Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

en tur rundt i gaderne - devin

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Empty
IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 00:23

"vuf" havde han været i menneskeform havde han grinet, han logrede lidt med halen, mon han ikke var vandt til varulve? tænkte han overraskede over ikke at være blevet gennemskuet
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 00:35

Devin havde kun læst historier om varulve.. og de levede ikke op til de rigtige. Han klappede ham stadig lidt, men rettede sig så op. "Jeg må se og hjem af.. du må hellere.. finde din ejer"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 00:52

han overvejde lidt, hvad han skulle gøre, han vidste, hvor fyren boede og, hvad han var i stand til, så han kunne altid komme tilbage senere, med folk fra flokken; men på den anden side kunne han ikke lide tanken om at en dusørjæger gik frit omkring. Han peb ubeslutsomt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 00:53

"..?" Devin så eftertænksomt på ham "såså, jeg er sikker på du godt kan finde ham, eller hende.. hvis hun er sød, præsenter mig" han blinkede til Markus og grinede så lidt over sin underlige samtale.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 01:05

"vuf" han kunne gidt lide denne dusørjæger, måske var det muligt at snakke fornuft med ham ... han besluttede sig for at prøve. han ville følge efter ham til de fik en mulighed for at snakke.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 01:06

Devin klappede ham for sidste gang, og begyndte så at slentre hjemaf..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 01:07

han fulgte logrende efter.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 01:08

"..?" Devin skævede imod ham, rystede lidt på hovedet.. grinede og lod ham komme med. Han åbnede døren til sit hus, gik ind og satte sig i sofaen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 01:12

han fulgte efter ham hele vejen og satte sig inde i stuen foran ham "vuf".
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 01:13

Devin smilede bare lidt til ham, og rakte ud efter fjernbetjeningen..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 01:20

han tænkte lidt, hvordan kunne han bedst gribe det an? det var nok ikke en god ide, at forvandle sig for øjnene af ham, det ville også gøre ham sårbar mens forvandlingen skete. han kiggede sig om efter et tæppe af en art.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 01:21

Der var et tæppe foldet pænt sammen på en lænestol i hjørnet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 01:25

han tog tæppet og gik ud i køkkenet. ude i kækkenet skiftede han form, og prøvede at være helt lydløs; men et lille piv undslap ham, forvandlingen var som altid smertefuld.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 01:31

Devin vendte hovedet lidt imod lyden.. det lød ikke alvorligt, så han så på tvet igen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 04:37

han tog tæppet om livet så det dækkede de mere private dele, han burde virkelig tage skiftetøj med ... så sukkede han dybt og trådte ind i stuen, han prøvede at komme hen til kælderdøren, før han blev opdaget.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 04:59

Devin løftede fraværende hovedet og.. stirrede på ham "hvad i?!?!?!"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:11

han så lidt på ham "goddag" sagde han høffeligt, "jeg kommer for at tale med dig om en ... alliance af en slags, der sikkert kunnegavne os begge" han smilede til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:12

".... er du nøgen?" Devin hævede mistroisk et øjenbryn og rejste sig "og hvad lavede du i mit køkken?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:16

"øh ... når du nu siger nøgen? jeg har jo tæppet på ... og det er ikke det vi skal snakke om nu ... jeg kommer med et forslag om samarbejde"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:25

Devin sidder og ser forvirret på ham. Han ryster lidt på hovedet "ok vent nu lige.. lad mig se om jeg forstår det her rigtigt? Du har mit tæppe på?" spørg han.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:27

damn ... han regnede det ud "sådan kan mel godt se på det; men det virkelige vigtige er at vi måske har et problem som vi skal løse ..." sagde han og prøvede endnu engang at dreje samtalen ind på det vigtige.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:29

Devin så ikke helt tilfreds ud "fx hvad du lavede i mit køkken, selvom jeg har kunne se døren hele tiden.. ud over da jeg ikke var hjemme, og min dør var låst? Jeg synes du svare på mine spørgsmål først.. så vil jeg overveje at lytte til dig, hvis dine svar er tilfredsstillene.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:32

han sukkede irriterede, "kan vi ikke snakke om det bagefter? jeg ønsker ikke at vi kommer ... op at skændes" han forsøgte med endnu et smil
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:33

"... noget sig mig det ville være for det bedste du svarede først.. især når man tænker på jeg kunne politianmelde dig på stedet" Devin så meget alvorligt på ham "sæt dig i sofaen, svar på 5 spørgsmål.. så lover jeg at høre på dig, inden jeg melder dig.. aftale?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:42

"hvad med at jeg bliver her og svarer på dine spørgsmål?" han var ikke tryg ved at lade kælderdøren være ubevogtet.
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: en tur rundt i gaderne - devin   en tur rundt i gaderne - devin - Page 9 Icon_minitime

en tur rundt i gaderne - devin
Tilbage til toppen 
Side 9 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 8, 9, 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» tiden går rundt og rundt // Walter//
» Gennem gaderne i mørke
» Faret vild i gaderne - Zack
» Rundt i byen
» Jagten blandt gaderne i Deepshell.

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum