Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

Regn <> Markus "Wolffang"

Go down 
Gå til side : Forrige  1, 2
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

Regn <> Markus "Wolffang" - Page 2 Empty
IndlægEmne: Sv: Regn <> Markus "Wolffang"   Regn <> Markus "Wolffang" - Page 2 Icon_minitimeTors 29 Sep 2011, 19:16

" det er jeg skam også" sagde han og trykkede den spinkle hånd. han syntes hun virkede utroligt sårbar, spinkel og blind som hun var; men hun opførte sig ikke som en, der havde noget at frygte. han gengældte sit smil, så rakte han hånden frem for at klappe Jack på ryggen.
"kan du så snakke med alle dyr eller er det kun hunde?" spurgte han nysgerrigt, han havde aldrig mødt nogen med den evne før, og var interesseret i hvordan den virkede.
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regn <> Markus "Wolffang"   Regn <> Markus "Wolffang" - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Sep 2011, 01:53

Ellen smilede og lyttede til lyden af hans stemme, hun lod nogle gange sine tanker på til hvordan Markus så ud. Nogle gange fik hun folk til at beskrive for hende hvordan de så ud eller måske hvordan andre eller andet så ud. Men hun spurgte efterhånden sjældent folk, da hun ikke spurgte folk som hun ikke var blevet gode venner med. Nogle gange fik hun lov til at mørke på deres ansigter, så kunne hun forme et ansigt i sine tanker ved at føle det med hendes fingre.
"Jeg snakker med alle dyr"svarede hun med et muntert smil og holdte om sin højre albue med venstre hånd, da Jack var gået helt hen til Markus og lænede sig op af ham for at blive kløet.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regn <> Markus "Wolffang"   Regn <> Markus "Wolffang" - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Sep 2011, 03:00

må jeg være med til at emne
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regn <> Markus "Wolffang"   Regn <> Markus "Wolffang" - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Sep 2011, 07:14

//husk lige at bruge; // stregerne der når du skriver noget som ikke har noget med indholdet af emnet at gøre ;) Altså Markus kan få lov til at bestemme om du må være med, ellers er jeg frisk på at emne med dig ved siden af i et andet emne. Du kan svare over PM til mig, så vi ikke fylder det her emne op med snak ;) //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regn <> Markus "Wolffang"   Regn <> Markus "Wolffang" - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Sep 2011, 19:35

//jeg er ok med at du er med ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regn <> Markus "Wolffang"   Regn <> Markus "Wolffang" - Page 2 Icon_minitimeFre 30 Sep 2011, 19:55

det gav ham lidt at tænke over. Det ville virkelig være sjovt at kunne snakke med Rolf og andre hunde; men at kunne snakke med alle dyr, det måtte være fantastisk. det kunne også være en meget nyttig evne at have. mens han tænkte klappede han fraværende Jack.
Rolf gik over til ellen og puffede blidt til hende med snuden. nu hvor Markus var optaget af den anden hund, kunne han lige så godt snakke lidt med hende her.
"kan alle dyr så lide dig?" spurgte Markus tænktsomt.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regn <> Markus "Wolffang"   Regn <> Markus "Wolffang" - Page 2 Icon_minitimeLør 01 Okt 2011, 06:48

Ellen smilede da Rolf puffede til hende. "Det ved jeg sørme ikke Rolf, de jeg har mødt har ikke noget imod mig"svarede hun med et smil og nussede ham på hovedet med sine fingerspidser og elskede dens bløde pels. Hendes tanker gik kort til hvilken pels farve han havde. Hun lyttede kort til Jack der brummede tilfreds mens Markus klappede ham og lænede alt sin vægt ind mod ham sa han blev døsig af det. Ellen smilede ved tanken om at han kunne falde i søvn stående hvis man kløede ham bag øret længe, hendes søster havde været flad af grin første gang hun så det, det måtte se sjovt ud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regn <> Markus "Wolffang"   Regn <> Markus "Wolffang" - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 04:43

markus kiggede nysgerrigt på hende, da hun svarede Rolf, "hvad spurgte han om?" sagde han med endnu et nysgerrigt blik i retning af rolf.
rolf logrede tilfredst med halen, det var lykkedes ham et forvirre Markus. han gøede og puffede drillende til hans ånd, det var sjovt at snakke uden at markus kunne forstå ham.
Rolfs opførsel fik markus til at ryste på hovedet med et grin. han var dog en smule misundelig på elveren, siden han var helt lille havde han drømt om at kunne snakke med dyr, især hunde.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regn <> Markus "Wolffang"   Regn <> Markus "Wolffang" - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 05:47

Jack så lidt rundt skiftevis på dem og var lidt utilfreds med at han ikke var den som fik mest opmærksomhed.
Ellen vende sit ansigt mod Markus da han talte til hende. Hun smilede som altid venligt og fjernede sit pandehår fra sit ansigt, og lagde mærke til at solen brød gennem skydækket og gjorde luften en smule klam i det, da al vandet begyndte lige så stille at fordampe.
"Han spurgte om alle dyr kunne lide mig"svarede hun venligt og aede Jack på hovedet da han gik hen til hende og buffede til hende, for at få hende til at koncentrere sig om ham og ikke Rolf og Markus, som hun var mere interesseret i at snakke med.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regn <> Markus "Wolffang"   Regn <> Markus "Wolffang" - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 05:49

// unskyld jeg ikke har været på må jeg være med igen//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regn <> Markus "Wolffang"   Regn <> Markus "Wolffang" - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 18:14

//gerne for mig ^^//
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regn <> Markus "Wolffang"   Regn <> Markus "Wolffang" - Page 2 Icon_minitimeTirs 04 Okt 2011, 21:51

//Okay, rækkefølge. Mig, Markus og så Sasja. Markus skal svare nu :D //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regn <> Markus "Wolffang"   Regn <> Markus "Wolffang" - Page 2 Icon_minitimeOns 05 Okt 2011, 03:42

// ok //
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regn <> Markus "Wolffang"   Regn <> Markus "Wolffang" - Page 2 Icon_minitimeTors 06 Okt 2011, 00:41

"ah ... kan de så det?" spurgte han nysgerrigt, tænk en fantastisk evne a have, især hvis alle dyr holdt af en. "jeg er nu en smule misundelig på dig" sagde han med et grin, "dengang jeg var helt lille, før jeg blev ulv, drømte jeg altid om at kunne snakke med dyr" han kløede rolf bag øret.
rolf logrede da markus kløede ham. så gik han hen til Jack og snuste lidt til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: Regn <> Markus "Wolffang"   Regn <> Markus "Wolffang" - Page 2 Icon_minitimeMan 10 Okt 2011, 03:33

//Sasja??//
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: Regn <> Markus "Wolffang"   Regn <> Markus "Wolffang" - Page 2 Icon_minitime

Regn <> Markus "Wolffang"
Tilbage til toppen 
Side 2 af 2Gå til side : Forrige  1, 2
 Lignende emner
-
» Mit første job - Markus
» En dag i parken // Markus//
» Tanker, fortid og nye ansigter//Markus "Wolffang"//
» Italian Pizza and kebab //Markus "wolffang"//
» Regn .. Reeeegn og mere regn! (Andrew)

Forumtilladelser:Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
 :: Sheria :: Byen-
Gå til: