Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

en tur rundt i gaderne - devin

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:53

"... ok hvad laver du i mit hus?" spurgte Devin
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:56

"jeg er her for at snakke med dig" svarede han alvorligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:58

"... ok" Devin nikker lidt "hvorfor er du nøgen?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:59

"... jeg havde ikke noget tøj med" svarede han og det rak lidt i hans ene mundvige, selvom han prøvede at være alvorlig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 06:00

"...." Devin så lidt på ham... han talte på fingrene "2 spørgsmål.. ok fuck det, hvorfor kom du nøgen?!?!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 06:04

"det ville have virket unaturligt ... og jeg glemte det" sagde han lidt "kan vi så komme videre til det vigtige?" sputgte han muntert.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 06:07

"... hvordan kom du ind?" spurgte han irriteret.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 06:14

"øh ..." han havde lidt håbede han ikke havde behøvede at svare på det endnu "du lukkede mig ind" sagde han så hurtigt og nærede håb om at han ikke ville lægge mærke til, hvad der egentligt blev sagt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 06:15

"Hvad? Jeg har ikke lukket dig ind!" protesterede Devin
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 06:16

"jo du har, men videre til næste spørgsmål"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 06:41

"... Har du stjålet noget her inde fra?" spurgte Devin alvorligt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 07:56

han så lidt ned på tæppet "... ikke noget du ikke må få tilbage ..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 21:11

"ok jeg omformulere det.. har du taget andet end tæppet?" spurgte Devin, da han så hvor Markus blik førte hen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 21:25

"nej" han tænkte lidt, ting han havde fået talte nok ikke ...
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 21:27

"Ok.... sidste spørgsmål.. hm.." Devin så ud til at tænke lidt "har du nogensinde slået et menneske ihjel?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 21:37

"hm ..." han tænkte tilbage, det var ikke så længe siden en anden dusørjæger havde prøvet lykken på deres territorium "kun i selvforsvar"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 21:40

Devins øjne blev smalle, men han acceptrede at han havde brugt sine 5 spørgsmål. "Fint, fortæl mig så hvad alt det her går ud på..."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 23:28

"jo ser du ..." hvordan skulle han nu formulere det "jeg føler mig ikke ... tryg ... ved at du render rundt i min del af byen og dræber ikke-mennesker, så jeg tænkte om vi ikke kunne lave en slags alliance? du dræber ikke min slags og vi dræber ikke din slags?" han havde talt hurtigt, for at få det hele sagt, før han blev afbrudt, nu trak han vejret dybt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 05:45

"Så i dræber ikke mennesker, og jeg dræber ikke.. hvad er i igen?" spurgte han langsomt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 05:50

"varulve" sagde han og så undersøgende på ham, efter tegn på, hvad han mente om forslaget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 07:18

Devins øjne blev smalle "varulve.." han spærrede pludselig øjnene op som om et lys var ved at gå op for ham "..vovse?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 22:04

han forsøgte at forholde sig alvorlig; men kunne alligevel ikke holde et grin tilbage "vuf!" sagde han, med en rimelig god imitation af en rigtig hund.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeOns 14 Sep 2011, 22:33

"Wow...." Devin sad og stirrede vantro på Markus "hvad var dit rigtige navn..?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 03:40

"Markus" han bukkede ironisk "og dig? oh ... iørvrigt, flot arbejde med den demon" han smilede til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitimeTors 15 Sep 2011, 05:20

"Markus.. jeg kan bedre lide vuffer" mumlede Devin og smilede svagt "tak, i lige måde.. jeg havde ikke fundet ham uden din hjælp"
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 10 Icon_minitime

en tur rundt i gaderne - devin
Tilbage til toppen 
Side 10 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 9, 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» tiden går rundt og rundt // Walter//
» Gennem gaderne i mørke
» Faret vild i gaderne - Zack
» Rundt i byen
» Jagten blandt gaderne i Deepshell.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum