Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

The Lost World - Who writes the story?

ForumforsideForsideSøgNyeste billederTilmeldLog ind

I fred for andre

Go down 
Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 19  Næste
ForfatterBesked
Gæst
Gæst

I fred for andre - Page 7 Empty
IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 01:46

Han lagde en arm om hende og smilede svagt og nussede hende op og ned af ryggen med hånden
"Det var fantastisk" hviskede han i hendes ører, han kyssede blidt hendes ører
Tilbage til toppen Go down
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 01:51

"Ja. Det var det" hviskede hun og havde nydt det. Hun lagde sin ene hånd på hans brystkasse og masserede ham og lukkede øjnene på klem og nød hans kølige læber mod hendes hud.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 01:57

Han nød meget det hun gjorder, og nussede hende blidt på ryggen og lukkede selv øjne i, han trak dynen godt om dem så hun ikke ville fryse, han kyssede hende under øret og på kinden, og nussed hene på kinden med hans læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:00

Hun så op på ham gennem sine øjenvipper og smilte sødt. Hun lagde sin anden hånd op ved hans kind og kørte sin tommelfinger rundt i små cirkler og blev ved med at massere hans brystkasse med den ene hånd.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:05

Han smilede svagt og nød bare at alt det de gjorder han havde slet ikke lysst til at lade hende gå vis hun skulle hjem på et tidspunkt, "Jeg er bange for jeg elsker dig" hviskede han og nussede hende vider med sine læber
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:08

"Hvorfor er du bange for det?" hviskede hun og smilte glad. Hun var glad for at høre ham sige disse ord. Hun lagde sine arme omkring ham og omfavnede ham og holdt sig ind til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:13

Han smilede svagt"Jeg er bange for du ikke har de samme føleser" sagde han roligt og bed sig svagt i læben
han nussede hende vider på ryggen med den ene hånd og lagde den anden på hendes kind og holdte hende bldt ind til sig
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:15

Hun så op på hans ansigt og smilte over det han lige havde sagt "Hvis jeg ikke havde de samme følelser.. Hvordan kan jeg så ligge her.. I samme seng som dig?" spurgte hun lavmælt "Jeg har sagt det til dig, Dean. Jeg vil ikke såre dig. Og det har jeg aldrig tænkt mig at gøre" hviskede hun og kyssede ham på hagen.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:20

Han smilede over det hun sagde, "Så vis jeg spugerte om du ville komme sammen hvad ville du så sige" spugerte han og kyssede hende hurtigt men ømt på munden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:22

Hun så ham ind i øjnene og smilte glad "Hvad tror du selv?" hviskede hun og lagde sine læber mod hans og kyssede ham kærligt på munden.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:28

Han kyssede hende kærligt tilbage, og smilede han "Vil du" hviskede han med læberne mod hendes og kyssede hende igen..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:30

"Ja" hviskede hun og klemte sig blidt ind til ham og kyssede ham længe.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:33

Han smilede stort og kyssede hene så igen og klemte hende hårdt ind til sg
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:36

Hun kunne mærke hvor hårdt han klemte, men valgte at ignorere det og nød egentlig at ligge tæt ind til ham. Hun holdt kysset i et par minutter, men trak så sine læber et par få centimeter væk fra hans "Hmm.." mumlede hun lidt tænkende "Hvad med din tørst? Vil den ikke blive påvirket en del af at være sammen med mig?" spurgte hun og lagde en hånd mod sin hals hvor der havde været utrolig mange vampyre, inklusiv ham, som havde bidt hende.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:41

Han åbnede øjne da hun slap kysset og holdte hende nu blidt ind til sig, "Nej, jeg ved godt det lyder underligt, men jeg spiser ikke engle men ja du dufter godt, men jeg vil aldrig bide dig igen" sagde han roligt og kyssede hende på panden
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:42

Hun åndede lettet op og så ham ind i øjnene "Det er jeg glad for at høre" hviskede hun og kyssede ham en enkelt gang på hagen og lagde derefter sit ansigt ved hans skulder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:44

Han smilede "er det seå os to" spugerte han om med håb i stemmen, han nussede hend i håret med den ene hånd og den anden nussede hende på ryggen..
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:45

"Jah" hviskede hun glad og nussede ham kærligt med sin ene hånd på hans brystkasse.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 02:51

Han smilede stort og kyssed ehende ømt i håret, og trak hende ind tl sig, og nussede hende i hjerter på ryggen, "Jeg elsker dig" hviskede hun stillet i hendes hår.--
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 03:06

"Elsker oss dig" hviskede hun og smilte sit søde smil og nød at ligge ind til ham.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 07:01

Han smilede stort og nussede hende, "Det er jeg glad for" sagde han stolt, han kyssede hende på håret, og begyndte og synge igen for hende, men det var fordi klokken var ret mange og hun havde brug for at sove.

Musik: https://www.youtube.com/watch?v=vzmNc51BBVY
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 07:04

Hun smilte og puttede sig ind til ham og lukkede langsomt øjnene i og faldt i søvn til hans syngeri.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 07:08

Han sang vider, og da hun fladt i søven sang han den igen, han havd lukket øjne, og nussede hende op og ned af ryggen og hendes anden hånd lå på hendes røv og nussede den blidt
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 07:19

"Mmmm" mumlede hun i søvne og sov tungt. Hun havde sine hænder på hans brystkasse og sin kind mod hans ene skulder.
Gæst
Gæst

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitimeSøn 10 Jan 2010, 08:30

Han stoppede med og synge da han sagde noget oglå bare helt stille hans lukkede øjne helt i og faldt langsomt hen..
Sponsoreret inhold

IndlægEmne: Sv: I fred for andre   I fred for andre - Page 7 Icon_minitime

I fred for andre
Tilbage til toppen 
Side 7 af 19Gå til side : Forrige  1 ... 6, 7, 8 ... 13 ... 19  Næste
 Lignende emner
-
» Fred og ro.
» Fred på engen