

Han rykkede lidt uroligt på sig og stirrede fortsat ud af vinduet, men det var ikke helt til at sige hvorfor.
Zean vidste det ikke selv...Han kunne aldrig huske det eller føle det. Når Leonard overtog. Når den ellers så gode Zean gled lidt i baggrunden for at give plads til sit mere...destruktive jeg. Det var også sjældent folk opdagede det...Den ene dag snakker de med Zean. Den næste bliver de tortureret af Leonard. Om det var udviklet som beskyttelse, for overlevelse eller hva ddet var....
Han grinte pludselig og han virkede i det hele taget bare forandret. Ikke som...Zean mere.
Hans skuldre røg ned, overraskende afslappet, da han vendte sig om mod hende var hans øjne...MEre mørke, mere kolde og ligeglade. Lige som hans smil.
Eller faktisk hele hans udtryk...
"Åhh, det er så svært for ham ikke?" Han satte sig ned og lænede sig tilbage.
"Nååe ja, folk bliver gerne lidt forvirret...Jeg foretrækker at blive kaldt Leonard..." hant rak svagt p åskuldrene
"Vil du virkelig gerne vide hvad der skete? Opleve det...SOm var du der selv?" hans blik blev ret...stirrende, det så ind io hendes øjne, ventede kun på at hun sagde ja...For så skulle han nok give hende en oplevelse...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Sep 2011, 19:54

Camille smilede da han vendte sig om, men smilet stivnede hurtigt.Der var noget way off, han så ud som sig selv, og så alligevel ikke
.Hans øjne var kolde og mørke og på en måde al for afslappet, Zean havde altid lidt " kant eller tilbageholdenhed".
Hun holdt sit åndedrag inde imens hun forsøgte at forberede sig på ...noget.
Men hun blev slået ud af kurs da han præsenterede sig som Leonard...hvad pokker skedte der ? Havde han slået hovedet, manglede han sjæleføde?
Hun greb fat i bordkanten med begge hænder og på hendes hvide knoer kunne det ses hvor anspændt hun var.
" Leonard...jeg vil tale med Zean, kun Zean " sagde hun stille.
Der var noget...spræng farligt over ham nu, og hun måtte skyde i blinde for at afvæbne det.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Sep 2011, 20:00

Han grinte og så lidt på hende i tavshed.
"Det må vente" sagde han så, kort.
"Jeg har sovet alt for længe..." som om det faktisk var rigtigt, strakte han sig afslappet.
"Jeg kan se du er forvirret...Ser du dæmoner lider tit af...flere personligheder eller skizofreni...Jeg er hans bedre halvdel, vis jeg selv skal sige det, jeg kommer altid frem og redder ham for ting han ikke selv kan håndtere..." Han trak svagt på skuldrene, tog glasset med æblejuice og drak af det.
"Og lige for tiden er han jo ret forvirret...Men lad det nu ligge..." han virkede som en tikkende bombe.
"Det jeg vil vide er, vil du eller vil du ikke vide hvad Zean oplevede den gang? Hvad der har gjort ham til den han er i dag? Hvad der gjorde at vi ikke længere var en...Men både ham og mig?...Åh ja, jeg har faktisk været der altid, jeg blev udviklet da han skulle vænne sig til at spise...Men der fungerede vi stadig som en..." han så lidt på hende og smilte så svagt.
"Du får kun denne chance....Jeg er faktisk nysgerrig...Hvad vil du snakke med Zean om?" han lagde hoved på skrå.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Sep 2011, 20:10

Hvad? Havde dæmoner en forkærlighed for at udvikle splittet personlighedder?
Hun kendte jo, og havde rigeligt erfaring med Crasie og hendes forskellige oersonlighedder, men at Zean også..
Hun fik tåre i øjnene, men blinkede dem resolut væk.Hvis Leonard fik ovethånden, havde hun tab.
Så Zean havde haft meget meget svært som lille dæmondreng ved at skulle tage sjæle og havde udviklet Leonard.Fanden tage det hele, det var jo på en måde hjerteskærende.

Hun mødte Leonards blik og håbede hendes usikkerhed ikke var reflekteret i hendes øjne.
"Jeg taler med Zean, når du giver mig ham tilbage...ikke med dig" fastholdte hun og tilføjede så " Du må gerne fortælle mig hvad der skedte dengang, det vil jeg meget gerne vide " .Hun lagde tryk på ordet fortælle, da hun fik nogle vibes fra Leonard der virkede...truende eller farlige?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Sep 2011, 20:14

Han grinte igen og rejste sig, næsten overdrevet roligt. Som om han ville fortælle at han havde mere styr på dette end Zean ville have haft.
"Fortælle?" smilte han lidt til hende
"Jamen, som du nok har opdaget, er jeg en meget dårlig fortæller...Sikker på du ikke vil se det i billeder? sidste chance..." Hun måtte se det i billeder...Eller slet ikke. Det var det han mente. Han var ikke eftergiven.
Han så sig lidt omkring igen. Mumlede noget for sig selv som om han ville give hende tid til at tænke for sig selv.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Sep 2011, 20:24

Camille overvejede hans tilbud om at se det.
Zean havde åbnet sig meget overfor hende i dag, måske mere end han havde været parat til og resultatet var at hun nu havde besøg af Leonard i sin lejlighed. Det var godt nok sidste gang hun tog nogen som helst med hjem, tænkte hun alvorligt.
Leonard tilbød en unik mulighed for at komme til at forstår Zean, det var sådan hun opfattede det og når hun nu af hele hjertet så gerne ville hjælpe ham , hvordan kunne hun så takke nej til Leonards tilbud om at lade hende se det.
Hun lukkede hånden om hendes lille blomster vedhæng i halskæden og ønskede brændende at giveren havde været tilstede, til at passe på intet galt ville gå.
Så henvendte hun sig til Leonard og sagde " Show me...men jeg advarer dig ..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Sep 2011, 21:11

Han så smilende på hende.
"Lyder godt..." sagde han og gik hen og satte sig over for hende.
"så lad os komme i gang..." han så hende ind i øjnene og der gik ikke lang tid før hele stuen nærmest forsvandt og blev byttet ud med et nyt sted, nyt billed. Selvfølgelig foregik det hele inde i hendes hoved.

Stedet var helt klart under jorden. Hvor dybt var ikke til at sige.
At sige på de tilstedeværendes tøj, var det længe siden dette var sket.
Stedet blev lyst op af fakler.
Rundt om stod forskellige personer, De fleste så unge ud, selv om der ingen tvivl var om at de fleste var ældre.
Vis man drejede en halv omgang ville man se en ung kvinde, flot var hun alligevel, høj, tynd, smidig og med langt gyldent hår, blå øjne og høje kindben. Og Zea der stod forvirret ved siden af hende. Eller forvirret og forvirret...
Han lignede næsten sig selv, bortset fra at han virkede mere...rolig, mere...som en almindelig ung mand.
Hans mørkebrune hår var lidt længere, men pænt redt, hans mørke øjne glimtede i mørket og man kunne se genskæret fra fakler i dem.
Og så begyndte det hele ellers...
"Clara! Leonard! Godt at se jer...!" Manden der trådte frem var øjensynligt Claras far, de havde samme øjne, næse og det samme lyse hår.
Han smilte, men alligevel virkede det som om han skjulte noget.
"Clara, har du...?" hun rystede på hovedet og vendte sig om mod Zean.
"Øhh...ja..." hun så oprigtig ud, som om hun faktisk var nervøs.
"...Min far vil altså ikke acceptere det, som jeg har fortalt...Men hvis du gør dig fortjent til mig..." Zean smilte bare
"Jeg vil gøre alt for dig" han lænede sig frem og kyssede hende kærligt på panden. Hun smilte glad. Da hun vente sig mod sin far havde udtrykket dog forvandlet sig lidt. Hun smilte ikke længere overtalende, men bare som om hun havde...sejret.
Hendes far trådte frem.
"Jeg kræver du slår ihjel for vores gruppe, gruppen der kæmper for at dæmonerne får mere frihed, for at alle væsner skal frygte dem!" sagde han tydeligt, bestemt. Zean så lidt tvivlsomt på Clara, som bare nikkede til ham.
"Jeg er ikke sikker..." Faren så ondt på ham
"Så elsker du ikke min datter og du må gå!"
"Elsker du mig ikke?" sagde Clara, hendes stemme havde pludselig forandret sig og lød grådkvalt.
"Jamen Clara..." zean så opgivende ud.
"Fint så...HVad forlanger i?"

Det hele forandrede sig.
Nu var de på en eller anden gade, en hestevogn kørte forbi dem.
Zean stod alene og så op mod en vindue, det eneste der var lys i lige nu.
En kvinde kom til syne i vinduet, men så fik hun travlt og kom snart udenfor. Det var Clara.
"Leonard? Hvad laver du her? Du burde være ude på endnu en mission!" sagde hun forvirret...
"Jeg savner dig, Clara..." sagde han overraskende koldt. Hun så lidt ham og lagde en hånd på hans kind, kyssede ham blidt.
"Bare lidt mere og vi kan vie vores liv for hinanden...."

Endnu en gang skiftede scenen. De stod nede i kælderen igen...MEn denne gang holdt to mænd fast på Zean der tydeligvis prøvede at komme fri.
"Det er for sent, du er en af os nu" smilte en mand, der stod foran Zean. Claras far.
"Se hvor godt man kan opdrage sine børn...Hun har altid været god til skuespil...Og du var så snot forelsket...Men nu arbejder du for os...Trækker du dig nogensinde tilbage til vi ikek blot jage dig...Vi vil jage alle du har været i nærheden af og hvis du nogensinde finder nogle nye kære, vil vi jage dem ned også" zean så på dem og prøvede endnu en gang at komme fri.
Clara kom ind til dem og grinte.
"åhh, Leonard...Troede du virkelig? Troede du virkelig jeg ville elske en som dig? det eneste vi kan bruge dig til er jo at du kan slå ihjel...Du kæmper for en god sag!" Zeans ansigt ændrede sig fuldstændigt...Først smerte...Så vrede...Og så tanken om hævn.

Den sidste scene viste Zean, stående med blod over det hele. For hans fødder lå et lig, en ung kvinde med gyldent hår.
Ned af Zeans kinder gled den ene tåre efter den anden.
Kvinden bevægede sig kort...
"Leonard...Please...Hold op..." Zeans blik var helt mørkt, han satte sig på hug og holdt hendes hoved mellem sine hænder, kyssede hende kort på læberne...Og vred hovedet af led.
"Intet føles dybere...end svigt" hviskede han.

Lidt efter kom stuen tilbage.
Zean...Eller Leonard, hvem af dem det nu var, sad stille i sofaen, med lukkede øjne. Udtryksløs lige i øjeblikket.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Sep 2011, 21:46

Camille tog sig til hovedet.
Hun lukkede hendes øjne , i forsøg på at fordøje, fortolke og forholde sig til havd han netop havde vist hende.
Hendes hals snørrede sig sammen og hjertet i hendes bryst ligeledes.
Zean havde fortalt sandheden.Bedrag, svig og trusler havde været fundament for en ung mands store gavmilde kærlighed, der blot var blevet misbrugt og ladet hånt om.
Det havde været som at stå der selv, og en lille del af hendes følte hun snagede i hans liv.
Særligt det sidste billed der var efterladt på hendes nethinde, af Zean der endte Claras liv, var horribelt og hun kunne mærke hvordane n smerte så stærk måtte forkrøble ens sind, og ændre en for altid.
Hun flyttede hænderne fra hovedet og så ham sidde i sofaen med øjnene lukket og uden udtryk i ansigtet.
Hun skæmkede ikke Leonard en tanke , men kun Zean og hun kom hurtigt over ved siden af ham, tog hans hånd og sagde med blanke øjne " Åhh...Zean...jeg..jeg... det var dog forfærdeligt, jeg er ked af det på dine vegne." allermest havde hun lyst til at kramme ham men hun turde slet ikke røre ham, andet end hans hånd.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Sep 2011, 21:55

Han hev sin hånd til sig og rejste sig.
Det var endnu ikke Zean...Det var stadig Leonard.
Han grinte svagt og så ud af vinduet.
"Tror du din medlidenhed hjælper ham?" spurgte han og vente sig om mod hende, så han nu vendte ryggen til vinduet.
"Han vil helst holde det for sig selv, så den eneste måde du kan gøre noget for ham er ved helt at ignorere det er sket. Så føler han selv at han bedre kan glemme det...Selv om det jo altid vil være der...Tænk på hvor bange han må være for at det sker igen..." han smilte lidt og stod lidt og kiggede på hende. POg trak så på skuldrene.
"det gjorde ham til det uhyre han var, før han mødte Dawn..." han næsten spyttede hendes navn. Det passede han tydeligvis ikke.
"Så nu skal han leve åhh så lykkeligt...så godt...så kedeligt!" udbrød han og vente ryggen til hende igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Sep 2011, 22:11

Camille lod ham rejse sig og gå mod vinduet.
det forhindrede hende ikke i at følge med, hun kiggede på Leonard , han var næsten ligeså svær at forstå som Zean.
Hvorfor havde han hjulpet hende ? for det var vel hvad han havde ved at give hende den indsigt...og nu forsøgte han at hjælpe ved at give hende råd om Zean, mon der var sandhed i dem, eller ønskede han at skade Zean?Billederne han havde vist havde jo været sande.
Hun stillede sig lidt trodsigt en meter fra han, bag ved hans ryg.. " Medlidenhed og omsorg skal ikke forveklses...kender du til nogen af dem? Hvorfor under du ikke Zean at få lidt ro og lykke med hans familie?".
Hun fik den tanke atLeonard var årsag til den uro og modvilje Zean kæmpede med omkring familielivet og hvis hun nu kunne få ham på lidt bedre tanker, ville det så være nemmere for Zean?
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Sep 2011, 23:09

"Han ønsker ingen af delene!" næsten råbte han og vente sig om mod hende.
"For det er jo ham der er interessant, ikke? Det hele handler om ham!" den kulde der var i hans øjne blev blandet med vrede...et dybt raseri som kun havde ventet på at komme ud...Komme ud og terrorisere folk...Det var sandt nok. Leonard fik kun opmærksomhed hvis han havde begået mord eller fangede folk og tvang dem til at lægge mærke til ham...Lod dem mærke smerte.
Han sukkede svagt og blev rolig igen. Som en modsætning til Zean, kunne han godt blive hurtigt rolig igen.
"Kunne det ikke være sjovt...Hvis jeg tog over?" spurgte han tankefuldt.
"Var den kære familie far...?" han grinte svagt og vente ryggen til hende igen, så ud af vinduet, opslugt af sine egne tanker.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Sep 2011, 23:49

Hun så forfærdet til som hans vrede blandede sig med kulde og ligegyldighed.
Dét gav et helt sæt i hende da han råbte op omkring Zean der tog al opmærksomheden.
Og da han forsatte med at true Zeans familie ,blev hun helt ilde til mode.
Hun måtte få hans tanker væk fra den idé...hurtigst muligt.
Hun prøvede noget helt andet.
" Hvad vil du Leonard ? Hvis vi glemmer Zean lidt...han et også lidt...kedelig....hvad er dét du kunne tænke dig? Du kan jo være ligeglad med ham...dét handler om dig "
Hun havde ingen idé om hvordan dét ville blive modtaget .
Men hun holdt nøje øje med ham , hans kropssprog.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeTirs 06 Sep 2011, 23:53

Han grinte og vente sig om mod hende igen, så bedømmende på hende.
"Jeg er træt" sagde han kort og lagde armene over kors.
"Træt af alt...Der sker aldrig noget nyt...Er du klar over hvor kedeligt det er at lave...så længe? Det eneste der forandre sig er verdenen omkring en..." sagde han
"...Men ikke en selv..." han sukkede svagt og rystede på hovedet.
"Jeg ønsker mig magt. Jeg ønsker at kunne bestemme over folk, bestemme om de skal leve eller dø...Eller i hvert fald bare om de skal arbejde for mig eller ej...Militæret ville være et godt alternativ, der må jeg give Zean ret..." han virkede...beroliget...Men også mistænksom. Hans blik slap hende ikke et øjeblik. For han havde på fornemmelsen af at hun faktisk bare stadig var ligeglad med ham...At hun bare spurgte for at holde det hele på et roligt plan...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 00:11

"Jeg har ikke levet så længe så du har ret, dét er svært at leve sig ind i...når man har set og oplevet så meget som du har Leonard ".
Hun følte sig lidt som var hun under en lup ,med hans blik hvilende på sig.
"Magt, vil ikke gøre dig lykkelig....dét har aldrig gjort nogen lykkelige...Hvis du vil føle dig betydningsfuld er dét .....kærlighed....ægte kærlighed du skal have ".
HHun vægtede både hans og sine egne ord, hun ville nødigt udløse et verdens udbrud lige her i lejligheden , men hun ville også gerne selv være 'ægte'.
"Militær...måske er dét ikke for sent til dét ? ......Leonard , må jeg spørge om noget ?....hvor ofte kommer du...frem , og kan Zean huske noget du siger og gør ? Og kan du huske dét han laver ?" Hun forsøgte at give ham sin opmærksomhed , både fordi dét lød som han savnede opmærksomhed og fordi hun ville hjælpe .
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitimeOns 07 Sep 2011, 00:56

Han grinte, men ikke noget rolig latter som før, nu en mere anstrengt, kold latter.
"Åhh jo...du har ikek forstået det...Magt er det jeg vil have og jo, det vil gøre mig ret så tilfreds...kærlighed kan altid komme senere, vis overhoved. Kærlighed er kedeligt...Men du forstår det nok ikke..." sagde han og blev pludselig rolig igen, det var osm om hans humør skiftede hele tiden. Fra det ene øjeblik til det andet.
Han så lidt på hende
"Alt for....lidt. Zean kan som regl intet huske af det..." han smilte lidt
"Men jeg ved alt hvad han laver, siger, gør, tænker og føleler...alt" han grinte igen svagt.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: En modbydelig ting # Zean#   En modbydelig ting # Zean# - Page 4 Icon_minitime

En modbydelig ting # Zean#
Tilbage til toppen 
Side 4 af 5Gå til side : Forrige  1, 2, 3, 4, 5  Næste
 Lignende emner
-
» Nye ting.
» Øvelse er en god ting
» sjove ting
» Mange nye ting
» Benjamin-.--emne ting.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum