Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Ude i parken om natten //Devin//

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Empty
IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeMan 12 Sep 2011, 22:10

"Og de sagde ja?" Devin ser overrasket ud
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeMan 12 Sep 2011, 22:12

"ja, og det var også noget med at jeg har sårlt min sjæl" siger Zina
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeMan 12 Sep 2011, 22:14

Devin nikker lidt "jeg havde spist dig" han smiler skævt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeMan 12 Sep 2011, 22:59

"nå," siger Zina lidt fornærmet
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 00:01

"Undskyld.." Devin griner svagt "men jeg tror ikke.. jeg som vampyr havde lavet en fair aftalemed et menneske"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 03:00

"jeg ved heller ikke helt hvorfor de ville hjæpe mig" siger Zina "men nu ville jeg ønske at de ikke havet jolbt mig"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 03:08

"Du bad selv om det.. hvorfor?`Havde du ikke tænkt det igennem?" Devin ser lidt på hende..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 03:12

Zina kigger ud i det vjrenden, man ser ud som om hun gærder med der kommer ikke nogle tår. "jo, men det ville være fint at være en vampyr, hvis bare min kærste ikke have forladt mig" siger hun med gåd i stemmen
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:15

"Forlod han dig?" spørg Devin og ser trist på hende.. den havde han ikke regnet med
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:43

"ja..." siger Zina meget stille
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:48

"Hvorfor?" spørg han
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:50

"han ville ikke være sammen med et monster" siger Zina trist
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:51

"Nåh, ja det er jo forståeli- jeg mener nej da! Hvad! Onde svin!" siger Devin hurtigt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:53

Zina kigger på Devin med triste øjene "det er fint nok, at du syndes det" siger hun "det syndes jeg også"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:54

"..." Devin fortryder lidt det han sagde "jeg mente det ikke.. hvis pigen jeg elskede blev vampyr, ville jeg ikke stoppe med at elske hende.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:56

"ja det siger du nu" siger Zina
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:57

Devin ser på hende "jeg mener det.."
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:58

"jaja" siger Zina og er ikke overbevist
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 05:59

"Det ville jeg, så længe personligheden ikke ændrede sig..." Devin ser alvorligt på hende..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 06:01

"så ser vi det" siger Zina "men hvad var det du lige sage for lidt siden"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 06:04

"Hør.. onde vampyrer.. er ikke ok" Devin ser alvorligt på hende "men.. hvis personligheden var den samme.. så var det ok"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 06:08

"men åben baret ikke for alle" siger Zina
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 06:10

"Sandt.. han lyder ikke.. så åben" Devin ser op i himmelen "og det går dig stadig på?"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 06:11

"ja" siger Zina "han var mit liv"
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitimeTirs 13 Sep 2011, 06:12

"Wow... det er.. meget" Devin ser lidt på hende "du burde glemme ham.."
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Ude i parken om natten //Devin//   Ude i parken om natten //Devin// - Page 6 Icon_minitime

Ude i parken om natten //Devin//
Tilbage til toppen 
Side 6 af 12Gå til side : Forrige  1, 2, 3 ... 5, 6, 7 ... 10, 11, 12  Næste
 Lignende emner
-
» I parken om natten //Freja//
» På flugt - til Devin
» Ude og gå med de skøre <> Devin
» Lørdag aften - Devin
» en tur rundt i gaderne - devin

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum